Forum >> 159

Liquid23-03-2017 19:58:18 // 93038
így van az automaták 200 lovasak, csak a manuális váltós lett 210ló
Bushmaster23-03-2017 19:55:11 // 93037
Main-dark gomb aztán a jobb alsó menü utána a bal alsó első második gomb és ott kivalasztod a nyelvet utána már menni fog .
De csak járó motornál bírod beallitani.
Zselé23-03-2017 19:45:05 // 93036
Sziasztok, ma egy érdekes dolog történt. Magára hagytam az autót egy kollégámmal, egy parkolóba, míg el kellett intéznem valamit. A kulcsot kivettem, de ott hagytam nála. Állítólag az történt, hogy egyszer csak kattant valami, és a két első ablakot teljesen, a hátsót meg résnyire lehúzta magától az autó. Ez mi a fene lehetett? :D
slimer23-03-2017 19:41:57 // 93035
Köszönöm, akkor arra felé fogom keresgetni.
SanyiJTD23-03-2017 19:16:09 // 93034
Pedig bizony a navin kell beállítani.
Morfiusz Cédula23-03-2017 19:01:35 // 93033
Ja, valóban. Pont ezért is különösen megrázó volt ezt a legutóbbi kalandodat olvasni.
De ügyesen megtaláltad és megoldottad, gratula!
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:56:56 // 93032
Én még nem csináltam, de hasonló előtt állok, mivel eltört az egyik fényszóróm rögzítő fülecskéje. Egyelőre Shadin kollega által feltöltött e Learning anyagban nézegettem, ha jól értem, eszerint le kell szerelni az alsó motortakarót is. Ezeket találtam hozzá ebben az anyagban egyébként:

Lámpa ki- , beszerelés
Motortakaró
Lökhárító le- és felszerelés
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:36:22 // 93031
Mint a Tied :-) A mi autóink elég tesók, hasonló az előéletük.
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:34:35 // 93030
Hogy hogy ilyen szép, nem tudom, lehet volt polírozva. Bár ha nagyon megnézem, látszanak körkörös hajszálkarcok, gondolom egyszer-kétszer látott gépi mosót. Egy két láthatóbb karc van rajta, de azok sem vészesek, azok miatt még políroztatni sem viszem.
Én azt mondom, hogy jó gazdijai voltak, vigyáztak rá :-)
Az eredetvizsgán szép homogén rétegvastagságot mértek. Megkértem, hogy alaposan nézzük át, sehol nincs fényezésre utaló nyom, 99% hogy soha semmilyen sérülése nem volt. Még a féknyergek sincsenek kifakulva...
Nem akartam én 2.4- automatát, de ez volt az egyetlen az akkori kínálatban amiről biztos lehettem, hogy nem tekert és nem volt törve. Plusz azonnal beleszerelmesedtem a belső terébe. Áá az nagyon szép :-)
Mostanra meg ráfüggtem az 5 henger könyörtelen hangjára is egy kicsit :-)
slimer23-03-2017 18:26:57 // 93029
Sziasztok! Egy apró, de roppant idegesítő problémám volna. Most vásárolt 159-esen (2007. 12. hó) képtelen vagyok az órát és a dátumot beállítani. A bal oldali bajuszkapcsolón lévő "MENU" gombot megnyomva mindössze az alábbi menüpontokat adja ki:
-Lim. Velocita
-Autom. Anabb.
-Uscita menu
Óra, dátum sehol. Megőrülök. Ha valakinek volna valami ötlete, megmentene egy agyvérzéstől.
Amúgy az autó navis-nagy kijelzős, de ott sem találtam a beállításoknál semmit.
A használati útmutatót is hiába bújtam, mintha egy másik autóról írnának benne.

Ha emellett a nyelv átállítására is (angolra) tudná valaki a megoldást, belőlem egy lényegesen boldogabb embert csinálna.
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:22:11 // 93028
Mert a tied is automata.
Morfiusz Cédula23-03-2017 18:19:34 // 93027
Nagyon jól néz ki, tényleg hibátlan!
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:15:48 // 93026
De tervben van :-) Az én autóm mindig a mostohagyerek, az udvar elhanyagolt szeglete jut neki. A telek két utcára nyílik, a túloldalt van egy betonozott polikarbonát tetős csitti-fitti kis beálló. A 146 lakik ott :-)
Most a ház szigetelés van folyamatban, ha azon túl vagyunk, a következő projekt a hátsó bejárat felőli térkő, és valami fedett beálló a szörnynek. Nem kéne elrohasztani alulról, tudom...
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 18:12:41 // 93025
Köszi, igyekszem. Elvittem tankolni. Az első 500m-en nagyon fura volt, előtöltés hiányosnak tűnt, kicsit fehéresen füstölt, aztán abbahagyta. Mintha minden öntanuló cucc (box, váltó) meglepetten dolgozna, hogy most mi a pék van.
Egy km múlva már minden normális lett. 66l-t toltam bele, szegényben nem sok volt :-)
Aztán kis kerülővel jöttem haza, a 6km-ből csináltam 16-ot :-)
Hogy a 20 fok miatt, vagy a kábel gyógyítástól azt nem tudom, de finomabb lett a hangja.
Hogy az elején még mit hülyéskedett, azt nem tudom. Itt az udvaron 4 hengerezett álltában egy keveset, mire feltérképeztem az összes kábelgondot. Lehet az megzavart valamit? Vagy tényleg nem szereti ha 5l van a tankban..
A boxot viszont ki fogom iktatni belőle, mert nem tetszik a kábelezés minősége. Úgyhogy lesz ezen helyette egy rendes remap.
Norby23-03-2017 18:04:09 // 93024
Az enyém facelift Ti,de 200 hp.
Viszont nincs benne sem EGR sem DPF és minden happy.
ProdyG23-03-2017 17:50:15 // 93023
Első lökhárító leszerelése (főleg a lámpák kiszedése céljából, meg amúgy is) bonyolult meló? Van róla valami jó kis blog és ha igen, az alapján nekivághatok hétvégén?
Nem csináltam még soha hasonlót sem... ezért kérdezem.
RomeoOne23-03-2017 17:26:34 // 93022
De ennek hogy ilyen hibátlan a fényezése?
RomeoOne23-03-2017 17:25:47 // 93021
Nem tervezed lebetonozni a bejárót? :D
Zolibácsi23-03-2017 17:12:50 // 93020
Minden kezdet nehez, ez utan jon csak megerdemelt pihenes es gondtalan hasznalat. Kitartast!!!!!
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:52:25 // 93019
Különben meg fene azt a piszok hibátlan testét:


Shadin23-03-2017 16:48:25 // 93018
Benyással is van ám szopás...
Nekem P0365 hibám van folyamatosan, ami a szívó oldali vezérmű helyzet érzékelőjének hibája. De nem ám akárhogy, amire a motor beindul, a hiba már nem áll fent, csak az indítás közben jelentkezik. Jeladó cserélve...
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:06:27 // 93017
Egyébként mi a tapasztalat, a forrasztás bírja hosszútávon a motortérben? Végül vagy 5 helyen kellett beleforrasztani.
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2017 16:04:38 // 93016
Ez orbitális szívás kategória volt... remélem csak volt. Ha lenyugodtam, majd írok blogot róla. Totál át kellett kábelezni az 5-ös henger injektorát. Több helyen volt bizonytalan a csatlakozás. Vicces, mert a gyári csati tövében is, a box csatlakozójából pedig konkrétan kiesett a jel kábel amikor picit meghúzogattam.
A gyári injektor csatlakozót még szét tudtam műteni két kis gombostű és egy mini csavarhúzó segítségével, aztán gravírgéppel kiszedtem a gyári kábelt, forrasztottam fel újat..
A box csatija bonthatatlan, tehát irány a bontó, ami innen 200m. Nyilván volt nekik, elhoztam, felforrasztottam. És ugyan már járt az 5. henger, de még nem stabilan. Úgyhogy ahol értem lecseréltem a kábelt.
Most mondjuk hogy jó. Nincs hibakód, nincs négyhengerezés, de még egy métert se mentem vele, csak itt az udvaron járattam.
Beindításkor én még éreztem pár pici rántást (már a legkisebb rezzenésre is ki lettem hegyezve), de aztán kisimult és bármit mozgattam, jónak tűnt. Ma 4 órám lazán ráment... És itt Debrecenben nem nagyon lett volna aki ezt normálisan megcsinálja...
Műtét után:
yani🍀23-03-2017 13:23:47 // 93015
csavaros
b007723-03-2017 13:06:08 // 93014
Sziasztok,

A 159-es ketékcsapágya préselős vagy csak csavarok fogják? Nem tudom, hogy ki tudom-e cserélni magamnak vagy szerelőhöz vigyem. Ha préselni kell akkor mindenképp szerelő.
antonov23-03-2017 09:43:56 // 93013
Itt csak projektor csere történt? Vagy fényforrás is? Amúgy szép.
Dömpi (il dottore)23-03-2017 08:58:09 // 93012
És az egész (1 db THULE VeloCompact 927 hátra, 2 db THULE FreeRide 532 a tetőre) kijött 160k alatt kicsivel.
Majd írok blogot.
droberto23-03-2017 07:42:17 // 93010
Szuper lett. :)
Nivan8422-03-2017 23:37:01 // 93009
Nyilván a Tied gyári xenonos, szóval Te azért látsz a sötétben ;)
Egyébként abban jobb, hogy olyan vetítési képe van, mint amit vonalzóval rajzoltak volna.

Az enyém majd májusban lesz atepitve mert rugótörést szenvedtem, ugyhogy elso hatso futomu general lesz most.

De itt egy a legutolso atepitesrol:
Liquid22-03-2017 22:40:25 // 93008
az enyém ugyanilyen, ez jó ár, ha rendben van
Dömpi (il dottore)22-03-2017 22:25:05 // 93007
Megérkezett...
...és felpróbáltuk :)
emGéza22-03-2017 22:21:27 // 93006
Ez már majdnem az enyém! Holnap megyek érte. :-D
Liquid22-03-2017 21:25:41 // 93005
Nekem DPF már nem volt, a lapátokat kikötöttem, az EGR pedig a legutolsó Manky-zás előtt lett kiiktatva. Soha semmi ilyen gondom nem volt, igaz volt helyette más :)
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 20:46:01 // 93004
A csati úgytűnik rendben, a csatlakozó alatt 3 centivel kb, ha megsodrom kézzel, akkor helyreáll. Holnap kiszedem a kis gégecsőből és megkeresem, hogy hol a gond. Vagy szakadt, vagy zárlatos, ez majd kiderül. A forrasztással nem lesz gond. Pont ezen szoktam kiakadni, amikor meglátom az ilyen jó magyar munkásember "ótóelektomos" kezenyomát 220-as pákával elkövetve, szigszalaggal jól körbehúzva :-)
Itáliai üveges22-03-2017 20:41:59 // 93003
Nem kontakt hiba.
Valamelyik gyertya nem mind de lehet több is.
emGéza22-03-2017 20:11:06 // 93002
köszi!
Zselé22-03-2017 20:09:53 // 93001
Kb 220 kilo van a 159-em és a volt 156om közt, tehát szerintem összehasonlítható azért... Most még a 16-os kerekek vannak rajta, jövőre veszek 17-est, majd meglátjuk. 60 ezer km az nekem kb két szezon :)
Morfiusz Cédula22-03-2017 19:54:36 // 92999
Az ok, de nekem Trabantom nem is volt! :)
emGéza22-03-2017 19:53:09 // 92998
Én is ...
Remélem a 3 db fel fér ! Meg kéne egy jó tetőcsomagtartó is az 59-re !
Csak a 47-hez van .
ott221722-03-2017 19:45:30 // 92997
A barátom ducatokat szerel,és tipikus hibajelenség ami a tiéden is jelentkezett. Bontsd ki a kábelköteget a csatitól kezdve ,és nézd végig ,hogy nincs-e valahol a szigetelés elkopva ,mert ettől zárlatosodik és nem mükszik a porlasztócsúcs . Ha megvan a hiba kábel elvág, forrasztás ,és föltétlen zsugor szigetelőcső. Azért a csatit is jól nézd át ott is lehet a hiba.
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2017 18:28:21 // 92996
Az EGR teljesen jó, öröm az ürömben, hogy mennyire szép állapotban van, és mögötte a szívócső sem retekhalmaz. Egy finom koromréteg van mindenen, de felhalmozódott lerakódás nincs. Úgyhogy nagyon nem is bántottam, pont azért, hogy ami működik, ne rontsam el. Az biztos, hogy az egr csavarok és a szívócső öntvény sem egy erős anyag, igen ésszel kell meghúzni a csavarokat.

Viszont addig bsztattam, hogy meg lett a hiba. Ugyanis újra nekiláttam átcsiszolni a csatikat. Gyártottam pici célszerszámot és most jól kihajlítottam a dugókat, hogy szuperül hozzáférjek és ne csak tessék lássék meló legyen.

Összeraktam, el is dobta magát, fixen nem jár az 5-ös henger és törölhetetlen a kódja, azonnal visszajön.
Aha kábel hiba. Föci barátom is ezt tippelte, ha megmozgatom a kábeleket hol jó lesz, hol nem, ő már járt így. Igaza lett. Az 5-ös hengerhez menő injektor kábelt ha ügyesen megtekerem, akkor elkezd egyenletesen járni. Ha elengedem, leáll a henger.

Holnap kábelforrasztós műtét. Még nem tudom hogy hogy. Lehet csak elvágom a csatlakozóhoz közel, hogy még épp meg tudjam blankolni (így a csatlakozó gyári szerelésű marad) és kivágom a kritikusnak tűnő szakaszt. Ez tűnik a legegyszerűbbnek.

Egyébként jó szemét dög... most beindítottam és úgy döntött, hogy üres a tank. Egyszerűen lement a nulla osztásra. Ha ha... csak most már megvan a hiba, ezzel nem szivat meg. Max nem megy el a kútig :-S
Zolibácsi22-03-2017 18:14:05 // 92995
Tudtommal nem, a 210 az garett
yani🍀22-03-2017 18:06:16 // 92994
A Trabanton nekem sem volt :DDD
Ezen van nekem is, sőt volt a 2.0-án is.
Morfiusz Cédula22-03-2017 18:01:21 // 92993
Én csodálkozom ezeken a kavicsfelverődéses pöttyökön, nekem is van. Más autóimon nem volt, még a 156-osomon sem. Ez valami 159-es specialitás?
Kettő elég csúnya helyen van, de az egész elemet lefújatni nekem sincs ingerenciám miattuk.
Giuntini22-03-2017 17:55:26 // 92992
Nálam a Lukoil nyál nem jött be. Büdős. Maradok az OMW-nél.
Giuntini22-03-2017 17:54:09 // 92991
Mindegyik 2,4 KKK turbo. Az 1,9 Garret.
Morfiusz Cédula22-03-2017 17:44:55 // 92990
Az enyém TI és 200 lovas. Úgy vettem észr, az automata 200, a manuális 210 lovas.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.