Forum >> 159
multizseti13-11-2017 23:22:11 // 101715
Sziasztok! Bőrülést milyen szerrel érdemes rendbe rakni? Nagyon koszos, bontott darabok.
Liquid13-11-2017 23:08:45 // 101714
Manky nem tudja beszerezni a gyárit? Az enyémet megtalálta, én is módosított programmal vettem.
sty13-11-2017 22:05:10 // 101713
Valaki tudna segiteni, kiderült hogy módositott program van a gépemen(2,4JTDm) igy Manky nem tud rá irni programot. A gyári programot kellene valahogy visszarakni rá, Pest környékén 3 Alfa szervizt kérdeztem meg, 1 elzárkózott, 2-ö 50%-ra mondta hogy vagy sikerül vagy nem de mindenkép ki kell fizetnem a 15 ezret. De az is lehet hogy nem sikerül és akkor nagyon huzós lesz a javitás. Hol foglalkoznak még ilyennel? Amit nem értek az egészben még Manky embere (Gábor) sem értet nem megy jobban az autó egy gyáritól akkor, meg minek módositották?
sty13-11-2017 21:46:51 // 101712
Thx, és ezt direkt 12V-ra kössem vagy az elektromos antenna kimenetelre?
Kisvuk13-11-2017 21:20:22 // 101711
Sziasztok ! Kis segítség kellene a 2.4-es motornál a generátorcserénél a nagy csavar hátrafelé jön ki a motor felé , ez kifér ott vagy kell bontani valami extrát ? Nagyon úgy tűnik a turbo lehet utban van ? Vagy kifér ??? Segítsen aki ebben tud . Köszönöm
Lexlutor13-11-2017 20:55:46 // 101710
Erre èn is gondoltam. De nem irta ki egyik progi se hogy teljes verzióval menne vagy vegyem meg vagy hasonló. Csak nem tudott csatlakozni.
Lexlutor13-11-2017 20:52:17 // 101709
Valóban igazad van. Irtam pàr aprósàg nincs benne. Gumikat idèn vettem tèli, nyàrit az benne van. Mikor vettem a kocsit, tèlikereket kelett vennem. Abból hasznàlt lett vève. Nyàrigumim volt szinte új. Olajcserèkhez szerelőm vette a dolgokat nagyker àron, szinte ingyen szerelte. Ìgy szàmolva kb: 250-300e lehet ràszàmolni. 4 èvre lebontva ìgy sem rossz. Főleg hogy van aki 2èv alatt költött ennyit rà. Ràadàsul ennek fele extràk beszerzèse, nem szerviz-karbantartàs.
multizseti13-11-2017 20:33:30 // 101708
Helló! Demo program nem enged mindenhez csatlakozni, ez a gond.
RomeoOne13-11-2017 19:54:09 // 101707
Most kicsit átnyálaztam a blogjaid, mert ezt nagyon alacsonynak találtam ennyi idő alatt, főleg, hogy te is vettél hozzá azért ezt azt a kötelezőeken felül is.
Feltűnt, hogy pl. egyetlen olajcsere, meg ahhoz kapcsolódó alkatrészcserék (szűrők, vízpumpa stb.) nincs a költségek között. 4 év alatt azért 2 garnitúra (nyári, téli) gumit is be kell szerezni (ha csak nem 2 zsír új szettel adták, amikor vetted, de ha igen, akkor sem tartanak már sokáig). Ebből kiindulva, azt gondolom ,hogy vannak még ott bőven költségek, amik nem lettek felvezetve és a valós számok nálad sem ennyire alacsonyak :)
Feltűnt, hogy pl. egyetlen olajcsere, meg ahhoz kapcsolódó alkatrészcserék (szűrők, vízpumpa stb.) nincs a költségek között. 4 év alatt azért 2 garnitúra (nyári, téli) gumit is be kell szerezni (ha csak nem 2 zsír új szettel adták, amikor vetted, de ha igen, akkor sem tartanak már sokáig). Ebből kiindulva, azt gondolom ,hogy vannak még ott bőven költségek, amik nem lettek felvezetve és a valós számok nálad sem ennyire alacsonyak :)
Haddel13-11-2017 19:02:22 // 101706
Haddel13-11-2017 18:34:28 // 101705
Ez tényleg kedvező szám😃
Nem csak a régi gazdája volt jó,te is gondos tulaja vagy.
Nem csak a régi gazdája volt jó,te is gondos tulaja vagy.
Haddel13-11-2017 18:32:50 // 101704
Hehe,ez király!😃😃
Lexlutor13-11-2017 16:24:29 // 101703
Lexlutor13-11-2017 16:11:29 // 101702
Helló. Egy kis OBD segìtsèg kène. Bluetooth-os kütyüvel, demo Mes-sel be szerettem volna lèpni a klima menübe. De csak motorhoz ès vàltohoz tudok csatlakozni. Próbàltam a sàrga kàbelell is, de semmi. Laptopon ès telón ugyan ezt csinàlta, illetve Alfa Obd-vel is ugyan ez a helyzet. Mit csinàlok rosszul?
Tocke13-11-2017 13:32:48 // 101701
De kivágta magát "Tamás" :-)))
yani🍀13-11-2017 13:30:19 // 101700
Az antennában lévő erősítő az antennakábelen keresztül kap tápellátást. A gyári fejegység úgy volt kialakítva, hogy kiadta a szükséges feszültséget. Az új fejegység nem ilyen. Vegyél egy ilyet és kösd be a rendszerbe!
RomeoOne13-11-2017 13:18:10 // 101699
Kedvenc fb oldalam :D
"Egybe, nem bontom"
"Egybe, nem bontom"
WarbiRunner (Gyuri)13-11-2017 12:47:24 // 101698
Röviden, tömören, amúgy ja. Az :-DD
Tocke13-11-2017 12:37:39 // 101697
Köszönöm szépen. Most ki kell derítenem, hogyan lehet kicserélni:-)))
sty13-11-2017 12:23:59 // 101696
Volna egy kérdésem hátha tudtok segiteni. Amióta kicseréltem a fejegységet egy picit gyengébb a rádió vétel ez a fejegység miatt lehet vagy az antenna miatt mert ugy tudom hogy hogy ez erösitös antenna de én csak simán az antenna kábelt kötöttem be.
Haddel13-11-2017 12:20:59 // 101695
Orazio Satta így nyilatkozott 1970-ben:
"Az Alfa Romeo nem egy átlagos autógyár...
- Egy közlekedési eszköz iránt érzett ekkora lelkesedés már-már betegség.
- Ez egy életstílus, nagyon különleges módja egy jármű megalkotásának. Itt minden az érzékekről, a szenvedélyről szól.
- Ezeknek a dolgoknak inkább van közük a szívhez, mint az agyhoz."
Ezt most loptam f@szbúkról😃
"Az Alfa Romeo nem egy átlagos autógyár...
- Egy közlekedési eszköz iránt érzett ekkora lelkesedés már-már betegség.
- Ez egy életstílus, nagyon különleges módja egy jármű megalkotásának. Itt minden az érzékekről, a szenvedélyről szól.
- Ezeknek a dolgoknak inkább van közük a szívhez, mint az agyhoz."
Ezt most loptam f@szbúkról😃
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 11:51:15 // 101694
fékszervo csöve ha jól látom
Tocke13-11-2017 11:34:12 // 101693
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 11:09:57 // 101692
semennyire, egy pénzb@szolda :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 11:08:42 // 101691
sajnos anélkül is érzékelem minden hónapban mennyi megy ki, hogy írnom kéne :DDD
WarbiRunner (Gyuri)13-11-2017 10:40:21 // 101690
Nálad eleve más, autókkal foglalkozol. :-) Ettől függetlenül szerintem érdemes figyelni a költségeket. Luxus az ezres Swift is, és a Bentley is, más pénztárcához mérve. Oké, hogy kitermeli a cég, de az a Te időd. Én így fordítom át, egyszerűen. No mindegy, én szeretem tudni, így lehet optimalizálni még egy luxus kiadást is. És a végén pénz marad a zsebben.
esvé13-11-2017 10:38:51 // 101689
a koncentráció lepett meg...kis idő alatt rengeteg car-társ:)
RomeoOne13-11-2017 10:33:15 // 101688
Ez csak természetes, ahogy idősödik, egyre többen engedhetik meg maguknak. De annyira azért sosem lesz elterjedve valószínűleg, mint egy VW vagy BMW.
Giuntini13-11-2017 10:29:20 // 101687
Azért hidd el, ez véletlen. Alapjában véve kevés van, hiszen ha naponta egy-kettőt látsz, az kevésnek számít, hiszen a BMW, Mercedes, Audi minden utcasarkon 50 van. Az igaz, hogy úgy látom most sokan akarnak valakik lenni, és most már másfél millió alatt is lehet venni 159-est. Mert csak ezt látják. Ezekből nagyon sok el is fog tűnni. Alapjában véve a 159-esből keveset gyártottak, és amelyik megmarad, annak lesz értéke.
esvé13-11-2017 10:21:07 // 101686
Lassan népautó lesz a 159es...
Általában mire beérek melóba útközben kb három 159-t látok - alig pár km alatt.
Pénteken a MOM garázsában az egyik színes zónában három 159es parkolt már - ha én is azzal lettem volna, meg lett volna a négy. S mikor később indultam kifelé, megint gurult be éppen egy...ugyanoda. Egy minitalin nincsenek ennyien:)
Alapvetően nem tudom, hogy örüljek-e ennek vagy sem.
Általában mire beérek melóba útközben kb három 159-t látok - alig pár km alatt.
Pénteken a MOM garázsában az egyik színes zónában három 159es parkolt már - ha én is azzal lettem volna, meg lett volna a négy. S mikor később indultam kifelé, megint gurult be éppen egy...ugyanoda. Egy minitalin nincsenek ennyien:)
Alapvetően nem tudom, hogy örüljek-e ennek vagy sem.
RomeoOne13-11-2017 10:05:10 // 101685
Információ. Hogy is mondják ezt, ilyen tudatos pénzügyi izé. Ha tervezni akarod a költségeid meg menedzselni a pénzügyeid, akkor tisztában kell lenni azzal, hogy mi mennyiben van. Nyilván azért locsolom rá ilyen boldogan én is a pénzt, mert nem a zsemlére valót költöm rá. De ki tudja, adódhat olyan élethelyzet, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a kiadásokra és akkor csak akkor tudod jól tervezni a költségeket, ha van róla fogalmad, hogy mire mennyi pénzed folyik el.
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 09:41:35 // 101684
egy három millás autó 5 évere az össz költségével beleértve az árát is minimum havi 1 kiló... ezért a legnagyobb luxus.
Giuntini13-11-2017 09:35:38 // 101683
Én ezért is nem vezetem. Amikor kiderült a motorkár, az biztos hogy infarktust kaptam volna, bár tökéletesen tisztában vagyok vele mit költöttem rá. Ment még a pénz a tapogatózós hibákra is. Mellette semmi sem klappolt normálisan. Az első fék cserénél ki a franc számított rá, hogy a stiftek nem jönnek ki. Ezeket az autókat nem megvenni nehéz, hanem fenntartani. Ez mindegyik ilyen kategóriájúra igaz. Mennyi eladó 159 van most a Hahun! Nem véletlen! Jó része fél-egy éve behozott autó. Ez az autó képes rá, hogy besétál a bankba, megnézi mennyi van a bankszámlán, és elviszi azt:)) Drága a fenntartása. Ki meg bontóból építkezik, annak az autója is hamarosan bontóban végzi.
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 09:32:25 // 101682
az autó a legnagyobb luxus eddig is tudtuk, céges autónál sem számolok összesítve semmit max a könyvelő mivel azzal is járni kell, ha meg nem termeli ki a cég akkor be is zárhatok :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2017 09:28:16 // 101681
ezt értem, de megnyugvást ad, hogy összesítve van vagy több pénzed maradt tőle? :)))
Giuntini13-11-2017 09:23:38 // 101680
Én nem számolok ennyire precízen, de tisztában vagyok a költségeimmel. Ma viszem például ki Szatyihoz az autót hátsó fék cserére. Találtam jó áron 4 db gyári sok küllős felnit. A négy téli gumi, ami még nincs beleszámolva. De higgyétek el, akinek BMW-je, Audija vagy Mercedese van, ugyanezzel a költséggel kell számolni. Ezek prémium autók. Ezek az autók viszonylag költségmentesek 150 ezer kilométerig, és mire mi megvesszük, addigra kell elkezdeni vinni a pénzt. Haverom a 3-as BMW-jére minden hónapban valami javításra ráköltött 60 ezer forintot. Úgy, hogy igazoltan 100 ezret futott autóról van szó. A dízelek fenntartási költsége lehet hogy már drágább mint a benzinesé.
WarbiRunner (Gyuri)13-11-2017 09:21:21 // 101679
Én számolom, ugyanis céges az autó, tehát mindenről számla van. Úgyis kell rendszeresen készlet analitikát gyártanom, amikor minden számla minden tételét átnyálazom, nem nagy plusz munka a tankolásokat és az autó szervizeit külön felírnom.
Nem kényszeres dolog nálam sem, de szeretek képben lenni a cég pénzügyeivel, beleértve az autóra költött összeget is. Szeretem a szép és jó autókat, szeretek vezetni, láthatóan nem költségre optimalizáltam az autót amikor vettem, de nem életcélom erre keresni a pénzt. :-) Szóval jó ezt figyelni. Én már a 146-nál levontam a tanulságot, hogy mennyivel több megy autóra, mint amit amúgy gondolnék. Szemmel tartom a 159-et is. :-)
Nem kényszeres dolog nálam sem, de szeretek képben lenni a cég pénzügyeivel, beleértve az autóra költött összeget is. Szeretem a szép és jó autókat, szeretek vezetni, láthatóan nem költségre optimalizáltam az autót amikor vettem, de nem életcélom erre keresni a pénzt. :-) Szóval jó ezt figyelni. Én már a 146-nál levontam a tanulságot, hogy mennyivel több megy autóra, mint amit amúgy gondolnék. Szemmel tartom a 159-et is. :-)
RomeoOne13-11-2017 09:07:14 // 101678
Ja, most nézem, hogy én hozzáírtam még az autópályamatricát is, meg a gyorshajtást is. Nem feltétlenül számolják hozzá az autó költségéhez, pedig ha nem lenne ilyen autóm, akkor nem lenne ilyen költségem sem :D
Liquid13-11-2017 09:04:47 // 101677
Nekem is megvan minden költség (a biztosításokat nem jegyzetelem), mindegyik volt és jelenlegi autómra :) Egyszerűen csak azért hogy meg legyen mikor mit javíttattam, hogy alakult a fogyasztás, satöbbi.Egyrészt saját magamat szórakoztatom vele, másrészt eladáskor jól jöhet egy tételes lista.
A számok meg elrettentőek természetesen :) De ez mindenkinél megvan, max. nem tud róla :)
A számok meg elrettentőek természetesen :) De ez mindenkinél megvan, max. nem tud róla :)
RomeoOne13-11-2017 08:57:25 // 101676
Én mikor regisztráltam, akkor meglepődtem, hogy milyen részletesen lehet blogot vezetni a kocsiról és akkor eldöntöttem, hogy fel is fogok írni mindent, amit veszek hozzá. Ebben a költségben benne van minden, amit nem feltétlenül számolnak hozzá a kocsira költött pénzhez, pedig igazából az is az autózással jár. Nekem onnan kezdődnek a költségek, az első, hogy átíratás. Aztán a kötelező biztosításokat sem szokták hozzá számolni, én azt is beleírtam, mert van külön pont hozzá. Az üzemanyag költséget sem szokták hozzáadni, de azért abból is belement 2 köbméter másfél év alatt, 700ezer Ft-ért. Mondjuk levonhatnék még belőle vagy 80ezret, mert a 17-esre vettem új nyárigumi szettet, de azt egy szezon után el is adtam 80ért. De persze az ilyen extra dolgok mint új alufelni szett meg ilyesmik, meg fényezés 125e-ért stb. elég sokat dobnak a költségen. De ha mindent számolok, akkor ez a szám jön ki. Engem is meglepett. Jóval több, mint tippeltem volna. Ha mindenki számolna és vezetne minden egyes tételt, lehet másnak is ilyen számai lennének.
Liquid13-11-2017 08:44:32 // 101675
ez korrekt nagyon :)
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2017 22:32:38 // 101674
Hát én sem bántam meg, hogy 2.4 lett. Ez az autó igy teljesen jó . :-) Mai fejjel pedig nem biztos hogy 159-et vennék :-) De ehhez kellett egy ilyen, hogy megtudjam. Paradoxon, szóval jó hogy így lett, élvezem még egy kicsit. Valószínűleg a legszebb autóm lesz az életben :-) És a legjobban kanyarodó, legàllatabb dög. :-) Semmi patkanyság nincs benne :-P
Giuntini12-11-2017 22:24:24 // 101673
Nekem az autó ára 2,5 millióban volt. Indításként ráköltöttem olyan 500 ezret, új nyári gumik, két felső lengőkar, két hátsó rugó, két db kerékcsapágy, emblémák cseréje és egyebek. Aztán jött a motor 1,5 millió. A turbó mizéria Dpf tisztítással, turbó csővel+új akkumulátor (Szatyinál adta meg magát) 300 ezer. aztán első fékcsere komplett tárcsák betétek, ha jól emlékszem 60 ezer környékén volt. Aztán a kisebb dolgok, meg az olajcserék. Ja meg automata váltó olajcsere. Szerintem a négy év 5 millió felett van, és akkor még egy métert nem mentem vele, se biztosítás, se adó, se garázsbérlet. Nem olcsó hobby az Alfa. De én nem bántam meg a 2,4-et, fantasztikus a hangja, nagyon jól megy, csak oda kell rá figyelni. Meg az sem mindegy, milyen gazdája volt az előző tulaj, hogy hajtotta, A városban hajtott 2,4 magán viselheti a következményeit.
Azért mostani fejjel Tibit vennék, hiába dízelezek lassan 30 éve. Bár ki tudja? A dízelnek nem alternatíva egy benzines a hosszú távú autózásban. Erről kérdezzétek meg Shadint.
Azért mostani fejjel Tibit vennék, hiába dízelezek lassan 30 éve. Bár ki tudja? A dízelnek nem alternatíva egy benzines a hosszú távú autózásban. Erről kérdezzétek meg Shadint.
Tomi Stark12-11-2017 22:17:33 // 101672
Juj, de tudnám ezt szeretni... :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-11-2017 21:17:39 // 101671
mert a Tibi jobb, mint a kettőnégy :DDD Soha nem végeztem egyetlen autómnál sem fenntartási statisztikát, a tankolást is csak onnan tudom, hogy mindig teli tankolom az autót és nagyjából mindig ugyan annyi km-et megyek el plusz mínusz 20-25km... amit meg költeni kell rá az a pénz sajna elmegy ha írom, ha nem ...
159 Indigo Gray 2.4 Monster12-11-2017 21:08:25 // 101670
Mert a 2.4 a leg patkányabb dízele az alfának :)
WarbiRunner (Gyuri)12-11-2017 21:02:42 // 101669
Nem vacakoltok a költségekkel... de ha ennyire mindegy, miért nem mindekinek 2.4-e van? :-D
Liquid12-11-2017 19:44:06 // 101668
3.3 + 2.32M, bő 5 év, 65e km.
Haddel12-11-2017 19:06:44 // 101667
Hardy12-11-2017 18:46:36 // 101666
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
508
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?