Forum >> 164-166

Don Gombóc12-06-2013 18:31:16 // 67328
Szerintem is a Brembo Ferodo a legjobb párosítás.

Egy info az ATE betétről. Csendes valóban, és jól fog, az asszonykám kis Puntojába tettem egy új Brembo hornyolt tárcsával, van benne 25 ezer km, a tárcsán semmi sem látszik az ATE betét meg elfogyott. 900 kilós verdánál. ? Többet nem kell. pedig nem a falábú kategória a nyanya. :-)
Dömpi (il dottore)12-06-2013 08:31:07 // 67327
Sziasztok!
Feleslegessé vált 1 db AC belépőm, mert csak 1 vassal megyünk. Ha valakit érdekel, jelezze az amore-n, telefonon vagy e-mailen. Az erőd kapujában szombaton 10:00 óra magasságában az elővételi ár (2 500,- Ft) ellenében átadom.
Mattyancs11-06-2013 16:23:09 // 67326
Novitec csipsz is visszakerült, még durvább!!!!!
Mattyancs10-06-2013 12:34:03 // 67325
turbo szabályzó tengelye -ha jól értettem- akadozott a sok kosz miatt, kipucolva és erőre kapott, tünet az volt, hol ment hol pedig nem, a "kompjuterbe" töltőlevegő nyomás hibát írt be, szenzort ellenőriztük először, de az jó volt innentől tovább,
Andy09-06-2013 21:42:19 // 67324
Próbáltam még régebben a gyári nagy tárcsával. Rövid idő elteltével megint rázott mint a rosseb. Igaz hogy nem vicceltem, Én kékre, lilára hevítettem! Azóta fúrt, mart van fent az bírja. ;)))))
mex8609-06-2013 21:28:05 // 67323
szevasztok! kösz a válaszokat, akkor egyöntetű a brembo ajánlása.
nagyféket biztos nem fogok ráfaragni, idő hiányában.
esetleg valaki próbálta a helyén szabályoztatást?
Andy09-06-2013 20:23:56 // 67322
Ja értem. :)) Nekem anno M7, 49 km szelvény, belsősáv, előzés közben egyszer csak leállt. Az előzést még lendületből befejeztem, majd az ötvenes parkolóban vártam a mentést. ;)
F4109-06-2013 20:16:09 // 67321
Pontosabban, ha
"ezt nem itthon,hanem x száz kilóméterre"
F4109-06-2013 20:14:18 // 67320
Holnap szólok a szerelőnek, hogy nézze meg,jobb ha én nem nyúlok hozzá :-)
Tehát,ha a csati leugrik és normális lesz a hangja, akkor az a ludas?
Az LMM-et "itt" vásároltam Erhardtól, ha az romlott el, akkor gondolom vissza veszi.
Azon gondolkodtam el, ha ezt mondjuk nem a x száz km-re csinálja,akkor már megint jöhet a tréler.
Andy09-06-2013 19:37:03 // 67319
Akkor pedig 35 pénz körül van a belevaló Bosch. Három hónaposan meg még vidáman garanciális. Ha az a baja. Lehúztad már a csatiját?
F4109-06-2013 19:34:48 // 67318
166

Komolyan mondom ez a kocsi egyszerüen nem hagyja,hogy szeressem....
Egyszerűen nem üzembiztos (most a sajátomról beszélek),pedig nem sajnáltam rá a pénzt.
Andy09-06-2013 19:21:13 // 67317
Mi van a forgalmidba írva, hány kw-os?
F4109-06-2013 19:08:51 // 67316
:-( Kíváncsi leszek, mert ugyan "csak" 35 ezer volt,de azért három hónap alatt talán nem kellene beadni a kulcsot.
Andy09-06-2013 19:03:42 // 67315
És ugye az enyém is automata. Az csinálja csak így! ;) Ha a tiéd még a 226 lovas akkor mázlista vagy mert abba sokkal olcsóbb a LMM: A 220 lovasba meg k drága...
F4109-06-2013 19:01:56 // 67314
Na az szép lesz, mert három hónapja kapott új LMM szenzort....
Andy09-06-2013 18:56:09 // 67313
LMM. Nekem is ezt csinálta két éve. Este héttől hajnali egyig kínoztuk Tottival mire hajlandó volt beindulni. Pont úgy járt mint egy traktor, a komputer meg nem dobott hibakódot. Mikor reggel újra vallatni kezdtük akkor már írta. Kicseréltük Tottiéra és már jó is lett. Aztán rendeltem egy új gyári fost. 72 kedvességért. Húzd le a LMM csatit. Ha az a baja akkor anélkül fog menni vészprogramon.
F4109-06-2013 18:08:14 // 67312
Sziasztok!
Pénteken éppen hazaértem a kocsival,tolatnék a beállóba, maikor kivillan a befecskendezés lámpa a kocsi meg leáll.Nem is indult, gyújtás volt, de nem indult.Arra gondoltam,hogy kifogyott a benzin, bár 44 km írt még az ICS és az órén is volt még egy rovátka.
Tettem bele üzemanyagot, indítok, megforgatja, de el nem indul, majd katt,mintha lemerült volna az akksi. A furcs, hogy az ICS egyből kódot kért.
Feltöltöttem az aksit, nemrég kipróbáltam.
Beindult, de rázkódik, a motor hangja olyan,mintha egy traktor lenne, kigyulladt a befecskendezés ikon, meg már az akksi ikon is.Ha leveszem a lábam a gázról, leáll abban a minutumban. Komolyan,mint egy harckocsinak,olyan a hangja, valami mintha durrogott is volna....
Mi a bánatos baja lehet (megint?) :-(
Semmi előjele nem volt..........
GTPeti09-06-2013 17:01:16 // 67311
A 156-nál is szoktak nyikorogni az első lengőkarok (főleg melegben). Ennek semmi köze a kopásukhoz, új korukban is csinálják. Az ellenszer a szilikonzsír beszerelés előtt. (Bár van cartárs, aki utólagos zsírzás végett szokta meglátogatni Csörit.)
Putyesz09-06-2013 16:56:36 // 67310
Más....mi a fene nyikoroghat a bella jobb elejében???féltengelyek most lettek cserélve,lengéscsillapitók fél éve....
Egy hónapja kezdte el de most már elviselhetetlen....főleg alacsonyabb sebességnél,egyenesben is nyikorog de ha fordítom a kormányt akkor nyikorog csak igazán!!!
...lengőkarra gyanakszom de a szerelő azt mondta nem lóg semmi...akkor kormánymű????
...több tippem nincs...please help me!!!
Putyesz09-06-2013 16:49:51 // 67309
Nekem is brembo-k vannak és meg vok elégedve velük!!!
Grando09-06-2013 16:45:50 // 67308
Nem a (régi) JTD-n és a TS-en spórolt, hanem a V6-okhoz adott többletet. Négydugós Brembo nem szaladgál minden sarkon még ma sem. :)
Cro16609-06-2013 16:20:43 // 67307
Az igazi megoldás a féknyergek és féktárcsák cseréje lenne un, nagy fékes rendszerre, ami a benzines V6-os 166 n van.(nem is értem miert spórolt ezen a gyár, a JTD+TS re kis féket tett)
Zoli198009-06-2013 13:25:45 // 67306
Én a JTD-re Brembo tárcsákat tettem, ferodo betétekkel. Fékhatás jó volt, nem nyikogott. Tempós szerpentinről lefele se tudtam elmelegíteni, fékhatás jó volt.
mex8609-06-2013 12:04:08 // 67305
Szevasztok Urak!

Milyen féktárcsa vált be nektek 166on elől? Sajna nem túl nagy van a JTD-n, be is nyaltam vele, amivel vettem sem bírta a pályatempót pedig még nem is volt válla sem, de ütni kezdett.
Bepróbáltam a QH-t Textar betétekkel hátha (anno nem volt vészesen szar az árához képest offos autómon), a fékhatás jó is volt, de sajnos a német pályatempót nem bírta, 4000km után elkezdett ütni.
Most azon agyalok mit tegyek helyette vagy hogy oldjam meg a problémát. Nagyrészt csak 2 fővel jár az autó de megfordulunk párszor a német pályákon (itt élünk) és ilyenkor ki is van használva a 6 gang na meg a 2.4jtd ereje, mi az ami nem méregdrága de vállalható?
Kaptam olyan tippet is hogy mindegy mit teszek fel ütni fog idővel, szabályoztassak kerékagyat, vagy a helyén ezt a tárcsát (hiába hűtött de még alig futott igy nem valószínű hogy veszélyes). Sosem szabályoztattam még hűtöttet, nem is terveztem de többektől hallottam már hogy bevált.
Szerintetek?
tipoatti08-06-2013 12:55:29 // 67304
NA UGYE!!!!!!!! Örülök! :)
Smith08-06-2013 11:40:46 // 67303
Na, mi volt vele?
Mattyancs08-06-2013 09:23:29 // 67302
AZ ERŐ ISMÉT VELEM VAN! Mármint a 166 motorterében, hála Z-nek! Bár a telefont nem nagyon veszi fel, remélem itt meglátja a válaszomat!
Cro16607-06-2013 21:31:42 // 67301
Negatív diszkrimináció :)
vm07-06-2013 20:13:59 // 67300
Valószínűleg ki van taposva a bele, és nem annyira rajongó a tulaj, hogy egy űrállomás árát beletolja.
Grando07-06-2013 19:57:20 // 67299
Mert keveset futottak, és szépek is. Meg jók. Gondolom.
Zabbancs07-06-2013 17:15:05 // 67298
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy odakint ezek miért ilyen olcsók??? :O
http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=231993837&cd=635033378110000000&asrc=st|fs
Grando07-06-2013 13:02:23 // 67297
Ójee! Köszönjük! Otthon ne felejtsd! ;)))
tipoatti07-06-2013 08:34:23 // 67296
LOL!!!! :D
Föckös07-06-2013 05:49:03 // 67295
gyáááááá ilyen szóval illetni Rudolf csodáit, ha nem kormiztál volna márciusban, most elfagyott ujjakkal


géplénél iylen étrmlemetnelül

:-)
Petya 2.407-06-2013 00:15:37 // 67294
Üdv Cartársak. A Tempo paszták megérkeztek és AC-re csomagolva. : )
Robi6406-06-2013 22:34:49 // 67292
Pedig az enyémre is ráférne...kiált hosszú l-el,fasza :)
Grando06-06-2013 22:31:54 // 67291
Olyan erre nem jár. :DD ;)))
Robi6406-06-2013 22:18:48 // 67290
A topic adminért és moderálásért kiállt! :)
Grando06-06-2013 22:16:36 // 67289
Ők nem Bábolnán lesznek? ;)))
Grando06-06-2013 22:13:24 // 67288
Nincs mit.
Ha megengedsz még egy hozzáfűzést:
Amennyiben hosszabb távokra tervezed használni, sok városon kívüli úttal, akkor gondolkodj el egy V6-on is azért.
...meg amúgy is. Egyet mindenképpen próbálj ki, mielőtt döntesz! ;)))
sparco06-06-2013 22:09:39 // 67287
Eljátszottam egy benzines gondolatával, de maradok a 156 JTD-nél! :) Szívemhez nőtt! :P
sparco06-06-2013 22:08:58 // 67286
Köszönöm! ;)
Grando06-06-2013 22:02:20 // 67285
Ezek a gyári laboratóriumi adatok:

Az igazság valahol a kettő között van (7,3 - 13,8 között).
Azzal a kiegészítéssel, hogy felfelé bármikor lehet tornázni városban. Lefelé is lehet, csak azt már senkinek nem hisszük el.
Plusz itt van 2 hosszabb távú adat Beczától:
Andy06-06-2013 21:56:20 // 67284
AlfaCityben meg kellene oldani a 166-ok parkolási problémáit.
Javaslom, hogy V6-ok álljanak az egyik oldalra, a rönkvonszolók meg a másikra! :))))
Robi6406-06-2013 21:20:10 // 67283
Nocsak, készülsz valamire? Hajrá! :)
sparco06-06-2013 21:12:13 // 67282
Üdv Nektek!

Tudnátok Nekem mondani fogyasztási adatokat 166 2.0 TS -nek?
Városi+ országúti.

Köszönöm!
Föckös06-06-2013 20:25:19 // 67281
máshol sem.. jelöl be a fosbúkon ismerősnek, de az utcán szemben nem köszön vissza...
Grando06-06-2013 20:18:36 // 67280
Hosszútávon pedig törvényszerűen el kell mozdulnia valamilyen irányba ennek is.

Másrészt, naná hogy megértem, amit mondasz. De mit is várunk, ha pl. itt az Amore-n sem divat már visszaköszönni sem, nemhogy megköszönni egy-egy segítséget. Tisztelet persze az üdítő kivételeknek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.