Tegnap én se tudtam elindulni.Este mentem volna vhova ,de azt mondta az akksi ,hogy ne menjünk sehova😃
Pedig másfél éves,és most nem is állt sokat az autó,kb 10 napot. Feltöltöm ,aztán kiderül..
A régi akksi egyszer merült le ,amikor kb 3 hétig nem mentem az autóval.
Forum >> 159
Haddel10-11-2017 09:10:29 // 101605
RomeoOne10-11-2017 08:59:04 // 101604
Ez engem is megtévesztett a szín, de a mérete tényleg olyan, mint a nagy bremboé
Zselé10-11-2017 07:55:07 // 101603
Éjszaka 10-12 orat all...
Zselé10-11-2017 07:54:33 // 101602
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni: 2-3 napja az éjszakai -/ órás állás után az első indítás kicsit kelletlen, 1-2x majdnem beindul, de inkább a 6-8. Tekerésre indul a motor. Olyan, mintha rossz lenne az akku, de az 1 éves csak. A többi indítás sima egész nap, 4-6 órás állás után is. Mikor indítok, mindig megvárom, míg az összes lámpa kialszik, és megszólal a rádió is, tehát van ideje izzítani... van ötlet, mi lehet a gond?
Liquid09-11-2017 21:13:42 // 101601
Lehet találni mást is, csak jól meg kell nézni. Én pl. egy Ronal-t vettem télire, igaz 18-ban. Sokat keresgéltem...
Rickymillian2109-11-2017 21:10:22 // 101600
Ja, szép mutatvány, de ha alu akkor csak gyáriban gondolkodom. :)
Liquid09-11-2017 21:07:04 // 101599
Amúgy nem egyszerű a nagyfékre felnit találni, kevés olyan van a pár fajta gyári 17-esen felül ami jó rá. Ha nem gyári, akkor mindenképp próbáld fel.
Rickymillian2109-11-2017 21:02:28 // 101598
Weheh, jogos. ^^
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2017 21:02:13 // 101597
200 és + ló felett csak nagy fék van...
Rickymillian2109-11-2017 21:01:21 // 101596
Persze ezért írtam hogy ideiglenesen és igen tényleg nem találok csak Opelhez 16"-ost, de hátha lenne olyan ami rámegy. Egy próbát megért.
Liquid09-11-2017 21:00:52 // 101595
Liquid09-11-2017 20:57:35 // 101594
úgy-úgy ahogy Erhard mondja :) Min 17-es, abból meg a mankókerék kivételével nemigen van 17-es, max. Opelhez. Amúgy is szarul néz ki a vasfelni, méltatlan az autóhoz. Úgy általában bármelyikhez :)
Rickymillian2109-11-2017 20:57:30 // 101593
Akkor ő sem menne fel? -> https://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/gyari-alufelni-16x7-1014383
Ma próbáltam egy R16 6,5" ET 37mm-et, de nem ment fel.
Ma próbáltam egy R16 6,5" ET 37mm-et, de nem ment fel.
yani🍀09-11-2017 20:50:56 // 101592
Te biztos jobban tudod
A 2.0-án a szürke színű volt a kicsi. Mivel évjáratban megegyeznek, ezért gondoltam, hogy itt is így van.
A 2.0-án a szürke színű volt a kicsi. Mivel évjáratban megegyeznek, ezért gondoltam, hogy itt is így van.
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2017 20:40:23 // 101591
nincs Tbi-hez kis Brembo :DDD
yani🍀09-11-2017 20:37:50 // 101590
A képek alapján kis Brembo van a kocsin. Arra felmegy a 16"-is.
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2017 20:10:39 // 101589
ami 17"-es ... annál kisebb nem megy fel
Rickymillian2109-11-2017 19:49:04 // 101588
Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani, hogy TBi-re milyen méretekkel megáldott 16"-os lemezfelnit tudnék feltenni ideiglenesen? (Nagy fék)
Köszi
Valaki meg tudná mondani, hogy TBi-re milyen méretekkel megáldott 16"-os lemezfelnit tudnék feltenni ideiglenesen? (Nagy fék)
Köszi
wk 16609-11-2017 18:53:51 // 101587
Hello Kőszeg OMV kútnál a gumist kérdezd meg. Nekem is ő csinálta és porfestve .
Smith09-11-2017 15:19:54 // 101586
Lekerültek a nyári kerekek, így belevágok a tél folyamán a felni felújításba. A dolog sajnos 3 lépéses lesz, mert nem találtam a környéken senkit, aki mindent megcsinálna... a felnis nem tisztít, nem fest, a homokos nem fest, a festő meg nem homokoz és nem is marat... szóval....
- görgőzés, szabályozás, javítás
- letisztítás: homokfúvás VAGY savazás
- szinterezés + lakkozás
A 2. lépéssel kapcsolatban tudna valaki tanácsot adni? A 166-osét homokfújták, de most azt tanácsolta nekem valaki, hogy inkább a savazást ajánlaná. A homokfóvással ki tudják a kisebb sérüléseket szedni a felniből, savazással nem tudom, szerintem nem. Viszont a savazással garantáltan mindenhol le tudják fémtisztára pucolni a felnit, míg a homokkal szerintem nem...
Aki tud, adjon tanácsot, mi a szakszerű mente a dolognak? Nagyon megköszönném.
- görgőzés, szabályozás, javítás
- letisztítás: homokfúvás VAGY savazás
- szinterezés + lakkozás
A 2. lépéssel kapcsolatban tudna valaki tanácsot adni? A 166-osét homokfújták, de most azt tanácsolta nekem valaki, hogy inkább a savazást ajánlaná. A homokfóvással ki tudják a kisebb sérüléseket szedni a felniből, savazással nem tudom, szerintem nem. Viszont a savazással garantáltan mindenhol le tudják fémtisztára pucolni a felnit, míg a homokkal szerintem nem...
Aki tud, adjon tanácsot, mi a szakszerű mente a dolognak? Nagyon megköszönném.
Macccy09-11-2017 11:15:45 // 101585
Kikapcsolt klímával!! :DD
Kicsiadri111109-11-2017 10:27:03 // 101584
Különben rendben van ez csak kis visszavágó volt azert amikor ugyan ezt mondtad a 8.4 re :)
Shadin09-11-2017 08:15:36 // 101583
Erős 11 az átlag :-)
Kicsiadri111108-11-2017 23:36:56 // 101582
Micsoda beteg érték ezzel az autóval :)
Zolibácsi08-11-2017 22:20:08 // 101581
de a két turbó cserélhető, csak az olajzó csövei másak. Más fajta turbóval lenne szívás, de ez gond nélkül felmegy
Vittorio15908-11-2017 21:53:54 // 101580
A KKK és a Garrett nem helyettesíthető (elvileg)...gyakorlati példáról még nem tudok, de kíváncsi leszek rá, majd írd meg hogy mi lett.
Giuntini08-11-2017 21:22:22 // 101578
Ez ugye a 210 lovas turbója? Mert a 200 lovas KKK turbóval jött.
Csabi08-11-2017 21:19:29 // 101577
Ahham, hát remélem megoldódik a problémád.
Zolibácsi08-11-2017 20:46:56 // 101576
Neem, hozzá értő szerelőre bízom. :)
alfa155gyuri08-11-2017 20:44:32 // 101575
Felteszed magad?
Zolibácsi08-11-2017 20:42:42 // 101574
Gyári k04 turbomnak van valami kis geometria baja mert 2500 RPM felett nehezen tölt be. Ezt felujittatni nem akartam. Autót eladni csak apró pénzért lehet, még hát nem is találtam alternatívát ami tetszene. Maradt így ez, új garrett turbó, mert használt sehol nincs.
alfa155gyuri08-11-2017 20:42:19 // 101573
Király!Hajrá!
Menni fog.
Menni fog.
Giuntini08-11-2017 20:36:30 // 101572
Én is hasonlóképpen voltam. Valamiért a 166 csak rövid ideig mozgatott meg. Nekem a 164 V6 TB volt az Alfa! Fantasztikus volt azt vezetni, nekem az volt nagyon alfás érzés. A 159 az én szememben nagyon komoly autó. Nagyon összerakott, és nagyon stabil. A komolysága miatt nem érződik benne a sebesség. De nekem pont ez tetszik!
Csabi08-11-2017 20:32:42 // 101571
Mi lett a régivel?
Zolibácsi08-11-2017 20:28:13 // 101570
csokagm08-11-2017 19:39:45 // 101569
Teljesen más a két autó. Én nem úgy fogalmaznám, hogy az egyik alfás érzés a másik meg nem.
A 166 sokkal hajósabb lágyabb az egész, nagyobb is. A 159 pedig sokkal sportosabb, feszesebb, ez is inkább utazó autó. Összeségében a 166 komolyabb vas, a 159 átmenet játszós és komoly vas között. Szerintem mind a kettőt lehet baromi szeretni. A formák meg mind a két típusban fantasztikusak.
A 166 sokkal hajósabb lágyabb az egész, nagyobb is. A 159 pedig sokkal sportosabb, feszesebb, ez is inkább utazó autó. Összeségében a 166 komolyabb vas, a 159 átmenet játszós és komoly vas között. Szerintem mind a kettőt lehet baromi szeretni. A formák meg mind a két típusban fantasztikusak.
Shadin08-11-2017 18:53:51 // 101568
Liquid08-11-2017 17:18:21 // 101567
Nem vagyunk egyformák :)
Számomra pont a 166 volt kissé közömbös. Egy 2.0TS-t próbáltam, mielőtt ugyanazzal a motorral 156-ot vettem. Akkor azt mondtam rá, hogy túl fiatal vagyok hozzá, majd 40-50 évesen talán, egy nagyobb motorral :)
Az a helyzet, hogy egyrészt a 159-nek annyira jó a futóműve, zajszigetelése és komfortja, hogy nem érezhető benne a sebesség, se a gyorsulás, amíg rá nem néz valaki a sebességmérőre. Másrészt nagyon nem mindegy milyen motor/futómű van alatta, és az a motor full gyári, vagy kapott némi okosítást. Mert gyári programmal tényleg nem érződik fickósnak.
Számomra pont a 166 volt kissé közömbös. Egy 2.0TS-t próbáltam, mielőtt ugyanazzal a motorral 156-ot vettem. Akkor azt mondtam rá, hogy túl fiatal vagyok hozzá, majd 40-50 évesen talán, egy nagyobb motorral :)
Az a helyzet, hogy egyrészt a 159-nek annyira jó a futóműve, zajszigetelése és komfortja, hogy nem érezhető benne a sebesség, se a gyorsulás, amíg rá nem néz valaki a sebességmérőre. Másrészt nagyon nem mindegy milyen motor/futómű van alatta, és az a motor full gyári, vagy kapott némi okosítást. Mert gyári programmal tényleg nem érződik fickósnak.
mex8608-11-2017 13:24:47 // 101566
Ugyanez volt nekem is. Többször is értekeztünk róla anno. Ülés témát is átérzem, a nem TI de azért nem is alap ülésben is nehéz volt megtalálni a helyemet.
A 166 sokkal többet adott nekem élményben... azért Alfáztam amit attól kaptam... pedig nekem "csak" húzott 150 lovasom volt.
Nézelődni, bambulni meg tudok egy tágasabb olcsóbb ingerszegény offban is -2-3 literből kisebb költségek meg kevesebb gond mellett, érzésre ugyanilyen vagy jobb dinamikával. Nekem nem ez az Alfázás. Meg is váltam a 159től hamar. Sajnos azt kell mondjam nem bántam meg.
Amit viszont megbántam, hogy nem voltam olyan bölcs mint FRC, és a 166-ot menesztettem anno...
Bocs ha valakit megsértettem, ez nem célom, ami nekem nem tetszik, lehet másnak meg igen.
Valamiért azért csak visszajárok mindig, valószínűleg lesz még Alfám valamikor, de annak kicsi az esélye hogy 159...
A 166 sokkal többet adott nekem élményben... azért Alfáztam amit attól kaptam... pedig nekem "csak" húzott 150 lovasom volt.
Nézelődni, bambulni meg tudok egy tágasabb olcsóbb ingerszegény offban is -2-3 literből kisebb költségek meg kevesebb gond mellett, érzésre ugyanilyen vagy jobb dinamikával. Nekem nem ez az Alfázás. Meg is váltam a 159től hamar. Sajnos azt kell mondjam nem bántam meg.
Amit viszont megbántam, hogy nem voltam olyan bölcs mint FRC, és a 166-ot menesztettem anno...
Bocs ha valakit megsértettem, ez nem célom, ami nekem nem tetszik, lehet másnak meg igen.
Valamiért azért csak visszajárok mindig, valószínűleg lesz még Alfám valamikor, de annak kicsi az esélye hogy 159...
csokagm08-11-2017 10:45:10 // 101565
De a /55 az persze hogy jóval nehezebb mint a /50:)
Tocke08-11-2017 08:16:16 // 101564
Ezt most jó hogy írtad, mert váltó felújítás előtt állok és én is szemeztem a szekszárdi céggel.
Haddel08-11-2017 05:53:04 // 101563
Dömpi-nek újították fel a váltóját ,szerintem kérdezz rá nála.
Csabi07-11-2017 22:55:30 // 101562
Nokian wr d3 ~5mm
Liquid07-11-2017 22:50:16 // 101561
milyen gumi van a 17-esen? 225/55 zsírúj Hankook 24.5 kg volt
Giuntini07-11-2017 22:45:45 // 101560
Velem tavaly Dobogókőről lefelé menet próbálkozott egy Opel Insignia. Hátranéztem, és ugyanez történt. Keresztbeállt az egyik kanyarban, és feladta a próbálkozást.
Csabi07-11-2017 22:43:24 // 101559
Hétvégén lemértem a kerekeket, mert tippre azt gondoltam volna, hogy a TI felni legalább 2kilóval nehezebb mint a 17-es gyári...hát majdnem...:)
TI felni 235/40R19 22,8kg
Sokküllős 225/50R17 22,4kg
Fél kiló különbség sincs, viszont a km óra még jobban átver 120km/h-nál 113at mutat...döbbenet ;)
TI felni 235/40R19 22,8kg
Sokküllős 225/50R17 22,4kg
Fél kiló különbség sincs, viszont a km óra még jobban átver 120km/h-nál 113at mutat...döbbenet ;)
Angelo Bianco07-11-2017 22:37:50 // 101558
Sziasztok!
Tanácstalan vagyok... :(
Hosszas gondolkozás, utánajárás (és persze már meg is érett rá) után januárban elhatároztam hogy a fasza GM váltóm (1.9jtd 16v '08) felújíttatom. Egy szekszárdi cég (http://www.fiallakft.hu/) mellett döntöttem, nagyon szimpatikus, hozzáértő volt a telefonba az illető. Elmondtam neki hogy az autó egyes és kettes fokozatba is hallat egyfajta morgó hangot és a tipikus ötödik és hatodik fokozati fütyülő hangot is hallani, ez erősödött a km gyarapodásával. Az első és a második mindig állandó mondhatni a megvételtől (bár a próba út során nem vettem észre). Ez km-ben 72e-rel vettem és 150e-nél lett felújítva.
Tehát megcsinálta, azt mondta kicserélte az összes csapágyat (kettő szar állapotban volt), kihézagolta, kitakarította, Jónak kell lennie! Fél év gari.
Na most azóta elmentem az új váltóval 10e km-t és fokozatosan visszajött az egyes és kettes fokozati fordulatszám függvényében növekvő pulzáló morgó hang (a 5.,6. jó).
Beszéltem a váltóssal,ugye gari nincs már, persze megnézi... De talán már nem is szívesen viszem oda.
És akkor most jön a kérdés hozzátok! Mi a sz*rt kezdjek ezzel a szupi opel váltóval?!?! Hová vigyem?! Hol érthetnek tényleg igazán hozzá?! (Bár százezreket nem biztos hogy költök már rá) Nemtom, de zavar az biztos... :S
Tanácstalan vagyok... :(
Hosszas gondolkozás, utánajárás (és persze már meg is érett rá) után januárban elhatároztam hogy a fasza GM váltóm (1.9jtd 16v '08) felújíttatom. Egy szekszárdi cég (http://www.fiallakft.hu/) mellett döntöttem, nagyon szimpatikus, hozzáértő volt a telefonba az illető. Elmondtam neki hogy az autó egyes és kettes fokozatba is hallat egyfajta morgó hangot és a tipikus ötödik és hatodik fokozati fütyülő hangot is hallani, ez erősödött a km gyarapodásával. Az első és a második mindig állandó mondhatni a megvételtől (bár a próba út során nem vettem észre). Ez km-ben 72e-rel vettem és 150e-nél lett felújítva.
Tehát megcsinálta, azt mondta kicserélte az összes csapágyat (kettő szar állapotban volt), kihézagolta, kitakarította, Jónak kell lennie! Fél év gari.
Na most azóta elmentem az új váltóval 10e km-t és fokozatosan visszajött az egyes és kettes fokozati fordulatszám függvényében növekvő pulzáló morgó hang (a 5.,6. jó).
Beszéltem a váltóssal,ugye gari nincs már, persze megnézi... De talán már nem is szívesen viszem oda.
És akkor most jön a kérdés hozzátok! Mi a sz*rt kezdjek ezzel a szupi opel váltóval?!?! Hová vigyem?! Hol érthetnek tényleg igazán hozzá?! (Bár százezreket nem biztos hogy költök már rá) Nemtom, de zavar az biztos... :S
WarbiRunner (Gyuri)07-11-2017 21:54:20 // 101557
A múlt héten nekem falsot jelzett, jót mulattam :-)
Városban utolért egy 156. Villantott, és nagyon nyomult rám. Én meg semmi mást nem csináltam, csak ugy ahogy 60-nal mentem, bevettem a 30-as kanyart. Semmi dráma, mentem tovabb 60-nal. Mögöttem az 56 csúszott, visító gumikkal keresztbe. Na a gumihangra aktiválódott a rendszer: 'na azért enyire nem kéne!'. Áá, mondom nem én voltam, ez még messze volt a csikorgástól, a mögöttünk lévő esett le majdnem az útról. Jaaa, tényleg???
A gyerekek pedig fel sem ébredtek. Ennyit a Ti futómű tudásáról :-)
Városban utolért egy 156. Villantott, és nagyon nyomult rám. Én meg semmi mást nem csináltam, csak ugy ahogy 60-nal mentem, bevettem a 30-as kanyart. Semmi dráma, mentem tovabb 60-nal. Mögöttem az 56 csúszott, visító gumikkal keresztbe. Na a gumihangra aktiválódott a rendszer: 'na azért enyire nem kéne!'. Áá, mondom nem én voltam, ez még messze volt a csikorgástól, a mögöttünk lévő esett le majdnem az útról. Jaaa, tényleg???
A gyerekek pedig fel sem ébredtek. Ennyit a Ti futómű tudásáról :-)
Giuntini07-11-2017 21:52:27 // 101556
Édesanyám annak idején 140-nél szólt a jobb egyben, ha mellettem ült, hogy ne menj ilyen gyorsan. Most 180-nél azt kérdezi, a többi autó miért megy ilyen lassan? Na ezzel kimerítettem úgy érzem a téma lényegét.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
714
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV