Forum >> 164-166

Smith27-03-2014 11:42:55 // 71229
A 10-es az?

Smith27-03-2014 11:36:15 // 71228
Másrészt meg pont a faceliftnek úgy tudom az eleje ami leginkább módosult a régihez képest.
Smith27-03-2014 11:35:15 // 71227
Én szivesen megnézem fel van ide az irodába telepítve a gépemre, csak kéne azért alvázszám is.
dev16627-03-2014 10:59:57 // 71226
Amibe kéne: 2.4 JTDm 2004
Amiből való: 2.4 JTD 1998-2003

Azt sikerült kiderítenem, hogy mindegyik 2.4-esbe ugyanaz a hűtő való, viszont maga a segédalváz és felfogatási pontok különbözhetnek, így a konzol se feltétlenül ugyanaz.

Lehet, hogy akkor járok a legjobban, ha kiveszem az eredetit és megpróbáljuk kilakatolni, de nem lesz kis meló, mert alig maradt benne fém.
Grando27-03-2014 08:16:35 // 71225
A hűtőrendszernél van, a hűtő menüpontban. Ott viszont annyi verzió létezik (évjárat és motorváltozat szerint), hogy alvázszámmal lenne érdemesebb keresni. Bár maga a tartó lehet, hogy egyezik. Ennyire nem mélyedtem bele.
Smith27-03-2014 07:58:01 // 71224
Nézegettem az eper-t (de jól hangzik ez így), de nem találom. Hol kéne keresnem? Bodyshell? Vagy melyik része ez?
dev16626-03-2014 23:20:06 // 71223
Csak tipp, de ha nagyon koszos vagy kopott 1-2 injektor, akkor a korrekciók miatt nőhet a fogyasztás főleg kis terhelésnél, bár a 10l-t ez sem indokolja és a járáskultúrán is erősen érezhető volna (remegő kormány, pedálok, zaj).
dev16626-03-2014 22:53:33 // 71222
valaki?
atis_166jtd26-03-2014 21:51:12 // 71221
Tudom én is hogy sok, csak a kérdés mitől lehet. Vagyis az EGR-től lehet e.
Cro16626-03-2014 21:24:25 // 71220
sztem 1800-2000 től indul. 10 liter az nagyon sok.ott valami nem kerek.Én 50 literrel megjárom Bp.-Szeged-Bp. távot 2x! az 760km.140-es tempóval.
atis_166jtd26-03-2014 20:41:03 // 71219
Azt jelenti hogy Gyál+M7-es balatonszentgyörgyi kihajtó+kehidakustány és ez vissza nekünk kb 500km. Ez az út alatt több mint 50 liter gázolaj fogyott el. Szerintem ez sok egy kicsit. Nekem az alfa pályán nem nagyon megy 6 fölé nyugott tempóban.
Szerintem ez nem kicsit sok egy JTD-től. Csak a kérdés hogy fogyaszthat e ennyit rossz egr szelep miatt. Mondjuk szerintem igen de itt több a tapasztalat csak azért érdeklődöm.
forrasr26-03-2014 20:23:12 // 71218
Mit jelent az hogy pályán 10 körül fogyasztott?most mennyiben áll meg?
Nekem 130-140 el óra szerint 6-6,4 között fogyaszt függően mennyi hegyet mászik az ember, klíma megy-e stb, 17es 225/45-ös gumikkal.
Most 7,4 a legutóbbi 15ezer km átlaga, aminek a jelentős része városi futás.
atis_166jtd26-03-2014 20:08:02 // 71217
Volt az autóban turbó csere és ahogy próbálgattam olyan 2500-tól indul meg. Igazából az volt a probléma vagyis remélem hogy roszalkodik az egr szelep. Pályán 10 fölött fogyasztott a gép. Most le lett falazva így érezhetően jobb viszont ez a jelenség nem hagy nyugodni, hogy alul egy kicsit lusta.
Zotya 16426-03-2014 20:07:04 // 71216
2000 -nél már indul .
atis_166jtd26-03-2014 20:05:02 // 71215
Hát ha ügyes a kezed akkor csak elég a bal hangszorót kivenni ha jól emlékszem vagy pont be lehet nyúlni mellette. De inkább ki kell venni. A patentukhoz kell egy jópofa csavarhúzó, vagy inkább egy erre a célra készített villás szerszám. Utánna talán egy fogó a felfogató patentok kiszedéséhez és ennyi.
forrasr26-03-2014 20:04:30 // 71214
Enyém 1800-tól már határozottan húz,de van benne Novitec p4es box.
Emlékeim szerint előtte is virgonc volt 2000-körül-től, mióta beraktam az új turbót.
mreni26-03-2014 19:36:18 // 71213
szerintem 2000 körül már megindul
Smith26-03-2014 19:31:21 // 71212
Engem is utolért a csomagtartó kábel végzete. Jobb helyzetjelző villog ahogy szarakodik a kábel.

Milyen eszközök kellenek a javításhoz? Kalaptartót is ki kell szedni???
atis_166jtd26-03-2014 17:35:43 // 71211
Egy kis segitséget kérnék tőletek. A 136 lovas jtd motor hol kezd húzni? Vagyis mikor kéne elkezdeni tölteni a turbónak? Ha 2500-tól indul el az autó akkor az jó vagy lentebről kellene elkezdeni tölteni? Remélem érthető mit szeretnék kérdezni.
Grando26-03-2014 09:59:51 // 71210
Magam is nagy kedvelője vagyok ennek a filmnek. :)
Coyote25-03-2014 19:22:51 // 71209
egy ilyen orr minden hibát azonnal kiszagol :-D
Smith25-03-2014 17:41:26 // 71208
"Na hadd lássam csak mi a baj ott???"

dev16625-03-2014 10:41:56 // 71207
Valaki, akinek van hozzáférése gyári alkatrészkeresőhöz le tudná nekem ellenőrizni, hogy a faceliftes és a sima 166 JTD vízhűtőt tartó konzolja egy az egyben csereszabatos-e. A képen a facelift előtti alkatrésze látható.
Coyote24-03-2014 22:39:02 // 71206
a középső az csinos darab ;-)
mex8624-03-2014 22:31:34 // 71205
sajna valszeg ez a fekete is már a halálán van :(
kemény 350 ojroért vesztegették a rajta levő fecni szerint, de aztán eltűnt róla, majd a nagyvad is :( még gondolkodtam is hogy megmentem mert egész egybenlévő volt.
mex8624-03-2014 22:30:35 // 71204


nagyvadak egymásközt...
a túlélők közül
Smith24-03-2014 20:57:19 // 71203
Akkor én vagyok az üdítő kivétel. Én utálok alkudozni. Ennek megfelelően azt sem szeretem ha velem cicóznak. :o
Andy24-03-2014 20:53:27 // 71202
Érdekes dolog ez az alkudozás. Mindenki csak akkor szeret mikor venne. De mikor eladna, akkor a K anyjának alkudozik a szemét vevő! ;) :)))
mreni24-03-2014 20:18:56 // 71201
Uraim!

Meg van a radio és navi kód is,lengyel srác nagyon korrekt volt,hibátlanul működik,15euro volt a művelet :)

Köszönöm a tippet.

Közben megoldódott a töltés problem is most már az akku-nál is rendben van a feszkó.
Kriszo24-03-2014 17:03:36 // 71200
Az alkukérdésben pedig igazad van.Énis szeretek alkudni, jobb az ember szájíze stb.DE:Anno egy v6-ot a saját faszságom miatt vittek el előlem, mert nagyon szerettem volna alkudni.Van egy jóbarátom, tavaly vett egy H astra kombit, fekete full extrás, elmentünk megnézni, óra szerint 75k volt benne gátlókon gyári matricák makulátlan az autó.2006-os volt 1.890-ért hirdette az ember.MOndta neki, hogy 1.8-ért elviszi, erre az volt az eladó válasza hogy egy órája már elvitték volna 1.850-ért akkor sem adta oda most se fogja.Barátom felhúzta az orrát, hogy akkor nem kell neki, ott erőlködtem vele egy fél órát, hogy hónapok óta ilyet keres, ne egy kilón bukja már el, mert elviszik előbb utóbb úgyis.Végülis megvette, bevitte szakszervízbe átvizsgálták makula, az autó, a km is valós és semmi baja sincs vele azóta se igaz keveset is használja.Szóval nem mindig éri meg kötni az ebet a karóhoz.:)
Kriszo24-03-2014 16:55:20 // 71199
Mindenkinek megvan a saját stílusa nyilván nem célszerű egy hirdetésben ezt nagyon előtérbe helyezni::)de ez még mindig jobb azoknál , amik a tyúkól mellett vannak lefényképezve összetaposott sáros belsővel.Ja és legalább vette a fáradtságot, hogy 3-nál több képet rakjon fel a kocsiról:P
W.24-03-2014 16:25:44 // 71198
" vannak itthon is korrektül karbantartott, óvott 66-osok is, csak ne méltatlanul alacsony összegért keressétek őket. Addig kell ezeket megbecsülni, amíg még vannak. ". Mintha csak magam hallanám! Hányszor elmondtam ezt korábban!
Putyesz24-03-2014 16:19:31 // 71197
nem tudom honnan szedték ezt a 72ezer körüli értéket....
sajnos szerintem a 166 is arra a sorsra fog jutni mint a 164...csak olyanoknál marad fenn mint nálunk akik gondoskodnak róla és megpróbálják megtartani az utókornak!!!!
dev16624-03-2014 16:09:36 // 71196
A neten csak annyi lelhető fel, hogy Angliában összesen 2920 példányt adtak el újonnan 66-osból. Az 72e szerintem egy túl optimista becslés, de remélem, hogy nem.

A 164-esből mindenesetre sokkal több készült (a wiki szerint 273857!!!), ennek ellenére alig maradt belőlük :(
Putyesz24-03-2014 15:47:06 // 71195
én is így látom a helyzetet...gyorsan amortizálódik a 166 példányszáma, lassan ezt is veszélyeztetett fajjá kell nyilvánítani!.....kíváncsi vok hogy a 72ezer vhányszázból(itt amorén ezt irják ki) amit készítettek mennyi van még talpon....
dev16624-03-2014 15:27:51 // 71194
Ha a 166 kínálat aljáról választasz nem gondosan szervizelt, megbecsült példányok akadnak horogra, de nem is 1,6M-ra hirdetik őket! az olcsókra a vételárhoz képest sokat kell költeni, de általában még mindig sokkal kevesebbet, mint egy hasonló kaliberű és korú német álprémiumra.
vannak itthon is korrektül karbantartott, óvott 66-osok is, csak ne méltatlanul alacsony összegért keressétek őket. Addig kell ezeket megbecsülni, amíg még vannak.

Engem az aggaszt, ahogy csökken a 66 átlagára, úgy fog egyre több barbár kezekbe kerülni, ami csak tovább gyorsítja az amortizációjukat és bontásukat. Így tűntek el szinte nyom nélkül a 64-esek és az 55-ösök a föld színéről. Ezekből gyakorlatilag nincs épkézláb, eredeti példány eladó. Ami jó azt megtartják,a többi bontódik. Az előbbi elenyésző.
W.24-03-2014 14:50:48 // 71193
Az a baj, hogy a 166 fronton ez még nagyjából igaz is sajnos!
Smith24-03-2014 14:14:41 // 71192
166-os drone. És az egyik kedvenc filmemben :)

Zsunior24-03-2014 12:37:48 // 71191
Mondjuk amit a fogyasztásról ír az valóban nem igaz...;))
Zsunior24-03-2014 12:35:45 // 71190
A kijelentése a hazai 166os használtautó kínálatra vonatkozik, ami sajnos ismerve azt (tisztelet az üdítő kivételeknek) szvsz helytálló :( persze látni kéne az övét is..:)
dev16624-03-2014 11:41:29 // 71189
Szánalmas, ha egy eladó azzal az óvodás szintű érveléssel próbálja a saját portékáját jobb színben feltüntetni, hogy az összes többit fostalicskának titulálja, miközben csak az övé a hibátlan a gép. Ez egyrészt bődületes hazugság, másrészt akaratlanul azt éri el, hogy a vevők teljesíthetetlen elvárásokat fognak támasztani az autójával szemben.
A másik pedig, hogy az árképzésbe az alkut mindig bele kell kalkulálni. A vevő alkudni akar, ez egyfajta sikerélmény neki, amit ha megvonnak tőle marad a rossz szájíz vagy egyszerűen odébbáll.
Smith24-03-2014 11:12:36 // 71188
Melyik részével nem lehet eladni?
Mondjuk amit nem értek az a kétzónás klíma. Hogyan?
atis_166jtd24-03-2014 09:29:43 // 71187
Softver. Saját interfésze van. Igaz annyi a bibi hogy ha nem évjárat szerinti egységet olvasol akkor hibás iso kóddal vagy hibával nem enged lapcsolóni amit a mes is ír de az kapcsolódik. Ilyenkor meg kell keresni a helyes évjáratot
Viszont ezzel a progival lehet illeszteni elég sok dolgot pl: rail nyomás szenzort, légmennyiség méröt, stb.
pettinke24-03-2014 08:17:47 // 71186
a lengyel srác védi a seggét, ezért ír olyat, hogy "no ICS code, only radio and navi". és aztán azzal is szépen kinyílik a cucc :-)
Smith24-03-2014 07:06:04 // 71185
Autocom? Mármint Autocom a szoftver vagy a kábelre gondolsz?
atis_166jtd24-03-2014 02:02:40 // 71184
Igen a MES jó volt hozzá, de én Autocom- ot használok.
atis_166jtd24-03-2014 02:00:38 // 71183
Nekem a lengyel srác azt mondta csak márkaszerviz. Lett ismerös jövö héten megyek hozzá és nem kell alvázszám meg ilyenek csak a rádióról a számok és max 1 hét alatt megvan.
Nekem az egyik szerviz mikor kérdeztem elöre akarta kérni a pénzt és azt mondta ha nem eredeti a rádió benne akkor meg sem mondják.
dev16623-03-2014 23:44:24 // 71182
Kriszo23-03-2014 22:25:03 // 71181
Illetve a Becker alatt van az ics most nézem.Én nem is tudtam, hogy ez becker gyártmány?:)
Kriszo23-03-2014 22:23:20 // 71180
itt nincs 166 bocsi..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.