Forum >> 159

Haddel28-10-2015 18:06:05 // 72383
Tudod,sok a szerpentin,kell a jó fék😃
Giuntini28-10-2015 18:05:45 // 72382
Örülök neki, jó dolog, hogy minden rendben van. Sok problémamentes kilométert! Rendes gyerek ez a Szatyi! Nem bántam meg, hogy 100%-ra hoztam, és nem egy bontott motort raktam bele! Ha belegondolok, hogy tavaly ilyenkor mit aggódtam, és még nem lehetett mindent látni. Hiszen ilyenkor még nem dőlt el, hogy fúrni kell e a blokkot. Nagyon ki voltam borulva, de Szatyinak volt igaza. Jött egy-két okostojás, és "nyugtattak", hogy a fúrt motor sohasem lesz a gyári motorral egyenértékű. Szatyi erre csak megvonta a vállát, és annyit mondott, jobb lesz. Úgy látom, neki lett igaza. Pokoli sokat számít egy autónál, ha te járatod be. Amikor beülök, tényleg úgy érzem, új autóm van.
emGéza28-10-2015 18:04:40 // 72381
Én a jővő héten megyek ! Kaptam kupont teljes diagnosztikára , Pe-titől ! :-D
emGéza28-10-2015 17:59:45 // 72380
Enyém csak elöl spric-cool ;)
Berlina a drágám :)
A lámpákra valamiért nem nyomja , valami mokolás van .Mert 2 cső van a tartálynál , az
egyik el/le van vágva . 1 vagy 2 motor van a tartályban ?

És a h.kerékjárati szövetbe beköltőzött az egér , de erről majd késöbb ... szombaton megyek haza ...
Chianti28-10-2015 17:56:41 // 72379
Na neee máár! Pont ilyen féknyergeket akarok én is! Azon gondolkozom, hogy nem érné-e meg inkább venni egy TI garnitúrát valamelyik bontóból és átszereltetni, ahelyett hogy leszereltetem, szemcseszórás, fényezés, matricázás (mondjuk a matricák már megvannak), esetleg lakkozás, majd visszaszerelés, fékfolyadék stb...stb... Persze közben a felniket is fel kéne újítani, ha már levetettem a kopott nyári gumikat. Szóval vannak függőben levő projectek nálam is...
Chianti28-10-2015 17:49:34 // 72378
Beszéltünk rólad, meg az autódról :o), és mondta, hogy penge lett a gép!
NINA drágám Examiner vallatással kezdett, és itt meg is álltunk, mert minden a legnagyobb rendben, a vas teljesen tünetmentes. Végül egy MAP szenzor tisztítást csinált - de azt is külön kérésre - meg tettünk egy rövid kört (itt sem tapasztalt semmi rendkívülit), aztán megegyeztünk hogy találkozunk a következő olajcserénél. Úgyhogy örömmel nyugtázhatom, hogy túl a 190.000-en jelenleg műszakilag rendben a verda, együtt élvezzük tovább a közös km-eket. Maradjon is így, nekem ennyi elég a boldogsághoz. :o)
Haddel28-10-2015 16:31:54 // 72377
Igen 😃 Tavasszal be is építem😃
.......................28-10-2015 16:14:36 // 72376
Spricceled vagy 10 percig,kifogy
Aztán mehet bele a téli
Nefelejtsd el a télivel is spriccelni elöl is hátul is
Mert a csövekbe ugyanúgy befagy ha bennemarad a nyári
yani🍀28-10-2015 16:01:11 // 72375
Robitól vetted?
emGéza28-10-2015 15:54:33 // 72374
Így tervezem .... csak a mosófolyadékkal akadtam el ... milyet vegyek , mert a nyári is valami ragacs és pattogott az ablaktörlő . Vízzel pedig simán törőlt .
Liquid28-10-2015 15:17:44 // 72372
húzd szét a csövet még az Y előtt, vezesd bele egy flakonba, aztán hajrá ablakmosó, csak ne feledd lekapcsolni a lámpát előtte :)
Liquid28-10-2015 15:11:44 // 72371
helyes :) gyere el majd a VTT-re, aztán ott biztosan próbálhatsz egyet...
Liquid28-10-2015 15:11:03 // 72370
király :)
emGéza28-10-2015 15:09:46 // 72369
Le kéne cserélni a szélvédőmosó folyadékot télire !
Csak azt nem tudom , hogy , hogyan kezdjek neki :D
emGéza28-10-2015 15:05:07 // 72368
NagyfékesleszŐ ? :)
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2015 14:58:33 // 72367
Ha végre egyszer komolyan rászánom magam, akkor egy TBi-t kipróbálok, hátha megvesz kilóra :-)
Haddel28-10-2015 14:51:46 // 72366
Tavasszal eladóak lesznek a téli kerekeim,emiatt : 😃
Giuntini28-10-2015 14:27:07 // 72365
Ezt a 2.4-ben is érzed, az is tud hátbavágósan előremenni.
zsoltika28-10-2015 12:59:05 // 72364
Akkor majdnem összefutottunk, én 9kor hagytam ott az Alfikát :)
Liquid28-10-2015 12:59:01 // 72363
mármint hogy ha 200 lónál gyengébb, akkor tényleg kevés kg kell
utálom, hogy nem lehet utólag javítani :)
Liquid28-10-2015 12:57:29 // 72362
200 alá azért jóval kevesebb kg kell :)
Kb. a gyári TBI szintén kezdődik, de ugye ez is erősen egyénfüggő
Sümi Z28-10-2015 11:59:58 // 72361
Sziasztok!

Pirelli SottoZero 3 téli gumival van valakinek tapasztalata? 215/55 R16 méretben tenném 159SW-re.
A 205/55 R16 méretűt cserélném erre. 16x7J ET34 lemezfelnire ha jól láttam ez ugyan úgy felmegy.

köszi
Sümi
Liquid28-10-2015 11:33:13 // 72359
tahó vehemenciához a 159 esetében min. 200 ló kell, de inkább több
yani🍀28-10-2015 10:42:51 // 72358
Ha ide be tudsz regisztrálni, sok mindenhez hozzá tudsz férni. Gondolom.
Shadin28-10-2015 10:13:52 // 72357
Szomorúan hallom. Köszi!
.......................28-10-2015 10:11:21 // 72356
http://keylearn.star-italia.net/
.......................28-10-2015 10:10:28 // 72355
KeyLearn nak hivják
és USB stick en volt Fiat forgalomban
már nem CD n mint az eLearn

valszeg ezért ellophatatlan
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2015 10:10:24 // 72354
Ez a TBi egyre jobban érdekel. Mondjuk a kezdetektől ez a verzió tetszik, de még várok vele. Az 1.9 16v gyenge volt és nagyon sokat fogyasztott, pont az a tahó vehemencia hiányzik belőle, amit a 146-ban (persze chippelve) nagyon nagyon bírok. Lehet egy chip segít azon is, de ez így nem nagy perspektíva. Iszonyatos tempóval kanyarodik, és aztán marad egy bazi nagy hiányérzet, mert nincs a hátamban az ülés kigyorsításkor. Pont olyan, mint mikor sokan ülünk sok cuccal az öreg autómban, fogja a súly.
Shadin28-10-2015 10:06:56 // 72353
2.0-hoz azóta sincs eLearn?
Shadin28-10-2015 10:00:49 // 72352
Budafoki út T-mobile és Csepel között használtam :-) 14 lityi :-) De imádtam, pedig az még a klasszikus hátba rúgós típus volt.
Giuntini28-10-2015 09:56:34 // 72351
Nekem nem volt, csak vezettem.
Shadin28-10-2015 09:51:59 // 72350
Nekem is volt, imádtam.
Giuntini28-10-2015 09:45:39 // 72349
Nekem a legdurvább Alfa a 164 V6 TB volt, hihetetlen, milyen előadást rendezett Olaszország hegyi útjain. Futóműben sehol sincs a 159-hez, mégis iszonyatos hangi aláfestéssel, és ahogy emlékszem még közvetlenebb kormányzással volt ellátva.
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2015 09:35:23 // 72348
mondjuk nekem ugyi sport futóműves volt az uccsó 56-om a rosso, azért az nagyon zsírkirály volt, sokkal közvetlenebb volt vezetni, mint az 59 TI-t...na de erre mondtam, hogy más kor, más világ..műszakilag az 59 az alaktrészesek rémálma mivel nincsenek nagyon gyerek betegségek a futóműve is strapabíró kinézetre meg űberelték az 56-ot...motorikusan jók egyébként csak az a fránya eur4-5...a TBi meg eddig kellemes csalódás, nagyon jó lett
Giuntini28-10-2015 09:28:35 // 72347
Nemsokára megyünk vele egy kört! 2.0-ban még sohasem ültem, kíváncsi vagyok rá, hogy megy!
Shadin28-10-2015 09:26:27 // 72346
Olyan kényszerképzeteim vannak, h összetörték, leléptek a foglalóval, felszámolták a céget stb... :-)
Giuntini28-10-2015 09:24:11 // 72345
Megértem, én is ilyen vagyok. Ez már betegség, de jó ilyennek lenni!
Giuntini28-10-2015 09:22:51 // 72344
Nekem is kell vinni. Mond meg, hogy üdvözlöm, és azóta is nagyon élvezem a gépet. Beszéltem vele a múlt héten, mert lassan 15000 km lesz benne, és vinni kell olajcserére. Először 5000km-nél lett lecserélve, a másodiknál 10-nél cserélem, majd ráállok a 15ezres intervallumra. Szerintem jövő hét utáni héten viszem. Át akarom nézetni komplettul az Examinerrel.
Shadin28-10-2015 09:22:06 // 72343
Köszi!

Már tűkön ülök, hihetetlen, h felnőtt ember hogy lehet ennyire idióta...
Chianti28-10-2015 09:17:44 // 72342
Amúgy pont mára vagyok nála bejelentkezve, 9:30-ra viszem hozzá a vasat. Addig gondoltam benézek ide...
Giuntini28-10-2015 09:15:16 // 72341
Igen, nem sajnálta a pénzt a gyári Examinerre, ami horribilis összeg. Biztos vagyok benne, ha kijön a Giulia, elsőként megy továbbképzésre. Nyugodtan meg lehet fogadni a tanácsait, mert nem a levegőbe beszél.
Giuntini28-10-2015 09:12:30 // 72340
Örülök, hogy ezt mondod. Én is így tudom, bár nekem nem volt 56-osom. Most, hogy Wester marketing szempontok miatt blődséget mondott, rengetegen itt az Amorén elkezdték kórusban ismételgetni. Valahogy jólesett azoknak, akik valamilyen okból nem tudtak továbblépni, és ez bizonyos szájízeket kielégített. Ez még mindig a tipikus ungarische betegség, örülünk, ha pocskondiázhatjuk a másét. Én úgy vagyok vele, hogy a Giulia biztos majdnem minden szempontból jobb lesz mint a 159. Egy valamiben nem lehet, de az szerintem első ránézésre nyilvánvaló. Bár nagyon szép autó, de formaterve nem üt akkorát, mint a 159-é. Amikor a 159-et először megláttam azt mondtam: akarom! Erre nem mondtam rögtön azt. A műszerfala is jóval modernebb mint a 159-é, mégis ott sem akkora egyéniség. A 159 első tesztjei nagyon érdekesek voltak. Mindenki a 156-al hasonlította össze természetesen. Mindenki azt mondta, mennyire csendes, magától értetődően megy. Érzésre kevésbé volt agilis, mint a 156. Aztán a számadatok pont az ellenkezőjét bizonyították. Akkor azt mondták, hogy az "Alfa sohasem volt annyira német mint a 159-el". Ezt dicséretnek szánták, hiszen óriási előrelépés volt. Nem véletlen, hogy a Top Gear, általában alaposan leszedi a keresztvizet az autóról, ők meg hozsannáztak róla, pedig az egy 2.2 JTS volt.
Mindenesetre nagyon várom, hogy közülünk valaki elsőként vegyen Giuliát. és tehessünk egy menetpróbát vele.
Chianti28-10-2015 09:11:26 // 72339
Így van, ezt én is csak megerősíteni tudom. Először Szamosiékhoz vittem a gépet, 2-szer jártam náluk, én nem éreztem ott sem a szakértelem hiányát, ha viszont az anyagi oldalt nézzük, akkor nem ők a topfavorit ez tény. Amióta átnyergeltem Szatyi mesterhez - akinek a műhelye mellesleg pár 100 m-re van a lakásunktól - csak dicsérni tudom. Ami tényleg fontos, hogy nem csak mint szerelő profi, de igazi Alfa szív dobog benne, ami Rosso vért pumpál. Egyébként ha valaki közülünk netán 4C-re váltana 159 után :o))), akkor is nyugodt szívvel ajánlhatom őt, mivel ebből a típusból is megvan a vizsgája, tehát még folyamatosan képzi is magát. Ez nálam mindenképp plusz piros pont.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2015 09:09:27 // 72338
Igaz pár 100 km alapján, de nekem a 156 'gumisabb' volt. Őszintén, nem fogott meg a 146-hoz képest . A 159-ben éreztem azt a penge precizitást, ahogy ráfeszül az útra. Ott megvolt az élmény. Annyiban éreztem kevésbé közvetlennek, hogy nem vergődött minden buckán. :-) Az én Alfás fogalmamhoz a 159 futóműve jóval közelebb áll, és mondom ezt egy harciszekér 146-ból nézve.
A motor..csak azt tudnám feledni...
Haddel28-10-2015 08:42:17 // 72337
Dudás Zolit (Zé) ajánlom,csak nehéz időpontot szerezni hozzájuk.
vzsiros28-10-2015 08:42:03 // 72336
Igen, a 156 kicsit dodgem volt, a 159 meg nagyautós fíling, a pozitív fajtából.
Giuntini28-10-2015 08:41:24 // 72335
Én Szatyit is ajánlom tiszta lelkülettel. Nekem fantasztikusan megcsinálta az autót, ezenkívül diagnosztikában nincs nála jobb. Nem márkaszervíz, csak egyszerűen igazi Alfás, aki él-hal ezért a márkáért. Már a Boldizsár utcában is ő csinálta az Alfákat, pedig az nagyon rég volt.
Békásmegyeren van, a Madzsár u végén.

Egy hátránya van, hogy sokat kell várni, mert egy beállója van, ezenkívül a Club elnökétől kezdve nagyon sokan odahordják az autóikat. Nagyon precíz, és nem levágós. Chiantit is odaküldtem hozzá, és teljesen meg volt elégedve.

Az Amorén is fel tudod vele venni a kapcsolatot.
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2015 08:36:13 // 72334
az 56 viszont sokkal sokkal közvetlenebb volt úgymond alfásabb, mint az 59...de hát változik a kor :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.