Forum >> 159

zolee14518-03-2006 10:58:13 // 1014
még valami: fogyasztás. Az 1,3-as off micra kb 5-6 litert eszik, az egyik barátomnak rendszeresen 11 fölötti fogyasztás jön ki. Amúgy az említett barátomat csak "Kézifékes Tibiként" emlegetjük... :)))
zolee14518-03-2006 10:56:35 // 1013
odaát... ha jól emlékszem az év autója szavazáson a cikk írója még pontot sem adott a 159-esnek. Ezzel szemben a német tulajdonú RTL klub németfanatikus egyébként inkább laikusnak mondható műsorvezetője agyondícsérte. Ha ugyanarról az autóról külsőre más véleménye van két embernek az nem baj, hiszen a külső szubjektív. Az objektíven vizsgálható dolgokból viszont nem születhet ellenkező vélemény. Valaki hazudik. Persze nem kell egyeznie, csak elég közelinek kellene lenni a véleményeknek.
BadBoy18-03-2006 10:13:56 // 1012
Ezt a cikket a márciusi A2-ben találtam, de ez után soha többet nem veszek. Alfa Romeo 159 1.9JTDm 150LE - Számháború "A sportosság és a kényelem nem lenne összeegyeztethetetlen fogalom, de az Alfa csak a sportosságra hajt. A hosszú tűlnyűlással inditott orr - rész, az abnormisan (ez igy van irva, helyesen van irva?) alacsonyra vett hasmagasság, a rövid farrész, a magasról inditott, felefele törekvő övvonal, ezt jó érzékelhető minőségben messziről üzeni. A beltér igen jó sportüléseivel, a sportkormánytervvel, a példás pedálrenddel, a finom anyagból kivitelezett műszerfallal, a középre tett, vezető felé forditott műszersorral még erősit is ezen. A nagy sportosság viszont a kényelmet csorbitja. Mig a vezetési helyzet az ülésmagasság és üléspárna szögállás változtathatóságával és a kormány kétirányú éllithatóságával valóban pazar, a magasra állitott üléshez a plafonmagasság kicsit kevés. Előrehajolva a fej a napellenzőt karcolja, a felfelé futó övvonal erősen korlátozza az oldalirányű hátralátást, akárcsk a nagyon széles B - oszlop, a magas farrész pedig a hátralátásnak nem tesz jót. Mindehhez a világos műszrfal tükörképe a szélvédőn kifejezetten idegesitő. A helyzet hátul még rosszabb. A lábtér az autó méretéhez és presztizséhez képest egyenesen megalázó, hasonlóképpen a plafonmagasság. A rakodási hely nemhogy hátul, de elöl is csak jelzésértékű, a kesztyűtartó is törpe méretű, még egy kis fényképező elhelyezése is nehézséget okoz. A ma nélkülözhetetlen elektromos csatlakozó (szivargyujtó) példátlan rossz helyre tették, ott is rosszul elhelyezve. A csomagtérfedél a kis csomagtartóhoz képest is kis száj nyit, az átemelési magasság sem kényelmes, a fedelet hideg időben (a kis teleszkóp nyomás, és rossz belső fogás lehetőség miatt) kinszenvedés kinyitni és csukni. Belső elektromos nyitógombja a létező lebutább helyen, a plafonon van. Az elektronikus szellőzés kezelése maga a katasztrófa: a sebességváltó eleve útjába áll a gombok elérésének, és jócskán takarja is a látnivaló felületet. Ráadásul teljesen önálló életet él, az ablakszáritási funkcióba a kézzel beállitott beavatkozást a rendszer kikapcsolásával bünteti." Átlagfogyasztás: 11.2l Irta Surányi Péter Nekem ez a cikk egy Alfa Romeo lejáratásnak hangzik. Nevetséges olyanokat irni, hogy beleveri az amber a fejét a napellenzőbe, ha előrehajol. Na meg a 11.2L - es fogyasztást sem tudom elhinni. Véleményem szrint Surány úr még a közelében sem volt az autónak!!!! A szlovák Auto Motor a Sport 5 csillagot adott az autónak. Azt irták egy szinten van a BMW - vel, meg a Mercivel. Az átlag náluk 6.5 liter volt. Hol van az igazság????
BadBoy17-03-2006 21:46:15 // 1011
Nekem a 2.4JTDm-hez volt szerencsém Amikor a srác mellénk állt vele azt hittem megőrülök, olyan gyönyörűen morgott, hogy azt élvezet volt hallgatni. Vezetni mégnagyobb élvezet volt. Mintha kötélen húzták volna, vagy meglett volna a kigyúrt nyom amin megy. Egy szemernyi bellenés sem volt. Nekem mondjuk nagyon tetszik a műszerfal, mégjobban a turbónyomást jelző óra. Mindenhol azt lehet olvasni, hogy nincs elég hely benne. Édesapámmal voltunk kipróbálni. Ő vezetett az első lassú részen, merthát ő az idősebb, én ültem mögötte a 190 centimmel. Utána cseréltünk és ő ült mögém a 196 centijével Mind a ketten kényelmesen ültünk.
Alfista17-03-2006 18:30:22 // 1010
Én is vezettem a 2,2 JTS-t és nagyon jó! :-))) A karosszéria tényleg merev, így szuper az úttartása, mintha sínen menne. A váltója az egyszerűen fantasztik, a fokozatok valósággal becuppannak a helyükre. :-))) Fék fenomenális! Szóval elégedett vagyok vele! A belső térben a középkonzol nem tetszik, nagyon egysíkú!
Gabriel17-03-2006 17:58:38 // 1009
OFF nem azért, hanem mert még kell neki 1-2 óra és ott fogok szobrozni :-(, mert a kolléga nemsokára visz - mert neki haza kell menni és kirak ott engem. ON
Tom1217-03-2006 17:56:19 // 1008
Csak nyugi, biztos jó lesz, nem az elsőt csinálja...:-)
Gabriel17-03-2006 17:53:43 // 1007
bocs az, nem vagyok izgulok mert ma megyek a kipufogóshoz
Tom1217-03-2006 17:49:27 // 1006
Ezt is sejtettem...:-))))) JTS, nem ? ;-) ...ma nem vagy formában...:-)
Gabriel17-03-2006 17:44:22 // 1005
jóvanna, csak dicsekedni akartam, hogy már vezettem na :-))))) A 2.2 JTD naon jól megy nekem bejön a kocsi, úgy ahogy van, bár személy szerint nekem nagy...
Tom1217-03-2006 17:39:55 // 1004
"Sejtettem..." :-) Itt csak az volt a lényeg, hogy van, akinek nehezére esik már tartani is pár másodpercig azt a gombot, aztán a "lustaságát" az autó "primitívségére" fogja...:-/
Gabriel17-03-2006 16:49:51 // 1003
nem annyira gáz a Microsoft rendszer, ha 100% kompatibilis cuccokra van telepítve. Míg nem "márkás" hardwerem volt nekem is kékhalál volt sokszor, de pl. a céges laptopon még soha. Nem védem a Microsoftot, mert multi amit alapból nem csipázok, csak megjegyeztem szvsz.
Gabriel17-03-2006 16:46:31 // 1002
nem elég benyomni a gombot, valamelyik pedált (kuplung, vagy fék) kinyomva kell tartani (nekem elhiheted, mert volt szerencsém vezetni, yesssssssssss) :-)
Halesz17-03-2006 15:08:58 // 1001
Majd berakjuk az esztergomi tesztbe :)
Kau15-03-2006 17:34:54 // 1000
Ez az! Szép!
csocsi15-03-2006 16:56:35 // 999
Gratula :))
Tedi15-03-2006 16:55:09 // 998
Majdnem ;) NuOvola :)))
Poló15-03-2006 16:53:23 // 997
Azurro Nouvola, Gergő autója

GT Ɨ|ѯ15-03-2006 16:40:21 // 996
Happy!Grat!
GEORGE15-03-2006 16:02:06 // 995
Aki figyel az figyel :-)) Gratula Kau!
Kau15-03-2006 16:00:24 // 994
Az a nuvola? Mindig tanul valamit az ember.
Kau15-03-2006 15:59:33 // 993
Happy 1 K! :))

Cgo15-03-2006 15:57:13 // 992
en is teljesen oda vagyok erte, kar, hogy csak a 156-ban talaltak ki, nem elobb. Patriotizmus rulez
Tedi15-03-2006 15:46:57 // 991
A nuvolára gondolsz?
Kau15-03-2006 15:29:02 // 990
Van még egy nagyon szép szín. Nem tudom pontosan hogy nevezik (pezsgőmetál?) A lényeg, hogy változik a színe, ahogy a fény éri.
Tom1211-03-2006 13:45:22 // 989
:))))
BadBoy11-03-2006 13:43:34 // 988
És lócitromon kivül más károsanyag kibocsájtása nem lesz :) ami amúgy is jó ha a szántóföldön fogok haladni vele :)
Tom1211-03-2006 13:38:44 // 987
...és még a biztonsági öv sem kötelező, mert csak "1 lóerős"...:-))
BadBoy11-03-2006 13:35:00 // 986
Na az volna a vég ha az autó maga csinálna mindent,akkor inkább veszek lovat mert azt még akkor is én fogom irányitani.
Tom1211-03-2006 13:30:35 // 985
Ezt a START/STOP gomb témát én sem értem. Nekem pl. az tűnt volna fel, ha csak hozzá kell érni és már megy is. Szerintem normális, hogy tartani kell, mert még véletlenül a gyerek is beindíthatná, mielőtt a "papa" észbekapna...:-))) Meg nem is szeretem, ha még ezt a "munkát" is valami elektronika végezné helyettem. Némelyeknek az lenne az ideális autó, ha beülnének, egy tőmondatban elmondanák, hová akarnak menni, az autó meg odavinné őket...:-)
feszti11-03-2006 13:15:06 // 984
Tetszenek a kis olasz feliratok ;)

Tedi10-03-2006 12:54:12 // 983
Kettős keresztlengőkar. McPhersont már egy ideje nem használnak, már a 156-ban is kettős keresztlengőkaros rendszer volt.
BadBoy10-03-2006 12:32:24 // 982
Lehet egy picit elfogultan fogok irni erről az autóról,de ebben a klubban szerintem ezt meglehet bocsájtani. Néztm az Origón a tesztet. A futóműről csak annyit,hogy az Auto Motor und Sport tesztelti és még a BMWt is egy picivel megverte,de rosszabb eredményt nem produkált. Az AUDI meg még egy lapon sem emlitheő vele. A START/STOP gombról meg annyit a Renault marha modern rendszere is csak rendszeles használatnál kb. fél évig birja azt hogy egy érintésre indul,utána azt is tartani kell. A jel megkopása meg nem nagyon tud szerintem érdekelni senkit,mert a vezetés a lényeg. Az meg várható lehetett hogy meg fog kopni,mert ahogy a pi-na ez is szűk hely :).
mesa10-03-2006 09:31:25 // 981
Az origos 159 tesztben azt írják, hogy elöl McPherson. Én úgy tudom kettős kereszt lengőkaros. Mi az igazság ?
Blade09-03-2006 19:34:25 // 980
http://www.origo.hu/auto/autosmozi/20060309autosmozi.html A cim lemaradt...:)
Blade09-03-2006 19:33:51 // 979
159 teszt, nezzetek meg,,aztan vélemenyezétek..:)
Pietro09-03-2006 16:52:57 // 978
ja, elég csak kiszállni és újra beszállni. :-)))
vipex09-03-2006 16:45:24 // 977
így működik a Microsoft Blue&Me a 159-ben jópofa a nagyobb navigation screenen még a videokat is le tudja játszani
Cgo08-03-2006 11:01:24 // 976
ezek szerint a jovo a 8C!
ribipeti03-03-2006 21:19:06 // 975
Na, azért megtaláltam, jól elrejtették a csibészek. :)))
kando.03-03-2006 20:56:35 // 974
Háát... nem is tudom, de valahogy nem örülök ennek.... :(
Tedi03-03-2006 20:56:19 // 973
A control panel minden 5. perc után azt írja mjad ki, hogy indítsam újra a rendszert :)))
Cgo03-03-2006 20:55:18 // 972
ahhoz mit szoltok, hogy a Microsoft exkluzivan a FIAT csoportnak szallitja majd a Blue&ME rendszert? Alfa Romeo es M$???
Laca6203-03-2006 20:15:22 // 971
Tetszik a vélemény :-)) 159
ribipeti03-03-2006 19:59:43 // 970
Már a 156-osnál is arrébbment a ceruza, mikor a ködlámpát rajzolták. :)) Itt különben hova lett? Fölment a lámpasorba á lá Stilo?
ribipeti03-03-2006 19:56:49 // 969
Uram, köszönöm a linket, az Isten fizesse meg! Mondjuk a reklám háromnegyedében még az autót sem látni. Szerintem ennyire azért nem ronda. :))
Cgo03-03-2006 17:12:32 // 968
nuvolafeher brutalis jo szin, nagyon nagyon jol mutat az Alfakon!
Cgo03-03-2006 17:11:09 // 967
a masodik kepen egesz komolyan visszakoszon a Giulietta :) Isteni
Cgo03-03-2006 17:10:11 // 966
kar, hogy csak ok latjak, hol a kodlampa helye :)
FRC03-03-2006 13:54:39 // 965
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.