Forum >> 159

Hardy04-06-2016 08:25:13 // 83483
Kiderül majd. De itt ha jól nézem le kell venni a váltót az alsó munkahenger cseréhez.
Don Gombóc04-06-2016 08:13:42 // 83482
Talán nem nagy a gond, lehet csak alsó munkahenger vagy olaj probléma.
Hardy04-06-2016 07:59:10 // 83481
Esküszöm el vagyok átkozva. Most meg a kuplung adta meg magát. Hiába nyomom be nem csinál semmit.
Haddel03-06-2016 22:27:23 // 83480
Itt ugrál a mutató.Kérlek,fordítsátok el képzeletben a videót😃
Haddel03-06-2016 22:18:17 // 83479
Vicces utam volt.
Az esélytelenek nyugalmával elindultam ma haza,osztrák autóklub tag vagyok,úgy voltam vele ,ha leáll ,jönnek menteni.Majdnem Bécsig ment az autó,ahogy kell,Bécs elött meg elkezdte a hisztiparádét. Megint hild hollder,vdc ,esp ,stb ,és igy állt az üzemanyagszint jelzö ,mint a videon ,ilyenkor rángat mint állat. Csináltam másik videot is ,csak fejjel lefele van sajnos ,ott ugrál a mutató,olyankor is rángat ,de valamennyivel jobban megy.
De végülis haza hozott Palotára,ügyes volt a Bocinator 😃 Rángatózott ,mint a baszó kecske,de megállíthatatlan😃
Holnap megpróbálok még pár dolgot,aksira rá mérni ,kontaktokat jobban átnézni,ha nem megy ,akkor vasárnap barátaim kocsijával megyek vissza,ezzel meg megkörnyékezem Csörit😃
BigBratyó03-06-2016 14:55:30 // 83478
Sziasztok !
Tud valaki Bp-én jó szerelőt? (Szatmárin kívül, ő off) Hibakód olvasás, függvényében javítás a cél.
Előre is köszönöm!
BigBratyó
Erhard 242 (Pure Energy)03-06-2016 10:26:30 // 83477
attól függ, mi a baja, ha nem lógnak a lapátok le kell kötni nyitott állásban és kb 5ft-ból megoldva a probléma
tirex03-06-2016 09:06:20 // 83476
Ez sem sokszor volt téma itt. Alfa159 Tomira írj rá, szerintem segít, nagyon vágja ezt.
Ernest03-06-2016 08:29:53 // 83475
Sziasztok!
2.4 jtdm szívósorral kapcsolatban tudna valaki tanácsot adni?
tisztítás v. vsere , esetleg mod a lapátokkal kapcsolatban?
Szerviz elég erős összeget mondott , ami most megviselne...
erről a dióhéj befúvásos tisztításról valakinek van tapasztalata véleménye?:

http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
tirex03-06-2016 08:19:50 // 83474
Én nem kínlódnák vele, nekem is volt ilyen felni anno a crx-en, egy idő után csúnya lett nagyon. Eladtam és vettem másik garnitúrát. Soha többet olyan lakkozott szart, ingyen se kellene.
kalizsoli03-06-2016 06:19:26 // 83473
Szia, nálam is pontosan ez volt. Vezérlés okozza, általában a láncfeszítő hibája. Sajnos csak a teljes vezérlés cseréje oldja meg. 2 hete csináltuk meg. 170 e volt alkatrésszel, munkadíjjal...
Haddel02-06-2016 22:20:32 // 83470
Jo éjt mindenkinek😃
Kolci02-06-2016 21:09:14 // 83469
Lehet, hogy vezérlés
RomeoOne02-06-2016 21:07:38 // 83468
Megcsináltattad már rajta a nagyszervizt, amióta megvetted?
Pizza1702-06-2016 20:31:53 // 83467
Helló! Egy kérdésem lenne,hátha valakinek van tapasztalata ilyennel kapcsolatban.. Nos arról van szó,hogy néha amikor beindítom a gépet ( 159 jts 2.2 ) a motor felöl ilyen kopogó hang jön,megyek pàr km-t és utàna semmi. Viszont van amikor olyankor is hallom újra. :-/ Ràadàsul màr 2.-ik reggel hidegen beindítom és a kattogó hang helyett elég morajló-csörgö hang jelentkezik de kb 5-6 mp mulva megszünik és teljesen normàlis,utàna csak néha amikor megàllok alapjàraton jön a kattogàs (nem mindig). Ez mi lehet? Remélem kapok egy két infót ezzel kapcsolatban. :-/ Elöre is köszönöm szépen a vàlaszokat! Szép estét!
Shadin02-06-2016 15:09:43 // 83466
Részemről sajna nem :-( Ahogy elképzelted az szopás.
WarbiRunner (Gyuri)02-06-2016 14:41:37 // 83465
Hát fene tudja. Az 1000 Bar feletti befecskendezés megjelenésekor is ez ment vagy 15-20 éve. Ajj, nagy nyomás, biztos a tartósság rovására megy majd. Tervezés kérdése. Mára már tudjuk, hogy egy 8v jtd fél millát zokszó nélkül elgurul. És nem lassan. És húzva is. Ezt akkor nem nagyon hittük. A 2l 300 ló pedig azért nem a világ csodája, nem gondolom, hogy gond lenne a tartóssággal. Coupe turbo-kat régóta húzogatnak ennél feljebb is, de pl egy 90-es évek beli Maser is kb ezt tudta. Mármint a 2.0 biturbo. Az utóbbi nyilván nem a megbízhatóság mintaképe, de azért nem szakadtak szanaszét azok a motorok sem. Plusz eltelt negyed évszázad :-)
Nem lesz gond.

Hang? 9 év dízelezés után én bírom értékelni a csendet :-)
Lehet tőlem 5 henger, a morgás az morgás. A csend meg jó. Ezért is szeretnék benzinest. Mindamellett megszerettem a dízelt, a kis jtd egy baromi jó karakterű motor, élmény vele menni.
tdemeter02-06-2016 13:45:25 // 83464
A felnifelújításos kérdésemmel kapcsolatban senki se tud tanácsot adni?
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2016 11:01:41 // 83463
azért ez a QV Gyula prémium ezt se felejtsük el, majd az idő megmondja... a özép modellek inkább elérhetőek lesznek, remélem :)
RomeoOne02-06-2016 10:01:54 // 83462
Mondjuk az Alfák ára nagyobbat szokott zuhanni, mint a németeké, de a 11-12 millió szerintem is inkább 5 év felett képzelhető el.
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2016 09:33:41 // 83461
hát egy lassan 10 éves M3 9 milla
Haddel02-06-2016 09:14:14 // 83460
3-4 évesen 11-12 miskára gondoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)02-06-2016 08:07:48 // 83459
mire gondolsz? hogy egy 25-30 millás autó pár évesen 3-4 lesz? egy 2002-2003as 47 GTA 2,5-3 milla most is :DDD
FireAlfa02-06-2016 07:56:49 // 83458
Üdv Cartársak! Meghalt a hátsó ablaktörlő motorom. Nincs valakinek elfekvőben egy működőképes?
AdiArsenal02-06-2016 05:03:56 // 83457
Giulia QV-vel ugy vagyok, hogy egyszer kiprobálnám, de otthonra nem vennék, az pályára való, utcára még az én Giulietta QV-m is túl erős. Meg új fejlesztés, kihegyezett motor nem biztos, hogy annyira jó lesz az pár 10ezer km után.
Haddel01-06-2016 22:42:03 // 83456
Mondjuk 15 tényleg sok ,na de majd a piac beárazza😃
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2016 22:38:49 // 83455
Azért az nem az ên kategóriám lesz...az 3 évesen is lesz 15 mihály...plusz majd 70-80e nél fogja mindenki eladni amikor rá kell locsolni egy 5-öt :)
Haddel01-06-2016 22:34:15 // 83454
Amúgy érdekes,hogy nem csak Magyarországon ilyen rosssz az olasz autok megitélése,hanem itt az osztrákoknál is.
Most kiküldetésben vagyunk,ottalvós melon,és én pénteken haza akarok menni Várpalotára.Ezért saját autóval jöttem hétfőn,amikor elkezdte a hülyeségét a Boci.Mutattam a kollegáknak,hogy villog a müszerfal ,mint a karácsonyfa,egyböl elkezdték ,hogy normális autót kellett volna vennem ,nem olasz vacakot.. Mondom nekik,nekem ennél nem kell jobb.😃
Haddel01-06-2016 22:14:00 // 83453
Én főleg csak pályán használom,de ennek ellenére nagyon csábit ,hogy a giuliából a qv-t vegyem.Pláne,ha 3 évesen olyan áreséssel meg lehet majd venni ,mint a 159-et az uj árához képest.
droberto01-06-2016 22:06:34 // 83452
Most olvasom, hogy az év motorja választáson nem, hogy dízel nyertes, de még jelölt sem volt. Mekkora egy képmutatás... :(
Viszont az absolut győztes a Ferrari 488 V8 turbója lett. :)
droberto01-06-2016 21:36:29 // 83451
Szégyen, hogy az Alfa idáig süllyedt! Ez kb olyan mint a sportos japóknál a kamu dupla kipuff vég.
droberto01-06-2016 21:33:47 // 83450
Benzinest venni most újra divat lett. Az ötvenkilencnél a 2009 után a Tbi-ből sajnos nem sokat adtak el kint a dízelfüggő nyugaton. Így itthon csak kis számban lesznek. A TBi egyébként jó motor csak elfelejtettek hozzá kipuffott tervezni. Meg vsz. az E5 és a turbó is kiöli belőle a V6, a TS és a Boxerek hírhedt orgánumát. Reméljük ebbe az új 2.0 benyába visszarakják a boggie-t! :)
maotun01-06-2016 21:20:01 // 83449
Na, a TiBi hangja rendben van, csak lemarad :)))) mert a kocsi gyorsabb mint a hangja!
Mondok még hülyeséget (ebben profi vagyok, pappír is van róla) tehátt az öt henger diesel előbb duruzsol, dörmög, hörög és húzz. a TiBi meg előbb húz , suhan oszt 4000 ford felett
jön egy pici hang hogy motor is van benn, nekem ez az érzet próbáltam 2,4 jtd-t és vettem a TiBit.
Amilyen műszaki zseni vagyok azt is elhinném hogy villanymotor van a TiBi ben .:)))
droberto01-06-2016 20:50:20 // 83448
Helyreállt a rend! :)
AdiArsenal01-06-2016 18:57:47 // 83447
Nekem Giuliettaban van Tbi motor, de én megdöbbentem mikor először hallottam a hangját, nagyon kerregős alapjáraton, majdnem mint egy dízel, az előző 1.4 T-jethez képest meg főleg hangos, ami szinte észrevehetetlen volt.
Shadin01-06-2016 18:11:31 // 83446
semmi baj a Tibi hangjával bakker...
Piritu - 1.000.00001-06-2016 17:21:40 // 83444
A Giuliettában van motorhang generátor.

Azt a 159-be is lehet tenni :-)
Giuntini01-06-2016 17:17:56 // 83443
Már nagyon elvette az eszemet a gázolaj, mert 91 óta csak dízelezem.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2016 16:37:53 // 83442
van annak hangja csak 3500-4000 felett...és benyás hangja van nem dejzel :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2016 16:28:55 // 83441
kis off
a tuti alternatíva a vellanyautó, mint pl az Ampera, használtan vesz az ember egy szépet és jót, csak nincs meg hozzá a kábel, vegyünk egy otthoni hálózatit hozzá 260e ft meg ha már a városba dolgozunk kéne hozzá egy nyilvános állomási töltőkábel is hozzá az már csak 170e ...tiszta occsó ez a vellanyautó :)
on
Giuntini01-06-2016 16:13:42 // 83440
Ezt tudom, tényleg fantasztikusan jó a Tbi, csak egy kicsit csinálhattak volna olyan hangot mint a Giuliettáé. Sportos a 159, megérdemelte volna.
yani🍀01-06-2016 16:04:07 // 83439
Ha akartak volna a 159 TBi-nek is tudtak volna szebb hangot csinálni.
A 4C-ben is ilyen blokk van, és annak gyönyörű a hangja.
Tudom, hogy nem turbósak, de a motorkerékpárokban 600-1000 ccm is állat hangot tud adni.
Kazes☻01-06-2016 15:48:40 // 83438
"Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak." - Miért, szerinted bármi más számít...?!



Ez inkább csak egy költői kérdés volt... :)
Giuntini01-06-2016 15:24:23 // 83437
Oké a Maseratiba szentségtörés berakni a dízelt, de az európai vásárlókat ki kell szolgálni. Sajnos hosszú éveken keresztül csak a dízeleket fejlesztették. Azért a Mercedes, Bmw a középkategóriás autóit nagyrészt dízel motorral adja el, Európában még mindig arra van a nagy igény. A másik, 2 literes benzinesből 300 lovat kihozni, biztos hogy a motor tartósságának rovására fog menni. Az emisszió miatt kis motor, és sok turbó. Ez itt a jelszó. Ez a gyáraknak jó, de nem a mi pénztárcánknak. Nem tudom, ha csak a hanghatást nézzük, a 2.4-nek szebb hangja van, mint a TBI-nek, mert annak egyszerűen nincsen, csak megy mint a disznó. Az tény, ahogy a dízelt szalonképessé tették, azzal egyenes arányban vesztette el tartósságát, és megbízhatóságát.
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2016 15:12:07 // 83436
A dízel botrány óta (ami vajon véletlen?) azért a presztízs fogalma és a bármilyen dízel az egy jó lépést távolodtak egymástól. Nem lennék meglepve, ha a presztízs fogalma újra a benzinmotorral kapcsolódna össze. Illetve bizonyos körökben a hibrid hajtással. Plusz bárhány hengeres, bármilyen kifinomult dízelt is építsenek, a morgás, a vibráció jelen van. És ne feledjük, a dízel csak Európában eladható, márpedig a célközönség már kicsit szélesebb.
Ha csak itt a fórumot nézed is a dízel egyeduralmat szépen bontja az egyre több TBi. Egyszerűen túl szűk az a közönség akinek kéne az a 300 lovas dízel.
Shadin01-06-2016 14:57:03 // 83435
Bódottá :-) Használd egészséggel!!!
Dömpi (il dottore)01-06-2016 14:30:06 // 83434
Nekem, ha sokáig egy állásban van, néha nem akar átállni, ilyenkor addig tekergetem, amíg egyszer csak veszi az adást.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.