Forum >> 159
Dzsozy14-05-2016 14:33:47 // 82971
Szép napot Mkinek! Megoldódott a befecskendező hibája által okozott probléma, de felmerült egy apróság. Akksi saru természetesen le volt véve, így minden beállítás elment.Ez nem gond, de a csomi ajtót, akár hogyan állatom a "független csomi ajtó nyitást", csak kulccsal hajlandó nyílni, a hátsó embléma nyomkodására nem reagál. Mi lehet a probléma?
emGéza14-05-2016 14:31:06 // 82970
Ragyogó lesz!? 😂
Hardy14-05-2016 12:29:16 // 82969
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-05-2016 12:13:05 // 82968
Kérdezd meg Erhardot, ő meg mondja mi és mennyi a tuti :)
Szabolcs 15914-05-2016 11:36:05 // 82967
Köszönöm szépen Az infot Trw lesz szép Napot mindenkinek :)
SOLI14-05-2016 11:24:30 // 82966
Sziasztok,
Volt mar valakinek P0365 hibaja? (Vezermutengely jelado)
Melyik markat erdemes venni? Talaltam 14 ezer ft tol egeszen 80 ezer ftig bezarolag.
Volt mar valakinek P0365 hibaja? (Vezermutengely jelado)
Melyik markat erdemes venni? Talaltam 14 ezer ft tol egeszen 80 ezer ftig bezarolag.
yani🍀14-05-2016 11:10:28 // 82965
Lexlutor14-05-2016 09:34:51 // 82964
Lemförder, Trw azok jók.
Giuntini14-05-2016 09:14:57 // 82963
Pedig nem az Alfa minőségét tükrözik az állapotok. A 156-al komoly minőségi változás kezdődött. A 159 pedig egy nagyon minőségi autó benyomását kelti. Egyébként nem csak az Alfára jellemző. Az A4-es Audik is hasonló árképzésben fekszenek, talán egy kicsit magasabb, de nem számottevő. 2006-07-es dízelek tele vannak másfél-két millió közötti áron. Pedig az Audi, és ugye a német őrület. Az is igaz, hogy azok km-eit nem tekergetik annyira mint az Alfánál.
Putyesz14-05-2016 08:28:54 // 82962
Egyetértek...sajnos ez a többi alfa tipusra is igaz!
Putyesz14-05-2016 08:24:15 // 82961
Köszi hogy szóltál,egy fölösleges úttól mentetted meg a legjobb barátom!!!
yani🍀14-05-2016 05:48:53 // 82960
A TRW tökéletesen megfelel.
Szabolcs 15914-05-2016 00:52:08 // 82959
Stabil pälca lenne Csak nem tudom melyik jo ??
Szabolcs 15914-05-2016 00:07:59 // 82958
Giuntini13-05-2016 21:31:46 // 82957
Valami hihetetlen, hogy milyen lepusztult darabokat árulnak most már. Ennek a hirdetésnek az apropójából megnéztem a többi portékát. Szerintem nagyon nehéz lenne jó 159-est találni. Legalábbis az 1,7 millió környékén. Most már lehet 1.5 millió alatt is találni, de melyik bontóból szöktek meg. Szerintem a nagy részük Olaszországból, annak is a déli részéből származik, már belső képeket sem mernek nagyon felrakni. Nagyon lerombolják most a 159 ázsióját. De ott van az ellenpélda. Magyarországon forgalomba hozott 2007-es 2,4 Q4 320 ezer km-el két és fél millióért. És jól néz ki, ápolt a képek alapján a belseje. A 120-130 ezer kilométeres hulladékok meg totál lelakottak. Nem értem az embereket, nem tudnak gondolkodni, hogy egynémely valós kilométere súrolja a 400 ezret is. Amiket itt árulnak másfélért, azok kint 2-3 ezer eurósak, nyíltan bevallva komoly sérülésekkel, vagy problémákkal. Itt meg megkíméltnek, vagy legrosszabb esetben normálnak árulják.
Csabi13-05-2016 20:58:16 // 82956
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2016 20:37:38 // 82955
ezt csak próbaúton tudod megnézni
maotun13-05-2016 20:15:09 // 82954
Üdv Erhard mester!kérdésem lenne mert nem volt még benzines turbós alfám
. " turbónyomás lehet árulkodó parkettánál ki kell mennie 1,2-1,4 bárig..."
ez alatt azt értem menet közben gyorsításkor padlógázon kell ekkora értéket mutatnia a nyomásmérőnek
gondolom üresbe hiába nyomok padlógázt letilt. tehát csak próbaúton tudom megnézni,(rendszám nélküli kocsival izgalmas lesz)
látatlanba mi a véleményed erről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive_4_ajtos_-_ritkasag_-_200_le-10120247
. " turbónyomás lehet árulkodó parkettánál ki kell mennie 1,2-1,4 bárig..."
ez alatt azt értem menet közben gyorsításkor padlógázon kell ekkora értéket mutatnia a nyomásmérőnek
gondolom üresbe hiába nyomok padlógázt letilt. tehát csak próbaúton tudom megnézni,(rendszám nélküli kocsival izgalmas lesz)
látatlanba mi a véleményed erről:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive_4_ajtos_-_ritkasag_-_200_le-10120247
Kolci13-05-2016 18:55:54 // 82953
BBalázs13-05-2016 18:29:59 // 82952
Szia! Én anno megnéztem... Nem túlzok! Egy ép elem nincs rajta!!! Szinte minden elem javításra,fényezésre szorul. A tetőcsomagtartó feltámasztási pontjain centi mély horpadások... Talán zongorát szállítottak vele... Messze kerüljétek! És a kereskedő... Arra inkább semmit nem mondok... :)
Shadin13-05-2016 18:07:04 // 82951
Ez a belső kilincshez megy, a külsőhöz egy rúd csatlakozik egy műanyag ráfordulós rögzítőpöcökkel. Na az ha eltörik/lefordul akkor a rúd ki tud akadni...
David | Centocinquantanove13-05-2016 17:36:01 // 82950
Eladó Bluetooth ELM327 interfészt keresek, ami kipróbált és működik.
Ha van valakinek ne tartsa magában... :-)
Ha van valakinek ne tartsa magában... :-)
Putyesz13-05-2016 16:55:16 // 82949
Urak,egy barátom 159-et nézeget!mire kell figyelni mikor kipróbálja....esetleges tipushibák,vagy a hanyag karbantartás miatti hibák?
Ezt nézte....vki megnézte már esetleg?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression-10147950
Ezt nézte....vki megnézte már esetleg?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression-10147950
tirex13-05-2016 16:47:30 // 82948
Igen, ez szakadt el nekem is még régebben, bontóban kaptam hozzá. A cserére viszont nem vállalkoztam.
Csabi13-05-2016 15:32:29 // 82947
Dömpi (il dottore)13-05-2016 15:24:31 // 82946
Tekintve, hogy a gyermekeimet nem sikerült 100%-ban rászoktatni, hogy LÉPJÉK ÁT azt a k*ve küszöböt, apróbb karcok jelentek meg rajta. Nos ez a fekete műanyag küszöbön kezd látványos lenni, és nincs az a szilikon, ami eltünteti.
A napokban felmerült bennem a küszöbök karbonfóliázása.
Szerintetek?
(kérdés, hogy lenne megoldható, hogy az alfa romeo felirat megmaradjon a két első küszöbön)
A napokban felmerült bennem a küszöbök karbonfóliázása.
Szerintetek?
(kérdés, hogy lenne megoldható, hogy az alfa romeo felirat megmaradjon a két első küszöbön)
Csabi13-05-2016 15:22:01 // 82945
Hőmérsékletet is mér, a vízen túl... A nagynyomásúban biztos nincs, a rail cső két végén az egyik érzékelő lehet tudja a hömérséklet mérést, ennek utána kellene nézni, viszont ha az lenne annak P0190 lenne a hibakódja, nem 180.
sas-15913-05-2016 14:44:11 // 82944
hát ezzel sajnos szétzúztad reményeimet, hogy egy turbo tisztítással megúszom a dolgot.
a turbo-m hangosabban visít 0,2 bar nyomásnál, mint egy Integraléban. :)
legalábbis haverom Integraléjában elég hangos volt anno.
csak ott ez hozzátartozott a feelinghez, a 159-ben meg nem.
a turbo-m hangosabban visít 0,2 bar nyomásnál, mint egy Integraléban. :)
legalábbis haverom Integraléjában elég hangos volt anno.
csak ott ez hozzátartozott a feelinghez, a 159-ben meg nem.
sas-15913-05-2016 14:36:44 // 82943
köszönöm a tapasztalatokat a turbo-ról, a szerelőm már bejelentette egy turbóshoz a gépet. még nem tudom ki az.
akkor a dpf eltömődést is meg kell nézetnem nehogy újra problémát okozzon, ha az a tettes.
beszámolok majd a fejleményekről.
és tényleg a kipufogóm, mintha sokkal kormosabb lenne az eddig megszokottnál.
akkor a dpf eltömődést is meg kell nézetnem nehogy újra problémát okozzon, ha az a tettes.
beszámolok majd a fejleményekről.
és tényleg a kipufogóm, mintha sokkal kormosabb lenne az eddig megszokottnál.
tirex13-05-2016 12:35:07 // 82942
Mondanám hogy szedd ki a törött kocsimból de nem vészes összeg. Kár az időt elb@szni vele.
tirex13-05-2016 12:33:15 // 82941
Nekem volt már. Eltört egy pöcök a rudazatnál. Azt kicserélni horror.
ott221713-05-2016 12:02:01 // 82940
Válts bankot ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2016 11:38:02 // 82939
szerintem zárkózz be, engedd le a redőnyöket holnap már nem lesz péntek 13 :)))
Giuntini13-05-2016 11:36:35 // 82938
Nekem valaki mondja azt, hogy ennek az autónak nincsen lelke. Két évvel ezelőtt, ugyanott, a Budapest Bank előtt szart be az ablakemelő motor, ugyanazon az ajtón. Most ugyanúgy májusban, elképzelhető hogy napra pontosan a kilincs. Hihetetlen..!
Kolci13-05-2016 11:25:13 // 82937
Amit beírt neked az az üzemanyag hőmérsékletét figyelő szenzor hibáját, vagy áramkörének hibáját jelzi, nem a vízét, s az üzemanyagszintét
BigBratyó13-05-2016 10:20:55 // 82936
A gázolaj szűrőben nem a víz jeladó van? A hőmérséklet jeladó nem az üzemanyag pumpába van benne?
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2016 09:31:15 // 82935
egyben van a központival a kilincs ...lehet a mikrokapcsoló szart be vagy letörött ami azt megnyomja...
Pityukoma13-05-2016 09:29:53 // 82934
Még nem hallottam ilyen hibáról :-( Így megmondani nem nagyon lehet. Kárpit le, ajtó panel le, és utána belátni a mechanikához.
David | Centocinquantanove13-05-2016 09:29:01 // 82933
Köszönöm az infót!
RomeoOne13-05-2016 09:21:20 // 82932
Köszi, ezt olvasgatom majd, ha lesz egy kis időm
Giuntini13-05-2016 09:01:35 // 82931
Újabb hibácska történt. Reggel meghúztam a kilincset, egy pattanás, és az ajtót kívülről nem lehetett nyitni. Csak belűlről. Valakinek volt már ilyen? Mi törhetett el?
Shadin13-05-2016 08:48:23 // 82930
Ez szimplán nem igaz.
Shadin13-05-2016 08:47:17 // 82929
It van többek között két PDF a szívósorról. ~800rpm felett teljesen nyitott, alatta zár a pillangószelep. Semmi köze az autó teljesítményéhez, hacsak nem zárt állapotban ragadt meg egy vagy több lapát.
Drive...
Drive...
Erhard 242 (Pure Energy)13-05-2016 08:37:47 // 82928
na várjunk csak alapjáratnál zárja a nagy beömlőket ahol a turbó nyomás nulla szóval mitől is menne több levegő? Gázadása meg szépen nyitja a nagyokat is...szóval ezt így hülyeségnek tartom...az eu3-as szívósorban nincs lapát a blokk ugyan az, ugyan az a lóerő, nyomaték...
RomeoOne13-05-2016 08:28:06 // 82927
"A teljesítmény növelése és a fogyasztás optimalizálása érdekében fejlesztették ki az úgynevezett örvénylapátokat [...] Nagy gázadásnál a lapátok elzárják az egyik beömlő nyílást. Így a kisebb keresztmetszetű nyíláson nagyobb sebességgel halad át a levegő. Ennek hatása, hogy örvénylő levegő érkezik az égéstérbe, így a hozzá befecskendezett üzemanyag egyenletesebben, tökéletesebben tud elégni. Ezzel nő a nyomaték..."
Gondolom ezért.
Gondolom ezért.
ott221713-05-2016 00:15:20 // 82926
Biztos,hogy van valamennyi teljesítmény csökkenés,csak mondjuk 2-3 lovat nem fogunk észrevenni. A zsebbenyúlós javítást /modjuk egy leszakadt lapátnál/ viszont igencsak. Anélkül hogy szakmáznék, csak annyit, hogy a szívócső hosszának a változtatása is sokat számít. Ez itt annyi jelent,hogy alacsony fordulaton nagyobb sebességgel áramlik a levegő és a szelepek zárása előtt több anyagot tart vissza a hengerekbe. Ezért is lehet hogy alacson fordulaton egy picit nyomatékszegényebb. Egy kis optimalizálós tuning viszon ezt full eltünteti,
ott221712-05-2016 23:51:35 // 82925
Nagyon jó mind a két leírás.Köszi! A dióhéjas tisztításról már hallottam,de ilyen konkrétan még nem. Majd valamelyik hosszú téli estén ki is próbálom.Sajnos ,lehet ,hogy a főtengelyem cseréje után a hengerfejet is le kell venni, így akkor én mechanikusan úgy is kitakarítom.
Liquid12-05-2016 23:10:01 // 82924
Nincs teljesítménycsökkenés a lapátok lekötésekor, illetve eltávolításakor, miért is lenne?
Giuntini12-05-2016 21:37:47 // 82923
Teljesítménycsökkenés egyáltalán nincsen! Annyi lehet, hogy indulásnál lehet egy kis lyuk. Bár aki kikötötte azt mondja nem igazán észrevehető.
RomeoOne12-05-2016 21:11:58 // 82922
Erről a szívósor témáról had kérdezzek már. Annyit láttam itt emlegetni, hogy utánanéztem már kicsit. Ha jól értem, akkor itt található az elvi leírás. Beugrott, hogy én már régen olvastam ennek a javításáról erről, csak az turbóbenzines motornál volt: Motorbontás koksz miatt? Soha többé!
Ez vajon dízellel is működhet?
Másik kérdésem ez a lapát kikötés. Ha jól értettem itt a fórumon olvasottakat, akkor ez akár teljesítmény csökkenéssel is járhat, viszont ahogy olvasgattam, azt láttam, hogy ez nem feltétlenül igaz. Máshol a a kikötés teljesítménnyel való összefüggéséről nem nagyon találtam semmit. Kell akkor ettől tartani?
Bár én semmiféle problémát nem érzek a motorral, de akkor a következő szerviznél úgy tervezem, hogy erre is ránézetek.
Ez vajon dízellel is működhet?
Másik kérdésem ez a lapát kikötés. Ha jól értettem itt a fórumon olvasottakat, akkor ez akár teljesítmény csökkenéssel is járhat, viszont ahogy olvasgattam, azt láttam, hogy ez nem feltétlenül igaz. Máshol a a kikötés teljesítménnyel való összefüggéséről nem nagyon találtam semmit. Kell akkor ettől tartani?
Bár én semmiféle problémát nem érzek a motorral, de akkor a következő szerviznél úgy tervezem, hogy erre is ránézetek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
550
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?