Forum >> 159
Marseus17-04-2017 16:46:56 // 93858
Akkor nincs Mes-e virítani kell:-))
Marseus17-04-2017 16:45:46 // 93857
A re Mes felületeden az ECU rublikába írtak nem pirosak,ez azért van mert nem fizetem be az 50 eurós licenc-re?
Laca6217-04-2017 16:41:38 // 93856
Szia !
Sajnos igen.
Sajnos igen.
Marseus17-04-2017 16:35:12 // 93855
sziasztok!
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Smith17-04-2017 11:59:21 // 93854
Kivétel azon a nyomorult 50 méteren, amíg odagurulok a bolt elé, bemegyek veszek reggelit, aztán megyek melóba. :D
Mindenkinek boldog nyulat!
Mindenkinek boldog nyulat!
Smith17-04-2017 10:29:31 // 93853
Nem a bekapcsolast akarom elkerulni, hanem azt hogy 50m-en ne vinnyogjon. En mindig hasznalom az ovet.
droberto16-04-2017 23:03:57 // 93852
Nem egy prémium német középkategóriás hajó, az 59. Gondolom a Giulietta sem az. :)
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 22:55:49 // 93851
A barátom is a sarki boltból hazafelé ment és frontálisan egy barom belement, a lába bánta mivel előre csúszott, még gyógytornára jár...
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:36:23 // 93850
Igaz, hogy a törésteszten plusz pont jár érte, de már régen baj az, ha azért kapcsolja be valaki, mert sípol a kocsi :-(
Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)
Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)
Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:31:16 // 93849
"+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás." - ezt senki sem mondta :-)
Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
droberto16-04-2017 22:23:44 // 93848
+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás.
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
tirex16-04-2017 22:21:49 // 93847
Szerintem inkább kapcsold be. Engem megmentett. Üdv
droberto16-04-2017 22:17:28 // 93846
60-al venni a körforgót, vagy 100-al az autópálya felhajtót, az teljes terhelés nem? :)))
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:00:40 // 93845
"nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem" - ezt simán elhiszem. Nekik már megéri külön stábot foglalkoztatni a reklamációkkal. Néhány méréssel bármit be lehet bizonyítani, ami az elutasítást indokolja.
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 21:52:34 // 93844
az 59-en max 2.8-ra fújtam a 19-est a SUV-nál 2.5-öt kér a 19-es :DDD a mobil gumist (házhoz jött és úgy cserélte le a gumikat kemény 10 rugóért) kérdeztem a gumikról melyik milyen érdekes tapasztalatokat mondott pl hogy a nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem, az olcsóbb kínai, európai gumik sok esetben azért olcsóbbak, mert 6mm a mintájuk stb, stb....
Piritu - 1.000.00016-04-2017 21:45:25 // 93843
..én se.
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Piritu - 1.000.00016-04-2017 21:43:37 // 93842
Hol közlekedsz vele tartósan 160 felett?
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 20:49:52 // 93841
teljes terhelés az 5 felnőtt és a full megpakolt autó...soha nem mentem még így :DDD
droberto16-04-2017 20:35:56 // 93840
Smith16-04-2017 17:10:58 // 93839
Köszi! Mindjárt meg is próbálom. Élesben csak holnap, nincs kedvem kinyitni a kaput, hogy menjek egy kört :D Érdekes a magyar fordítás, a bekapcsolt biztonságiöv figyelmeztetője... :) Inkább a kikapcsolté, de a fene tudja. Ez is félreérthető, mint a dpf csere magyarázó szövege :)
Zselé16-04-2017 16:41:48 // 93838
Sziasztok, ma feltűnt, hogy a kipufogóvégem alsó karimáján egy pici, kb. 2cm széles kormosodás van. Nekem bent van a DPF, és eddig nem is láttam sose kormot a környéken. Ez mennyire normálos?
Piritu - 1.000.00016-04-2017 16:15:17 // 93837
Smith16-04-2017 16:03:09 // 93836
A biztonsági öv sipolóját ki lehet iktatni valahogy MES-sel, hogy ne ugasson? Nem a visszajelzés, és a figyelmeztetés zavar, hanem a prüttyögés. Mindig bekötöm, de bevallom a sarkon lévő kisboltig nem szoktam...
Smith16-04-2017 12:33:10 // 93835
Hmm. Én életemben nem fújtam a hátsót másra mint az elsőt... De most majd megnézem, és befújom az előírtra :) Ha már itt ennyire ajánlgatjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2017 09:54:59 // 93834
Nekem eddig alatta volt, ahova a gumis beállította (2.5-2.4). Olvasva itt a hozzászólásokat, gyorsan kinéztem a kezelésiből hogy 2.7-2.5 kell. Belőttem oda, és szerintem jobb is lett érzetre is.
Morfiusz Cédula16-04-2017 09:54:00 // 93833
Köszi!
Shadin16-04-2017 09:40:47 // 93832
Csak a 2.0-nál van ilyen.
Morfiusz Cédula16-04-2017 09:15:28 // 93831
Visszaolvasgattam a fórumot, de nem egészen világos. A 2,4-esnél is problémás az EGR hűtő fedél?
Morfiusz Cédula16-04-2017 08:52:55 // 93830
Én is 2,7 és 2,5- re szoktam fújni. Érdekes, nem tudom kisebb kerékkel miért ugyanannyi, nem gondolkoztam meg rajta.
Trogerr16-04-2017 08:31:42 // 93829
Na ez a gondom pont, 86 ezerrel vettem meg, lehet, hogy már cserélték. Mindegy jobb a békesség cserélem én is. Mondjuk, ha nem lenne ez a fórum akkor sose jutna eszembe!:)
forrasr16-04-2017 08:19:37 // 93828
Azért gyanús, hogy ha el akarod adni, akkor piaci értéken kell hirdetned. Ha csak hirdetni akarod mehet fel azon az értéken amit neked ér. Ezt a manipulált értéket nem értem én, sokszor volt már itt téma.(vagy ha az amire gondolok, akkor ez nem újkeletű dolog nálunk, felteszem legtöbbünk már a vásárláskor tudta, hogy alul értékelik az alfákat) Az tény, ha sok lepattant darab felkerül egy típusból az sajnos lehúzza a szépen tartott darabok árát is, de ez így van minden márkánál. Olasz autó az különösen speciális téma kis hazánkban, de ezt ha nem újonnan vetted akkor már vásárláskor is nyomott árat eredményezett így kedvezőbb helyzetben voltál a konkurensekhez képest, ha eladod nagyságrendileg (%-ban az aktuális értéhez) kifejezve hasonló a különbözet. Más márkákhoz meg nem is nagyon érdemes hasonlítani, mert aki német/japán autót vesz az ritkán keres rá az alfákra, esetleg néhány francia autós maradva a latin vonalon-francián már úgy is gyakorolt nagyobb szívás az olasszal sem lehet alapon. A sok lerúgott darabhoz meg kell a tulajoknak is egy jelentős hányada(nemzettől függetlenül-tekintettel a sok import darabra-de ez kis hazánkra is ugyanúgy jellemző-alapvetően a nyugatról hozott 8+ éves autókkal jobb a tapasztalat, átlagosan itthon jobban szeretnek az öreg autón spórolni), aki ha már eladásra készül a közeljövőben az autóval annak nagyon fáj ha valamit kell rá költeni, így kezdi elhanyagolni, nem költ rá, vagy csak ha muszáj, márpedig azért az tudjuk, hogy használt autónál 150-200ekm< azért kell rá költeni. Itt van Smith esete is a légszűrővel, biztos bazi drága lett volna bele egy ugy szűrő (mondjuk egy jobb minőségű 4000-5000Ft) de sikerült megspórolni...
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2017 22:28:30 // 93827
Automatával irtó király. Amikor rájöttem a pláza parkolóban felfelé menet, hogy ilyet is tud, kb 3 méterenként megálltam kipróbálni. :-) Megállok a tök meredek rámpán, aztán felengedem a féket és úgy marad. Kényelmesebb vele emelkedőn állni mint vízszintesen, mert nem kell a féket se nyomni. :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2017 22:17:25 // 93826
Hát én szurkolok Neked, hogy ne legyen komoly gond.
Piritu - 1.000.00015-04-2017 21:39:04 // 93825
Piritu - 1.000.00015-04-2017 21:36:45 // 93824
Én 80 ezrenként cserélem, 100 felett szokott elrepedni.
alfa155gyuri15-04-2017 20:10:05 // 93823
Köszi!
Szupi akkor nekem van.
Most vettem észre és egy kicsit fura volt. :)
Szupi akkor nekem van.
Most vettem észre és egy kicsit fura volt. :)
Liquid15-04-2017 20:08:38 // 93822
Hogyne, HillHolder a leánykori neve. Ha állsz a féken, majd elengeded, akkor 1-2 másodpercig tartja, épp van időd átlépni a gázra...
alfa155gyuri15-04-2017 20:05:15 // 93821
Sziasztok!
Létezik visszagurulásgátló a 159-be?
Létezik visszagurulásgátló a 159-be?
Trogerr15-04-2017 19:57:53 // 93820
Nekem mindegy csak a következő 70.000 km-en ne kelljen emiatt aggódnom! :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2017 19:31:02 // 93819
vagy egy fém fedlap...
droberto15-04-2017 19:28:51 // 93818
Egy hővédő pajzs, vagy egy szigetelés kellet volna oda.
csocsi15-04-2017 19:27:05 // 93817
"ilyen korú, felszereltségű, állapotú más márkák autói egy lépcsővel még mindig feljebb vannak, mint az Alfáké... Érdemtelenül"
Teljesen egyetértek veled.
Konkrét dolgokat csak az unokaöcsém tudna mondani.
Mivel jön az utód a pénzre szüksége van.
Teljesen egyetértek veled.
Konkrét dolgokat csak az unokaöcsém tudna mondani.
Mivel jön az utód a pénzre szüksége van.
Shadin15-04-2017 19:16:59 // 93816
Most épp szópóágon vagyok, egyébként nem mozdítana meg bennem sem semmit, de azért itt az ideje kikapcsolni a figyelőt...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2017 18:25:48 // 93815
sajnos sok esetben az utángyártott jobb minőség, mint a gyári...bár ez esetben nincs ugy....
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2017 18:24:20 // 93814
a minőséggel van a gond, csinálják már vastagabb vagy hőállóbb műanyagból...
Trogerr15-04-2017 16:28:32 // 93813
Értem én viszont sok esetben egy utángyártott holmi nem éri el egy gyári minőségbeli szintjét, ezért kérdeztem, hogy érdemes e ezen spórolni ezesetben.
droberto15-04-2017 14:25:12 // 93812
Kellemes Húsvéti Ünnepeket, Minden Kedves CarTársnak!
Várom már, hogy találkozzunk. :)
Várom már, hogy találkozzunk. :)
droberto15-04-2017 14:24:42 // 93811
Ünnepi kvíz:
Melyik volt a rossz izzítógyertya?
Izzítógyertya csere:
Maradtam a (gyári) Beru-nál. 9 év 200k+ km-t bírt.
Költség: 4x4.600,- = 18.400,-Ft
Műanyag pipák lehúzása:
Kiszerelés:
Gyári gyertyák:
Meghúzási nyomaték. 15 Nm:
Jobb első ajtóhatároló javítás:
Ez egy egyébként egy zseniális mérnöki alkotás.
Remélem még nem volt késő a javítása.
Burkolat leszedése:
Kiszerelés:
Lyukon kifűzés:
Szétszedés:
Tisztítás:
Műanyag és gumi ápolás:
Zsírzás:
Az ajtó oldali tengely hüvely zsírtároló hornyait is jól megtömtem.
A felesleget letöröltem.
Zsanérok zsírzása:
Beszerelés:
A következő teendő a szívósor felőli tömörtelenség megszüntetése lesz:
Melyik volt a rossz izzítógyertya?
Izzítógyertya csere:
Maradtam a (gyári) Beru-nál. 9 év 200k+ km-t bírt.
Költség: 4x4.600,- = 18.400,-Ft
Műanyag pipák lehúzása:
Kiszerelés:
Gyári gyertyák:
Meghúzási nyomaték. 15 Nm:
Jobb első ajtóhatároló javítás:
Ez egy egyébként egy zseniális mérnöki alkotás.
Remélem még nem volt késő a javítása.
Burkolat leszedése:
Kiszerelés:
Lyukon kifűzés:
Szétszedés:
Tisztítás:
Műanyag és gumi ápolás:
Zsírzás:
Az ajtó oldali tengely hüvely zsírtároló hornyait is jól megtömtem.
A felesleget letöröltem.
Zsanérok zsírzása:
Beszerelés:
A következő teendő a szívósor felőli tömörtelenség megszüntetése lesz:
droberto15-04-2017 13:27:48 // 93810
Nem a minőséggel van a gond, hanem azzal, hogy ott van a 620°C-os DPF tőle 5 cm-re. Hősokkot kap a műanyag és elöregszik. Ezért reped el. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?