Forum >> 164-166

Gábor16614-11-2007 09:30:32 // 34679
Hali.
Első körben jónak tűnik. kb mikor?
Don Gombóc14-11-2007 09:00:03 // 34678
Én is. Talán holnap mék nállad feléd. :)
Gábor16614-11-2007 08:00:12 // 34677
'Reggelt!
Csak időnként nézek be, dolgozom ezerrel...
Satti13-11-2007 21:28:33 // 34676
Jó éjt, megyek én is TV-ézni.
Gábor16613-11-2007 21:26:44 // 34675
Jó éjt mindenkinek! Én balra el...
Satti13-11-2007 21:18:58 // 34674
Mutattam mindent:-)
Gábor16613-11-2007 21:17:40 // 34673
Bocs, biztos átugrottam mikor visszaolvastam. Pici hasításokat mutattad?
Satti13-11-2007 21:13:16 // 34672
Igen, ma be is írtam ide, mikor elvitte a srác a mintákat:-)
Satti13-11-2007 21:10:52 // 34671
Az nem rossz:-)) Most itt nálunk is árulnak egyet, ott ahol szoktak fiatal Alfákat is, 24 milla az ára.
Gábor16613-11-2007 21:08:27 // 34670
Bőrös projekt halad?
W.13-11-2007 21:06:26 // 34669
Ma Szolnokon is megjelent a Mikulás....valamelyik newgazdagnak ( hogy a holló vájja ki a szemit.:)) ) egy Ferka 360 Modena F1-et hozott JPC-s rendszámmal...
grande bandi13-11-2007 21:04:13 // 34668
megfejtettem.. a kornyekunkon van egy nagy Alfa kereskedes annak a neve BIGOT es ezek szerint az altaluk eladott gepekre felteszik ezt a feliratot...
Satti13-11-2007 21:03:24 // 34667
Valószínű kellemeset lehetne vele autózni, a 400 lovas Ferrari motor már szépen muzsikál!:-))
Gábor16613-11-2007 21:00:02 // 34666
Én hasonló árfekvésűekre gondoltam. De amúgy igazad lehet. :-)
Gábor16613-11-2007 20:58:55 // 34665
Talán igazam van. A 3.2 motor megjelenése is talán ezt bizonyítja. De mégegyszer mondom: bizonyítani nem tudom, csak vélemény.
Satti13-11-2007 20:57:26 // 34664
Sportos limuzin az a Maserati Quattroporte:-))
W.13-11-2007 20:57:18 // 34663
Ebben igazad van! A sportronic váltót is a 2.5-höz fejlesztették ki és sokkal összeszedettebb ( még ha gyengébb is ) mint a 3.0!
Gábor16613-11-2007 20:55:31 // 34662
Tiszteletem Cápa Úr!
Pont sportos limuzinnal összevetve mondom. :-)
Gábor16613-11-2007 20:53:48 // 34661
Csak gyanúm, hogy az Alfa 2.5-ös motorja gondos tervezés, fejlesztés, tesztelés eredménye. A 3.0 pedig egyszerű szorzással jött létre. Optimalizációnak nyomát sem vélem felfedezni. (A környezetvédelmet most hagyjuk figyelelmen kívül. :-)) )
W.13-11-2007 20:53:05 // 34660
Talán azért, mert nem sportkocsi, hanem sportos limuzin..:)) Szerintem a 2.5 az a gyenge ehhez a kasztnihoz...főleg ótómatával, de sportfokozatban nem olyan rossz...Magyar utakra épp elegendő! Néha ha anyu 146-jával megyek a 166 után, az a 103LE olyannak tűnik mint ha vonszolná magát a vas...:))
Satti13-11-2007 20:51:06 // 34659
A 3.0 V6 az nem egy eltalált modellje volt a 166-nak!:-)))
Gábor16613-11-2007 20:49:32 // 34658
Dehogynem szeretem! Csak van néhány dolog amit nem értek.
Például az első: Az olaszoknál a Lancia a luxus az Alfa a sportos autók iránt vonzódókat célozza. Ezután kérdezem, hogy miért a Lanciában van difizár?
A második: a 3.0 nyomatéka miért nincs 30 mkp felett? Ha már alatta van miért olyan magas fordulaton? Ha mindkét előző ilyen, akkor miért nem alacsonyabb a fogyasztása?
A harmadik: A váltó miért jár ilyen hosszú úton?
A negyedik: Miért ilyen lassú a váltó?
stb-stb
Grando13-11-2007 20:41:24 // 34657
A 3.0 gyenge? Akkor mi lenne az üdvözítő? 4.0 biturbó? Na mondjuk ha lenne egy ilyened, asszem a talikon egymást taposnánk, hogy kipróbáljuk... ;)))

Vmi jót is mondj már a gépről, nehogy azt higgyük, hogy nem szeressed! ;))))
Gábor16613-11-2007 20:31:13 // 34656
Hali!
Még a kézi váltós sem jön ki. :-) De közülünk ki használja normál használatban a V6-ot?
Mint ide már annyiszor leírtam, a 3.0 gyenge a 166-hoz. Nálam időnként bizony le-le szabályoz előzéskor. Megvan az a rossz szokásom, hogy a gyenge motort forgatom, ha már erőböl nem megy.
(kb. 180 LE minuszban van. :-)) )
Satti13-11-2007 20:27:05 // 34655
Olyan mint a chokito, ronda és finom!:-))
Grando13-11-2007 20:25:10 // 34654
Megtisztelsz, nagyon köszönöm! ;)))
Visszakerestem a felrakott fotóidon, azokon mintha el lenne görbülve kicsit. De ha mégsem sérült, akkor szívesen fogadom, és majd lebótoljuk. Mégegyszer köszi! ;))))
Gábor16613-11-2007 20:23:50 // 34653
Arno:
Igen, egyértelműen igaza van. Keményen sportos igénybevétel esetén a Koni a Bilstein poros nyomába sem léphetett. A 166 viszont egy Pullman ami még távolról sem szereti látni a földutat. Itt a sárga Koni (Eibach rugókkal) öreguras autózáshoz (ahogy én járok vele) kultúráltabb. Szerintem.
Gábor16613-11-2007 20:18:19 // 34652
Jó estét!
Charlie:
Még egyszer sem állítottam. Úgy van ahogy betettem. Mintha picit puhult volna. Ezért gondolkodom, még egy negyed fordulatnyi keményítésen elöl. A hátulja tökéletes.
grande bandi13-11-2007 20:03:29 // 34651
otthon Jaszberenyben van egy 164 amin eloszor lattam, itt kinn pedig mar nagyon sokat lattam 147 en a legtobbet de 166 -on is ezt a megkulonbozteto jelzest...???
badbone13-11-2007 19:55:58 // 34650
Szepjoestet

mar megint erdeklodok....
3000 v6 24szeleppel automata valtoval menyit eszik? 12literbol kijon normal hasznalatban?
András bácsi13-11-2007 19:34:54 // 34649
Szerintem semmit.
András bácsi13-11-2007 19:33:56 // 34648
Csak azt mondtam, hogy nem tartozik a tárgyhoz. :)))
grande bandi13-11-2007 19:20:44 // 34647
Hello nagyok! mit jelent az ha egy alfa hatuljara az is fel van biggyesztve hogy BIGOT?
Don Gombóc13-11-2007 18:48:05 // 34646
És a verdámat még vicc szintén sem szarozni, mert ott van az első ötben műszakilag. Mármint a kaszni alatt. :)) Mert a külső az nem számít, hanem ami belül van. Az meg most áll szegénykém. Asszem tényleg egy telifényt kap tavasszal, már ha addig kész lesz. :) Aztán ha nem akarom eladni vagy jön valaki festéréteg vastagság mérővel azt jól pofán vágom és a kocsit oda adom a gyereknek.
Don Gombóc13-11-2007 18:44:22 // 34645
Rendreutasított? Anyáztál? Mindegy egy mosolyt remélem küldtél felé, az genyább dolog mint a durcát bevágni, egy olyan széles kabbeafaszom mosolyt. Az ott van. :))
Don Gombóc13-11-2007 18:41:43 // 34644
Az nem az én stílusom. :) Inkább adok mellé egy szál kolbászt is. Tudod a család szent. :))
András bácsi13-11-2007 18:40:38 // 34643
Egy olyan simán ér 5e-et. ;)
András bácsi13-11-2007 18:40:11 // 34642
Miért? Valami talán nem ült? :)

Áhhh, rendreutasított a bírónő... Viszont remélem kap az a qrva, akit fel kellett jelentenem.
Don Gombóc13-11-2007 18:24:24 // 34641
Megnézem majd, de ha meg lesz az új lámpa a régi alól kiszedem ha nem sérült, majd megnézem, ne kapkodj vele.
Grando13-11-2007 18:03:47 // 34640
A bal oldali hiányzik.
Don Gombóc13-11-2007 18:00:00 // 34639
Melyik króm léc? Jobb bal?
Don Gombóc13-11-2007 17:59:09 // 34638
Vissza olvastam mindent, jaj nektek!!! Pláne Bandi kap. Ha ezt tudom elmegyek a bíróságra is. Tudod?! :)
Grando13-11-2007 16:52:27 // 34637
Hátulról hiányzik a szivargyújtóm. Az kéne. Meg a fényszórók alatti krómszínű díszlécecske.
Most hirtelen más nem jut az eszembe, de agyalok még... ;)))
BeczA13-11-2007 16:30:55 // 34636
Az ePer-ből nem derűlt ki számomra, hogy van-e plusz vezérlő doboz, de biztos van külön reléje,az ablaktörő mozgatáshoz
Külön a szenzor kivehető és rendelhető is.

Az el.tükörbehajtás már nagyobb dió
Arno16613-11-2007 16:20:42 // 34635
Elektromos megoldáson nem gondolkodtatok?
Vagy horror az ára? Subarus haverom azt mondja nem bírják annyira az igénybevételt. Létezik ez?
András bácsi13-11-2007 16:20:06 // 34634
Nekem pl. a gyári 16-os jobban tetszik.
W.13-11-2007 16:14:22 // 34633
Szerintem télire elmegy vele..
Arno16613-11-2007 16:03:55 // 34632
Lennenek kerdeseim...

Esőérzékelős ablaktörlőhöz van vmi plussz dobozka a műszerfal alatt a szenzorhoz, vagy minden 166-ban megvan a csatihelye ahova a szenzor megy? Csak max a szenzor hiányzik?! Ugyan az a bajuszkapcsoló hozzá mint a szenzor nélküliben?
Le lehet szedni valahogy a szelvedőről ezt kulturáltan, és visszarakni?

Behajlós motoros tükrök esetében detto erdekelne van-e vmi + dobozka hozzá ami vezérli, ha igen hol vajon?

Kell vkinek vmi bontott 3.0 166 alkatrész?!
Grando13-11-2007 15:47:35 // 34631
De csakis aranyszínű varrással! :DDDD
BeczA13-11-2007 15:27:11 // 34630
ICS hátuljárol szeretném ,ha linkelne valamilyen képet! Köszi!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.