Forum >> 164-166

BFMSE13-05-2008 20:57:46 // 39929
De merre? Eperben nem találom :)
Gábor16613-05-2008 20:36:40 // 39928
Pedig kiiktatni nem hülyeség! Csak gumitestű ember kell hozzá. Az enyémet se én csináltam, hanem egy haver. Megfelelő gabonanemű ellenében. :-)
grande bandi13-05-2008 20:05:04 // 39927
Hali!
Koszi mar megoldottam, csak a csatlakozo volt szetcsuszva es nem erintkezett rendesen.
Gábor16613-05-2008 19:46:15 // 39926
grande bandi:
Lehet már késő, de két képpel tudok (még talán) segíteni.
Cro16613-05-2008 19:35:23 // 39925
Van:)
Zoard13-05-2008 19:28:17 // 39924
Biztosan kell lennie sztem!!!!
BFMSE13-05-2008 17:39:34 // 39923
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy a 166 V6 TB-n van benzinszűrő?
Putyesz13-05-2008 16:35:18 // 39922
igen,most már felvilágosultam:)!
Cro16613-05-2008 15:45:38 // 39921
Ha ismert a probléma oka(fagyálló került az elektronikába),akkor egyszerű a megoldás..radiátor csere+elektronika csere+valamilyen módon védeni,pl becsomagolni,hogy legközelebb "megussza":)
Adok-veszek-be van egy 3.0 V6 amit bontanak (svájcból) kérdezz rá,hátha automata.2008.05.03 -án tették fel a hirdetést(most az 5. oldalon van éppen)
Cro16613-05-2008 15:29:25 // 39920
sööt..már látszik a megoldás a Don álltal feltett képen is( 39913) :))
Cro16613-05-2008 15:24:55 // 39918
Csak azt nem értem,miért Shell-t raktak bele amikor szervizelték utoljára:))
Alig várom hogy cserélhessem,rakom bele ami elő van írva!:)
Csak addig ki kell találni,hogy 10-40, vagy 5-40-est kellene bele önteni:))
Cro16613-05-2008 15:21:18 // 39917
Én meg naivan azt hittem,mindegyik sapka egyforma..xoval a megoldás:
:)
zentaierika13-05-2008 13:55:17 // 39916
Sziasztok! Az alábbi problémára keresek megoldást, tanácsot ötletet...stb!
Az automata váltóelektroninánkat megette a radiátorból rácsöpögő fagyálló. / Alfa l66 van!/ A jelenség az alábbi: elkezd hangosan búgni a váltó, majd megáll az autó, semmilyen sebesség nincs rajta. Motor leáll, (lehetőleg félre), tízperc várakozás után újra indít és megint van sebesség, kb2-3- kilóméterre. Hát elég macerás volt hazamaenni!
Putyesz13-05-2008 06:56:29 // 39915
jó,igen:)!ezek szerint szerint nem jól tettem fel a kérdést:)!
Don Gombóc13-05-2008 06:46:01 // 39914
Persze az elsőre gondoltam.
Don Gombóc13-05-2008 06:44:08 // 39913
Szétartást ír a gyári adat-4-et, mert van előtte egy minusz jel de ez tényleg nem jó mert nekem így már egy garnitura gumit elzabált. Most minusz 1mm-re van állítva de így is látszik egy kicsit, de jó, bár legközelebb nullásra állíttatom.
farki12-05-2008 22:58:15 // 39912
Csak nem a hétszáztízes alkatrészt?
:-D
Cro16612-05-2008 22:11:13 // 39911
Az olajsapkára rá van írva mit kell beleönteni:))
Spyder12-05-2008 22:03:48 // 39910
Köszi!
Ez nagyon hasznos volt, az ICS kibillentésénél kicsit elakadtam és idő hiányában nem volt időm kisérletezni. Ez alapján még egyszer nekiugrom.
Cro16612-05-2008 22:00:58 // 39909
szerintem az összetartás is elírás..5,5mm az nagyon soknak tünik
Ágos16612-05-2008 21:09:00 // 39908
Sziasztok!
Van 1 166-om 2.0 TS
Sima 5 sebes váltó van benne, és v.miért huzamosabb 5.-ben való utazások során beszorúl a váltó!!(csak és kizárólag 5.-ben csinálja, és ha sikerűl kiműteni, megy tovább)
Váltó olajat már lecseréltem 1x,ideig-óráig javúlt a dolog.
Volt már esetleg hasolnó problémátok-tudnátok v.mi tanácsot adni???-mire számíthatok???
Előre is köszi!!!
Don Gombóc12-05-2008 09:47:49 // 39907
Nem az első kis kék lila a te modelled Carlito? :)
W.11-05-2008 19:46:46 // 39906
Új főképet szerkesztettem..:)))
Spyder11-05-2008 15:47:20 // 39904
Köszi a segítséget!
Megyek átültetem a leírtakat a gyakorlatba:) Remélem nem török el semmit :)
grande bandi11-05-2008 15:34:37 // 39903
Hello! a sebvalto koruli muanyaggal kell kezdeni azt elegge konnyen ki lehet pattintani a helyerol ,mikor azt kijatszottad utanna a fekete keretet kell levenni amit azt hiszem 4 lemezcsavar fog a helyere es utanna johet az ICS ami elolapostol jon ha minden igaz de csak egy kicsit buktasd ki ,mert az ics oldalan 2 rugos bizbasz meg tartja , azokat ne tepd le. Ha jol emlekszem ennyi lenne, de azert ovatosan es turelemmel:-)
Gonosztevő11-05-2008 15:09:05 // 39902
Szép gyüjtemény! Gratula!
Spyder11-05-2008 14:15:28 // 39901
Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni, hogyan lehet a 166-os középkonzolját szétszedni.
Köszi!
Charlie 16610-05-2008 20:51:19 // 39900
Jobbszélső rulez !!!!
Naná hogy a " jobboldali ":):):):)
Putyesz10-05-2008 19:01:03 // 39899
Üdv Urak!olajcserére készülök!milyen olajat ajánlotok???ja dízelhez:)!
W.10-05-2008 16:44:14 // 39898
A családi autóparkunk...:)))
Arno16610-05-2008 14:17:27 // 39897
Arno16610-05-2008 14:08:02 // 39896
spárgás módszer, kerékállításra:

http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=7388
Arno16610-05-2008 14:00:00 // 39895
nno, ez erdekes...

mert a gyári adat -0'23 +- '20-at ir...
5.5mm összetartással...


a dőlésem meg nekem is 1 fokon túli... (ami nem baj, mert jobban terpeszt...kanyarban stabilabb...csak fura h 1 fokkal a gyari felett van.... de ha masnal is, akkor valszeg a gyari adatok rosszak... :-/ )

-1'32 illetve -1'29... az enyem...

-0'17 illetve -0'15 összetartással...
(ez sacckb 4mm... azaz közel a gyári)
Arno16610-05-2008 13:47:15 // 39894
Köszi! Akkor nem ettől van kipuffhangja :)

... valszeg marad a lyukas kozepdob, vagy szmotyis katalizator...
annak ellenére h kipuffos szerint nem szelel... valszeg a kat. burkolat eltakarja a lyukat... (flexicsovek ujak)
Don Gombóc10-05-2008 10:37:37 // 39893
Így néz ki hátulról a lámpa sajna részletesebb kép nincs, de a bal oldalán ott a motor, és a tompított foncsornál benézve balra lehet látni a gömbfejet és a toló rudazatot.
Mickey10-05-2008 01:50:06 // 39892
Kicsit azért kőrbe tudnád írni,hogy hogy sikerűlt!?
grande bandi09-05-2008 17:31:14 // 39891
En mar siman raktam be xenonba is es nem xenonosba is ,nem volt semmi gondom egyiok oldalon sem. igy leirni most nehez sajna ,de ugyeskedni kell vele, ha sehogy sem akar ott maradni akkor valami le van torve , sajna a behozott gepek nagy reszenel elvan baszarintva a motor ,mert ugy nez ki nyugati kollegaink nem nagyon tudjak ,hogyan kell hozza nyulni.
Mickey09-05-2008 17:28:40 // 39890
A gömbfely van kiugórva és nem tudom visszapattintani!
Don Gombóc09-05-2008 17:12:36 // 39889
Ki kel venni a lámpát mert máshogy nem férsz hozzá. Vagy ki van ugorva a helyéről a kis gömbfej ami mozgatja vagy el van törve. De sajna a lámpa csak a lökhárító levételével szerelhető ki.
Mickey09-05-2008 17:09:49 // 39888
Sziasztok!
Nem tudja véletlenűl valaki,hogy hogyan tudom visszarakni a fényszóróállító motort mert most lötyög a helyén a foncsor!
Segítségeteket előre köszönöm!
Üdv.
Don Gombóc09-05-2008 15:44:35 // 39887
Még jó hogy nem menetközben.
Cro16609-05-2008 10:56:07 // 39886
2 hónappal ezelötti állás alapján az én verdámon a kerékdőlés fokban:
bal -1*12
jobb -1*20

érdekes,hogy ehhez adott neki minuszos összetartást(- 1,2 mm )
Tanulmányi emlékeim szerint pedig a minuszos dőlést,plusszos összetartással lehet korrigálni,hogy ne kajálja le a belső felét a guminak.De szerinte ezek a gyári értékek.
Viszont elképzelhető,hogy igy stabilabb pl kanyarban az eleje.
Grando09-05-2008 08:20:31 // 39885
Erhardot keresd meg. Ő alkatrészeket árul. ;))
Petya (ex 164 v6 TBI)09-05-2008 07:36:29 // 39884
Tisztelt Nagyvadosok! Tudom hogy szinte lehetetlen próbálkozás, de ha valaki tud 164 v6 tb-hez vezérműszíj feszítő görgőt az jelezze, mert elég ramaty állapotban van. Vagy valami megoldást tud rá az írjon. THX!!!
bali08-05-2008 23:02:33 // 39883
Örülök, hogy megoldódott :) És egyben gratulálok is! Nem kis teljesítmény ahhoz a csatlakozóhoz hozzáférni.
Zsül08-05-2008 19:52:55 // 39882
A Vaterán láttam 25e-ért pár napja én is, nekem is kellene cserélni, de majd elöbb Bandival kell beszélnem.
grande bandi08-05-2008 18:46:20 // 39881
megvan!!! szet volt csuszva a csatlakozo es nem erintkezett rendesen mindig. most csusszon szet ha bir..
Firemanus08-05-2008 18:20:25 // 39880
Minden világos kérem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.