Forum >> 164-166

Csumez13-07-2007 09:12:00 // 30479
Nem semmi! Meddig bírjátok még?
Kilo166 (Droid#1)13-07-2007 08:35:33 // 30478
Valószínüleg a ventillátor előtétellenállása
Don Gombóc13-07-2007 07:29:01 // 30477
Részvétem: :( Melyik részen gyúlt ki he?
Kilo166 (Droid#1)13-07-2007 06:59:27 // 30476
Nem tudtok valami jó cigányasszonyt aki leveszi az átkot az emberről? Kész volt a kocsi, de szerda este pont ahogy hazaértem, kigyulladt valami elektronikai szar. Eloltottam, ma reggel megnéztem világosban, de nem látok semmi komolyabb sérülést. Ma jön el a szerelő megnézni, hogy mi okozhatta a hibát, mert én addig egy tapodtat nem mozdulok a kocsival, míg rá nem bólint, hogy beindítható.
Arno16613-07-2007 00:54:35 // 30475
Egyre gondolunk, csak mashonnan nézzük :)
Arno16613-07-2007 00:52:45 // 30474
Radiátor kiszedés mekkora meló?
Enyém is szivarog hogy a rohadás jönne rá (jahh, rajtavan :))....bár most épp abbahagyta, de télen egyszer csorgott le belül a pára az ablakon, annyira dilizett...csak idő kérdése hogy újra elkezdje.
Arno16613-07-2007 00:43:48 // 30473
Otthon vidéken még csakcsak megcsinálom. De itt pesten van egy beta keszlet a kocsiban, meg par villaskulcs, kalapacs :) oszt csokolom...
Azzal nincs bátorságom nekiesni. Meg emelő is épphogy akad, de fatuskó a kocsi alá vagy tégla már kevésbé. Csak szétszopatnám magam vele.... a vegen meg ramesne a kocsi. :) Meseltem hogy mikor megvettem a gépet kiszakadt a gyari emelőből a menet?
Razuhant a bal első tárcsa a felnire. Még szerencse hogy épp tettem fel a kereket, és vagy 8-10cm-t zuhant csak, megtámaszkodott azonnal a felni belső felén, és össze se cseszte a kerekjarati ívet a kerék ahogy befeszült stb. Meg nem volt rossz helyen a kezem.....(tanulságos volt...bár mindig bakolni is szoktam, de most épp nem...)
Gábor16612-07-2007 21:51:10 // 30472
Üdv a nagyoknak! Nagy volt itt a pangás napközben. Éppen lepihenni készülök. Gondoltam még bekukkantok.
Rég kávéztunk egy jót!
Don Gombóc12-07-2007 21:45:30 // 30471
Pedig így van mert van még mit tanulnia, de foglalkozom vele. :))
FRob12-07-2007 16:33:05 // 30470
ne szerénykedj :)
András bácsi12-07-2007 14:23:39 // 30469
Ez azért túlzás. Sok mindenhez nem értek sajnos...
Blade12-07-2007 10:00:48 // 30468
Ok.köszönöm!
Charlie 16612-07-2007 08:57:32 // 30467
Üdv.
A motor terén DZ, MZ/X és Bandi (ő mindenhez ért) kollega a járatos, (bár azt a dízelszekció is tudja mert a motor az dettó a156-tal), abban ők tudnak segíteni.
Amire azon kívük kellene figyelni (azon túl hogy a gép nem biztosítózott-e):
- Az ablakemelő gombok ki szoktak potyogni, az sajna gyenge konstrukció, a 156 szériáé sokkal jobb.
- szervócsövek bekötései, azoknak az állapota.kitekert állapotban ha "sír" a pumpa, akkor az is gázos lehet.
- ha az utastében fagyálló szag van, akkor a radiátor ereszthet, ezt is jópáran cseréltük már.
- az utasjelenlétérzékelő sokunknál már ég, sajna a jobb1 szenzora úgy szar ahogy van.
- előjöhet a gázpedálpoti hibája ha vészüzemmódba rakja a gépet. Ezt át lehet hidalni.

Azt hogy mennyit ment, mi kopott, azt gondolom nem kell ecsetelni. Még egy. A hátsó ajtók illesztése nem a legtökéletesebb, így a keretben belül sokszor koptatja a festéket felül oldalt. Ez nem törésre utal, sajna sokban előfordul mivel típushiba.
Blade12-07-2007 08:40:31 // 30466
Sziasztok!Egy kis segítséget kérnék!Ugye mivel eladó a GTA,lenne is érdeklődő,viszont cserét ajánlott értékegyeztetéssel egy 2004-es 166 2.4jtdm-re.Ha esetleg létrejönne az üzlet,mire kell figyelnem?Van esetleg típushiba?
András bácsi12-07-2007 07:45:19 // 30465
- elektonikai téren lámer vagyok, így nem nyilatkozom. Viszont kellene lenni mindkettőnek, bár a hang csak elég diszkrét.
- a lemezeket megoldom, de zaklass még, mert benne van a pakliban az elfelejtődés.
(posta, vagy szegedi találkozó?)
- felnikről küldök mailt.
már látom, hogy neked nem fekete :) Szóval egy habosított műanyag öntvénykeret, ami az ICS és a váltókeret körül van kívülről.
botigta11-07-2007 22:40:01 // 30464
Üdv Bandi!
Köszönöm a gyors válaszaidat!
- amikor zárom, vagy nyitom a távval, akkor se hang, se fényvisszajelzés. Mi lehet a baj?
- ha már be van szkennelve, akkor megköszönném a kezelésit lemezen.
- Navi cd-t is meghálánám
- a felnikről küldheznél infókat (ár, fotó, gumik?) ide: info@autogas.hu
- fekete keret nincs képben...
Köszi
András bácsi11-07-2007 22:12:57 // 30463
Hello!

- riasztó modul a csomagtér jobb oldalán (autó jobb oldala) fedél mögött
- akár nekem is van szkennelve dvd-re ki tudom írni
- ez szinte mindenkinek van, bár neked G3-as kell. Jól működik, de nincs magyar lemez
- a 18-as felnijeimet lehet, hogy eladom. Valószínű a gépet is, így mehetne külön.
- vonóhorog = Gyé-t kérdezd
- nyomaték kérdést passzolom
- nincs kábelezve, és horror árú az átvezető
- kezelésiben benne van :)
- váltókeret felfelé kihúz, fekete keretet lecsavaroz, ICS két oldalán van egy-egy nyílás, ahol a csavarhúzót bedugva a retesz kiakasztható, és az egész egyben kihúzható.
botigta11-07-2007 21:22:47 // 30462
Sziasztok, üdvözlöm a kéz- és lábnélküli elvtársakat (törzstagokat), szeretnék zavarni néhány kérdésemmel, mint boldog új tulajdonos. Egy 2004-es 2,4JTDM Sportronic került a birtokomba. A következőkre keresem a válaszokat:
- hol van a gyári riasztó, ha egyáltalán van benne
- honnan tudnék magyar kezelésit szerezni
- honnan tudnék navigációs cd-t szerezni, és érdemes-e egyáltalán?
- szükségem lenne vonóhorogra, és 18-as felnire
- vajon miért kevesebb gyárilag a nyomaték az automata váltós típusnál, és át lehet-e frissíteni a kéziváltósra?
- vajon be van-e kábelezve a multikormányhoz a kormányoszlop
- hogyan lehet beállítani az ülésmemóriát
- hogyan lehet a képernyős középkonzolt kiszedni?
Köszi előre is a segítségeket!
Gábor16611-07-2007 21:18:12 // 30461
V6 tulajok:
A motorblokkon van (gondolom igen) vízleeresztő csavar? Fentről el lehet érni?
A hétvégéig sem emelőre sem aknára nem tudok állni. Minden haver besokalt.
Felülről kellene megoldanom a hűtő kiszerelést és rendszer átmosást.
Gábor16611-07-2007 19:11:26 // 30460
'Stét!
Arno:
Ha vízbefecskendezést csinálsz, akkor pont tovább ELŐRE viheted az előgyújtást.
Szerintem.
Suttogó11-07-2007 18:00:45 // 30459
A Don nagyon sok mindent tud, de Szabolcsban még Ő se tud ilyen mestert szerezni.
Satti11-07-2007 18:00:43 // 30458
Na,most mék haza,mert mára vége a munkának.
Satti11-07-2007 17:59:06 // 30457
LOL:-DDD Ez qrvajó,ezt most én is elképzeltem:-)))
Satti11-07-2007 17:57:45 // 30456
A Don sem tud ilyet?
Suttogó11-07-2007 17:55:38 // 30455
Nem ismerek normális villanyosszerelőt.
Mármint a környéken.
Suttogó11-07-2007 17:54:13 // 30454
Köszke.
Elképzeltem magam, ahogy alulról letépem a drótokat, ec-pec kimeheccel kiszámolom, hogy milyen színűek nem lehetnek, majd amikor már csak a piros és a kék marad, akkor összeérintem őket amikor már csak 1 másodpercet mutat az óra, és erre fél nyújork elsötétedik.
Majd előmászok az autóból füstös pofával, tépetten, és bemutatkozok:
- Nevem Basz.
- El Basz.
Satti11-07-2007 17:46:09 // 30453
Egyszerűbb lenne egy elektromos szakihoz vinni,lehet,hogy hamarabb és kevesebből megcsinálja.
Addig meg csináld úgy mint a filmekben szokták,alulról kiszeded a drótókat,és úgy indítod!:-)
Suttogó11-07-2007 17:43:09 // 30452
A mai napon megállt a verda. Valószínűleg eltört valami a gyújtáskapcsolóban, mert pont a végső fázisban, amikor az indítómotornak kellene áramot adnia, akkor mindenféle ellenállás nélkül forog a kulcs a kapcsolóban.
Elvittem a szervízbe, ahol kiderült, hogy ma nem tudják szétszedni, mert az illetékes elvtárs csak holnap jön meg a szabadságáról, de ha elektronikus probléma van vele, akkor azt csak a jövő héten tudják megnézni, ugyanis a másik illetékes elvtárs meg majd akkor jön vissza szabiról.
A XXI. században így kell kinézni egy márkaszervíznek?
András bácsi11-07-2007 17:07:46 // 30451
Nem bonyolult művelet, jó szerszám és egy nagyobb tisztás elég hozzá. Akna sem kell.
András bácsi11-07-2007 17:05:51 // 30450
Hmmm, roppant érdekes. Cikkszám szerint azzal sem egyezik.
András bácsi11-07-2007 17:03:26 // 30449
Nem vagy a szerencse fia. :(
ronin11-07-2007 14:11:14 // 30448
hi, van egy nagy problemam valaki segitsen pliz! szetszedettem a 2.4 jtd n az olajpumpat lanccsere miatt de mar egyszer szet volt szedve es valoszinuleg rosszul lett osszerakva. azt szeretnem kerdezni hogy a balansz tengely meghajtasanak hol kell allnija a fotengelyhez kepest mert ha talalomra rakjuk ossze razni fog a kocsi
Arno16611-07-2007 13:28:00 // 30447
Pl multkor a generátor javitaskor az axiális összekötő gumiharmonikáját a generátor felhasította ahogy kifele szedte a srác. Nem gond, benne van, nehezen jön ki, épp útban volt.

Viszont ő nem vette észre, vagy szart rá. Én meg észrevettem, és legközelebb viszem azt is. Csere... másképp ez nem megy.

Sajna nincs otthon emelőm, aknám. De már agyaltam csinaltatok Apuval vmi erős mobil szerkezetet amivel meg tudom a kocsit cakkpakk emelni 1m-re...
Arno16611-07-2007 13:22:08 // 30446
Az lehet, de különösebben nem szokott érdekelni. :)

Az autó a lényeg. Ahhoz meg senki nem nyúl úgy hogy nem látom mit csinál.
Abból már régen megjöttem....

A.
Satti11-07-2007 13:17:47 // 30445
Azt általában nagyon szeretik a szerelők,mikor ott áll mellettük a tulaj,és mindenbe beledumál!:-)))
Arno16611-07-2007 13:15:40 // 30444
HEEEEEEEEEEEEEELP!

Vki monnyon nekem egy jó szerelőt Bp-en léééccciii....aki ráér, és vmi kultura is szorult a munkájába. Mondjuk ott fogok állni mellette és mutogatni. :)

Ki kéne cserélni az első futóművem, de a szerelőm nem ér rá, a kerék meg már mozog, annyira nincs szilent ittott. Hétvégén meg autoznom kell.... GRRRRRRR.
Arno16611-07-2007 13:12:40 // 30443
Bazzz :((((((((( ez már tényleg a kegyetlenség határa...
Arno16611-07-2007 13:07:38 // 30442
Hívj fel: +36209155019
Arno16611-07-2007 13:04:19 // 30441
Squadra tuning (is) csinalja. 211LE-t mondanak a 2.5V6-ra.

A chipet ismerős saccra megcsinálta, fenn most kap annyi benzint, hogy ne szegényedjen el a vastagabb szívósorral sem. Majd egyszer ha nagyon ráérek azért egy gyors lambdával a kipuffbadugva kimérem menet közben pályán éjszaka, hogy hol lehetne még dúsítani.

Aztan ha működik rendesen a dolog kicserélem a befecs/valto komputerben az orajel kvarcot icipicit nagyobbra. Hogy a tiltas, elvaltas fordulat megemelkedjen kicsit.
Nem kell sok, 2-300rpm elég lenne. Valtas utan egy eleg elettelen tartomanyba esik le a motor, kicsit hezital, ami nemtetszik.

Nomeg agyalok vizbefecskendezésen is. Tegnap iszonyatosan ment az autó a párás időben. Előtte meg szenvedett csak....ez így nem járja.
Meg ha kap kis vizet, akkor az előgyújtást még tovább vissza lehet venni, ami ugye megintcsak teljesítménynövekedés....
Szóval elvagyok :)
Arno16611-07-2007 12:55:55 // 30440
Thx, vágom!!!
Közben úgynézki tanátam egyik bontóban... alkocogok hamarosan...csak most melo van ezerrel...
Arno16611-07-2007 12:52:10 // 30439
Bandi!

Épp ez az hogy nem ugyan az teljesen!

A 3.0 164-nek más a szivósora mint a 3.0 166 -nak.
Mindkettő 24 szelepes.
A 3.0 164 szivósora ugyan az vastagsagra mint az enyem 2.5 166....erdekes.

Ugyan mérje mán meg vki pliz, mennyi a 3.0 166 krom leomlo atmero.
Kivagyok :)
FRob11-07-2007 10:25:00 // 30438
na ez má tényleg kegyetlen
Kilo166 (Droid#1)11-07-2007 09:46:59 // 30437
Ilyen hibát is csak én tudok baszni.
A hűtőventillátor csapágyából kiesett egy golyó és bekerült a ventillátor motorba.
TáDé11-07-2007 08:36:07 // 30436
Gábor166: Az enyém ki lett savazva belülről, a réznek nem árt és a legolcsóbb megoldás ...
András bácsi11-07-2007 08:20:54 // 30435
Ronthat a hűtés hatásfokán, de annyira koszos lenne?
András bácsi11-07-2007 08:19:51 // 30434
Na jó én rúgtam meg, de rossz helyen. :)
Satti10-07-2007 21:38:12 // 30433
Inkább azt,mint smart kártyát!:-))
Charlie 16610-07-2007 21:35:27 // 30432
Nyugtával..? Számlát is adsz ?:):)
Satti10-07-2007 21:34:29 // 30431
Olyan szempontból nézve,hogy ha árulsz vmit akkor az jó,ha jön a vevő:-)
Erre szokták monsani,hogy az egyik szemem sír,a másik meg nevet.
Mindenesetre nyugtával kell dícsérni a napot,még semmi nem biztos.
Charlie 16610-07-2007 21:31:11 // 30430
És ez neked jó hír...?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.