Szerintetek egy ilyen hang elviselhető hosszú távon is?
Ulter1
Ulter2
Forum >> 159
Shadin27-04-2018 19:40:01 // 108169
mizooo27-04-2018 18:09:02 // 108168
Hali nekem az utángyártott műanyaggal sehogyan sem lehetett beakasztani, a végén kivágtam azt a pár mm-t a rugóból és tuti lett.
Szabister27-04-2018 15:29:22 // 108167
Köszönöm a segítséget. Megrendeltem náluk,elvileg szerdán postára adják.
Liquid27-04-2018 14:37:27 // 108166
igen emlékszem
yani🍀27-04-2018 14:12:36 // 108165
Legalábbis ment....
Tomi néhány hete szomorúan mondta, hogy milyen lepukkadt állapotban látta.
Tomi néhány hete szomorúan mondta, hogy milyen lepukkadt állapotban látta.
Liquid27-04-2018 14:08:05 // 108164
az is van benne, de megy is ha kell. :)
Tocke27-04-2018 13:33:30 // 108163
Nemnem, a motor, kuplung, kipu, nitro, egyéb. A homasita nélkül.
Smith27-04-2018 13:17:41 // 108162
nejonlámpa :) Füstgép??? Stroboszkóp???
Tocke27-04-2018 12:15:43 // 108161
Őrülten jól néz ki még mindig. A műszaki tartalom meg no comment.
Macccy26-04-2018 19:24:04 // 108159
Ezt a kódot szerintem elírtad.
P0237 van nekem vagy legalábbis volt, nem tudom van e még majd elforgatom. Az a turbo hibakód. Az okát nem tudjuk.
P0237 van nekem vagy legalábbis volt, nem tudom van e még majd elforgatom. Az a turbo hibakód. Az okát nem tudjuk.
gecsa26-04-2018 19:22:02 // 108158
Mire jöhet elő a P1670, ha élőadatban a mért és a számított nyomás szépen követi egymást? Relé? Vagy egyéb ötletek? Biztosítékok jók. Benzinszag nincs, a tankban is akad anyag bőven. Indításra azonnal visszaadja a hibát.
psychoati26-04-2018 19:16:38 // 108157
Írtam chaten.
ricka26-04-2018 18:19:28 // 108156
P037 es hibakódot ír ki.
Ma megpróbáltuk azt, hogy lehúztuk a légtömegmérőt és úgy mentünk az autóval 70 kilométert. Tökéletesen hibamentesen működött. Már arra gondoltunk megtaláltuk a hibáta aztán egy indítás után újra ott virított a check engine...:-(
Valószínűleg mégsem a légtömegmérő lehet..
Ma megpróbáltuk azt, hogy lehúztuk a légtömegmérőt és úgy mentünk az autóval 70 kilométert. Tökéletesen hibamentesen működött. Már arra gondoltunk megtaláltuk a hibáta aztán egy indítás után újra ott virított a check engine...:-(
Valószínűleg mégsem a légtömegmérő lehet..
Zolesz26-04-2018 11:14:40 // 108155
Én is hurcolásztam magammal egy darabig az érzékelőt, de hétvégén beépítésre került, tegnap sikerül szoftveresen engedélyezni is. :)
Muszti26-04-2018 08:15:44 // 108154
Re:
- Smith (108125): sajnos fogalmam sincs, hogy milyen hangja kell lennie, amikor regenerál, de nekem is ez volt a tippem csak a kézikönyv egyáltalán nem így írja le a regenerálást "melegebb kipufogó gáz jön ki az autóból" az írója kicsit zizi lehetett, mihez képest!? :D
- Shandin (108129), és üzenő falon Tocke kolléga válaszára: akkor megpróbálom magamnak megcsinálni, a gyertyával kapcsolatban, ti mire esküsztök és az enyémbe a Beru GE114 jó ugye? ePER meg Beru helyettesítőt sikerült vadászni, mást nem.
A kipuf, a hátsó dobon való igaz, hogy az alján egy pici lyuk található, de az oldaláról és a tetejéről a szerelő ledörzsölt egy "kevés" rozsdát, mondjuk 7éves, ha gyári.
- Smith (108125): sajnos fogalmam sincs, hogy milyen hangja kell lennie, amikor regenerál, de nekem is ez volt a tippem csak a kézikönyv egyáltalán nem így írja le a regenerálást "melegebb kipufogó gáz jön ki az autóból" az írója kicsit zizi lehetett, mihez képest!? :D
- Shandin (108129), és üzenő falon Tocke kolléga válaszára: akkor megpróbálom magamnak megcsinálni, a gyertyával kapcsolatban, ti mire esküsztök és az enyémbe a Beru GE114 jó ugye? ePER meg Beru helyettesítőt sikerült vadászni, mást nem.
A kipuf, a hátsó dobon való igaz, hogy az alján egy pici lyuk található, de az oldaláról és a tetejéről a szerelő ledörzsölt egy "kevés" rozsdát, mondjuk 7éves, ha gyári.
Shadin26-04-2018 07:54:55 // 108153
A műanyagot korábban tedd fel a sínre és akaszd be a damilt. A sín végén az egyik görgő "nyitott", azon kell felgörgetni a bowdent úgy, hogy a szerkezet felé menő rugókat közben összehúzod.
esvé26-04-2018 06:20:27 // 108152
köszi szépen, ránézünk a biztosítékokra is.
Pettinke, neked is köszönöm, akku rendben és töltést is néztük:(
Pettinke, neked is köszönöm, akku rendben és töltést is néztük:(
ricka26-04-2018 03:15:02 // 108151
Szia, igen.
Kiírja a hibakódot és átkapcsol biztonsági üzemmódba.
Check engine kigyullad, és letilt.
Ami furcsa, hogy pár hete ereztem párszor azt minthannem lnne turbo, de hibakódot nem írt akkor, csak egyszerűen nem ment. Aztán a kövezkező alkalommal minden ok volt, teljesen
Dinamikusan futott.
Hibakódkéntckiolvasva a turbó töltésnyomást írja ki.
Kiírja a hibakódot és átkapcsol biztonsági üzemmódba.
Check engine kigyullad, és letilt.
Ami furcsa, hogy pár hete ereztem párszor azt minthannem lnne turbo, de hibakódot nem írt akkor, csak egyszerűen nem ment. Aztán a kövezkező alkalommal minden ok volt, teljesen
Dinamikusan futott.
Hibakódkéntckiolvasva a turbó töltésnyomást írja ki.
psychoati25-04-2018 23:38:30 // 108150
Szia!
Szerintem ha írsz hibakódot akkor könnyebben lehet segíteni a probléma felderítésében. A szokásos hibafelderítés itt is működik. Vakuumcső nincs kirepedve, turbócső nincs kirepedve, MAP szenzor takarítás. És még annyi, hogy a kitisztított EGR még nem biztos, hogy jó. Az "elmegy az erő" azt jelenti, hogy átkapcsol vészüzembe?
Szerintem ha írsz hibakódot akkor könnyebben lehet segíteni a probléma felderítésében. A szokásos hibafelderítés itt is működik. Vakuumcső nincs kirepedve, turbócső nincs kirepedve, MAP szenzor takarítás. És még annyi, hogy a kitisztított EGR még nem biztos, hogy jó. Az "elmegy az erő" azt jelenti, hogy átkapcsol vészüzembe?
ricka25-04-2018 21:42:07 // 108149
Sziasztok,
Nemrég váltottam egy 159esre.
A problémám a következő. Remélem van valami ötletetek merre kereshetném a hibát.
A kocsi motorja egy 1.9JTDm 150le változat.
Sajna a kocsi turbónyomás problémát jelez.
Ha kiütjük a hibakódot, akkor egy 3000-3500 as fordulatszámnál újra kijelzi, és természetesen elmegy az erő.
A turbonyomásvezérlő szelepet cseréltük, de akkor is megmaradt a probléma. Egr szintén tisztítva.
Milyen irányba mennétek el következő lépésként?
Nagyon köszi mindenkinek!!!
Nemrég váltottam egy 159esre.
A problémám a következő. Remélem van valami ötletetek merre kereshetném a hibát.
A kocsi motorja egy 1.9JTDm 150le változat.
Sajna a kocsi turbónyomás problémát jelez.
Ha kiütjük a hibakódot, akkor egy 3000-3500 as fordulatszámnál újra kijelzi, és természetesen elmegy az erő.
A turbonyomásvezérlő szelepet cseréltük, de akkor is megmaradt a probléma. Egr szintén tisztítva.
Milyen irányba mennétek el következő lépésként?
Nagyon köszi mindenkinek!!!
Vittorio15925-04-2018 20:29:02 // 108148
Smith25-04-2018 20:26:20 // 108147
Amit kapni lehet, egyik se. De rajta vagyunk. Ígéretet kaptam, dehát...
Haddel25-04-2018 19:59:17 // 108146
Na az jó hír!Legalább tiéd megy😃
Én idén öt alkalomból háromszor nem tudtam kimenni a Bocival. Már kezdem unni.De talán két hét mulva már jó lesz a verda 😃
Én idén öt alkalomból háromszor nem tudtam kimenni a Bocival. Már kezdem unni.De talán két hét mulva már jó lesz a verda 😃
alfa155gyuri25-04-2018 19:46:14 // 108145
https://apkpure.com/dpf-monitor-for-alfa-fiat/com.kapron.ap.dpfmonitor
Ez hogy működik?
Ez hogy működik?
Chianti25-04-2018 19:35:15 // 108144
Persze, minden a legnagyobb rendben! :o) Megkapta a vérátömlesztést, szűrőket, gyertyákat, szóval legközelebb egy év, vagy 15 000 km múlva találkozunk Csörivel.. :o) Remélem a tied is hamarosan rendben lesz, rád férne már egy kis gondtalan suhanás az aszfalton... :o)
alfa155gyuri25-04-2018 19:32:25 // 108143
Sziasztok!
Ezt melyik tudja????
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k&t=3s
Ezt melyik tudja????
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k&t=3s
btsabi25-04-2018 14:39:10 // 108142
Köszönöm a válaszokat,akkor gyakrabban nyitogatom a motorháztetőt(nem xenonos)
yani🍀25-04-2018 13:18:29 // 108141
Shadin25-04-2018 12:53:46 // 108140
Én még nem találtam olyan alkatrészt amit a lengyelektől ne hozott volna meg pl. a Szabó Érden, de ha mégsem akkor bontó.
Szabister25-04-2018 11:21:55 // 108139
Shadin25-04-2018 10:53:09 // 108138
Van egy érzékelő tömítéssel együtt a polcon véletlenül, ha... :-D
_Ata_25-04-2018 10:42:51 // 108137
Jaa, azt nem tudtam :|
Zolesz25-04-2018 10:31:23 // 108136
Én úgy tudom, hogy csak a Xenonos autókban van, de a többinél is be van kábelezve, csak az érzékelő kell, na meg a tömítőgyűrű és persze egy kis fúrás.
Az én autómnál:
Érzékelő: 71740989
Tömítőgyűrű: 71740990
Az én autómnál:
Érzékelő: 71740989
Tömítőgyűrű: 71740990
Shadin25-04-2018 10:27:48 // 108135
Akinek van xenonja :-(
Zolesz25-04-2018 10:21:27 // 108134
Úgy tűnik közben megtaláltam a választ. Azért nincs a csomagtartóban biztosítéktábla, mert nincs elektromos ülés állítás, és elektromos ülésfűtés az autóban.
Másik téma. Egyszer csak nem működött a hátsó ablaktörlőm. Biztosítékok rendben. droberto segítségével sikerült leszedni a hátsó műanyag burkolatot. Motor kiszerelve, de így sem sikerült elindítani. A motor szétszerelése után kiderült, hogy a motor hajtás oldali csapágya megszorult. Egy kis tisztítás, finom csiszolás, zsírzás és már működik is.
A forgórész és a bűnös csapágy:
Másik téma. Egyszer csak nem működött a hátsó ablaktörlőm. Biztosítékok rendben. droberto segítségével sikerült leszedni a hátsó műanyag burkolatot. Motor kiszerelve, de így sem sikerült elindítani. A motor szétszerelése után kiderült, hogy a motor hajtás oldali csapágya megszorult. Egy kis tisztítás, finom csiszolás, zsírzás és már működik is.
A forgórész és a bűnös csapágy:
Zolibácsi25-04-2018 09:31:34 // 108133
Csak hogy legyen téma, kocsi át alakult párásító gépnek. Vízből párát csinál, szóval le támasztottam míg lesz hengerfej. Ha minden igaz, olaszbol 250 euró és garis amit hoznak nekem.
_Ata_25-04-2018 09:18:58 // 108132
Dede, jóval előbb figyelmeztet, és meg is jelenik egy kis ikon ami azt jelzi, hogy fogytán.
pettinke25-04-2018 08:47:33 // 108131
mi van az akkuddal? töltésed van?
Liquid25-04-2018 07:57:03 // 108130
Az fura, hogy nincs hibaüzenet. Mert ha vészprogramra áll, annak azért látható oka van normál esetben. Nálam volt 6-7 durva hiba, és a csomagtérajtó átvezető kábele testelt le, és kivágott egy 20A-s biztosítékot.
Shadin25-04-2018 07:54:38 // 108129
Én két 159-emben is cseréltem izzító gyertyát és semmi gond nem volt, simán kijött. Szerintem nem egy törős darab, de azért figyelni kell milyen erővel próbálod megindítani. Előtte egy kis csavarlazítót fújj a gyertyaűrbe (meleg motornál?), várj vele fél napot és utána kezdj neki.
Kipufogó sajnos a 2.0 esetében egy kalap xar, a külső héj lerohad és az tud durván zörögni. Én pl. alulról nem is láttam, felül volt elrohadva. Jó hír, a gyári nagyon drága, de nem is kell rá, mert nélküle is halk. Már ameddig beszerzed az újat. Pl.: eBay
Blog...
Kipufogó sajnos a 2.0 esetében egy kalap xar, a külső héj lerohad és az tud durván zörögni. Én pl. alulról nem is láttam, felül volt elrohadva. Jó hír, a gyári nagyon drága, de nem is kell rá, mert nélküle is halk. Már ameddig beszerzed az újat. Pl.: eBay
Blog...
esvé25-04-2018 07:31:34 // 108128
Sziasztok,
help, mayday...
minden ötlet érdekelne mi okozhatja, hogy az autó minden hibaüzenet nélkül leszabályozza magát és max 2000es fordulatig engedi a teljesítményt.
Az autó 2008as 2.4jtdm. EGR falazva és 240es Manky program van rajta. Utólagos riasztó nincs benne.
Autopályán 150es kényelmes utazónál kezdte (semmi kínzás, pörgetés) mindenféle hibaüzenet nélkül folyamatosan elvette a teljesítmény és 2000ig majd 1200ig leszabályzott. Hazaverdőgtem, másnap reggel ugyazez jelentkezik, indítás után szinte azonnal.
ODB szerint minden értéke jó (minden hőmérséklet, nyomás, stb) az autó leszabályozza magát, pl üzemanyag-mennyiséget amit a vezérlő előír, azt produkálja is.
Megnéztük a légtömeg-merőt, a MAP-szenzort, EGR csatlakozót (hátha), főtengely-jeladót illetve a turbo overboost szelepét (amibe a vákumcsövek mennek bele). Vákum is van.
Érdekes volt, hogy amikor a légtömegmérőt, illetve amikor a overboost szelepet kicseréltük egy darabig normálisan működott az autó. Majd kis távolság után újra leszabályzott - semmi check engine, semmi hibaüzenet.
Minden ötlet érdekel mi lehet a baj!
Nagyon köszönöm!
help, mayday...
minden ötlet érdekelne mi okozhatja, hogy az autó minden hibaüzenet nélkül leszabályozza magát és max 2000es fordulatig engedi a teljesítményt.
Az autó 2008as 2.4jtdm. EGR falazva és 240es Manky program van rajta. Utólagos riasztó nincs benne.
Autopályán 150es kényelmes utazónál kezdte (semmi kínzás, pörgetés) mindenféle hibaüzenet nélkül folyamatosan elvette a teljesítmény és 2000ig majd 1200ig leszabályzott. Hazaverdőgtem, másnap reggel ugyazez jelentkezik, indítás után szinte azonnal.
ODB szerint minden értéke jó (minden hőmérséklet, nyomás, stb) az autó leszabályozza magát, pl üzemanyag-mennyiséget amit a vezérlő előír, azt produkálja is.
Megnéztük a légtömeg-merőt, a MAP-szenzort, EGR csatlakozót (hátha), főtengely-jeladót illetve a turbo overboost szelepét (amibe a vákumcsövek mennek bele). Vákum is van.
Érdekes volt, hogy amikor a légtömegmérőt, illetve amikor a overboost szelepet kicseréltük egy darabig normálisan működott az autó. Majd kis távolság után újra leszabályzott - semmi check engine, semmi hibaüzenet.
Minden ötlet érdekel mi lehet a baj!
Nagyon köszönöm!
Haddel25-04-2018 05:43:01 // 108127
Igen ezért😃 Na azóta is minden okés a Giuval?😃
btsabi25-04-2018 00:22:24 // 108126
Cartársak!
Nem kellene a vasnak figyelmeztetnie,ha kifogy a szélvédőmosó?Ma esett meg velem az a csúfság,hogy csak ment üresben a pumpa és kente a száraz retket a lapát.Esetleg a xenonosok kiváltsága ez?
Nem kellene a vasnak figyelmeztetnie,ha kifogy a szélvédőmosó?Ma esett meg velem az a csúfság,hogy csak ment üresben a pumpa és kente a száraz retket a lapát.Esetleg a xenonosok kiváltsága ez?
Smith24-04-2018 22:30:43 // 108125
Amikor regenerál, akkor erőteljesebb kipuff hang van. Nem azt hallod?
Smith24-04-2018 22:29:11 // 108124
A 66, az mindenhol leért nekem. De a 159, pedig Ti, eddig sehol nem vertem oda. Rossz utat is úgy fexi, öröm vele menni. Hihetetlen.
Muszti24-04-2018 22:12:36 // 108123
Az előző két hozzám szólónak, köszi a bátorítást és a tippeket, használni fogom.
S fel is tennék egy kérdést, ami foglalkoztat, hátha valaki tud rá választ.
Először egy kis előélet, megvételkor számítógépen ellenőriztünk minden adatot és normálisnak tűntek.
- Azóta előjött egy izzító gyertya probléma, azt intézni fogom, veszek bele 4újat, de most jön a kérdés, szerintetek érdemes egyáltalán magamnak megvenni és beszerelni, avagy hagyjam szervizre az egészet, vagy csak az alkatrészt vegyem és szerelő? Utána olvastam, hogy nyomatékkulcsos a kiszerelés, mert bele is törhet, ha nem moccan, akkor olajozni kell, szóval nem riadok vissza egy kis munkától csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.
- Nagy ritkán, előfordul az, hogy a kipufogóból olyan hang jön ki, mintha leszakadt volna, voltam kipufogósnál, de csak egy parányi lyukat talált a hátsó dobon és állítja, hogy annak ilyen jelensége nem lehet. A tapasztaltak a következő: a kipufogóhoz tartva a kezem érzem, hogy nem folyamatos a kipufogás, hanem darabos, de szabályosan, a motort amennyire meg tudom állapítani, szerintem normálisan jár és az autó jól húz ekkor is. Kis idő elteltével menet közben egyszer csak elmúlik a "hiba", de semmilyen visszajelző lámpa nem figyelmeztet ennek meglétére. Mire figyeljek oda, hogyan tudom megállapítani, mi lehet a baj, netán ti tapasztaltatok ilyesmit?
Előre is köszi
S fel is tennék egy kérdést, ami foglalkoztat, hátha valaki tud rá választ.
Először egy kis előélet, megvételkor számítógépen ellenőriztünk minden adatot és normálisnak tűntek.
- Azóta előjött egy izzító gyertya probléma, azt intézni fogom, veszek bele 4újat, de most jön a kérdés, szerintetek érdemes egyáltalán magamnak megvenni és beszerelni, avagy hagyjam szervizre az egészet, vagy csak az alkatrészt vegyem és szerelő? Utána olvastam, hogy nyomatékkulcsos a kiszerelés, mert bele is törhet, ha nem moccan, akkor olajozni kell, szóval nem riadok vissza egy kis munkától csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.
- Nagy ritkán, előfordul az, hogy a kipufogóból olyan hang jön ki, mintha leszakadt volna, voltam kipufogósnál, de csak egy parányi lyukat talált a hátsó dobon és állítja, hogy annak ilyen jelensége nem lehet. A tapasztaltak a következő: a kipufogóhoz tartva a kezem érzem, hogy nem folyamatos a kipufogás, hanem darabos, de szabályosan, a motort amennyire meg tudom állapítani, szerintem normálisan jár és az autó jól húz ekkor is. Kis idő elteltével menet közben egyszer csak elmúlik a "hiba", de semmilyen visszajelző lámpa nem figyelmeztet ennek meglétére. Mire figyeljek oda, hogyan tudom megállapítani, mi lehet a baj, netán ti tapasztaltatok ilyesmit?
Előre is köszi
gecsa24-04-2018 22:04:34 // 108122
Magyarországon mindenhol leér. Tapasztalat. :(
Lörke24-04-2018 22:02:19 // 108121
Köszi. Ha a normál 159 nem ért le, akkor talán a Ti sem fog. Én a küszöb miatt aggódtam elsősorban, de látom, hogy bőven van lejjebb olyan alkatrész, ami a normálon is van.
Don Vito24-04-2018 21:00:57 // 108120
Vagy: átállítás 500-as listára a topicban, és Control+F
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?