Sziasztok!
Közlekedtem kicsit az autóval , és történt 1,2 dolog .
bekerült 1 minőségi S. Légszűrő amitől földöntúli élmény lett az autóval közlekedni :-) de erre a Rend Őrei is felfigyeltek és ismét megállítottak :-P de most nem volt semmi gond HE HE . Viszont lenne itt egy pár kérdésem 
1.: Diagnosztika során a váltónál 2 hiba 1.:Fék pedál 
                                                                         2.: Fokozat ellenőrzési hiba,ez 2. fokozatban 5500-as fordulat felett jelentkezik csak. Tudja valaki esetleg mi lehet ez ?
2.: olajszint a váltóban alacsony volt, utána öntöttünk azóta nem ránt akkorát csak kicsit. Ez csak addig marad amíg a szerelő meg nem csinálja az olajcserét a váltóban.
3.: Váltóba vajon jó lehet a Pug 406 3.0 V6 Aut. Szűrője mert eme nemes bestiához nem találtam sehol?
Amúgy minden mást én és a Tesóm csinálunk , de ettől az automataváltótól félek mint a tűztől.Ha több lesz 2-nél veszek 1 kinti manuális váltóst és átépítem.
JA a legtöbbet hallott kérdés  mióta megvan a bestia : ÚÚÚÚÚÚ az mennyit eszik? ,hát kit érdekel,eszik annyit amennyi kell neki de élmény vele közlekedni.
	
Forum >> 164-166
Csibcsa13-04-2015 19:26:42 // 75788
	vologya[kendács mester]13-04-2015 19:04:55 // 75787
	Ez a kendácsolás mesterfoka!!! :D
P.S.: Bocs ezt nem tudtam kihagyni :D
De most komolyan. Mit jelent a TI felszereltség? Volt FL előttieknél is? Nekem a régi Super volt ez meg mezei, bár van benne telefon és DSP + gyári Zender bodykit, de a felszereltsége a Super -hez képes puritán (volt).
	
P.S.: Bocs ezt nem tudtam kihagyni :D
De most komolyan. Mit jelent a TI felszereltség? Volt FL előttieknél is? Nekem a régi Super volt ez meg mezei, bár van benne telefon és DSP + gyári Zender bodykit, de a felszereltsége a Super -hez képes puritán (volt).
Demecsab13-04-2015 17:56:38 // 75786
	Szia Andy!
Köszi az infókat, de tisztában vagyok/voltam az autó előéletével. Gondos gazdája volt. Igen, megkapta egy későbbi ráncfelvarrott 166-os elejét és az abban lévő extrákat. Így lett TI. Kiválóan üzemel, nagyon szeretem. Nincs vele semmi komoly baj, csak annyi ami egy 16 éves autóban előfordulhat. (néhány futóműalkatrész és műszerfal nyüszögés javításra szorul, de hát kb. 10 éve pesti autóról van szó:))
Szóval szép, gyors, és sztem a teljes extra felszereltség benne van ami elérhető volt. És természetesen minden működik is. ;)
Alfa motordiagnosztikára kit javasoltok? Budapest és környéke lenne jó.
A segítséget köszönöm előre is!
	
Köszi az infókat, de tisztában vagyok/voltam az autó előéletével. Gondos gazdája volt. Igen, megkapta egy későbbi ráncfelvarrott 166-os elejét és az abban lévő extrákat. Így lett TI. Kiválóan üzemel, nagyon szeretem. Nincs vele semmi komoly baj, csak annyi ami egy 16 éves autóban előfordulhat. (néhány futóműalkatrész és műszerfal nyüszögés javításra szorul, de hát kb. 10 éve pesti autóról van szó:))
Szóval szép, gyors, és sztem a teljes extra felszereltség benne van ami elérhető volt. És természetesen minden működik is. ;)
Alfa motordiagnosztikára kit javasoltok? Budapest és környéke lenne jó.
A segítséget köszönöm előre is!
Andy13-04-2015 17:25:12 // 75785
	Most nézem ezt a Te autódat. 
Valami Gyula (ha jól emlékszem) nevű gyerek árulgatta mindenfelé.
Nagy csodát ne várj tőle, mert nagyjából SEMMI nem eredeti benne.
Az ICS-t ami benne van, például tőlem vette. Eredetileg egy 150 lovas dízelben volt.
No szóval egyáltalán nem biztos, hogy pontos a tiédben.
Meg úgy általában semmiről nem lehet tudni, hogy egyáltalán belevaló-e.
Ja és sosem volt TI...
Szerintem téged itt becsaptak!
Bocs, de ezt muszáj volt leírnom.
	
Valami Gyula (ha jól emlékszem) nevű gyerek árulgatta mindenfelé.
Nagy csodát ne várj tőle, mert nagyjából SEMMI nem eredeti benne.
Az ICS-t ami benne van, például tőlem vette. Eredetileg egy 150 lovas dízelben volt.
No szóval egyáltalán nem biztos, hogy pontos a tiédben.
Meg úgy általában semmiről nem lehet tudni, hogy egyáltalán belevaló-e.
Ja és sosem volt TI...
Szerintem téged itt becsaptak!
Bocs, de ezt muszáj volt leírnom.
Demecsab13-04-2015 12:45:34 // 75784
	Szia Gecsa!
Elérhetőséget tudnál adni? Remélem Budapest környéki lesz. ;)
11 liter a fogyasztás 200 km-es távon alkalmanként nagyobb sebességre gyorsítva.
Az a furcsa nekem, hogy 150-es tempónál kapásból 12,5 litert mutatott pedig mintha azt mondták volna, hogy a nagy motorok nem fogyasztanak sokkal többet ha nő a sebesség. Azért 1,5 literrel több és "csak" 20km/h eltérés. (160-170km/h-nál mennyi lehet?)
	
Elérhetőséget tudnál adni? Remélem Budapest környéki lesz. ;)
11 liter a fogyasztás 200 km-es távon alkalmanként nagyobb sebességre gyorsítva.
Az a furcsa nekem, hogy 150-es tempónál kapásból 12,5 litert mutatott pedig mintha azt mondták volna, hogy a nagy motorok nem fogyasztanak sokkal többet ha nő a sebesség. Azért 1,5 literrel több és "csak" 20km/h eltérés. (160-170km/h-nál mennyi lehet?)
gecsa13-04-2015 11:45:13 // 75783
	Szerintem itt valamit nem jól csinált, de ilyen is van nekem.. Meg akad ilyen egy egyessel meghosszabbítva is.. Pályán nem sok a 11 főleg, ha hideg motorral megy fel az ember., meg esetleg végig emelkedik az út, hideg van, stb... Nagyban függ a fogyasztás a vezetési stílustól is.. szenzorhibánál meg nem áll meg 20 liter alatt.. :D

	

gecsa13-04-2015 11:38:41 // 75782
	diag kb 3-5k.. szervíízfüggő, de ha valahol neked 0at mondtak rá, akkor kerüld azt a helyet messziről..
	
vologya[kendács mester]13-04-2015 08:21:07 // 75781
	A 3 literes szeret a városban is döcögni 4 -esben (automata). 15 litert benyalja, de nem vetem a szemére. Pláne, ha minden piros után már fékezem a következőnél, mire a többiek elindulnak :D
	
forrasr12-04-2015 21:34:48 // 75780
	Ahová a gyári cd tár csatlakozója van kötve, nekem oda van csatlakoztatva direktben a loudlink, hátul meg szomorkodik magában a cd-tár, így tudok előlről is sd-kártyát cserélni
	
Akosbow12-04-2015 21:25:41 // 75779
	Gyári CD tár csatlakozókra van kötve hátul, így nem kellett vele semmit mókolni, ezért gondoltam onnan a mikrofont előrehozni.
	
forrasr12-04-2015 21:10:37 // 75778
	Tedd be a kesztyűtartóba, és az A-oszlop burkolat mögött felviszed a belső világítás mellé, ott van is szabad rácsos rész ami mögé befér a mikrofon
	
Mr. Z12-04-2015 20:01:38 // 75777
	de az enyém 2,5 V6, viszont engem is meglep, blogomba folyamatosan posztolom . 9,6-9,7 a hosszú távú pályás fogyasztás , országúton 90-es tempomattal 8,4. Nem erre számítottam, amikor megvettem, igazából hétvégi és túra autónak vettem, Évi 7000km-es futással. Eddig idén 2000 km alatt vagyok, tehát nem számított a fogyasztás, de nagyon pozitív. 220-nál még nem nyomtam tovább még lehet menne többet, mert elég lendületesen ment, tényleg 100 felett érzi jól magát, nem városba való.
	
gecsa12-04-2015 19:49:45 // 75775
	hmm...pedig ennek jó sok sör elfér a csomagtartójában ám! :D bár igaz, arra ott van a kisteher is! :D
	
Andy12-04-2015 19:43:16 // 75774
	A hétvégén autóztunk vagy 500 km-et a nagyvaddal! 
Alkalmanként rátévedtem a nagy német Autobahnra. :)))
Na ott volt mikor 240-el sikerült menni. Még tudott volna menni, de lemaradt a Toyota nagyon! :))))
A fax se tudja mennyit fogyasztott, majd ha megint megyek akkor tankolok... ;))))
Még mindig eladó, még mindig kétmillió! ;)))

	
Alkalmanként rátévedtem a nagy német Autobahnra. :)))
Na ott volt mikor 240-el sikerült menni. Még tudott volna menni, de lemaradt a Toyota nagyon! :))))
A fax se tudja mennyit fogyasztott, majd ha megint megyek akkor tankolok... ;))))
Még mindig eladó, még mindig kétmillió! ;)))

Demecsab12-04-2015 19:41:22 // 75773
	MAP szenzor jó, gyertya új, alapjárat stabil, hibakód nincs, a lambda műszer szerint határon belül szabályoz. Ettől függetlenül a lambda még lehet rossz. Jól húz a motor nincs torpanás vagy egyéb hiba, olajat nem eszi, gyertyák szépek, biztosan indul bár sokáig forgat hidegen. (a hat hengeresek tovább forgatnak mint a négy ha jól tudom)
Ezek mellett alapjáraton csúnyán biceg a motor. Autópálya óra szerint 130-nál 11 liter fogyasztás. Ez utóbbi talán lehetne kevesebb látva Mr. Z fogyasztási adatait. ;)
	
Ezek mellett alapjáraton csúnyán biceg a motor. Autópálya óra szerint 130-nál 11 liter fogyasztás. Ez utóbbi talán lehetne kevesebb látva Mr. Z fogyasztási adatait. ;)
Demecsab12-04-2015 19:31:07 // 75772
	Igazad van. 
Viszont, itt a fórumon kérdezni ingyen van. A motor diagnosztika pedig min. 20e forint / óra.
Ha nem kapok választ/ötletet akkor viszem szakemberhez. De addig is...
Egyébként van ügyes Alfa szerelőm, de motor diagnosztikához nincs felszerelése.
	
Viszont, itt a fórumon kérdezni ingyen van. A motor diagnosztika pedig min. 20e forint / óra.
Ha nem kapok választ/ötletet akkor viszem szakemberhez. De addig is...
Egyébként van ügyes Alfa szerelőm, de motor diagnosztikához nincs felszerelése.
Mr. Z12-04-2015 19:27:39 // 75771
	jogos, lehet a folytószelepen kívül még MAP , gyertya , lambda, meg még vagy 10 dolog.
Egy hibakódkiolvasó ami iphone android kompatiblis wifis, 20$.
Egy folytószelep tisztítás mellé azért a MAP tisztítás is kellett volna, illetve TPS reset nélkül semmit nem ér a tisztítás.
	
Egy hibakódkiolvasó ami iphone android kompatiblis wifis, 20$.
Egy folytószelep tisztítás mellé azért a MAP tisztítás is kellett volna, illetve TPS reset nélkül semmit nem ér a tisztítás.
dpetrenyi12-04-2015 19:20:43 // 75770
	B@szki! komoly?
Mindkettőtöknek tudom a választ! El kell vinni szakemberhez /szerelőhöz az autót és Ő megmondja illetve megcsinálja. Nem pedig, találgatni, hogy mi lehet a baja.
Ne már...
	
Mindkettőtöknek tudom a választ! El kell vinni szakemberhez /szerelőhöz az autót és Ő megmondja illetve megcsinálja. Nem pedig, találgatni, hogy mi lehet a baja.
Ne már...
dpetrenyi12-04-2015 19:02:28 // 75769
	Szia!
Én vezetettem 159. 3.2 V6 Q4-et. Blogomba el tudod olvasni. Olvastam a 159 topicba, hogy neked mire kell, arra tökéletes, szerintem!
Üdv.
	
Én vezetettem 159. 3.2 V6 Q4-et. Blogomba el tudod olvasni. Olvastam a 159 topicba, hogy neked mire kell, arra tökéletes, szerintem!
Üdv.
Demecsab12-04-2015 18:49:23 // 75768
	Köszönöm a gyors választ! Fényképet gondoltam hogy kérek, de nem gondoltam volna hogy vki lefotózta a sajátját... :)
Nézem az "epret" :)
	
Nézem az "epret" :)
gecsa12-04-2015 18:44:59 // 75767
	igen, van keret, talán eperben nézelődj esetleg gyári szám miatt..
	
Demecsab12-04-2015 18:44:38 // 75766
	Szia!
A megoldást nem tudom, de nekem is hasonló a helyzet. Alfa 166 3.0 V6 és az alapjárat mint egy rossz 4 hengeresé. :) Fojtószelep tisztítás már volt nálam, de nem hozott változást. Szerintem lambda szonda, de a motor diagnosztika még várat magára...
Esetleg ha nálad meglenne a megoldás szólhatsz nyugodtam! ;)
Ja, a fogyasztás autópályán óra szerint 130-nál kereken 11 liter.
	
A megoldást nem tudom, de nekem is hasonló a helyzet. Alfa 166 3.0 V6 és az alapjárat mint egy rossz 4 hengeresé. :) Fojtószelep tisztítás már volt nálam, de nem hozott változást. Szerintem lambda szonda, de a motor diagnosztika még várat magára...
Esetleg ha nálad meglenne a megoldás szólhatsz nyugodtam! ;)
Ja, a fogyasztás autópályán óra szerint 130-nál kereken 11 liter.
Mr. Z12-04-2015 18:44:29 // 75765
	
	
Demecsab12-04-2015 18:33:16 // 75764
	Sziasztok!
Alfa 166 V6 1999-eshez pollenszűrőt szeretnék venni. Ami most van benne nem igazán passzol méretileg: 292x226x21.
Úgy vettem észre, hogy a szűrő ház teteje nem ehhez a típushoz való. A rajta lévő felirat ZAFFO 345-ös. Erre a Lancia Kappa-t adja a Goolge. Ez ugye csak egy záró fedél. Ha jól sejtem akkor vmi "kiemelő" keretnek is kellene a lennie a pollenszűrő körül, mert így elég "lazán" van a helyén, szóval nem tömít rendesen a szűrő amikor a házban van.
Jól gondolom ezt a "keretes dolgot"?
Köszönöm a válaszokat!
Csaba
	
Alfa 166 V6 1999-eshez pollenszűrőt szeretnék venni. Ami most van benne nem igazán passzol méretileg: 292x226x21.
Úgy vettem észre, hogy a szűrő ház teteje nem ehhez a típushoz való. A rajta lévő felirat ZAFFO 345-ös. Erre a Lancia Kappa-t adja a Goolge. Ez ugye csak egy záró fedél. Ha jól sejtem akkor vmi "kiemelő" keretnek is kellene a lennie a pollenszűrő körül, mert így elég "lazán" van a helyén, szóval nem tömít rendesen a szűrő amikor a házban van.
Jól gondolom ezt a "keretes dolgot"?
Köszönöm a válaszokat!
Csaba
Mr. Z12-04-2015 18:04:18 // 75763
	kocsiban evés-ivás-dohányzás nincs :)
	
vm12-04-2015 18:00:01 // 75762
	Na és a pohártartó hol marad??? :D
	
Mr. Z12-04-2015 17:33:32 // 75761
	
	
Mr. Z12-04-2015 13:48:08 // 75760
	
	
Akosbow12-04-2015 13:27:45 // 75759
	Üdv!
Megvolt az első hosszú utam a gépsárkánnyal. Egerszólát-Füzesabony-Budapest-Besztercebánya-Budapest-Egerszólát. Kb 700km. Főúton és autópályán 100-140-es tempóval 6,7 volt az átlagfogyasztásom ICS szerint, de majd tankolásnál ellenőrzöm :)
Ui: Mi a legegyszerűbb módja egy szál mikrofonvezeték előrehozásának a csomagtartóból az A oszlophoz? Loudlink kihangosítóhoz kellene.
Előre is köszönöm.
	
Megvolt az első hosszú utam a gépsárkánnyal. Egerszólát-Füzesabony-Budapest-Besztercebánya-Budapest-Egerszólát. Kb 700km. Főúton és autópályán 100-140-es tempóval 6,7 volt az átlagfogyasztásom ICS szerint, de majd tankolásnál ellenőrzöm :)
Ui: Mi a legegyszerűbb módja egy szál mikrofonvezeték előrehozásának a csomagtartóból az A oszlophoz? Loudlink kihangosítóhoz kellene.
Előre is köszönöm.
gecsa12-04-2015 13:08:26 // 75758
	mindenki szidja, de igazából miért, azt senki sem tudja....
	
Mr. Z12-04-2015 10:11:16 // 75757
	így van a V6 JTS a GM blokk, 2005-től szerelták a 159-be. Én ültem egyben annak is iszonyat jó hangja an és jól is megy, nekem tetszik, csak hát nem olasz, pontosabban a hengerfej az.
	
gecsa12-04-2015 08:16:45 // 75756
	az évjáratban amiben gondolkodok, abban már nincs 3.0.... vagy ez, vagy a 159 q4.
	
Abarai11-04-2015 23:03:38 // 75755
	De, az is az Aresei. A GM eredetűt csak a 159-be és a Brerába tették.
	
csokagm11-04-2015 21:05:34 // 75754
	Ha jol tudok az nem aresei hanem ausztrál holden motor. Es ha minden igaz alkatreszutanpotlasbol meglepően szarul áll. En 3.0ban gondolkodnék😊  azaz igazi.
	
gecsa11-04-2015 20:25:30 // 75753
	936A000 mociról mik a tapasztalatok?
	
Mr. Z11-04-2015 00:05:51 // 75752
	Alfás a tulaj csak azért ajánlottam
	
csokagm10-04-2015 18:53:45 // 75751
	Egyébként köszi  :D
	
csokagm10-04-2015 18:53:31 // 75750
	vác... vác... ha nincs más jó az is de pest jobb lenne :)
	
csokagm10-04-2015 18:01:45 // 75748
	Fóliást tudtok ajánlani?
Hátulra sötétített hővédős fóliát szeretnék. Előre sima hővédőset:)
	
Hátulra sötétített hővédős fóliát szeretnék. Előre sima hővédőset:)
Trumpf (NagyVad)09-04-2015 12:14:34 // 75747
	HaHaHa, eddig nem értettem Sipos Péter szerepét, pedig korábban már láttam az orosz videót. Most felnyitottad a szemem és "látó" lettem :-)
	
Grando08-04-2015 23:28:47 // 75746
	Jó lett. :D
A részeg orosz bányász paródia külön kurvajó! :D
	
A részeg orosz bányász paródia külön kurvajó! :D
Trumpf (NagyVad)08-04-2015 22:07:22 // 75745
	Mirigyék ismét nagyot alkottak, de 3:23-nál van NagyVad szereplés is :)
	
Arno16608-04-2015 22:01:13 // 75744
	Kutyacsontot szilentblokk kft megcsinalja, 6e kornyeke.
	
Kimis11108-04-2015 21:02:21 // 75743
	Majdnem ilyen. Annyi a különbség,hogy az eredeti az fémházas. 165 euró durván 50 ezer.
Én 35ezerért kapom.
	
Én 35ezerért kapom.
forrasr08-04-2015 20:44:37 // 75742
	Ezt kerested? http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BOSCH-Sensor-Kraftstoffdruck-ALFA-ROMEO-FIAT-IVECO-NEU-/361220059671?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item541a64b217
cikkszám új: 46779638, régi:46542976
	
cikkszám új: 46779638, régi:46542976
Kimis11108-04-2015 20:35:05 // 75741
	Lejártam mindent. Sehol nincs. Így is alig lehetett beazonosítani,mert változott a Bosch cikkszám.
Bontott van 10e körül. De ki tudja milyen. Inkább menjen bele ez ennyiért és tuti.
	
Bontott van 10e körül. De ki tudja milyen. Inkább menjen bele ez ennyiért és tuti.
gecsa08-04-2015 12:50:31 // 75740
	Szerintem érdeklődj utána máshol is az áraknak, mert a bodri meg az undorix kedvezményes árai máshol a kedvezmény nélkülit jelentik.. ;)
	
Kimis11107-04-2015 17:48:55 // 75739
	Sziasztok!
Részben megoldódott az autó problémája.Ma elhúztuk diagnosztikára. Persze útközben beindult... de nem pörgött ki rendesen.
Az üzemanyagnyomás érzékelő volt a ludas. Ez a railcsövön van középtájon.
Jobb híján betettünk egy bontottat ami kéznél volt. Ezzel indul,megy. Viszont néha nehezen ugrik be,sokat kell tekertetni. Az új 63000. Kedvezménnyel 35000... Van némi különbség.
Holnapra hoznak egyet,gyári Bosch.
De legalább használható addig is a gép.
Most új a főtengely jeladó is.. ezzel így nem lesz gond egy darabig.
	
Részben megoldódott az autó problémája.Ma elhúztuk diagnosztikára. Persze útközben beindult... de nem pörgött ki rendesen.
Az üzemanyagnyomás érzékelő volt a ludas. Ez a railcsövön van középtájon.
Jobb híján betettünk egy bontottat ami kéznél volt. Ezzel indul,megy. Viszont néha nehezen ugrik be,sokat kell tekertetni. Az új 63000. Kedvezménnyel 35000... Van némi különbség.
Holnapra hoznak egyet,gyári Bosch.
De legalább használható addig is a gép.
Most új a főtengely jeladó is.. ezzel így nem lesz gond egy darabig.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
402
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


