Forum >> 159
RomeoOne22-03-2017 12:06:41 // 92959
De egyébként pont vasárnap néztem mosás közben, hogy már van két nagy festékhiányos pötty a gépháztető elején. Fél év alatt azért kapott már követ. Valami lakkot lehet, hogy kéne vennem rá.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 12:02:16 // 92958
A csatik felét, mert box van rajta. Az csak fújkálás volt, nem tisztítás, viszont hideg volt.
Most nekiálltam lehúzni az összes csatit és csiszoló vászonnal az érintkezőket megcsiszolgatom, majd befújom kontakt spray-vel. Márr kicsit unom, úgyhogy most szünetelek, de végigcsinálom.
Most nekiálltam lehúzni az összes csatit és csiszoló vászonnal az érintkezőket megcsiszolgatom, majd befújom kontakt spray-vel. Márr kicsit unom, úgyhogy most szünetelek, de végigcsinálom.
Csabi22-03-2017 11:54:24 // 92957
néztem a képeket, szép lett.
Csabi22-03-2017 11:51:16 // 92956
jó, ez már a full kretén kategória :D
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2017 11:41:20 // 92955
arra majd azt mondja az okos magyar bontott szóval TK volt az autód :DDDD -3 kiló
Csabi22-03-2017 11:17:06 // 92954
Asr meg váltó, és halmozott hibák feszcsökkenéskor jelentkeznek többnyire...ha az ötös henger nem müxik, attól még a váltónak mennie kell szerintem... A töltésre is nézz rá, 14V körül legyn.
Zolibácsi22-03-2017 11:16:17 // 92953
Nem te pucoltad multkor meg a csatikat?
RomeoOne22-03-2017 11:14:12 // 92952
Én telibe fújattam, mert tiszta pötty volt (jó, igaz cserélve is volt az egyik sárvédőív, de csak a lemez horpadt, semmi olyasmi nem volt, ami elnyomná a karosszériát). Ha valaki majd ezért olcsóbban akarja megvenni, mert lehet, hogy törött volt, akkor elhajtom. Azért, mert rendben tartom az autót és költök a fényezésre is, nehogy már kevesebbet érjen. Ahogy mondtad is, bele lehet nézni és látszik, hogy semmi olyan nincs cserélve, ami törésre utalhatna.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 11:09:00 // 92951
az akku fesz jó ötlet igazad van! Egyszer volt aksi gyengeség sok állás után, és most 1 hónapja nem volt töltve.
Csabi22-03-2017 11:02:21 // 92950
10évente belefér, amúgy meg állapotot kell venni ezt szajkózzák. :) A zárhíd full eredeti a szép kopott matricáival, törés kizárva...:)
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 10:58:33 // 92949
Köszönöm! :-)
Kazes☻22-03-2017 10:53:49 // 92948
A vezérléstől...
Csabi22-03-2017 10:51:19 // 92947
balról jobbra számozódik, persze ha szemben állsz a motorral... Akku feszt azért csekkold le...
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2017 10:51:15 // 92946
szembe állsz a jobb oldali uccsó
mex8622-03-2017 10:43:59 // 92945
valamelyik szélső :D
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2017 10:37:23 // 92944
persze nincs párja, 25-45 rugó plusz amennyivel kevesebbért el lehet adni amiért azt hiszik törve volt...
Csabi22-03-2017 10:32:46 // 92943
Persze, ő érdekelt benne, hogy minél több pénzt hagyjak nála, viszont abban is , hogy olyan munkát adjon ki a kezéből amihez nyugodt szívvel adja a nevét...Egy telibe fújásnak biztos nincs párja, főleg egy 12éves fényezéssel, használattal szemben.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 10:31:44 // 92942
Lehet... Vagy használt autóm nem lesz több. Majd kiderül. Most épp enyhülök:
a kibeba..ott csatlakozó lesz. Cylinder 5 injector - no signal.
Melyik az 5-ös? Merről számozódik?
a kibeba..ott csatlakozó lesz. Cylinder 5 injector - no signal.
Melyik az 5-ös? Merről számozódik?
mex8622-03-2017 10:26:41 // 92941
Ha megnézed az adatlapom láthatod hogy évek óta nincs 159em, tehát nyilván nem arról beszéltem, de mertem hozzászólni a témához egyéb tapasztalat miatt.
Egyéb offom van, ami szintén nem kis teljesítményű, hasonló súlyú mint a 159, a vezetési stílusom pedig az átlagosnál sokkal dinamikusabb, autópályáról sem 50el hajtok le, és naponta járok ott is, kanyaroktól, esőtől nem ijedek meg, és nem csak a garázsnak vettem az autóm hanem használom napi 80km-t. Valamint a jogsim sem 2 éves és nem is a harmadik autómat használom.
Sőt télen Contival jártam, tavaly nyáron előző autómmal Semperittel, meg még kitudja mivel nem, volt több szezonon át pont a 166osomon Pirelli téli, vettem anno új Pirellit is amit emlitettem.
Szóval talán nem teljesen baromságokat beszélek a témával kapcsolatban.
Ha úgy gondolod hogy hülyeségeket beszéltem, akkor sorry, nem akartalak meggyőzni semmiről, csak a tapasztalataimat irtam le.
Mert olyan volt a válaszod stílusa.
Egyéb offom van, ami szintén nem kis teljesítményű, hasonló súlyú mint a 159, a vezetési stílusom pedig az átlagosnál sokkal dinamikusabb, autópályáról sem 50el hajtok le, és naponta járok ott is, kanyaroktól, esőtől nem ijedek meg, és nem csak a garázsnak vettem az autóm hanem használom napi 80km-t. Valamint a jogsim sem 2 éves és nem is a harmadik autómat használom.
Sőt télen Contival jártam, tavaly nyáron előző autómmal Semperittel, meg még kitudja mivel nem, volt több szezonon át pont a 166osomon Pirelli téli, vettem anno új Pirellit is amit emlitettem.
Szóval talán nem teljesen baromságokat beszélek a témával kapcsolatban.
Ha úgy gondolod hogy hülyeségeket beszéltem, akkor sorry, nem akartalak meggyőzni semmiről, csak a tapasztalataimat irtam le.
Mert olyan volt a válaszod stílusa.
RomeoOne22-03-2017 10:23:05 // 92940
Akkor Alfád már lehet, hogy nem lesz? Mert a Giuliák sem lesznek mások, abban biztos vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 10:16:50 // 92939
Megnézem. Pénteken mennék Bp-re, mert dolgom van. Soha nem fordult velem olyan elő még, hogy azon kelljen agyalni, hogy hogy jutok el Bp-re. Az hogy ma minden autó ilyen, azt nem osztom. Lehet a prémiumok ilyenek, hogy jól szipolyozzák a hülye tulajt aki olyat vett. Borzasztóan vágyok vissza egy egyszerű de megbízható kis autóba.
Van adagolós dízelem, és pillanatnyilag jobban is szeretem, mert az autó, nem dísz :-) De most per pill. haragszom a fekete dögre, majd biztos megenyhülök.
A ha.hu-t azért elkezdem böngészni..
Van adagolós dízelem, és pillanatnyilag jobban is szeretem, mert az autó, nem dísz :-) De most per pill. haragszom a fekete dögre, majd biztos megenyhülök.
A ha.hu-t azért elkezdem böngészni..
RomeoOne22-03-2017 10:10:13 // 92938
Én egyszer 70 litert tankoltam bele, de a végén már úgy izzadtam, mint kurva a templomban. elindultam Paksról úgy, hogy 80 km-es range-et írt, hogy majd tankolok Érden, ami 100 km. Érd előtt úgy 25 km-el jött a limited range, de az utolsó 10 km-en már 500 m-nként néztem a GPS-t, hogy még mindig nem vagyunk ott? Az volt az első és egyetlen alkalom, hogy 7-essel kezdődött a literek száma.
Liquid22-03-2017 10:02:50 // 92937
Nagyon sok a tartaléka, legalább 100km ésszerű keretek között, de a limited range is elég sok. Egyszer volt olyanom, hogy Mósonmagyaróváron kigyulladt a szegénységjelző, és Bécs túlfelén tankoltam 65 vagy 66 litert.
Giuntini22-03-2017 09:53:23 // 92936
Ez EGR lesz. Nekem is a második napon ezt csinálta, tréler lett a vége. A sárga már régóta világított. Először rángatott, aztán a végén nem indult be. EGR, és valószínűleg zárva maradt. Semmi hibakódot nem ír ki.
Ne add fel! Ma minden autó ilyen. Ha vissza akarsz menni az időben, akkor vegyél régi adagolós dízelt, azzal nincs probléma, az 500 ezer kilométert elmegy hozzányúlás nélkül. Szelepellenörzésen kívül nem kellett mást csinálni. Ezek nem azok az autók. Mitől lenne jobb egy Focus? Abban is van légtömegmérő, EGR, és egyebek.
Ne add fel! Ma minden autó ilyen. Ha vissza akarsz menni az időben, akkor vegyél régi adagolós dízelt, azzal nincs probléma, az 500 ezer kilométert elmegy hozzányúlás nélkül. Szelepellenörzésen kívül nem kellett mást csinálni. Ezek nem azok az autók. Mitől lenne jobb egy Focus? Abban is van légtömegmérő, EGR, és egyebek.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 09:48:48 // 92935
Még nem tudom. A lányomat kellet hazahozni a suliból, közben itthon vár 8 e-mail amire valami értelemeset kéne reagálni. Nem is volt időm foglalkozni vele.
Igazából otthagytam, még az ajtaját is elfelejtettem becsukni, szerintem a kulcs is benne van. Még nem vitték el, az előbb néztem.
A parkolóházból indultam haza a lányommal, és rántott egy nagyobbat. Ekkor offolta az ASR-t és feldobta a check engine-t. Szóval motor eredetű a gond. A váltó pár másodperccel ezután döntött úgy, hogy akkor ő is pihen, én meg szívok.
Nemsoká túl vagyok a very urgent melókon és akkor kisétálok felgyújtani kiolvasni.
Igazából otthagytam, még az ajtaját is elfelejtettem becsukni, szerintem a kulcs is benne van. Még nem vitték el, az előbb néztem.
A parkolóházból indultam haza a lányommal, és rántott egy nagyobbat. Ekkor offolta az ASR-t és feldobta a check engine-t. Szóval motor eredetű a gond. A váltó pár másodperccel ezután döntött úgy, hogy akkor ő is pihen, én meg szívok.
Nemsoká túl vagyok a very urgent melókon és akkor kisétálok
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2017 09:39:52 // 92934
de milyen hibakód? tartalékon el lehet ketyegni kb 100km-et...limited range-nél meg 50-et
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 09:11:23 // 92933
Na eddig húzta, alig bírtam hazajönni a vassal. Minden unavailabla lett, nem vált, rángat, kakukk az egész.
De.. lehet én vagyok a hülye. Az üzemanyag szintjelzőben mennyire lehet megbízni? A sárga már világít, de még az 1 pöcök alatt van éppen. Tankolni indultam, de szokás szerint tök máshova kellett elszaladnom. Hazafelé írta ki, hogy limited range. Lehet az, hogy elmérte a szintet és nincs benne gázolaj? Még elvileg vagy 6-8 liternek kéne benne lenni, de ki tudja..
Vagy ugyanaz mint ProdyG cartársnál, valamelyik injektor csati.
Úgyhogy most nekiállok injektor csatlakozókat pucolni. Aztán hibát törlök és megyek tankolni.
Jó ez az autó, csak nem sokáig lesz meg. Nekem ehhez nincs idegem, és időm basszus. Biztos nem nagy ügy, de ne már... na mindegy. A szomszéd árulja a 70e-t futott 1.6-os Focusát, az való nekem...
De.. lehet én vagyok a hülye. Az üzemanyag szintjelzőben mennyire lehet megbízni? A sárga már világít, de még az 1 pöcök alatt van éppen. Tankolni indultam, de szokás szerint tök máshova kellett elszaladnom. Hazafelé írta ki, hogy limited range. Lehet az, hogy elmérte a szintet és nincs benne gázolaj? Még elvileg vagy 6-8 liternek kéne benne lenni, de ki tudja..
Vagy ugyanaz mint ProdyG cartársnál, valamelyik injektor csati.
Úgyhogy most nekiállok injektor csatlakozókat pucolni. Aztán hibát törlök és megyek tankolni.
Jó ez az autó, csak nem sokáig lesz meg. Nekem ehhez nincs idegem, és időm basszus. Biztos nem nagy ügy, de ne már... na mindegy. A szomszéd árulja a 70e-t futott 1.6-os Focusát, az való nekem...
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2017 08:25:07 // 92932
persze hogy kiröhög neki az elem fújása a nyerő, de 7-8 kavicsfelverődés miatt én biztos nem fújatnám telibe a gépháztetőt, javító festék plusz polír és észre sem lehet venni a különbséget plusz a réteg is marad a gyári, egy újra fújás után a 300 mikront nehéz kimagyarázni nem volt törve az autó...
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 08:02:34 // 92931
Hála az égnek, nálam nem ez van, nem szeretnék injektort újítgatni. Szép volt, jó volt a 146-tal minden ilyet végig játszani, de most valahogy nincs igényem a belenyúlós szervízekre. Nem is feltétlenül a költség, bár az sem elhanyagolható. A macera nem hiányzik. Ha már vettem egy keveset futott autót, remélem tényleg csak autózni kell. :-)
Egyébként a 19-es kerék tapasztalatok: vacak országúton tényleg jobb, mint a 17. Viszont lassan döcögni nem jó vele, olyankor érződik, hogy keményebb. De mindegy, az egész autó utálja a városi szüttyögést. :-) A váltó ügyes segítség abban, hogy ne őrüljek meg a 35-40-nel bénázó délutáni csúcsban, ugyanakkor szerencsétlent lehellet gázzal kell vezetni, a váltó meg szabadonfutás-hajtás határon dolgozik, szétkapcsolt kuplunggal. Érezhetően nem erre a finomkodásra termett.
Egyébként a 19-es kerék tapasztalatok: vacak országúton tényleg jobb, mint a 17. Viszont lassan döcögni nem jó vele, olyankor érződik, hogy keményebb. De mindegy, az egész autó utálja a városi szüttyögést. :-) A váltó ügyes segítség abban, hogy ne őrüljek meg a 35-40-nel bénázó délutáni csúcsban, ugyanakkor szerencsétlent lehellet gázzal kell vezetni, a váltó meg szabadonfutás-hajtás határon dolgozik, szétkapcsolt kuplunggal. Érezhetően nem erre a finomkodásra termett.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 07:46:27 // 92930
Köszönöm, akkor errefelé keresgélek, egy EGR tisztítás biztosan nem fog ártani első lépésként.
Érdekes, hogy csak akkor csinálja, ha 3-4 napot állt. Így, hogy tegnap mentem vele (12km-t), ma már nincs kihagyós indulás. Most álltam ki vele, normálisan indult.
Érdekes, hogy csak akkor csinálja, ha 3-4 napot állt. Így, hogy tegnap mentem vele (12km-t), ma már nincs kihagyós indulás. Most álltam ki vele, normálisan indult.
antonov22-03-2017 06:57:46 // 92929
Igazából én meg vagyok elégedve a vetítési képpel, sőt a fényerővel is viszonylag (Stilo után). Gondolom el fog mászni valamennyit xenonnal, de nem hiszem, hogy számottevően. Biztosan vannak sokkal jobb projektorok is, de ezeknek a tűéles vetítési határvonala sem biztos, hogy feltétlen szerencsés. Ilyenkor van az, hogy találkozom egy zsír új autóval és azt hiszem, hogy villog rám, holott csak a bukkanókat képtelen kimozogni a szintezője és az éles határvonal miatt villogásnak tűnik. Egy lágyabb határvonallal kevésbé kellemetlen ez a dolog szerintem.
Csabi21-03-2017 23:30:25 // 92928
Hát ha azt nézzük, hogy kb annyiba kerül a melléfújás mint maga az elem fújása akkor részben érthető az a szokás, hogy nem szeretik megfizetni. Az bennem is felmerült, h a laikus szem mennyire venné észre az esetleges eltérést melléfújás nélkül.
Már abból kiindulva, hogy az ajtóm már fújva volt egyszer, és én konkrétan nem látok semmi különbséget pedig anno csak az ajtó lett fújva a rétegvastagságmérő szerint. No de ez esetben hallgatok a szakira...
Már abból kiindulva, hogy az ajtóm már fújva volt egyszer, és én konkrétan nem látok semmi különbséget pedig anno csak az ajtó lett fújva a rétegvastagságmérő szerint. No de ez esetben hallgatok a szakira...
SanyiJTD21-03-2017 22:56:28 // 92927
Így fasza is lesz az autód. Bár feketénél annyira nem szokás melléfújni. De piros, ezüst és társainál szinte kötelező ,csak az ügyfelek ezt nem szeretik megfizetni...
Csabi21-03-2017 22:14:48 // 92926
Itt az a kérdés milyen végeredményt akarsz...A napokban pont fényezőnél jártam, nálam a bal első ajtó illetve a motorháztető jött szóba. A javítgatós ötletre kiröhögött...úgy nem lehet mondta... a bal első ajtónál még 20-30 centit a szomszédos elemekre is ráfúj, azaz a bal első sárvédő, és a bal hátsó ajtó is részben fényezve lesz azért, hogy "észrevehetetlen" legyen a javítás...
Belátható, hogy a hibajavítós verzióval a durva hibák homályba vesznek, több ajtórányításos hibát így ecseteltem ki a gyári javító kit-tel(szín+lakk)...de az igazi megoldás a komplett fújás.
Belátható, hogy a hibajavítós verzióval a durva hibák homályba vesznek, több ajtórányításos hibát így ecseteltem ki a gyári javító kit-tel(szín+lakk)...de az igazi megoldás a komplett fújás.
Hardy21-03-2017 21:36:35 // 92925
Sajnos igen. Velük beszéltem: http://retrofitheadlights.hu/ A projektorok mennek tönkre. Kicserélik profi projektorokra be állítják hogy a vetítési képe is jó legyen xenonnal is. Így nem veszi észre senki mi van benne ha csak nem szedi szét.
Giuntini21-03-2017 21:27:58 // 92924
Bocs rosszul írtam, nem 14-es méret természetesen, hanem 17-es.
Giuntini21-03-2017 21:26:53 // 92923
Tendencia, hogy az új gumik jobban tapadnak és kevesebbet mennek el. Nem lehet összehasonlítani a 156 méretét a 159 méretével, mellette egy 2,4-es 159 sw 1700 kiló. Az én Michelinemnek a hibája a zaja, ami egyetlen Michelinre sem volt jellemző. Nagyon jl tapad, de zajos. Valszeg az összetétel, ami tapadós, de ugyanakkor tartós is. Egyébként egyöntetű vélemény, hogy a Primacy a 14-es méretben az egyik legjobb gumi, de zajos. Ezt meg kell szokni.
Giuntini21-03-2017 21:22:37 // 92922
A 19-es eleve jobban kopik, mint egy 17-es. Mérlegelni kell a gumi méretet is, mit engedhetünk meg magunknak, és mennyire adhatjuk fel a gazdaságosságot a sportosság rovására vagy fordítva. Szerintem a 17" ideális kompromisszum a sportosság és a gazdaságosság között. A Michelinben is a Pilot Sport 19"-on sokkal jobban kopik, mint a Primacy 17"-on.
Kolci21-03-2017 21:07:16 // 92921
Van valamilyen doksitok amivel 1800 kg-ra lehetne vizsgáztatni horogot a kocsin? Hiába 1800 gk-s BRINK horog, de a tipbizekben csak 1500 kg-t találtam eddig.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2017 20:43:51 // 92920
Vegyél csak bele, ha tropa a foncsor akkor úgy is veszel másik lámpát, a sima izzó jó foncsorba is "gyenge" amikor meg vettem az 1.9 et esős időben este fele menet közben halál félelmem vot, le és fel kapcsoltam a világítást hogy tuti nem helyzetjelzőn megyek. Másnap már hintettem is bele a xenont. És lőn világosság :)
Liquid21-03-2017 20:37:45 // 92919
Nekem fordított volt: kb. fél / egy percenként volt egy kis kiugrás a fordulatszámban, mint amikor leheletnyit megpöccinted a gázpedált, meleg motornál. Injektor felújítással megszűnt.
Zselé21-03-2017 20:36:16 // 92918
Érdekesek a számok... A 156-omon a 20 ezer ft-os Kumho gumikba kb. 60 ezret tettem, és még messze nem voltak kopásjelzőn...
antonov21-03-2017 20:32:51 // 92917
Gondolod, hogy mindegyikben tropa a foncsor?
Zolibácsi21-03-2017 20:32:40 // 92916
Hasonlot csinalt nekem is, inditas utan mint ha par masodpercig nem menne minden henger de csak a nap elso inditasanal volt megfigyelheto. Igaz nem tudom mi okozta, de az egr dpf es pillango szelepek kiiktatasa utan megszunt a hiba. Szoval en ezeket monitoroznam ha hibat keresnek.
Liquid21-03-2017 20:26:49 // 92915
és miben jobb a spéci hella projektor a gyárinál?
SzTomi21-03-2017 20:01:19 // 92914
Ez a Hella nagyon állat lehet.. Hol lehet ilyet kapni 159-be?
ott221721-03-2017 19:43:25 // 92913
Teljesen igazad van ,sorolhatjuk a pro és kontra érveket , amit én fontosnak tartok ,hogy mindenki gondolja át ,milyen a vezetési stílusa ,mire használja az autót és ehhez válasszon gumit ,és persze igazítsa a pénztárcájához. Mellényúlni meg prémium kategóriában is lehet néha, meg Kínaiban is. A googli meg nagy barátunk sok-sok teszt van fön, meg persze vannak Cartásak sok tapasztalattal ,így inkább hallgassunk ezekre a dolgokra ,mint az előítéletekre.
Smith21-03-2017 18:41:56 // 92912
Nekem is kell kavicsokat javittatnom. Erhard nekem azt mondta, emiatt nem fújják telibe a géptetőt, csak javítófestékkel belejavítanak, aztán összecsiszolják és polír. Remélem így van... :)
fazek21-03-2017 18:24:13 // 92911
Nem vagy egyedül :-( Sajnos az enyémen is elég csúnyák a kavicsfelverődések, szerencsére a szürkén nem annyira feltűnő.
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2017 18:14:42 // 92910
Hali! Találkozott valaki már olyan jelenséggel, hogy amikor még nem üzem meleg a motor, alapjáraton fura pici rántások érződnek. Eleve sok nap állás után, ha nincs hideg, ugyanilyen rántásokkal indul be. Nem durva, de hallatszik mintha ki-ki hagyna egy pillanatra.. Ha hideg van, akkor szépen indul.
Ez mi lehet? Hibakód nincs. Városban, lámpánál veszem észre, hogy állok N-ben és egyet-egyet ránt, mintha kihagyna. Az egész jelenség pár percig megfigyelhető, aztán elmúlik. Mire a 90-re ér a hőfok (és mire teljesen rámjön a para :-)), már nem csinálja.
Csak azóta van ez, mióta jobb idő van. Amíg hideg volt (kb 10 fok alatt), semmi ilyesmi nem érződött.
Kiolvastam a motort, váltót, nincs hibakód. Ma hazaérve a városból hagytam visszahülni és beindítottam, hogy logoljam a rail nyomást, de nem csinálta.
Mondjuk furán keveslem a rail nyomást, 260-270 közötti alapjáraton, de ott körül is kéri.
Ez mi lehet? Hibakód nincs. Városban, lámpánál veszem észre, hogy állok N-ben és egyet-egyet ránt, mintha kihagyna. Az egész jelenség pár percig megfigyelhető, aztán elmúlik. Mire a 90-re ér a hőfok (és mire teljesen rámjön a para :-)), már nem csinálja.
Csak azóta van ez, mióta jobb idő van. Amíg hideg volt (kb 10 fok alatt), semmi ilyesmi nem érződött.
Kiolvastam a motort, váltót, nincs hibakód. Ma hazaérve a városból hagytam visszahülni és beindítottam, hogy logoljam a rail nyomást, de nem csinálta.
Mondjuk furán keveslem a rail nyomást, 260-270 közötti alapjáraton, de ott körül is kéri.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?