Bár ha ezeket nézem egy kis túlzás lehet benne:


Nekem a Tbi 10.3, az 1.9JTDm16v pedig 7.2 volt városban.
Uhh ez most vicc vagy tényleg benyeli?

hat en sajnos sehogy sem ferek hozza,akarhogy kombinaltam minden eszkoz nagy...
Shadin10-04-2016 07:21:05 //
81605
a 8V-nél is simán kijön az EGR leszedése nélkül
Hardy09-04-2016 21:19:46 //
81603
Dugót
Hardy09-04-2016 21:18:19 //
81602
Vagy lecsavarozod a lapátot es beragasztod a szárát mint a dogót.
emGéza09-04-2016 21:05:44 //
81601
Határozottan !
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Ez akkor jobban bevált, mint a K2 ultra? :)
emGéza09-04-2016 20:38:22 //
81599
Csak , mert a benzines is igényli a törődést ;-)
Ismét waxoltam , de , most az Autoglym Super Resin Polish-t használtam .
Hihetetlen !!! Nem csíkos , nem foltos . :-D
És még kapott egy kipuvéget , 2 garnitúra szelepsapit és a csomagtartóra felkerült
egy alumatrinya is .




'''''09-04-2016 20:08:44 //
81598
Most vagy visszateszed a két csavarral a lapátot vagy ledugózod. Lapát nélkül kiesik.Simán ki tudod húzni felfelé.
Shadin09-04-2016 19:23:08 //
81597
huh :-)
Hardy09-04-2016 18:27:28 //
81596
Leszedte.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Norby09-04-2016 18:24:10 //
81595
Kivettem :)
Laca6209-04-2016 18:12:45 //
81594
Köszi ! Előbb utóbb kezdem megérteni a diesel lelkét !
Laca6209-04-2016 18:09:19 //
81593
Köszi a választ ! És az miért van,hogy ha tempomattal haladok,változik a nyomás ha pedig a lábammal tartom a tempót akkor meg stabil ?
Shadin09-04-2016 18:06:19 //
81592
Tök normális, a tb nyomás nem sebességfüggő, hanem kikért teljesítmény/nyomaték kérdése, ami arányos a töltőlevegő mennyiségével, azaz a tb nyomással. Asszem kb.
Shadin09-04-2016 18:04:31 //
81591
Hát hol a fenében van?
Norby09-04-2016 17:53:25 //
81590
De már nincs benne a lapát!
2 db kis cavar fogta.
'''''09-04-2016 17:52:16 //
81589
Attól még,hogy pályán mész,nem lesz állandóan folyamatos a turbónyomás.Ez normális. :-)
Laca6209-04-2016 17:49:55 //
81588
Kérem,hogy ne nézzetek hülyének,de mint írtam is,ez az első diesel vasam.Az mennyire fasza,hogy pályán 130-nál a turbónyomás 0,8 , sima út ,ha előzök 6 -ban 1,5 és utána megint 0,8.Ez elfogadható ?
'''''09-04-2016 17:47:58 //
81587
Ha jól emlékszem a lapátok miatt nem jön ki.Tehát nem.
Norby09-04-2016 17:26:52 //
81586
Simán bennehagyni lapátok nélkül nem lehet?

Shadin09-04-2016 17:00:16 //
81584
Ha ilyen, akkor nehezebb hozzáférni.

vittem egy karikát a rallys szerelőmet, mondta iszonyat jót tol 3000-től leszabályzásig
Shadin09-04-2016 16:54:31 //
81582
Hupsz, a 8V-t benéztem :-(
Shadin09-04-2016 16:53:16 //
81581
A jobb oldali a gázpedál :-)
Shadin09-04-2016 16:52:29 //
81580
Akkor rossz helyen keresed :-(

Balra az EGR fogadó, a kék matricás izé jobbra az amit keresel, ha jól gondolom és csak egy gumi cső van a csavarja előtt, amit arrébb lehet tolni, ha kiakasztod a rögzítőjét.
Nekem 10.3, 100% város. Kagylós kúton tankolva. Még mindig nagyon szeretem :-)))
Ugyanarról a motorról beszéltek? Azt látom hogy a tiéd 8v, azt csak sejtem hogy FireAlfa CarTársé pedig 16v. Abból gondolom amit írt hogy hogyan cseréld, mert az adatlapjából csak azt látni hogy az övé 2006-osTitánszürke SW :-)
Kérdezd Dömpit, neki is 8v van már egy jó ideje.
TBi kutas tankolás, még mindig 9.6 és ez 80% város...nyári gumi ... szerencsére idén még Agip marad az Agip...
yani🍀09-04-2016 16:09:07 //
81576
Ez jó hír:-)
nem ferek hozza a csavarhoz az egr szeleptol ...
Kicsirigó?... :-) áttételesen értettem a fejfogást, természetesen nem kell/ és nem is lehet mindennel foglalkozni. Köszönöm a tanácsot.
Ha meglesz az utód, te is olyan boldog leszel, mint Balázs :D
'''''09-04-2016 13:38:44 //
81572
Enyémet most vitték el. :-(((
Na megoldódott a dolog, az autó marad jippppííííííí!!!!!!!!
yani🍀09-04-2016 12:46:35 //
81570
Egyetértek, de nem én kerestem.
Alapvetően kis teljesítmény hiányt éreztem meg az ingadozó turbó mutatót meg higy nem 0-án áll a turbonyomás. A csere egyszerü: leveszed a felső motorburkolatot és a szívósor tűzfal felőli oldalán van a map szenzor. Egy darab torx csavar tartja, kihajtod és ki tudod venni.
Szia. Volt valami gond a map senzorral,h cserelted? Nekem is a turbo mutatoja mindig 0-an all startolaskor,de egyik naprol a masikra elkezdett elso egyseg alatt picivel allni,es azota is ott all mar ha csak a gyujtast teszem ra is....teljesitmenybeli kulombseget nem veszek eszre...esetleg egy tisztitas nem oldana meg a problemat? map senzor levetelhez le kell venni az EGR szelepet,h hozza ferjek?
Hardy09-04-2016 11:21:59 //
81567
Szerintem egy esztergályos simán megcsinálja.
yani🍀09-04-2016 09:13:35 //
81566
Üdv. Eddig sokan "problémáztunk" azon hogy a turbo mérő mutatója hol áll, miért nem nullán miért nullán stb. Kicseréltem egy új bosch map szenzorra a régit és beállt a mutatóm nullára sőt megszünt a padlógáznál fellépő ingadozó nyomás. Öröm bódottá.
Kolci09-04-2016 08:10:19 //
81564
Köszönöm :)
Norby09-04-2016 07:29:50 //
81563

Szívósor dugó
Ilyen létezik 2.4-hez?
Bmw oldalon találtam :)
Hardy09-04-2016 03:27:55 //
81562
Kolci09-04-2016 00:43:07 //
81561
Erről tudsz bővebben valamit, mert engem is érdekelne. Köszke
Hardy08-04-2016 23:19:25 //
81560
Ha nem akarsz fúrni faragni akkor van olyan elektronika ami a gyári távolsági fényszórót használja 25 % fényerőn.
Szatyi08-04-2016 21:32:15 //
81559
Nem fogtam a fejem kicsirigó.Csak elmagyaráztam hogy automata váltóval nem foglalkozunk.És erre a célra egy automata váltókra specializált mühelyt keress.Ennyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.