Évjárat?
ha régi, azt hiszem 2003-előtti akkor semmit, mert azokhoz még nem volt Magyarországo tartalmazó lemez, az újjal meg "természetesen" nem nagyon kompatibilis.
A régi 166-okhoz van fél európa, de a mi régiónk nemnagyon.
Forum >> 164-166
Charlie 16620-01-2008 19:14:43 // 36879
Don Gombóc20-01-2008 14:58:27 // 36878
Turbósnál szar használni városi forgalomban kivéve ha emberkedni akarsz. Az enyém ilyen a szívó V6 az nyugodtabb szerintem.
Charlie 16620-01-2008 14:51:07 // 36877
Inkább majd leírom a sztorit, az enyémben természetesen nincs, illetve nem ez van.
Jelzem én a CASCO-ra esküszöm.
6 után jövök, akkor majd beírom ide a történetet.
Jelzem én a CASCO-ra esküszöm.
6 után jövök, akkor majd beírom ide a történetet.
Charlie 16620-01-2008 14:46:25 // 36876
Stop !!
Itt a tünet más ! Nem jelez be a tempomat.
Ha ez a gázos, akkor alkalmanként kivillan vagy folymatosan és az injektor kontrollámpa, és amikor ég akkor a kocsi vészüzemmódba kapcsol, valamint nem pörög a motor, úgy tudsz vele közlekedni, mint egy 1.2-es Ecotec asztmával.
A csatlakozó elvileg Valeo, hiába méred, alapban jó jelet ad, de tervezési hibás. A gyári info szerint amikor először összedugják, akkor jó, de ha utána akár egyszer is széthúzzák vagy baszirgálják, onnatól eljöhet a hiba bármikor.
Nekem a szervíz után kb 3 hónappal jött elő.
Simán kivágni, telibeforrasztani.
De mégegyszer mondom , nekem a "cruise" nem gyulladt ki és nem világiított, persze ez nem kizáró ok, de ha ez a hiba, azt nagyon könnyű észrevenni. Inkább hívj fel.
Itt a tünet más ! Nem jelez be a tempomat.
Ha ez a gázos, akkor alkalmanként kivillan vagy folymatosan és az injektor kontrollámpa, és amikor ég akkor a kocsi vészüzemmódba kapcsol, valamint nem pörög a motor, úgy tudsz vele közlekedni, mint egy 1.2-es Ecotec asztmával.
A csatlakozó elvileg Valeo, hiába méred, alapban jó jelet ad, de tervezési hibás. A gyári info szerint amikor először összedugják, akkor jó, de ha utána akár egyszer is széthúzzák vagy baszirgálják, onnatól eljöhet a hiba bármikor.
Nekem a szervíz után kb 3 hónappal jött elő.
Simán kivágni, telibeforrasztani.
De mégegyszer mondom , nekem a "cruise" nem gyulladt ki és nem világiított, persze ez nem kizáró ok, de ha ez a hiba, azt nagyon könnyű észrevenni. Inkább hívj fel.
Putyesz20-01-2008 14:09:10 // 36875
értem,akkor a házi "praktikák" biztonságosabbak!:)!
amugy nagyon értesz te ezekhez?nem vagy te autótolvaj....:):):)!?
amugy nagyon értesz te ezekhez?nem vagy te autótolvaj....:):):)!?
BadAzz20-01-2008 14:01:03 // 36874
Üdv mindenkinek.
Lenne egy kérdésem... Egy ismerösöm vett egy lancia thesist amibe ha minden igaz ugyan az a navi van mint a 166-ba. Viszont nem kapott hozzá insalálo cd-t (?) és igy nem tudja használni. Mit lehet ilyenkor tenni?
Lenne egy kérdésem... Egy ismerösöm vett egy lancia thesist amibe ha minden igaz ugyan az a navi van mint a 166-ba. Viszont nem kapott hozzá insalálo cd-t (?) és igy nem tudja használni. Mit lehet ilyenkor tenni?
Arno16620-01-2008 13:48:33 // 36873
Mégvmi... a legjobb lopasvedelem ha egyedi a dolog.
Első korben ott kezdenem hogy a motorvezerlo komputer kapna a csatiknal egy takaro lemezt amit vagy zarral, vagy nagyon buzi csavarokkal lehet csak leszedni.
Aztan a motorterben a nagy fekete kor alaku csatit ami a termosztat felett van hasonlokeppen hozzaferhetetlenne tennem. (V6rol beszelek, tobbit nem ismerem)
Ha 166-ost akarnek lopni amiben nincs semmi csak a gyari cucc akkor vinnek egy befecs+valto komputert.
Letepnem a kocsi elejerol a maszkot egy elegans mozdulattal, nyithato a motorter azonnal.
Szethuznam a motorterben az emlitett csatit, + a valto csatit radugnam ha automata.
Ez eddig 30 masodperc :)
Innentől a kocsi indithato... esetleg kellhet direktben tap az AC pumpanak ha beraktunk egy rejtett kapcsolot, meg az onindito behuzotekercsnek. Ezek is muanyag elem letepesek + par masodperc alatt megoldhato dolgok. Asszem pl az AC pumpa kabel a hatso ules feltepese utan hozzaferheto. A rejtett kapcsolo megugye elol szokott lenni... :) Ez ellen az ved ha az ember az AC pumpa vezeteket a kabelkotegben kicsereli egy masikkal. Szin alapjan dolgoznak a tolvajok...meg a gyari doksik alapjan.
Szerencséjükre szabvanyos és következetes az autoipar etekintetben.
Egy krokodilcsipesszel azonnal lehet +12Vot nyomni neki ha elol meg is szakitottak.
Egy alkalmas edzett keses cuccal a zar elroppant, beszall.
Gyujtaskapcsolo elroppant, kormanyzar off.
Ha van motorterzar, valtozar stb akkor jonnek a szivasok.
Lehet bepakolni kezzel a valtot kettesbe, meg ha motorterzaras akkor
keresni egy masik autot. Macera kinyitni... plane ha van also takaro lemez a motorter alatt....
Szoval szerintem a tuti dolog ami emberi áru:
Vedolemez a befecs komputerre, h ne lehessen masikat radugni.
Motorterzar ....egy belso titkos kapcsolóval / infras vagy rovid hatotavolsagu radios taviranyitoval mukodtetve.
Also takaro lemez masszivan felszerelve a motorter ala.
Ezesetben nem tudja inditani ha teljesen idegen.
Ha pl bennfentes (markakereskedesben betanitott egy plusz kulcsot a kocsinak stb)
akkor a motorterben kellhet 1-2 pontos megszakitas az elektromos rendszerben.
Amihez mivel a motorter nem nyithato nem tud hozzaferni.
Ezek utan tuti tréler a vége, vagy keres masik kocsit.
30 millas autokat meg nem igy lopnak, sokkal szofisztikaltabb modszerek vannak.
Pl bemennek a lakasba es megkerik szepen hogy adja oda.... :)
Első korben ott kezdenem hogy a motorvezerlo komputer kapna a csatiknal egy takaro lemezt amit vagy zarral, vagy nagyon buzi csavarokkal lehet csak leszedni.
Aztan a motorterben a nagy fekete kor alaku csatit ami a termosztat felett van hasonlokeppen hozzaferhetetlenne tennem. (V6rol beszelek, tobbit nem ismerem)
Ha 166-ost akarnek lopni amiben nincs semmi csak a gyari cucc akkor vinnek egy befecs+valto komputert.
Letepnem a kocsi elejerol a maszkot egy elegans mozdulattal, nyithato a motorter azonnal.
Szethuznam a motorterben az emlitett csatit, + a valto csatit radugnam ha automata.
Ez eddig 30 masodperc :)
Innentől a kocsi indithato... esetleg kellhet direktben tap az AC pumpanak ha beraktunk egy rejtett kapcsolot, meg az onindito behuzotekercsnek. Ezek is muanyag elem letepesek + par masodperc alatt megoldhato dolgok. Asszem pl az AC pumpa kabel a hatso ules feltepese utan hozzaferheto. A rejtett kapcsolo megugye elol szokott lenni... :) Ez ellen az ved ha az ember az AC pumpa vezeteket a kabelkotegben kicsereli egy masikkal. Szin alapjan dolgoznak a tolvajok...meg a gyari doksik alapjan.
Szerencséjükre szabvanyos és következetes az autoipar etekintetben.
Egy krokodilcsipesszel azonnal lehet +12Vot nyomni neki ha elol meg is szakitottak.
Egy alkalmas edzett keses cuccal a zar elroppant, beszall.
Gyujtaskapcsolo elroppant, kormanyzar off.
Ha van motorterzar, valtozar stb akkor jonnek a szivasok.
Lehet bepakolni kezzel a valtot kettesbe, meg ha motorterzaras akkor
keresni egy masik autot. Macera kinyitni... plane ha van also takaro lemez a motorter alatt....
Szoval szerintem a tuti dolog ami emberi áru:
Vedolemez a befecs komputerre, h ne lehessen masikat radugni.
Motorterzar ....egy belso titkos kapcsolóval / infras vagy rovid hatotavolsagu radios taviranyitoval mukodtetve.
Also takaro lemez masszivan felszerelve a motorter ala.
Ezesetben nem tudja inditani ha teljesen idegen.
Ha pl bennfentes (markakereskedesben betanitott egy plusz kulcsot a kocsinak stb)
akkor a motorterben kellhet 1-2 pontos megszakitas az elektromos rendszerben.
Amihez mivel a motorter nem nyithato nem tud hozzaferni.
Ezek utan tuti tréler a vége, vagy keres masik kocsit.
30 millas autokat meg nem igy lopnak, sokkal szofisztikaltabb modszerek vannak.
Pl bemennek a lakasba es megkerik szepen hogy adja oda.... :)
Arno16620-01-2008 13:21:27 // 36872
Lophatatlan auto nincs, csak van amit nem éri meg ellopni....
Amugy a pajzs mellett "cerbero s" is erdekes lehet.
Epp most fejlesztem :)
TÜV stb engedely folyamatban VW gyári áldása megvan rá...
Már csak be kéne fejezni, és gyártásba vinni.
Lezarja ez is a motorteret, tobb ponton megszakitja az elektronikat, valtozar van benne mint masodik mechanikus vedelem...es ami a kulonleges benne hogy a kuplung hidraulikához csatlakozik, es ha aktivalva van (bennvan a valtozar) akkor egy puffer tartalyba megy a "kuplungolaj", magyarul beesik a kuplung. Gyakorlatilag onerobol igy csak brutalis roncsolással lehet a kocsit elvinni.
Tréler ellen meg semmi nem véd. De alfát nem lopnak trélerrel.
Plane 166-ost...
Mondjuk en egyikre sem koltenek egy fillert se ha 166rol van szó.
Ha uj passatom lenne akkor igen...
A meglevo immobiliser hegyeket is kiszedtem a kocsibol, csak hibalehetoseg es nehezebb lesz tole a verda. :)
Amugy a pajzs mellett "cerbero s" is erdekes lehet.
Epp most fejlesztem :)
TÜV stb engedely folyamatban VW gyári áldása megvan rá...
Már csak be kéne fejezni, és gyártásba vinni.
Lezarja ez is a motorteret, tobb ponton megszakitja az elektronikat, valtozar van benne mint masodik mechanikus vedelem...es ami a kulonleges benne hogy a kuplung hidraulikához csatlakozik, es ha aktivalva van (bennvan a valtozar) akkor egy puffer tartalyba megy a "kuplungolaj", magyarul beesik a kuplung. Gyakorlatilag onerobol igy csak brutalis roncsolással lehet a kocsit elvinni.
Tréler ellen meg semmi nem véd. De alfát nem lopnak trélerrel.
Plane 166-ost...
Mondjuk en egyikre sem koltenek egy fillert se ha 166rol van szó.
Ha uj passatom lenne akkor igen...
A meglevo immobiliser hegyeket is kiszedtem a kocsibol, csak hibalehetoseg es nehezebb lesz tole a verda. :)
Putyesz20-01-2008 13:17:12 // 36871
szivesen megnézném,érdekelne....:)!
Arno16620-01-2008 13:10:32 // 36870
Elvileg a teljes felszerelés a következő:
- 2 db teljesértékű kulcs
- 1db szervizkulcs
- 1 db kódkártya immobiliser
- 1 db kódkárta ICS
- 1db kodkartya Navi
- 1db kodkartya magahoz az autohoz
- 2 db teljesértékű kulcs
- 1db szervizkulcs
- 1 db kódkártya immobiliser
- 1 db kódkárta ICS
- 1db kodkartya Navi
- 1db kodkartya magahoz az autohoz
Arno16620-01-2008 13:08:02 // 36869
Ahha, nekem is csak ez maradt kizarasos alapon... mas resze mar nincs egyszeruen ami kehes lehetne... szerintem....
Ezer kösz, lehet nem varom meg a joidot, felzaklattal vele :)))
Ezer kösz, lehet nem varom meg a joidot, felzaklattal vele :)))
Arno16620-01-2008 13:05:30 // 36868
Aszondod a kapcsolo szar?! :)))) :))))
Kimertem a dögöt, es teljesen jó minden kontaktusa egesz a befecs komputerig jön az delej.
Közben az jutott eszembe hogy a fekpedalnal van egy segederintkezo a tempomatnak.
Lehet ez vagy nincs bekotve, vagy meg van zakkanva...meglesem majd..
Kimertem a dögöt, es teljesen jó minden kontaktusa egesz a befecs komputerig jön az delej.
Közben az jutott eszembe hogy a fekpedalnal van egy segederintkezo a tempomatnak.
Lehet ez vagy nincs bekotve, vagy meg van zakkanva...meglesem majd..
Charlie 16620-01-2008 12:20:33 // 36867
"...2. A pedál poti csatiját GYÁRI LEÍRÁS szerint ki kell vágni és a vezetékeket összeforrasztani, ha gond van vele..."
Majdnem pontosan így van, apróbb módosítással.
Anno én asszem cummantottam be először, majdnem minden baromságot megpróbáltunk kicserélni, mire az egyik Alfás szakemberismerősöm mondta ,hogy 2002 körül jött ki a gyárból egy szervízutasítás a szekszervizeknek, hogy amennyiben probléma van, ki kel vágni a csatit és egybeforrasztani. A vevők kezébe ez asszem soha nem került ki, ne keresgéljétek.
Majdnem pontosan így van, apróbb módosítással.
Anno én asszem cummantottam be először, majdnem minden baromságot megpróbáltunk kicserélni, mire az egyik Alfás szakemberismerősöm mondta ,hogy 2002 körül jött ki a gyárból egy szervízutasítás a szekszervizeknek, hogy amennyiben probléma van, ki kel vágni a csatit és egybeforrasztani. A vevők kezébe ez asszem soha nem került ki, ne keresgéljétek.
Charlie 16620-01-2008 12:14:55 // 36866
Félkamu. Az egyik ismerősömet is megpróbálták beetetni, most megy a per...
ha goondolod, megírom a sztorit.
ha goondolod, megírom a sztorit.
Putyesz20-01-2008 10:59:26 // 36865
Napot!Ti mit szóltok ehhez a PAJZS TECHNOLÓGIÁHOZ?tényleg lophatatlan az autó ettől?meg ha ellopják azt mondják hogy az aktuális árát kifizetik az autónak!!!!!!
Gábor16620-01-2008 10:51:38 // 36864
Az enyémhez is van mesterkulcs, de az Piros. Sőt a gyári riasztós autóhoz még egy riasztó kikapcsoló kulcs is van.
Gábor16620-01-2008 10:46:26 // 36863
Sziasztok:
Don két dologban tévedett (ami nagy ritkaság)
1. Az STR bekapcsolása idegessé teszi az autót. Szerintem csak kevésbé bosszantja az embert a rettenetes lassúságával. Ha az alap kicsit érzékenyebb lenne, mint az STR On és bekapcsolva (közel) olyan lenne mint egy bowden akkor lenne jó. Sarokkal adott gázfröcsnél (a lábfejem a féken, bal láb a kuplungon) helyzetben, nem történik semmi.
Vagyis a 166 egy nagy pullman. :-)
2. A pedál poti csatiját GYÁRI LEÍRÁS szerint ki kell vágni és a vezetékeket összeforrasztani, ha gond van vele.
Don két dologban tévedett (ami nagy ritkaság)
1. Az STR bekapcsolása idegessé teszi az autót. Szerintem csak kevésbé bosszantja az embert a rettenetes lassúságával. Ha az alap kicsit érzékenyebb lenne, mint az STR On és bekapcsolva (közel) olyan lenne mint egy bowden akkor lenne jó. Sarokkal adott gázfröcsnél (a lábfejem a féken, bal láb a kuplungon) helyzetben, nem történik semmi.
Vagyis a 166 egy nagy pullman. :-)
2. A pedál poti csatiját GYÁRI LEÍRÁS szerint ki kell vágni és a vezetékeket összeforrasztani, ha gond van vele.
Longman20-01-2008 09:04:14 // 36862
Szia! Alapvetően az a jó hogy a 155 is V6-os. Így sokminnden egyezik. Az akku mindneképp hátrakerül nekem, ha lesz motorcsere, ha nem..
Üdv.:
Longman
Üdv.:
Longman
ANGEL20-01-2008 08:50:05 // 36861
reggelt
Satti20-01-2008 08:42:51 // 36860
Ezt nem is tudtam, azt hittem, az nincsen, még nem láttam. Eddig csak a 146-hoz volt meg az a kulcsom, a többihet nem, pedig, minden más megvolt.
Don Gombóc20-01-2008 08:20:18 // 36859
Van pedig, barna színű.
BeczA20-01-2008 01:54:47 // 36858
Én nem túlzottan értek a témához, csak iciriv-picirit...
Nem okoz gondot a 155 és a 166-os közötti motortér elrendezési külmbség??
Gondolok itt a kiegyenlítő tartályra és hogy az akku a 166-ban hátra kerűlt.... csak mert a haverommal is inkábba 156-os mocijában kezdtünk el gondolkodni hogy azt egyszerűbb lenne átéípteni ezek miatt az apróságok miatt....
Nem okoz gondot a 155 és a 166-os közötti motortér elrendezési külmbség??
Gondolok itt a kiegyenlítő tartályra és hogy az akku a 166-ban hátra kerűlt.... csak mert a haverommal is inkábba 156-os mocijában kezdtünk el gondolkodni hogy azt egyszerűbb lenne átéípteni ezek miatt az apróságok miatt....
Longman19-01-2008 20:16:50 // 36857
Hello! Köszönöm a válszt. Még párszor át kell olvasnom amit írtál. :) De sokat segít. Ez a kulcsos dolog nálam nem biztos hogy kellene. Vagy nem tom. A történethez hozzátartozik, hátha így más megvilágításba helyez néhány dolgot: A motor nem 166-ba, hanem egy 155-ösbe kerülne beépítésre! Vagy kell mindneképp az eredeti gyújtáskapcsoló is a kulcsokkal, különben tilt az immo?Ezt nem vágom egészen.. Hmm, úgy látom vannak még itt buktatók..:)
Satti19-01-2008 20:03:23 // 36856
Ennyire ne szaladjunk előre, de elméletileg hosszú távon jó lesz a dolog:-))
Satti19-01-2008 20:02:02 // 36855
Sztem a 166-hoz nincs az úgynevezett mesterkulcs, mint ahogyan nincs a 156, 147-hez sem.
Charlie 16619-01-2008 20:01:02 // 36854
No, akkor lesz itt sztárgázsi :):):
Ha lesz lóvé, akkor veszel majd valami FÉRFIAS autót is ?:):):):)
Ha lesz lóvé, akkor veszel majd valami FÉRFIAS autót is ?:):):):)
Kilo166 (Droid#1)19-01-2008 20:00:50 // 36853
kb. mint egy kulcs, csak nincs rajta távirányító
Charlie 16619-01-2008 19:58:32 // 36852
Nem tom, én olyat még nem láttam.
Naná hogy valahol lennie kellet a kártyáknak, ahogy az a vas kinéz, nem hinném hgy trehány a gazdája.
Naná hogy valahol lennie kellet a kártyáknak, ahogy az a vas kinéz, nem hinném hgy trehány a gazdája.
Alfa Hím19-01-2008 19:53:51 // 36851
Köszi az infokat. Felhvtam a palit, és persze megvannak ak ódkártyák, csak elfelejtette odaadni.:-)
És közben meglett a pótkulcs is.!
De Mesterkulcs/szervízkulcs az nincs. Egyébként az hogy néz ki?
És közben meglett a pótkulcs is.!
De Mesterkulcs/szervízkulcs az nincs. Egyébként az hogy néz ki?
Satti19-01-2008 19:47:31 // 36850
Alakul a dolog, van munka, és nagyon jó a mozgás, teljesen más, még most is nehezen hiszem, hogy ennyi ember van, nap mint nap, már 3 autót el is adtam, másk 3-ra meg nagy valószínűséggel jönnek vissza, ma is sokan voltak, pedig még az idő is szar volt, de még így is folyamatosan jöttek.
Charlie 16619-01-2008 19:43:24 // 36849
Na hogy megy a bót ecsém ?:):):)
Satti19-01-2008 19:42:54 // 36848
....mint két gagarin.... abból is kettő van, és felfelé igyekeznek!:-))
Charlie 16619-01-2008 19:40:15 // 36847
Lehet, ezt talán Bo tudja.
Az viszont fix hogy 2 db teljesértékű jár hozzá, az mindegyikhez jár.
Az viszont fix hogy 2 db teljesértékű jár hozzá, az mindegyikhez jár.
Kilo166 (Droid#1)19-01-2008 19:25:53 // 36846
Naja.... akkucsere után az ICS csak bambán várja az aktuális nyerőszámokat.
Szervízkulcs szerintem jár hozzá.
Szervízkulcs szerintem jár hozzá.
Charlie 16619-01-2008 19:19:52 // 36845
Ha nem kaptál hozzá akkor gyorsan kérdezd meg hogy hova írta fel a kódokat, mert pl aksicserénél mindíg kéri, vagy ha bámri miatt áramtalanítod.
Charlie 16619-01-2008 19:19:03 // 36844
Ja igen. a Navit elfelejtettem.
Charlie 16619-01-2008 19:18:34 // 36843
Elvileg a teljes felszerelés a következő:
- 2 db teljesértékű kulcs
- 1 db kódkártya riasztó
- 1 db kódkárta ICS
EZ eddig biztos, nekem ezek megvannak
Ha jól tudom szervízkulcs külön nincs hozzá.
- 2 db teljesértékű kulcs
- 1 db kódkártya riasztó
- 1 db kódkárta ICS
EZ eddig biztos, nekem ezek megvannak
Ha jól tudom szervízkulcs külön nincs hozzá.
Kilo166 (Droid#1)19-01-2008 19:17:41 // 36842
3 db
Egy a kocsihoz, egy az ICS-hez, egy pedig a Navihoz
Egy a kocsihoz, egy az ICS-hez, egy pedig a Navihoz
Alfa Hím19-01-2008 18:51:40 // 36841
Hőány darab kódkártyája jár a 166-oshoz? Cacho faterja nem adott hozzá!
Sőt! Egy kulcsal hozta a kocsit, és megkérdezte, mi az a mesterkulcs:-)
Sőt! Egy kulcsal hozta a kocsit, és megkérdezte, mi az a mesterkulcs:-)
Satti19-01-2008 18:19:58 // 36840
Rendicsek, majd rúgdosom az embert, előkerítem hétfőn.
Don Gombóc19-01-2008 17:33:09 // 36839
Sürgesd barátom mert mennék érte kedden ha lehet, mert arra van dolgom. Köszike előre is.
Satti19-01-2008 17:31:51 // 36838
Hello Don! El van úszva a csákó, kész a jormányod, gombod, csak még nem tudta oda kihozni nekem, de a jövő hét elején elhozza, nincs gond.
Don Gombóc19-01-2008 17:26:39 // 36837
Mi van Sattikám? Képet kérünk előzetesben ha lehet.
Don Gombóc19-01-2008 16:06:22 // 36836
A fékpedálon lévő kapcsolóját nézd meg a Gábornak az csúszott félre vagy mi a szösz történt és azt kellett megigazítani neki azóta jó. Nekem sem működött csak három hónapig amikor megvettem a kocsit, de elvagyok nélküle. Attól izgágább vagyok hogy használjam. :)
Don Gombóc19-01-2008 16:03:57 // 36835
Ez a helyes neve nekije. :) De nekem is van a túrósban. A folytószelep és a gázpedálpoti reakcióját gyorsítja, magyarul teljesen idegessé teszi. :)
Kilo166 (Droid#1)19-01-2008 15:55:44 // 36834
Bekapcsoláskor, ha jól emlékszem nem gyullad ki a lámpa, hanem amikor a szabályzóval rögzíted a kért sebességet, akkor kezd el világítani. Fékezéskor kialszik. Az RCL gomb megnyomásakor gyullad ki újra.
Charlie 16619-01-2008 13:51:40 // 36833
Nekem van, de nem árulom el mert akkor nem adod oda a tempomatos bajuszkapcsolót :):):)
BeczA19-01-2008 13:46:05 // 36832
BeczA19-01-2008 13:42:10 // 36831
Gyútáskor fellvillan a Cruise lámpa??? Nekem szerintem az nem szokott....
Arno16619-01-2008 13:36:11 // 36830
Megőrít a tempomat.
Kimertem a kabelt a kar-EFI között hetvegen teljesen jó.
A komputer tempomatos autobol van, de sztem mindegyik tudja...
F5-ös bizti bennvan, a karhoz oda is megy a 12V. Szoval ez a resze tokeletes...
Gyujtaskor fel is villan a Cruise lampa, elalszik, es menet kozben akar mennyivel megyek sem tudom aktivalni, lampa sem gyullad fel stb....
Nincs vkinek otlete?
Kimertem a kabelt a kar-EFI között hetvegen teljesen jó.
A komputer tempomatos autobol van, de sztem mindegyik tudja...
F5-ös bizti bennvan, a karhoz oda is megy a 12V. Szoval ez a resze tokeletes...
Gyujtaskor fel is villan a Cruise lampa, elalszik, es menet kozben akar mennyivel megyek sem tudom aktivalni, lampa sem gyullad fel stb....
Nincs vkinek otlete?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?