Forum >> 159
Tozo25-10-2015 19:09:39 // 72219
EGR-re 3,9%-ot írt alapjáraton a MES, DPF 89%...
Piritu - 1.000.00025-10-2015 19:07:11 // 72218
Mi van, ha egyszerűen csak az egr ragadt meg nyitva? Ettől ugyan füstölnie kellene, de ezt a dpf-től nem látni...
Don Gombóc25-10-2015 19:06:10 // 72217
Ha mechanikusan rendben van, olyan nincs hogy nem működik a turbó. valószínűleg a ritka oxigén tartalmú levegő butította le a programot, már ha magasan voltatok. Nem ártana neki egy áramtalanítás, azután megnézni a progival mit ír ki.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Piritu - 1.000.00025-10-2015 19:04:58 // 72216
'''''25-10-2015 18:53:29 // 72215
Semmit nem nulláztunk.Olajcsere tavasszal volt mikor szét volt kapva az autó.
Greentimus25-10-2015 18:44:01 // 72214
Sziasztok!
Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
Liquid25-10-2015 18:25:26 // 72213
mit nulláztatok?
yani🍀25-10-2015 09:55:25 // 72212
Előrejelzi a következő szervizt. Ha nem esedékes, akkor valszeg nem nulláztátok olajcsere után.
'''''25-10-2015 09:47:23 // 72211
Haddel25-10-2015 09:39:49 // 72210
Szerintem valami váltó hibája volt,állandóan bőgött a motor ,de alig ment. 130-200 között nem tudott elmenni.Ami meg elég furcsa.
Giuntini25-10-2015 08:49:48 // 72209
Nekem csak az Octavàsok maradnak. Győzni szoktak. De nem is allok le velük. Én beállok egy normàlis utazótempóra, nekik viszont bizonyítani kell. Szerencsétlen nem tudja, hogy a tempomat hatban gyorsít vissza míg ő azt sem tudja hovà kapcsoljon vissza. Sajnos már mindenütt nagyon mérnek, kivéve Hansékat. Ott meg lehet büntetlenül.
'''''25-10-2015 07:32:04 // 72208
Ovál pályán mentetek és dől az út? :-)
Haddel25-10-2015 00:02:27 // 72206
Én meg egy Maser quatroportét bosszantottam tegnapelött az autobahnon😃
Haddel24-10-2015 23:05:49 // 72205
Jaja,ilyet láttam anno.Gáz ..
Liquid24-10-2015 22:03:53 // 72204
bakker, Ferkát természetesen :D
Liquid24-10-2015 22:02:26 // 72203
nem ilyesmi volt? :D Ha Panda helyébe képzeljük a Ferkét? :D
'''''24-10-2015 21:55:27 // 72202
Az a füstös mindig előtted ment át a célon. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2015 20:56:58 // 72201
Ez nem a füstös ami tolókocsis versenyre való :)
'''''24-10-2015 20:51:25 // 72200
Kereskedésben állt és elmentél előtte? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2015 20:36:20 // 72199
Video holnap :)
Piritu - 1.000.00024-10-2015 20:25:49 // 72198
?? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2015 20:12:32 // 72197
Mi történt? A TBi nem vallott szégent legyőztünk egy Ferrarit :)
Piritu - 1.000.00024-10-2015 19:32:32 // 72196
.......................23-10-2015 22:38:11 // 72195
.......................23-10-2015 22:36:00 // 72194
Liquid23-10-2015 20:33:48 // 72193
2 helyen kell nullázni, az egyik a sima service interval reset, a másik a DPF miatti, ez utóbbit akkor is kell, ha nincs DPFÍ
'''''23-10-2015 18:49:11 // 72192
Regen nálam már nincs. :-)
Köszi a választ!
Köszi a választ!
Piritu - 1.000.00023-10-2015 18:22:02 // 72191
Csak "géppel" látod, amúgy csak reklamál ha lejárt.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.
'''''23-10-2015 17:54:17 // 72190
Nem nullázták a cserekor,az biztos.Lehet az a gond?Azt látom gépre dugás nélkül is valahol?
A "használat módjától függően" ezt miből számolja ki?
A "használat módjától függően" ezt miből számolja ki?
Laosz15623-10-2015 17:46:20 // 72189
sziasztok...vkinek nincs elfekvoben 4drb alfas kupak alufelnibe? vevo lennek ra 😊
Piritu - 1.000.00023-10-2015 17:17:53 // 72188
De kiír, csak rövid ideig. Amúgy nem látod, csak FES/MES-sel. Cserekor nullázod és innen indul visszafelé a használat módjától függően.
'''''23-10-2015 17:08:04 // 72187
Volt már régen szó róla:ma kiírta a verda,hogy cseréljek olajat.Pár ezer km-el ezelőtt cseréltem.Miből is számolja az olajcserét?Visszaszámlálást nem írt ki.
norbi040923-10-2015 16:01:27 // 72186
Sziasztok!
Bőröztette már valaki a váltógombját? Kicsit kopottas a felső gumiszerű rész és úgy gondoltam lyukacsos bőrrel beborítanám. Meg igazából a számlap a tetején is elviselne valami revíziót vagy cserét:-)
Tudtok Budapesten valami jó szakit aki ilyen bőrözéssel foglalkozik?
De szívesen fogadok egyéb ötleteket is ezzel kapcsolatban :-)
Bőröztette már valaki a váltógombját? Kicsit kopottas a felső gumiszerű rész és úgy gondoltam lyukacsos bőrrel beborítanám. Meg igazából a számlap a tetején is elviselne valami revíziót vagy cserét:-)
Tudtok Budapesten valami jó szakit aki ilyen bőrözéssel foglalkozik?
De szívesen fogadok egyéb ötleteket is ezzel kapcsolatban :-)
Nivan8423-10-2015 14:50:54 // 72185
Sziasztok!
Két fura jelenségre keresek magyarázatot:
- fáradt voltam és figyelmetlen, és induláskor hamarabb engedtem fel a start gombotmint hogy a motor beindult. Utána induláskor kicsit magasabb alapjarat (850rpm) es kellemetlenebb járás volt. Leallitom újra indítom es alapjarat normál, és rezonancia mentes lett.
- egyik automnal se tapasztaltam ilyet, hogy hidegben nehezebbeb jár a valtokar. Mintha neki is bekellene melegednie. Ezerzesem szerint nem normális.
Köszi a válaszokat.
Üdv
I
Két fura jelenségre keresek magyarázatot:
- fáradt voltam és figyelmetlen, és induláskor hamarabb engedtem fel a start gombotmint hogy a motor beindult. Utána induláskor kicsit magasabb alapjarat (850rpm) es kellemetlenebb járás volt. Leallitom újra indítom es alapjarat normál, és rezonancia mentes lett.
- egyik automnal se tapasztaltam ilyet, hogy hidegben nehezebbeb jár a valtokar. Mintha neki is bekellene melegednie. Ezerzesem szerint nem normális.
Köszi a válaszokat.
Üdv
I
Piritu - 1.000.00023-10-2015 12:00:31 // 72184
Nem rossz ötlet, de eddig mindig jött az "ihlet" és onnan lett név. Még várom...
Giuntini23-10-2015 08:55:13 // 72183
Van egy javaslatom! Mivel ez egy nagyszerű közösség, írjàl ki pályázatot az új csalàdtag nevére! Biztos lesz köztük valami nagyon találó név.
Piritu - 1.000.00023-10-2015 08:03:53 // 72182
Még nem dőlt el a név :-)
Szabolcs 15923-10-2015 06:57:39 // 72181
Pityukoma23-10-2015 00:12:29 // 72180
Giuntini22-10-2015 22:12:01 // 72179
Dani90062222-10-2015 21:54:49 // 72178
Ilyen kilátásban csak gyönyörködni lehet! :)
Dani90062222-10-2015 21:52:26 // 72177
Liquid22-10-2015 21:23:54 // 72176
ez igaz, én is szeretem nézegetni még a kerregőt is :)
de a tisztogatásnak nem vagyok rajongója :)
de a tisztogatásnak nem vagyok rajongója :)
Liquid22-10-2015 21:22:45 // 72175
a peremvédő és az erősített oldalfal 2 külön dolog, amúgy jogos a peremvédő...
Giuntini22-10-2015 20:30:47 // 72174
Apropó off-os képzet. Most az este, ahogy beálltam a teremgarázsba, utánam jött le egy új 3-as BMW dízel (MY-os rendszám), azt a kerregést, és csörömpölést. Nem csak az enyém, de általában az Alfa dízelek, ehhez viszonyítva hangtalanok. A motorháztető nyitogatásról, egy Busso V6 megmutatásáért pénzt kellene szedni a nagyközönségtől. De a mienk is motortere is szebben és Ízlésesebben van csomagolva mint a német csodáké. Azok leburkolnak mindent, mert van takargatni valójuk.
emGéza22-10-2015 20:28:55 // 72173
Nálunk mindig nyitva ... sőt , szét szorok körülötte pár alkatrészt és szerszámot is !
Nézik is nagyon a pláza parkolójában :D
Nézik is nagyon a pláza parkolójában :D
Giuntini22-10-2015 20:23:58 // 72172
Nem, amikor lemosom a gépet (fekete, állandóan mosni kell), le szoktam törölgetni a motorteret is. Az alsó burkolat miatt, nem igazán koszolódik.
Piritu - 1.000.00022-10-2015 19:15:48 // 72171
"Jó érzés így rànézni."
Most már kezdem érteni, hogy honnan van az az OFF-os képzet, hogy az Alfa állandóan bedöglik. Nálatok állandóan nyitva van a motorház :-DD
Most már kezdem érteni, hogy honnan van az az OFF-os képzet, hogy az Alfa állandóan bedöglik. Nálatok állandóan nyitva van a motorház :-DD
Szili822-10-2015 19:14:21 // 72170
Én a peremvédő miatt gondoltam az erősítette,már csak azért mert télen a jég meg a kátyúk ne padkázzák meg az újan fényezett felnit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?