Forum >> 159

Trombozis17-04-2017 18:43:20 // 93869
Azt kipróbálná valaki, hogy akkor is vinnyog, ha lassan lépi át a 20km/h sebességet? Úgy tudom onnantól kezdve vonyít. Nálam ilyen.

Van jó mesem, ha kell valakinek.
Marseus17-04-2017 18:36:48 // 93868
Nekem annál hamarabb eldobja a hátulját mint mielőtt az ülés engem.
Marseus17-04-2017 18:34:02 // 93867
Épp most végeztem vele (mármint a vásárlással).Az 1 év bacta a csőrőm picit de aztán láttam,h csak a frissítés van 1 évig,nem a program használat,így korrekt az összeg is,kösz a segítséget megyek kikapcsolom a vinnyogást:-) Rászoktatott az öv használatra de tényleg van az a kis távolság amikor kiakaszt a hangja pl: átparkolás,stb..
Hardy17-04-2017 18:30:22 // 93866
Attól függ milyen a felhajtó. Én múltkor 120-130 al mentem fel egy jó nagy íven itt Fehervarnál. Lett olyan csend a kocsiba hirtelen meg a jobb 1 úgy ramarkolt az ajtóra. Azt mondta azt hitte ez nem fog sikerülni. Mondtam azért megyek ilyen lassan mert nem akarom megijeszteni. :-) De tényleg menne gyorsabban csak kene ülés ami oldalról megfog vagy valami 5 pontos öv. Az autó simán bírná.
yani🍀17-04-2017 18:29:31 // 93865
Ezt én is szinte minden mosás után átélem:-)
Mindig félreállok és áttörölgetem. Mind a mosásra várakozók, mind a már végzettek mellettem mennek el és szinte mind majd kiesik a kocsiból annyira nézik a 159-et.
Nagyon jó érzés:-)
RomeoOne17-04-2017 18:14:25 // 93864
Büszke voltam ma nagyon. A mosóban letakarítottam a kocsiról az út porát, amikor odajön az üzemeltetője, hogy már a múltkor is nézte ezeket a felniket, baromi szépek, meg úgy egészében az autó nagyon ízlésesen néz ki, jól vannak hozzá összeválogatva a dolgok, ilyen szép 159-est még nem látott. Dagadt a mellem a büszkeségtől :D
RomeoOne17-04-2017 18:12:34 // 93863
Töltsd le a törtet. Bár az 50€ sem halálos összeg.
ProdyG17-04-2017 17:29:28 // 93862
Az elmúlt pár napban szigorúan hidegindításkor dob egy olyan hibaüzenetet az autó, hogy "Pre-heating glow plugs not available".

Amennyire utánaolvasok, vagy valamelyik izzítógyertyával van baj, vagy azok kábelezésével. Valahogy ki tudom deríteni mivel van konkrétan baj / melyik gyertya a rossz? Milyen eszközre lenne szükségem? köszi!
Marseus17-04-2017 16:52:24 // 93861
Viszont ha még van 1 perced... esetleg a bluetooth-os interfaceval és egy torgue-val sem megy az öv sipolás kikapcs?
Marseus17-04-2017 16:49:21 // 93860
Kösszépen, sejtettem,h itt lesz a gond.
Marseus17-04-2017 16:46:56 // 93858
Akkor nincs Mes-e virítani kell:-))
Marseus17-04-2017 16:45:46 // 93857
A re Mes felületeden az ECU rublikába írtak nem pirosak,ez azért van mert nem fizetem be az 50 eurós licenc-re?
Laca6217-04-2017 16:41:38 // 93856
Szia !
Sajnos igen.
Marseus17-04-2017 16:35:12 // 93855
sziasztok!
Segítsgetek szeretném kérni MES témában.
Ha igyenes verzióm van akkor létezik,h csak motor enged birizgálni pl. biztonsági őv sípolás kikapcsolást nem?
Smith17-04-2017 11:59:21 // 93854
Kivétel azon a nyomorult 50 méteren, amíg odagurulok a bolt elé, bemegyek veszek reggelit, aztán megyek melóba. :D

Mindenkinek boldog nyulat!
Smith17-04-2017 10:29:31 // 93853
Nem a bekapcsolast akarom elkerulni, hanem azt hogy 50m-en ne vinnyogjon. En mindig hasznalom az ovet.
droberto16-04-2017 23:03:57 // 93852
Nem egy prémium német középkategóriás hajó, az 59. Gondolom a Giulietta sem az. :)
De nem is egy ültetett 3-as Golf. Úgy rugózik, hogy közben nem billeg és nem is dől, köszönhetően az elöl 4 hátul 4,5 db nagyon magasra és távolra bekötött lengőkarnak.
Szerintem ezért szeretjük. Különben te is citromot vagy rönót vennél. :)))
Én próbáltam a 2,7-es "alap" változatot, de nem éreztem sok különbséget a 3-hoz képest. A 3,15 már rendesen pattogott.
Ahogy néha megyek, nem is baj, ha a nagyobb nyomás csökkenti a deformitási hajlamot. Arról nem is beszélve, hogy nem nyalja le a szélső blokkokat. (Nekem 4 mm kopás után sincs 0,8 mm-nél nagyobb különbség sehol.)
+ kettő dolog:
1. Ha öten beleülnek, vagy tetőig pakolok a VTT-re, ne adj 'Isten az M6-elején a kanyargós részen 180-al versenyzek egy E mercivel, vagy 210-el megyek az érdi tetőn, nem állok meg előtte nyomást növelni.
2. A gumi sajnos nem tartja meg a levegőt, hiába ellenőrizgetem 2000 km-enként. Ha meg esik, inkább a max-ból essen, mint a minimumból. (Az motort is a maximumig szoktam olajjal tölteni).
Sajnos a Magyar autósok 60-70 % alacsonyabb keréknyomással jár az előírtnál. :(
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 22:55:49 // 93851
A barátom is a sarki boltból hazafelé ment és frontálisan egy barom belement, a lába bánta mivel előre csúszott, még gyógytornára jár...
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:36:23 // 93850
Igaz, hogy a törésteszten plusz pont jár érte, de már régen baj az, ha azért kapcsolja be valaki, mert sípol a kocsi :-(

Minden autómon ki van kapcsolva, mégis az első az öv becsatolása. Már csak azért is, hogy addig legyen ideje az olajnak körbeérni a motorban. (Az asszony OFF-jával még küzdök.)

Volt már utasom, aki megkérdezte, hogy reklamál-e az autó ha nem kapcsolja be. Mondtam hogy nem, de addig nem is indulunk el. :-)
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:31:16 // 93849
"+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás." - ezt senki sem mondta :-)

Mikor volt utoljára defekted? Nekem (kopp-kopp) az elmúlt 850 ezren tuti nem volt.
Én már öregszem, nem szeretem elharapni a nyelvem, ha áthajtok egy pénzérmén a kocsival :-)
droberto16-04-2017 22:23:44 // 93848
+ 0,3 bar amit a kézikönyv is megenged az nem túlfújás.
A téli a 16"-al is 2,7-el járok.
Rugózási komfort: Inkább járok 3 barral, mint viszem azt a 2-3 kg többletet abroncsonként, rugózatlan tömegként, amit egy XL-es gumiabroncs jelent.
A defekttűrő abroncsokról nem is beszélve...
tirex16-04-2017 22:21:49 // 93847
Szerintem inkább kapcsold be. Engem megmentett. Üdv
droberto16-04-2017 22:17:28 // 93846
60-al venni a körforgót, vagy 100-al az autópálya felhajtót, az teljes terhelés nem? :)))
Piritu - 1.000.00016-04-2017 22:00:40 // 93845
"nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem" - ezt simán elhiszem. Nekik már megéri külön stábot foglalkoztatni a reklamációkkal. Néhány méréssel bármit be lehet bizonyítani, ami az elutasítást indokolja.
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 21:52:34 // 93844
az 59-en max 2.8-ra fújtam a 19-est a SUV-nál 2.5-öt kér a 19-es :DDD a mobil gumist (házhoz jött és úgy cserélte le a gumikat kemény 10 rugóért) kérdeztem a gumikról melyik milyen érdekes tapasztalatokat mondott pl hogy a nevesebb gumikkal nagyon sok a szopás , a garis küzdelem, az olcsóbb kínai, európai gumik sok esetben azért olcsóbbak, mert 6mm a mintájuk stb, stb....
Piritu - 1.000.00016-04-2017 21:45:25 // 93843
..én se.
Az asszony OFF-jára vettünk új gumit. A gumis elfújta a maxra, mondván ezt-azt. Pár nap múlva leengedtem a normálra és meglepődtem, hogy rugózik az autó. Mondjuk az /65-ös gumi :-DD
Piritu - 1.000.00016-04-2017 21:43:37 // 93842
Hol közlekedsz vele tartósan 160 felett?
Ilyen sokat jársz Németországban? Esetleg Dél-Afrika? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2017 20:49:52 // 93841
teljes terhelés az 5 felnőtt és a full megpakolt autó...soha nem mentem még így :DDD
droberto16-04-2017 20:35:56 // 93840
Az se felejtsétek el, hogy nagy terhelésnél és forszírozott tempónál, valamint téli üzemnél, hozzá kell adni 0,2 - 0,3 bar-t.

Pont ezért járok a nyárival 3.0 bar nyomással (Bridgestone Potenza RE050A 235/40 ZR19).
Smith16-04-2017 17:10:58 // 93839
Köszi! Mindjárt meg is próbálom. Élesben csak holnap, nincs kedvem kinyitni a kaput, hogy menjek egy kört :D Érdekes a magyar fordítás, a bekapcsolt biztonságiöv figyelmeztetője... :) Inkább a kikapcsolté, de a fene tudja. Ez is félreérthető, mint a dpf csere magyarázó szövege :)
Zselé16-04-2017 16:41:48 // 93838
Sziasztok, ma feltűnt, hogy a kipufogóvégem alsó karimáján egy pici, kb. 2cm széles kormosodás van. Nekem bent van a DPF, és eddig nem is láttam sose kormot a környéken. Ez mennyire normálos?
Piritu - 1.000.00016-04-2017 16:15:17 // 93837
Szerintem itt tudod kikapcsolni:
Smith16-04-2017 16:03:09 // 93836
A biztonsági öv sipolóját ki lehet iktatni valahogy MES-sel, hogy ne ugasson? Nem a visszajelzés, és a figyelmeztetés zavar, hanem a prüttyögés. Mindig bekötöm, de bevallom a sarkon lévő kisboltig nem szoktam...
Smith16-04-2017 12:33:10 // 93835
Hmm. Én életemben nem fújtam a hátsót másra mint az elsőt... De most majd megnézem, és befújom az előírtra :) Ha már itt ennyire ajánlgatjátok :)
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2017 09:54:59 // 93834
Nekem eddig alatta volt, ahova a gumis beállította (2.5-2.4). Olvasva itt a hozzászólásokat, gyorsan kinéztem a kezelésiből hogy 2.7-2.5 kell. Belőttem oda, és szerintem jobb is lett érzetre is.
Shadin16-04-2017 09:40:47 // 93832
Csak a 2.0-nál van ilyen.
Morfiusz Cédula16-04-2017 09:15:28 // 93831
Visszaolvasgattam a fórumot, de nem egészen világos. A 2,4-esnél is problémás az EGR hűtő fedél?
Morfiusz Cédula16-04-2017 08:52:55 // 93830
Én is 2,7 és 2,5- re szoktam fújni. Érdekes, nem tudom kisebb kerékkel miért ugyanannyi, nem gondolkoztam meg rajta.
Trogerr16-04-2017 08:31:42 // 93829
Na ez a gondom pont, 86 ezerrel vettem meg, lehet, hogy már cserélték. Mindegy jobb a békesség cserélem én is. Mondjuk, ha nem lenne ez a fórum akkor sose jutna eszembe!:)
forrasr16-04-2017 08:19:37 // 93828
Azért gyanús, hogy ha el akarod adni, akkor piaci értéken kell hirdetned. Ha csak hirdetni akarod mehet fel azon az értéken amit neked ér. Ezt a manipulált értéket nem értem én, sokszor volt már itt téma.(vagy ha az amire gondolok, akkor ez nem újkeletű dolog nálunk, felteszem legtöbbünk már a vásárláskor tudta, hogy alul értékelik az alfákat) Az tény, ha sok lepattant darab felkerül egy típusból az sajnos lehúzza a szépen tartott darabok árát is, de ez így van minden márkánál. Olasz autó az különösen speciális téma kis hazánkban, de ezt ha nem újonnan vetted akkor már vásárláskor is nyomott árat eredményezett így kedvezőbb helyzetben voltál a konkurensekhez képest, ha eladod nagyságrendileg (%-ban az aktuális értéhez) kifejezve hasonló a különbözet. Más márkákhoz meg nem is nagyon érdemes hasonlítani, mert aki német/japán autót vesz az ritkán keres rá az alfákra, esetleg néhány francia autós maradva a latin vonalon-francián már úgy is gyakorolt nagyobb szívás az olasszal sem lehet alapon. A sok lerúgott darabhoz meg kell a tulajoknak is egy jelentős hányada(nemzettől függetlenül-tekintettel a sok import darabra-de ez kis hazánkra is ugyanúgy jellemző-alapvetően a nyugatról hozott 8+ éves autókkal jobb a tapasztalat, átlagosan itthon jobban szeretnek az öreg autón spórolni), aki ha már eladásra készül a közeljövőben az autóval annak nagyon fáj ha valamit kell rá költeni, így kezdi elhanyagolni, nem költ rá, vagy csak ha muszáj, márpedig azért az tudjuk, hogy használt autónál 150-200ekm< azért kell rá költeni. Itt van Smith esete is a légszűrővel, biztos bazi drága lett volna bele egy ugy szűrő (mondjuk egy jobb minőségű 4000-5000Ft) de sikerült megspórolni...
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2017 22:28:30 // 93827
Automatával irtó király. Amikor rájöttem a pláza parkolóban felfelé menet, hogy ilyet is tud, kb 3 méterenként megálltam kipróbálni. :-) Megállok a tök meredek rámpán, aztán felengedem a féket és úgy marad. Kényelmesebb vele emelkedőn állni mint vízszintesen, mert nem kell a féket se nyomni. :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2017 22:17:25 // 93826
Hát én szurkolok Neked, hogy ne legyen komoly gond.
Piritu - 1.000.00015-04-2017 21:39:04 // 93825
Használati utasítás 111. oldal:
Piritu - 1.000.00015-04-2017 21:36:45 // 93824
Én 80 ezrenként cserélem, 100 felett szokott elrepedni.
alfa155gyuri15-04-2017 20:10:05 // 93823
Köszi!
Szupi akkor nekem van.
Most vettem észre és egy kicsit fura volt. :)
Liquid15-04-2017 20:08:38 // 93822
Hogyne, HillHolder a leánykori neve. Ha állsz a féken, majd elengeded, akkor 1-2 másodpercig tartja, épp van időd átlépni a gázra...
alfa155gyuri15-04-2017 20:05:15 // 93821
Sziasztok!
Létezik visszagurulásgátló a 159-be?
Trogerr15-04-2017 19:57:53 // 93820
Nekem mindegy csak a következő 70.000 km-en ne kelljen emiatt aggódnom! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.