Forum >> 159

droberto10-02-2016 10:12:09 // 78215
A 7,2 nem sok, mivel benzines és 130-nál már forog legalább 3500-at. A szivó motor ha forog, kajol is. :) Sőt ez a fogyasztás, egy ilyen kisautótól nagyon jó. Ezek városra, max elővárosra lettek terezve. Az meg, hogy a könyve mit ír az egy dolog. Mindenki tudja, hogy az NEDC ciklus egy hazugság.
droberto10-02-2016 10:05:55 // 78214
Ez nálam is így van. Ezért is írtam múltkor, hogy a nagykerékkel vsz. szerencsésebb 80-nál nem 3-ba, hanem 4-be indulni. Legalábbis az M32-nél.
Liquid10-02-2016 10:01:09 // 78213
mert? leírták valahol, hogy 130-nál kevesebbet fogyaszt? :) Szerintem nem...
Kolci10-02-2016 09:57:12 // 78212
Persze óriási homlokfelület, meg nyomatékszegény moci, de az ember hinni szeretne a leírtaknak......
Liquid10-02-2016 09:39:35 // 78211
nincs ebben semmi extra, nagy a légellenállás, magas, persze hogy kajol. A Pandánk is beveri a 9-10-et ha küldöm neki 140-150-nel.
Liquid10-02-2016 09:37:10 // 78210
Minden autónak csal az órája legalább 5-öt a gyári alapméretű gumikon.
Előző munkahelyem volt egy WagonR+, azt kergettük, ment szegény 170-180-at síz úton, csak kellett 20 km mire elérte, respektje meg nem volt, így minden gyökér kijött előzni, akkor fék és újra padló kilométereken át... fogyaszott cserébe 14-16 litert :)
Kolci10-02-2016 09:28:15 // 78209
Bakker hogy írok helyesen, ez szégyen, bocsika.
Kolci10-02-2016 09:26:06 // 78208
Ja de a dúrva az az, hogy 130-nál 7,2 a fogyija ami egy 1.0 mocitól sok nagyon.
Mondjuk 90-nél 4.
Elég kiábrándító, hogy egy kb 1000 kg-s kocsi ilyen sokat eszik
Ja a gyár szerint autópályán 4.8-5.2 hmmmm lehet, hogy itt is valami okos szoftver van :)
Kolci10-02-2016 09:20:37 // 78207
GPS szerint 193-at ment úgy, hogy az érdi dombon futtattuk 180 ig és a lendülettel felment eddig, majd a 189-et tartotta amíg nem jött az az enyhe emelkedő, de a 180-at önerőböl is meg tudja futni, csak mire elérem addigra már oly sok idő eltelt, hogy nem emlékszem mit is csinálok abban a kocsiban :))
Ja ami vicces, hogy az óra 11 km-el többet mutat a gyári gumikkal, tehát a mutatóját láttuk már 200 fölött is.
A szervízben megreklamáltam a többletet, amire azt mondták, hogy ez teljesen normális, legalább nem büntetnek meg. Erre pipa lettem, és írtam az anyacégnek, akik elnézést kértek, de nem történt semmi :((
Liquid10-02-2016 09:14:33 // 78206
Ami még a másik kérdés, hogy GPS vagy óra szerint nézzük?
Nálam pl. a nagy kerék miatt gyakorlatilag nincs különbség a kettő között.
Liquid10-02-2016 09:12:59 // 78205
GPS szerint is? :)
Liquid10-02-2016 09:10:41 // 78204
a 2.4-es 4000 körül van 5-ben 180-nál
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2016 09:07:09 // 78203
:DDD egyébként az vicc, hogy nem csak a lóerő számít, ha nem a váltó is beleszól, még hozzá egészen jól
Kolci10-02-2016 09:05:06 // 78202
Na akkor most fogom az asszony Suzuki Spash-ét és mindenkit lealázok :))))
Gondolom a 70 Le -vel a 80-180 hoz kell max 10 mp :DDDDDDDD
Mondjuk ebből egy igaz van, hogy bármíly meglepő megfutja a 180+ bármikor, csak egy év kell hozzá :))
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2016 08:58:24 // 78201
egy E60 530d ami 231le az 17,2 nekem most elméletileg, gyakorlatilag 242le, plusz egyet kell váltanom, könnyebb is az autóm így jobban megy...
mondjuk én is nehezen hiszem el, hogy egy 2.0 ami 170le az jobban megy, de hát hinni kell :D
Kaposon a fasorban sem voltak a 2.0-ák a gyái TBi-hez képest sem...de majd idén mindenki bizonyíthat én megyek :P
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2016 08:48:38 // 78200
a kanadai Breda azért más, mint a Lorett-Breda ... pl a JTD-nek, meg TS-nek volt a beszállítója a jó kis műanyag feszítőivel aztán szakadtak a vezérlések szépen, gyorsan váltottak is fémre ezzel együtt más beszállítóra, akik persze a kanadai talpat össze hozták a koyo csapággyal ...
Shadin10-02-2016 08:44:37 // 78199
Oksa, 7végén megmérem a repülőrajtos 80-180-at és a 6-ban 80-160-at is.
droberto10-02-2016 08:43:25 // 78198
OFF (hiszti)
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
Kolci10-02-2016 08:41:50 // 78197
Szerintem 5 -ben meg kell futnia a 180-at. Csak azt tudom pontosan, hogy 6 ban 2250-nél 127-128 at megy az óra és a gps szerint is. Gyári méretü 225 50 17 gumikon az 1.9 jtd 16v
droberto10-02-2016 08:26:35 // 78196
Nem csak neked furcsa! Ezért mondam, hogy ennek a mérés egy fabadkát se ér.
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
Liquid10-02-2016 08:11:36 // 78195
Én is úgy mértem, hogy beálltam 80-ra és padló. Egy repülőrajjtal lehetne hozni nem is keveset. Erősen függ a váltó áttételezéstől is.
Invisible10-02-2016 08:10:33 // 78194
Részvétem! :( Gyors felépülést, és kitartást!
Shadin10-02-2016 08:08:03 // 78193
Nem tudom mi a szabály, gondolom mindent lehet, csak fusd meg. Nem mindegy milyen sebességben, meddig pörgetve csinálod, meg az sem, hogy én pl. 4-esben 80-nál padlóztam le, holott elvileg gyorsabb, ha már előtte padlón mész és 80-nál indul a stopper mindezt még 3-asban, tekintettel arra, hogy 5-ösben is majdnem elmegy 180-ig. Ez már nem autó függő mérés...
yani🍀10-02-2016 08:05:17 // 78192
Szerintem váltás nélkül kellene mérni. Én a 2.0-val játszadoztam 4-ben 60-nál lepadlózva 160-ig. az 18-19mp volt. 180-at nem tud 4-ben ezért 5-ben, vagy 6-ban kéne próbálni.
Shadin10-02-2016 08:04:08 // 78191
Hát ez lenne a reális...
Liquid10-02-2016 08:02:42 // 78190
én nagyjából 18-20 másodpercet mértem, de lehetne jobb az biztos.
4-5-6, illetve 4-5
Kolci10-02-2016 07:59:27 // 78189
Na akkor hogy is van ez a mérés, 80-180 sprint váltás nélkül, vagy 4-5-6 ?
Kezdek kíváncsi lenni, hogy az 1.9 mit megy az 1730 kg-s önsúlyával, plusz szerény személyem mázsájával :)
Shadin10-02-2016 07:55:08 // 78188
Basszus, ezekkel az értékekkel itt mindenki gyorsabb mint pl. 530d v. 159 3.2 V6 meg még egy Focus RS-nél is. Ne már gyerekek szívattok bakker... Csak Dömpi és én vagyunk itt reálisak? :-)
Shadin10-02-2016 07:50:25 // 78187
Sajnálom :-(
Giuntini10-02-2016 00:09:25 // 78186
Az egér halott. Csütörtökön kapnék egy másikat, most ki sem lehet nyitni.
Dömpi (il dottore)10-02-2016 00:06:48 // 78185
baszki! részvét!
Dömpi (il dottore)10-02-2016 00:02:57 // 78184
nekem néznem kell a fordulatot, mert 3000-ig nem szabad 5-ben hagynom, mert beremeg a kaszni...nem tudom miért
Dömpi (il dottore)09-02-2016 23:58:04 // 78183
a V6-odhoz képest sz@r 😀
komolyra fotdítva: váltás nélkül 6-ban is megmérnéd? Kíváncsi vagyok mennyi.
Kolci09-02-2016 23:31:28 // 78182
Igen, mert a két cég valamikor fúzionált, azaz a lorett felvásárolta a Breda-t, de most nem találom az ide vonatkozó leírást. A 164-es ALFA-hoz gyártott szíjfeszítő kanadában készült a Kanadai Breda gyárban, csak a logó azonos, de a lorett név nincs is rajta. Már nem egy ilyet cseréltem, s minden esetben ilyen feszítő volt a ricambi original dobozokban.
A lorett-breda amúgy torino-i, és már európában is sok országban van jelen pl spanyolországban. Abban különbözik a Federal Mogultól, hogy ő mindig lecseréli a nevet a sajátjára.
Szóval igazad van, s én fogalmaztam hibásan. A kanadai leányvállalatnál gyártott feszítőire kapta meg továbbra is a gyártási engedélyt.
Persze ők is csinálnak néha nem tökéletes dolgokat. Ilyen volt a spanyolországi gyárban gyártott főtengely hosszbordás szíjtárcsa. Némelyik felrakás után szinte azonnal ütött.
Liquid09-02-2016 23:15:37 // 78181
ejj, ez a méreg nem a cián :(
Jobbulást, mielőbb
Lexlutor09-02-2016 22:56:49 // 78180
Részvétem. Sajnos ez a dizájn ára. Másnak ilyenkor csak a lökhárítója horpad be...
droberto09-02-2016 22:26:52 // 78179
Jajj szegény! ;(
Részvét...
Az Egeret néztétek?
droberto09-02-2016 22:25:35 // 78178
A Breda alatt az olasz csapágy és görgő gyártót a Breda Lorett-et érted?
droberto09-02-2016 22:22:18 // 78177
Úristen... a te korrekcióid kiválóak. 4-5 alatt nem szabad a korrekciókkal foglalkozni! Szerintem inkább menj és hajtsd meg jól a gépet. :)
norbi040909-02-2016 21:57:37 // 78176
Basszus :( Gyors felépülést! Neked pedig erőt ès kitartást!
Pityukoma09-02-2016 21:51:29 // 78175
Uhhh, sajnálom :-( Mielőbbi gyógyulást a vasnak!
Csabi09-02-2016 21:43:24 // 78174
uh részvétem, remélem mielőbb rendben lesz minden!
Piritu - 1.000.00009-02-2016 21:40:00 // 78173
Mielőbbi gyógyulást :-((
Kolci09-02-2016 21:37:18 // 78172
Bakker részvétem :(((
Kolci09-02-2016 21:31:32 // 78171
Lehet, hogy spanyol, lehet,hogy műanyag lapátos, de amikor megvettem a kocsit és megnéztem, hogy milyen állapotban van a vezérlés, és a még mindig csillogó graf már csöpögött. a feszítőgörgő is csillogott, s a szíj is nagyon szép volt. Sajna még mindig gyári volt a főtengely szíjtárcsa. Állítólag 60000-et futott a vezérlés, és a kinézete miatt el is hiszem, s látszott, hogy cserélték a vízpumpát is.
Ettől függetlenül szerintem mindenki olyan vízpumpát vesz amiben megbízik.

Gondolom, ha most ide írom, hogy én pl a Breda feszítőt szeretem használni, akkor sokan mondják, hogy az nem olyan jó, és pl az INA, meg SKF sokkal jobb. Azt meg nem sokan tudják, hogy a FIAT visszavonta az összes dupla rugós, nem hidraulikus V6-os alfa 164 be szerelt motorok szíjfeszítőjének a gyártási jogát, mert nem tudták teljesíteni az előírásokat. Csak egy cégnek engedték gyártani, mégpedig a canadai Bred cégnek, amelyik amúgy a gyári beszállító is. A ricambi original dobozokban Breda van.
Haddel09-02-2016 21:25:12 // 78170
Uu bakker,sajnálom Emil bátyó! :(
yani🍀09-02-2016 21:07:14 // 78169
Őszintén sajnálom. Egy ügyes karosszériás biztosan megoldja.
Giuntini09-02-2016 21:01:37 // 78168
Nem jó hírrel szolgálhatok. Összetörtem szeretett Alfámat. Ez már a hihetetlen kategória! Motorgenerál, most meg törés. És a legfatálisabb módon. Piros lámpánál álltam, hátranyúltam a táskámért a hátsó ülésre, lecsúszott a lábam a fékről, és mivel automata, nekicsúszott az előttem álló autónak. A lökhárító javítható, fényezni kell, a motorháztető ráhajlott a zárra, nem lehet kinyitni. A fényezésnek nem lett baja, azon imádkozom, hogy valahogy ki lehessen húzni.
W.09-02-2016 20:56:17 // 78167
Óra szerint. Én nem figyeltem annyira a fordulatot, érzésre váltogattam, ahogy szoktam. Nem akarok hazudni, de 80-160-ig olyan mintha rakéta lenne... 160-nál 6-ba tettem.
gubaadam8609-02-2016 20:55:52 // 78166
Honnan van ez az infó?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.