Forum >> 164-166

gsx-r04-01-2006 19:15:33 // 4779
Köszi az infót!az enyém 2E km alatt eszik egy fél lityit!Úgyhogy valami nagy gáz lehet.Igaz nem selenia van benne.Ha azzal jobb lenne akkor kicserélném.Külömben valahol csöpög is a motorból,úgyhogy valszeg szerelő!!
martin-i04-01-2006 19:12:10 // 4778
igazas van, viszont rengeteg km van benne, ami egy dízelnél lehet, hogy nem sok de 232Ekm!!! azért megkérdezem...
Charlie 16604-01-2006 19:00:38 // 4777
Igaz, de hidd el tippelni nem érdemes, addig amíg meg nem nézted, akármi is lehet pro-vagy kontra. Küldj egy email, hidd el megéri. Legalább megtudsz valamit totózás helyett. (Lehet hogy azért nem írt árat mert annyira tuti a gép)
martin-i04-01-2006 18:56:53 // 4776
köszi az infokat. Gondolkodtam rajta, hogy milyen lenne a tádé(bár a TS-nek a fogyasztásával és a teljesítményével semmi bajom, inkább a tartósság lenne jó - talán a TS is elég szívós-), de egy ilyen "light-tuningolt" gépnél sosem alszik a kisördög!Bár az a felni elég ritka(szép)!
András bácsi04-01-2006 18:24:47 // 4775
Ha a tiedre gondolsz, akkor 2-3 deci 10e-ként.
gsx-r04-01-2006 18:21:29 // 4774
Sziasztok!Mekkora a 2.0TS motornál a még jónak mondható olajfogyasztás??
András bácsi04-01-2006 17:49:18 // 4773
A VM-dízelre nem mondok semmit: vannak itt megszállottak. :) A JTD más világ.
András bácsi04-01-2006 17:48:03 // 4772
Elég felejtős, de ha látok, szólok.
Roli04-01-2006 16:14:11 // 4771
Martin-i Hát én se jót se rosszat nem tudok mondani a 2,4 td Alfa diesel motorról. Vagyis tudok jót és rosszat is mondani, a legnagyobbik baj az az ezekkel a motorokkal hogy a hüttőrendszer allúl van méretezve. Nekem állandóan figyelnem kellett hogy ne melegedjen túl a motor nyáron nagy melegbe nem nagyon lehetett bekapcsolni a klímát mert a klíma hűtő a rendes hüttő elött van és akkor még jobban melegedet. Igaz van mindenre megoldás kisebb hőfok kapcsolót kell beletenni ami már 80 nál nyomatja a ventillátort, meg kisebbre kell esztergáltatni a vízpumpa ékszíjtárcséját és akkor jobban forgatja a vízet nem melegszik annyira. Szóval ha ilyen kocsit akarsz venni akkor azzal tisztában kell lenned hogy ezekkel foglalkozni kell és én csak azoknak ajánlom akiknek van mühelyük, alapvető dolgokat vagy akár nagyobb szereléseket is megtudnak csinálni. Nem keljen minden kis hülyeségért szervízbe vinni mert akkor gyorsan megrendűlhet az ember hite. Egyébként én még a mai napig sajnálom a 164-esem hogy eladtam. Pedig én szereltem rendesen, adagolót megcsináltam, az összes olajfojást megszüntettem olyan szinten hogy csont száraz volt a karter. Ez olasz autónál nagy szám. Cseréltem egy hengerfej pakolást, egy hengerfejet. Komplett kuplungot akkor ki is volt véve a kocsiból a motor meg a váltó. Fékeket is megcsináltam szóval jó állapotba hoztam a vasat. Aztán én hülye eladtam egy pesti embernek aki nem tudom hogy hogy bánhat vele de elég egyszerű volt szegény. Összegezve jó az a kocsi de azért fel fel kell nyitni a motorháztetőt. Nekem nem eset nehezemre mivel autószerelőként végeztem, igaz csak hobbi szinten szerelek de legalább amit kellett magamnak meg tudtam csinálni.
Charlie 16604-01-2006 15:56:13 // 4770
Oks. megnéztem. Tényleg nem egszerű, de tippelhető. Nem adot telszámot, ergo valszeg nem akarja hogy nepperek zavarjám mindenféle csiribiri számokkal. Egy emailt megér hogy rákérdezz hol van, aztán az átnézés sokat segít. gyanítom azért nem írt árat, mert a kocsi hifi szempontjából szét van tuningolva, és jóval többet kér érte mint amit az autó érne.
martin-i04-01-2006 15:24:23 // 4769
a 4760-as hsz.-nél linkelt 164TD-re gondoltam mint régi 4hengeres dízel. Nem rossz (azt hiszem VM dízel) csak egy kicsit zavaros hírdetés (és nem hinném, hogy s.mentes, de a felnik jól jönnének -Zagato?-)
Charlie 16604-01-2006 15:13:35 // 4768
talán segíthetek egy picit én is. Mit értessz a régebbi 4 hengeres dízelek alatt? A 2000 körüli JTD-ket? At viszont én úgy tuodm, hogy a 4 hengeresnek nyugotabb a járása mint a 2,4 5 hengereséé, ez az előnye a sor 4 nek. Ha jól tudom.....
martin-i04-01-2006 14:34:06 // 4767
Ezek a régebbi 4 hengeres dízelek mennyire szívósak? Gondolom, hogy nem jobb mint egy 5hengeres JTD,de azért ezek is kivisznek a világól! (de az h s.mentes azt nem nagyon hiszem)
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 14:31:54 // 4766
Tényleg... jut eszembe, tudsz 166-oshoz jobb első ülésfűtéskapcsolót szerezni?
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 14:31:11 // 4765
Mert szeretem a kényelmet és azt hittem jó. Na meg nem tudtam hogy 6 sebességes a kézi váltó :)
András bácsi04-01-2006 14:28:53 // 4764
Miért kellett automata? :)
András bácsi04-01-2006 14:28:05 // 4763
A felnik tényleg jók. Meg azért az autó is.
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 14:24:56 // 4762
Bekapcsolt sportállásnál csinálta. Majd meglátogatlak ha időben sikerül eleresztenem magam.
Charlie 16604-01-2006 13:59:53 // 4761
A szakértők azt mondják, ezt anélkül hogy kipróbálnák, bemondásra nem lehet megállapítani. Függ attól hogy akkor tart szünetet amikor sportba kacsolod, vagy bekapcsolt sportállásnál. Ha normál üzemmódban jól megy akkor lehet hogy csak elektronikai hiba, de ha pl a nyomásszabályozó szelep a gáz, akkor a váltót szét kell szedni. Namost: Elektronikai hibát töb helyen is tudnak javítani, de az aut.váltóhoz nem szívesen nyúl hozzá senki. Bp II. ker ben van egy elég megbízható váltós, aki valós garanciát ad a munkájára, ő tudtommal automata specialista. Viszont a váltójavítás minimi 6 számjegyű összeg sajna. Mutasd meg szakembernek, az a legjobb.
martin-i04-01-2006 13:51:49 // 4760
164 elég nehezen hámozható ki, hogy mit akar de eladó 164TD (a felnik azok naggyon ott vannak, talán Zagato felnik)
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 13:17:23 // 4759
Akkor szerintem csumezt egyszer meg fogom látogatni és kipróbáljuk mind2 autót. Legalábbis remélem fogad :)))
András bácsi04-01-2006 13:09:31 // 4758
Kösz, de nem így van. :) Automata váltót nem ismerek közelebbről. De a sporttronic elég lassú, úgy hallottam.
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 12:34:07 // 4757
Tökéletes... köszi
Charlie 16604-01-2006 11:44:42 // 4756
Ha jól tudom, fékezésnél végig nyit, azért nem koppan. A nagy szünetre nem tudom magarázatot, ebben talén Bandi tud többet mondai, ő a mindentudó. Ezek alapján viszont szerintem nem olaj , hanem valami kopás lehet az oka. Pénteken utánakérdezek, ha neked úgy jó !!
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 10:59:58 // 4755
Tegnap meghajtottam Sport fokozatban és úgy tapasztaltam, hogy a váltáskor a kuplung kb. 1másodperc szünetet tartott. Maga a váltás könnyen lezajlott, csak a kuplungolási időt sokallom. A további fokozatok már mentek szinte észrevétlenül. Ezt már többször észrevettem, hogy felváltáskor mintha nem zárna össze teljesen egy pillanatig utána viszont már jól zár. Ez okozhatja talán, hogy alacsony fokozatokban visszaváltáskor néha koppan? 2-ből 1-be váltásnál. Ha határozottan fékezek, akkor még nem találkoztam a problémával.
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 10:52:58 // 4754
Az ePer-re gondolsz? ott még nem néztem, de szervízben azt mondták, hogy tilos belenyúlniuk, csak levehetik és küldeni kell a gyárba. A szétszedésen meg nem gondolkodok, mert mi lesz, ha találok egy csomó felesleges alkatrészt? :)))
Charlie 16604-01-2006 10:40:32 // 4753
Azért biztosan van valahol rajz, csak nem egyszerű megszerezni. De az is megoldás hogy leveszed és sétszeded, majd megnézed hogy mi van benne. A gyári CD-n nincs rajta?
Kilo166 (Droid#1)04-01-2006 08:56:59 // 4752
A 166-os automata váltójának vázlatrajzát kerestem, de nem találtam semmit. Állítólag ami nincs a neten, az nem is létezik. Ha nem létezik az automata váltó, akkor nekem mi kapcsolja a fokozatokat? Kicsi olasz mérnök a motortérben? Nem szeretem az ilyen fekete dobozokat :(
lausz04-01-2006 06:26:26 // 4751
ide is beírom,164 v6tb jó állapotú érdekelne. üdv.
Kilo166 (Droid#1)03-01-2006 10:49:04 // 4750
Nem baj.. köszi
Charlie 16603-01-2006 10:44:52 // 4749
Akkor ebben tényleg nem tudok segíteni sajna. Az automata váltót nem vágom.
Kilo166 (Droid#1)03-01-2006 10:39:08 // 4748
Már kérdeztem korábban. Azt mondja, hogy neki simán vált felfelé is lefelé is. Én úgy tippelem, hogy a kuplungolása nem jó a váltónak. Nem igazán van rá info, még a szükséges olajmennyiséget sem sikerült megtalálni.
Charlie 16603-01-2006 09:09:52 // 4747
Ja bocs, akkor nem szóltam, ahhoz nem értek. De Csumeznak is automatája van, sztem kérdezd meg tőle. talán Ő vágja a témát.
Kilo166 (Droid#1)03-01-2006 07:45:48 // 4746
Ja, nem mondtam... automata váltó
Charlie 16602-01-2006 22:52:37 // 4745
Tényleg érdekes. Ha nem jó a felni azt megérezni. Egyértelmű jelei vannak. Ha a gumi okés, akkor ezt könnyebb kizárni.
Charlie 16602-01-2006 22:50:30 // 4744
Leginkább azzal, hogy hidegben ha sokat áll a kocsi, akkor "szorul " a váltó, vagyis nehéz kapcsolni. Olyami mintha a sűrű hideg szilvalekvárt akarnád keverni fakanállal. Ha viszint jó az olaj, akkor még az is lehet hogy a sebváltóbowdenek vannak megmekkenve, és lehet hogy csak azokat kell befújni.
Gábor15502-01-2006 22:16:06 // 4743
Helló, Segitsetek, A tádén leégett a fütőmotor nincs valakinek egy bontott véletlenül,és még el is adná? Esetleg honnan tudnák beszerezni . Köszi
András bácsi02-01-2006 21:46:45 // 4742
Mindenki jön ezzel a görgőzéssel, úgy látszik így jó pénzt lehet leakasztani. Egy speedline-t nagyon oda kell csapni, még a jó pesti utakon is.
Thomasz02-01-2006 20:56:48 // 4741
166-ossal történt TEHÁT: reggel a szüleim elindultak dolgozni,de a munkahelyre defektel érkeztek,mikor napközben hazajött a fater mondta ,hogy vigyem el gumishoz a kereket ,elvittem, 4-re kellett értemennem,közben anyu megkért ,hogy menjek el az árkádba neki valamiért.4-re odaértem a gumishoz ,mondták,hogy nem lehet javítani vegyek 2gumit(és ha már levették akkor görgözzék is meg,kisebb vagyont otthagytam),irány az árkád az út telis tele kátyúval ,nagyon jól vettem az akadályokat egészen a hazafele útig ,a soroksári úton ugyanis bele sikerült mennem egy láthatatlan gödörbe ,utána már rögtön jött a "behúzva maradt a kézifék effektus"megint egy defekt ,holnapi napomat a gumisnál kezdem!!!!! TELE VAN A FA.... AZ UTAKKAL ÉS NEM CSAK A PESTIEKKEL
Kilo166 (Droid#1)02-01-2006 17:48:07 // 4740
Ha nem jó az olaj viszkozítása, az milyen hibajelenségekkel párosul?
Charlie 16602-01-2006 13:53:05 // 4739
Akkor elvileg azzal még nem lehet baj. Viszont ha már leereszted, nem biztos hogy túl bölcs dolog visszatölteni. Mondom, mérhetsz rajta viszkozitást, de az igazi tuti az ha Te viszed az olajat és a szemeb előtt cserélik le szűrővel együtt.
martin-i02-01-2006 13:37:55 // 4738
ez a cikk a novemberi AutoPiacbanvan. Nem rossz pláne mikor a többi hasonló kategóriáju autóhoz hasonlítja. Azóta is árulják a hasznaltauto.hu-n a Gyáli úton van
Charlie 16602-01-2006 12:41:32 // 4736
Mennyi km-van benne azóta? Esetleg egy viszkozitásmérés?
Kilo166 (Droid#1)02-01-2006 11:26:40 // 4735
Októberben volt egy váltójavításom Pesten (Koncz és társa). Elvileg itt volt olajcsere, a kérdés az, hogy mit tettek bele.
ghosty902-01-2006 10:58:36 // 4734
Hmm... hat igen. Bar en a belterre nem panaszkodnek, az ajtok, kapaszkodok boritasaba pl. egyaltalan nem kene belekotni. (Nezzuk mar meg, ma egy fullextras Lagunaba milyeneket tesznek...)
Charlie 16602-01-2006 10:51:07 // 4733
Mintát venni? Sztem felesleges. ha vételkor nem cserélted, akkor nem leet tudni mióta és mi van benne. A lényeg az hogy tiszta legyen és le legyen fémszínű.
Charlie 16602-01-2006 10:50:17 // 4732
Én a szűrőt mindenképpen kicserélném, a szervízkönyvben meg elvileg benne kell hogy legyen hogy menniy olaj kell bele, de a szakember (Bandi) sztem megmondja neked decire pontosan.
Kilo166 (Droid#1)02-01-2006 10:46:01 // 4731
még kérdés, hogy szűrőt cserélejek-e?
Kilo166 (Droid#1)02-01-2006 10:45:34 // 4730
A csere nem lenne gond, meg is venném a gyári olajat, csak 1. nincs publikálva mennyi olaj kell bele 2. lehet-e mintát venni, amivel összehasonlíthatom, hogy mi a különbség a benne lévő és a gyári között.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.