Forum >> 164-166
Alfás Viktor (NagyVad)04-02-2014 21:27:48 // 70379
Nekem jó mert megtelt a hócipőm azzal hogy semmit nem lehet látni sötétben. Ezért tettem bele xenont. Este szoktam menni így kell a fény a parkoláshoz és a garázs beállóhoz.
Smith04-02-2014 21:26:19 // 70378
Hát ez tényleg brutál. El kell ismernem. :)
Kriszo04-02-2014 21:22:12 // 70377
És ez amúgy jó szerinted?:)
Alfás Viktor (NagyVad)04-02-2014 21:19:12 // 70376
http://www.youtube.com/watch?v=SYTdtam_Vdc&feature=youtu.be
Josh.8104-02-2014 20:54:20 // 70375
Nekem is ilyen(Osram-Diadem Crome) izzó van az első index-ben és elégedett vagyok vele, jól mutat a 'nagy lámpásban' is:)
Trumpf (NagyVad)04-02-2014 20:47:08 // 70374
Alfás Viktor (NagyVad)04-02-2014 20:27:04 // 70373
Máris csinálok videót :-) Amúgy gyorsan betölt a xenon!
Smith04-02-2014 20:23:55 // 70372
Lássuk a videót!!! Most!!! :)
ManX™04-02-2014 20:23:39 // 70371
Keresek bal fényszórót. Facelift/xenon.
hátha valakinek van elfekvőben egy polcon porosodó darab :)
hátha valakinek van elfekvőben egy polcon porosodó darab :)
Trumpf (NagyVad)04-02-2014 19:52:48 // 70370
Szervusz! Kép jöhet, de nem durva ez egy kicsit :) ? A xenonak ráadásul lassú a felfutási ideje, plusz még gyujtóelekrtonika is kell. Akkor napvédő krém nélkül ne is álljak mögéd?!
Alfás Viktor (NagyVad)04-02-2014 19:29:07 // 70369
Tegyek fel a fényéről videót?
Alfás Viktor (NagyVad)04-02-2014 19:28:35 // 70368
Nekem H7 és Xenon szett van a tolatólámpába 35W-os. Nagyon durva és lehet látni minden porszemet az úton úgy 8m szélességben és úgy 20m hosszan. Ha este tolatok egy parkolóba és állnak mögöttem az egy kicsit hunyorog. :-)
Smith04-02-2014 15:48:40 // 70367
Na a műszakit ne is emlegesd. Rá se akarok gondolni.
Trumpf (NagyVad)04-02-2014 15:43:11 // 70366
Pöpecnek pöpec, de nem szeretném ha műszakin elhúznának miatta, meg furán is nézne ki a lámpában. A króm legalább harmonizál.
Smith04-02-2014 14:10:53 // 70365
Pedig igen pöpecül néz ki hogy LED villog :)
Mattyancs04-02-2014 12:03:42 // 70364
Trumpf (NagyVad)04-02-2014 09:25:04 // 70363
Smith04-02-2014 09:00:35 // 70362
Trumpf (NagyVad)03-02-2014 21:56:18 // 70361
ManX™03-02-2014 21:33:09 // 70360
Trumpf(NagyVad), Andy(NagyVad)
köszönöm szépen :)
köszönöm szépen :)
Andy03-02-2014 20:50:13 // 70359
Így van, pont akartam írni! :) Elaforgnál is itt van.
Trumpf (NagyVad)03-02-2014 20:47:46 // 70358
Üdv! Az automatához TUTELA GI/E ATF DEXRON III specifikációjú olaj szükséges, vagy tévednék?
ManX™03-02-2014 20:31:24 // 70357
Van valakinek egy ötlete, hogy hol találhatok occon :) váltó olajat (tutela atf jws 3309) ?
Amit én találtam az szinte 5 pénz/liter :(
Köszi
Amit én találtam az szinte 5 pénz/liter :(
Köszi
gpatkos1003-02-2014 18:44:05 // 70356
Mire elküldtem láttam meg hol vagy. Találtam olyan szettet ami mindkettőbe beszerelhető, tehát van esély hogy jó lehet. Addig nem merek tutit írni ameddig ki nem bontjuk. Azt sem akarom, hogy elküldöd utána nem jó és a polcomon nézem. Az autó jelenleg Mezőtúron van. Én max. Kiskunfélegyházáig járok Szeged központtal. Egy szó mint száz, nem látom hogy lenne jó mindkettőnknek. A szett érdekel de az a biztos, ha bele van próbálva.
Smith03-02-2014 17:16:35 // 70355
Amint látod, Bük / Bük-fürdő, Vas-megye. De mozgok sűrűn Dunaújváros, Tiszakécske felé. El tudom juttatni BP-re kollégámhoz ha az jobb.
De mondom, simán el tudom küldeni csomagban is.
De mondom, simán el tudom küldeni csomagban is.
gpatkos1003-02-2014 17:03:02 // 70354
Hová valósi vagy?
Smith03-02-2014 16:50:02 // 70353
Nézzétek meg hogy jó-e (esetleg a számok alapján is), aztán ha kiugrott a kuplung, csörgess meg és rögtön tudom postázni.
Smith03-02-2014 16:49:21 // 70352
A komplett szettért 20.000 Ft-ot szeretnék kapni.
gpatkos1003-02-2014 14:36:51 // 70351
Már megnéztem a bordaszám elméletileg jó de a felfüggesztése a lendkerékre azt nem tudom. Mennyire gondoltál árban?
Smith03-02-2014 14:28:24 // 70350
Kuplung készleted van már? Amit postoltam 3 képet nemrég, az neked nem jó?
gpatkos1003-02-2014 14:22:14 // 70349
Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Azt honnan tudhatom, hogy milyen lendkerék van a kocsimban? Normál vagy kettős tömegű? 2.0 TS. Kuplungozás előtt állok és hogy mire számítsak. Előre is köszönöm !
Tudnátok segíteni?
Azt honnan tudhatom, hogy milyen lendkerék van a kocsimban? Normál vagy kettős tömegű? 2.0 TS. Kuplungozás előtt állok és hogy mire számítsak. Előre is köszönöm !
Zoli8503-02-2014 13:37:21 // 70348
Köszi!
Totti (NagyVad)03-02-2014 13:30:31 // 70347
Nem jó rá!!!!
Smith03-02-2014 11:05:39 // 70345
Lehet hogy maga a ricnis rész még jó lenne de szerintem vannak még ott speckóbb részek. Légzsák/multikormány átvezető például.
Zoli8503-02-2014 10:47:29 // 70344
Üdv!
Az érdekelne, hogy a 156-ba való kormány jó a 166-ba. Rá tudják rakni?
Tudom hülye kérdés.
Az érdekelne, hogy a 156-ba való kormány jó a 166-ba. Rá tudják rakni?
Tudom hülye kérdés.
kapeka (Nagyvad)03-02-2014 09:11:35 // 70343
Érdekes a téma, sokat filóztam és nyomoztam is ebben, de semmire sem jutottam. Enyém is elvileg ültetett (V6 automata), gyakorlatilag azonban biztos, hogy a rugók is elfáradtak már. Ennek ellenére nem eszi a gumit észrevehető módon, bár csak 225-ös a nyári rajta. A futóműves azt mondta, hogy ha rendben van a futómű, nagyon minimális belső szélű kopás a hátsókon minden ilyen felfüggesztéssel rendelkező nagyobb súlyú autón természetes dolog, nem Alfa-sajátosság, de ahhoz sok km is kell, és lőn. Minden tavasszal ráellenőriztetek, eddig minden OK, de a rugók cseréje izgatja a fantáziámat, de akkor meg mindent szét kéne bombázni, ami még rendben van... :-(
Trumpf (NagyVad)02-02-2014 22:16:06 // 70342
Kanyarvételnél jobb a tapadás negatív dőlésnél, ez tény, de a hétköznapokban zavaró. A 166-osnál keskenyebb abroncson alig észrevehető az belső kopás, viszont a 235-ös abroncson korán látni. A jelenség mérsékelhető kisebb kerékszéttartás beállítással.
mreni02-02-2014 21:24:22 // 70341
hát persze... érdekes módon 56-on sem állítható a dőlés,6 centi ültetéssel mégsem nyalja a gumit és sokkal sokkal jobban fekszik az úton mint előtte. akkor ez hogy is van?
értem én az elméletet csak a gyakorlat mást igazol
értem én az elméletet csak a gyakorlat mást igazol
forrasr02-02-2014 20:46:48 // 70340
Hátulját már szedtem teljesen szét mikor tavaly előtt megvettem, és a felső lengőkar bekötését én is kitettem legszélső állásba, ami határozott hatást ért el, nekem most egyáltalán nem terpeszt a hátulja. Mondjuk minden alkatrész ami kopott volt új került bele, illetve új rugókat(lesjöförs) gátlókat(KAYABA), új felső rugótányérokat és abba lévő gumiágyat(gyáriak) is kapott. Hátsó komplett stabrudat még előző tulaj cseréltette, még rajta volt a gyári cikkszám. Elejéhez még nem nyúltam mióta megvettem, előző tulaj frissen cserélt benne rugókat, eleinte elég magas is volt az orr, de már nem.(csere után a hátulja is az első pár ezer km-en pattogós volt és magas is) Első alsó lengőkarjai még gyáriak(lehet nem az első de gyári eredeti alkatrészek-gömbfej még nem kopog de szilentek már eléggé odavannak) Felsők valami utángyártott szarok, eléggé oda is vannak, pedig azok is újak voltak mikor megvettem ez előtt 30-ezer km-el. Talán Flennor márkájúak.
Alfás Viktor (NagyVad)02-02-2014 20:38:47 // 70339
Én úgy tudom hogy az összes nagy Alfa eszi a gumik belső felének kb 2-3cm es részét. Az én szerelő cimbieim azt mondták hogy a sportos futómű miadt eszi a gumit. Erre az az orvosság hogy néha átkell forgatni a gumikat vagy eltenni hátra. A dőlés miadt ilyen feszes a futómű az úton. Ha függőleges lenne a kerék egyből romlana az út tartás. Nem csak a Ti volt ültetve hanem a Prog felszereltségű is . Én így tudom.
Arno16602-02-2014 20:34:44 // 70338
166-nal kicsit lehet a tornyot mozgatni a legfelso reszen ahol a kaszninak tamaszkodik a felso lengokart tarto konzol, a csavarok nyilasa ovalis.
(Eleg kicsit lehet, sokat nem oszt-szoroz a dolesen.)
Lehet ott jatszottak vele a gyariak, egyszeruen mashol a lyuk, nagyobb a nyilas stb.
Vagy maga a konzol mas, de sztem nem. Lengokar tuti nem mas, arra fogadni mernek.
Vagy az also lengokar felfogatasi pont alatt levo hengeres tavtarto kisebb. (bölcső más)
Vagy az összetartás más, és azzal kompenzálják a nagyobb dőlést vissza. De ez elég tré lenne, szvsz. (bár nem értek hozzá, lehet túlaggódom :)
Hátsó futóműnél a felső lengőkarokat lehet ide-oda tolni, az imbuszcsavarok alatt szinten ovalis a nyilas ami a felso lengokart tarto konzolt fogja le. Azt el tudom kepzelni, hogy eleg jatekteret ad.
(Eleg kicsit lehet, sokat nem oszt-szoroz a dolesen.)
Lehet ott jatszottak vele a gyariak, egyszeruen mashol a lyuk, nagyobb a nyilas stb.
Vagy maga a konzol mas, de sztem nem. Lengokar tuti nem mas, arra fogadni mernek.
Vagy az also lengokar felfogatasi pont alatt levo hengeres tavtarto kisebb. (bölcső más)
Vagy az összetartás más, és azzal kompenzálják a nagyobb dőlést vissza. De ez elég tré lenne, szvsz. (bár nem értek hozzá, lehet túlaggódom :)
Hátsó futóműnél a felső lengőkarokat lehet ide-oda tolni, az imbuszcsavarok alatt szinten ovalis a nyilas ami a felso lengokart tarto konzolt fogja le. Azt el tudom kepzelni, hogy eleg jatekteret ad.
Trumpf (NagyVad)02-02-2014 20:28:10 // 70337
A szaki szerint ez nem csak az Alfákra jellemző, de máshol ahol nem alumínium, nagy kovácsolt vas a felső lengőkar, ott a lengőkarokba bele lehet hegeszteni egy állítható menetes szárat, amivel aztán belőhető a kerékdőlés.
Trumpf (NagyVad)02-02-2014 20:20:45 // 70336
A rugó csere még csak tervben van. A gyári kizárva, mert előre a kettő 320eur lenne. A hasmagasság kiszámításának képlete, értéke és toleranciája az eLEARN-ben van, igaz én csak a 2,4JTD 10v-hez találtam meg. Tudtommal gyárilag ültetett csak a Ti volt, és engem az ültetés nem is zavarna, mert dögös ahogy terpeszt, de fogyassza a gumik belső oldalát.
GTPeti02-02-2014 20:15:39 // 70335
De ezesetben egyik kettős keresztlengőkaros futóművel rendelkező autót nem szabad(na) ültetni.
- Vagy olyan felső lengőkarral, amiről a minap tett be valaki képet. (159-hez való.)
- Az is kérdés, hogy a gyárilag ültetett változatokhoz más lengőkar(ok) jártak-e?
- Vagy olyan felső lengőkarral, amiről a minap tett be valaki képet. (159-hez való.)
- Az is kérdés, hogy a gyárilag ültetett változatokhoz más lengőkar(ok) jártak-e?
Alfás Viktor (NagyVad)02-02-2014 20:10:12 // 70334
Nem lehet hogy gyári ületett a tiéd? Ha jól tudom volt a 166 ban ültetett verzio. Az enyém is elég lenn van egy két ismerőséhez képest. Austriabol hozott be haver egy 166 ost és sokkal lágyabb volt a futóműve mint a sajátomé. Az enyém jelentösen pattogósab az úton. Szerintem a tiéd is az ültetettek közé tartzik ! Vagy zott :-) de nem vagyok benne biztos. Van képed a rugó csere előtt és után? Változott a kocsi futóműve? 4cm emelés nem lett sok?
Trumpf (NagyVad)02-02-2014 20:09:55 // 70333
Ahogy már elhangzott, 166-ost nem szabad ültetni mert kerékdőlés lesz a vége. Aminek aztán belső oldali gumikopás és gyengébb tapadás lesz a következménye. Ezt nem én mondom, hanem Farka Zsolt, miskolci futőműszaki. A magyarázat pedig lényegében az hogy a felső lengőkar rövidebb mint az alsó, és berugózáskor(ültetéskor) nagymértékű negatív kerékdőlés (terpesztés) jön létre.
U.I.: Csere után "ültető" rugóimat szívesen értékesítem...
U.I.: Csere után "ültető" rugóimat szívesen értékesítem...
GTPeti02-02-2014 19:57:57 // 70332
A Pihentben válaszoltam. :)
takip02-02-2014 19:53:47 // 70331
~15eKM
Ezen felül kicsit "rázósabb" volt az első felfüggesztés, pedig alap 16"-os kerekekkel használom. Nyilván ez nem gond autópályán, vagy ahol rendes utak vannak...
Érdekes módon a hátuljánál nem tapasztaltam ezt a "rázósabb" érzést, plusz azokon a szilenteken semmi kopás nincs.
De ha már szóba került ez a téma, valakinek van tapasztalata ezekkel, vagy bármilyen hasonló mértékben ültető rúgókkal:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Suspensions/Eibach-ProKit-Sports-Spring-Kit-30mm-for-Alfa-166-20-TS::4750.html
Azért gondolkodtam el ezeken, mert lengéscsillapítókat kell cserélnem + a rúgók is elég viseltesek, mintha összeültek volna. Ezzel együtt a jelenlegi hasmagasság elfogadható, használható.
Azaz ha a fentebb említett Eibach-ot aláteszem, nem biztos hogy sokkal lejjebb lesz és árban sem rossz.
Ezen felül kicsit "rázósabb" volt az első felfüggesztés, pedig alap 16"-os kerekekkel használom. Nyilván ez nem gond autópályán, vagy ahol rendes utak vannak...
Érdekes módon a hátuljánál nem tapasztaltam ezt a "rázósabb" érzést, plusz azokon a szilenteken semmi kopás nincs.
De ha már szóba került ez a téma, valakinek van tapasztalata ezekkel, vagy bármilyen hasonló mértékben ültető rúgókkal:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Suspensions/Eibach-ProKit-Sports-Spring-Kit-30mm-for-Alfa-166-20-TS::4750.html
Azért gondolkodtam el ezeken, mert lengéscsillapítókat kell cserélnem + a rúgók is elég viseltesek, mintha összeültek volna. Ezzel együtt a jelenlegi hasmagasság elfogadható, használható.
Azaz ha a fentebb említett Eibach-ot aláteszem, nem biztos hogy sokkal lejjebb lesz és árban sem rossz.
vm02-02-2014 19:23:03 // 70330
Vagyis a legolcsóbb tuning, ha minden este ráeresztünk egy zongorát a motorháztetőre :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
352
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?