Marad a regi compi+ kap egy chipelt 3.0-as tablazatot.
Igy korrekt mert ha az 5-ös valtohoz van "hegesztve" a befecs karakterisztika akkor nem kefeli el az ember. Csak emelni kell a benzinen alapbol mindenhol kicsit. H mennyit az kiderul ket gyari 2.5 vs 3.0 tablazat osszehasonlitasbol, ez van ismerosnek... aztan fenn lehet adni neki egy kicsit tobb benyat, meg zusammen visszavenni az elogyujtast picit. Vagy előre...nezopont kerdese :) Aztan ott a 240 paci.... meg a -2 liter varosban.
Nekem a 2.5-ön a chipelés után 6000-nel nagyon szepen megindult megegyszer...
Hianyzik kicsit az erzes... de remelem mar csak 2 hetig...
Forum >> 164-166
Arno16618-02-2008 12:10:26 // 37579
Arno16618-02-2008 12:04:08 // 37578
Nem birna a kihajtas/valto sajna hosszutavon. :(
Charlie 16618-02-2008 12:03:14 // 37577
gyertsákat....tököm...szelepeket akartam írni.
Charlie 16618-02-2008 12:02:36 // 37576
Mielőtt bármit esztergálsz, gondolkodj a hengerfejtömítésen.
Anno én beszéltem az Autodeltával, ők azt mondták hogy a gyári az csak az alacsonynomást, ergo 0,6-0,9 abr közt viseli el, így va valóban nagy teljesítménynövekedést akarsz elérni, bárhogy is éred el (turbo / kompresszor), 0,9 bar felett a tömítést cseréltesd ki többet bíróra.
Mintha azt is mondák volna anno, hogy a szelepeket is cserélni kell, mivel a nagy kompresszió miatt 0,9 bar felett akkora a hőleadás (és a teljesítmény) hogy károsítja a gyertyákat.
Jelzem, ezt nem én mondtam, hanem az Autodelta mérnöke amikor felhívtam.
Én csak tolmácsolom.
Anno én beszéltem az Autodeltával, ők azt mondták hogy a gyári az csak az alacsonynomást, ergo 0,6-0,9 abr közt viseli el, így va valóban nagy teljesítménynövekedést akarsz elérni, bárhogy is éred el (turbo / kompresszor), 0,9 bar felett a tömítést cseréltesd ki többet bíróra.
Mintha azt is mondák volna anno, hogy a szelepeket is cserélni kell, mivel a nagy kompresszió miatt 0,9 bar felett akkora a hőleadás (és a teljesítmény) hogy károsítja a gyertyákat.
Jelzem, ezt nem én mondtam, hanem az Autodelta mérnöke amikor felhívtam.
Én csak tolmácsolom.
Arno16618-02-2008 12:00:53 // 37575
Jahh, ebben a sorrendben :DD :DDD
Arno16618-02-2008 12:00:47 // 37574
Elviszed a mostani rugoidat szakihoz es melegen csavar rajta egyet.
Ultető rugokat sztem felejtsd el. Szetszedi a futomuved kb 3 honap alatt.
JTD rugokat is felejtsd el. En most rakatom vissza a regi V6 rugoimat. (sarga-piros pettyes)...
JTD nekem nagyon oreguras volt már... lagyabb mint a V6....
Esetleg ha erdekel vkit:
4db JTD rugo+lengescsillapito egyben...olasz szalonautobol vettem, teljesen tiptop allapotuak voltak. Kb fel evig hasznaltam...
Ultető rugokat sztem felejtsd el. Szetszedi a futomuved kb 3 honap alatt.
JTD rugokat is felejtsd el. En most rakatom vissza a regi V6 rugoimat. (sarga-piros pettyes)...
JTD nekem nagyon oreguras volt már... lagyabb mint a V6....
Esetleg ha erdekel vkit:
4db JTD rugo+lengescsillapito egyben...olasz szalonautobol vettem, teljesen tiptop allapotuak voltak. Kb fel evig hasznaltam...
Arno16618-02-2008 11:52:19 // 37573
Naés...az új ára 10... még mindig jobban járt ... :)
Arno16618-02-2008 11:51:07 // 37572
Helo Hölgyek Urak, előkerültem.
Mi a baj az automataval??!?!? Azon kivul hogy fogyoeszkoz peches esetben, de hat istenem.... :)
Bármikor rakhatod barhova a fokozatokat. Manualisnal meg recseg ropog ha 6e-nel /re rakod vissza 1-2 fokozatot... meg allandoan ott a nyomatek az uton valtas alatt is... ami kanyarban valtaskor kellemes tud lenni.
En jobban szeretem, pedig messze nem oregurasan vezetek...
Lampanal varosban mondjuk ne akarj gyorsulasi versenyt rendezni, de ha mar lenduletben van az auto akkor szuperfasza.
Juteszembe...tadammmtadammm:
Hetvegen mar mokolgattam 1 napot, de a mechanika melos lesz ha normalisra akarom... perpill ott tartok hogy megvannak a poziciok hol lenne ergonomikus, meg hova lehet felfogatni ganyolas nelkul.
És végre mukodik ez a nyüves tempomat...
A fekpedal kapcsolo volt 1 aramkoros... emiatt a computer ugy erezte allandoan nyomom a feket, nem engedte bekapcsolni a tempomatot.
Alakul a verda... a régi rugók szinterezőnél, a koni gátlók is megjöttek.
Kap egy felujitott megerősített kormányművet. A régi lógott kicsit, ez okozta a nem tökéletes úttartást... Ket het mulva ha minden igaz ismerős megcsinalja erre is a chiptuningot pici pézé...
Közben tesommal azon agyalok hogy a 2.5-ös mocibol csinalni kene egy kompresszorost... Ha már gépésznek tanul... legalább vmi normális diplomamunkája lenne :) En meg ugyis szeretek butykolni...
Don, Charlie! A hengerek feje sik/domboru? Vagy benne van a szelepeknek fészek?
Ti már láttátok szétszedve a mocit...
Mert ha az akkor siman le lehet szedni belőle esztergapadon, lecsökken a végkompresszio és lehet ráakasztani egy turbot/kompresszort...
Mi a baj az automataval??!?!? Azon kivul hogy fogyoeszkoz peches esetben, de hat istenem.... :)
Bármikor rakhatod barhova a fokozatokat. Manualisnal meg recseg ropog ha 6e-nel /re rakod vissza 1-2 fokozatot... meg allandoan ott a nyomatek az uton valtas alatt is... ami kanyarban valtaskor kellemes tud lenni.
En jobban szeretem, pedig messze nem oregurasan vezetek...
Lampanal varosban mondjuk ne akarj gyorsulasi versenyt rendezni, de ha mar lenduletben van az auto akkor szuperfasza.
Juteszembe...tadammmtadammm:
Hetvegen mar mokolgattam 1 napot, de a mechanika melos lesz ha normalisra akarom... perpill ott tartok hogy megvannak a poziciok hol lenne ergonomikus, meg hova lehet felfogatni ganyolas nelkul.
És végre mukodik ez a nyüves tempomat...
A fekpedal kapcsolo volt 1 aramkoros... emiatt a computer ugy erezte allandoan nyomom a feket, nem engedte bekapcsolni a tempomatot.
Alakul a verda... a régi rugók szinterezőnél, a koni gátlók is megjöttek.
Kap egy felujitott megerősített kormányművet. A régi lógott kicsit, ez okozta a nem tökéletes úttartást... Ket het mulva ha minden igaz ismerős megcsinalja erre is a chiptuningot pici pézé...
Közben tesommal azon agyalok hogy a 2.5-ös mocibol csinalni kene egy kompresszorost... Ha már gépésznek tanul... legalább vmi normális diplomamunkája lenne :) En meg ugyis szeretek butykolni...
Don, Charlie! A hengerek feje sik/domboru? Vagy benne van a szelepeknek fészek?
Ti már láttátok szétszedve a mocit...
Mert ha az akkor siman le lehet szedni belőle esztergapadon, lecsökken a végkompresszio és lehet ráakasztani egy turbot/kompresszort...
Charlie 16617-02-2008 19:19:15 // 37571
nem nyert !!!
Ezt a tippet már ellőtte valaki :):):)
Ezt a tippet már ellőtte valaki :):):)
W.17-02-2008 19:13:30 // 37570
Tegyél bele egy V6-os mocit..:))
Grando17-02-2008 19:08:55 // 37569
Mille grazie Don Gnocco! ;))
Don Gombóc17-02-2008 19:04:33 // 37568
Küldök egy váltóáttétel táblázatot.
Grando17-02-2008 18:57:21 // 37567
Iiiigen, ezt már említéd! ;)))
Grando17-02-2008 18:56:39 // 37566
Viszont azt nézem, hogy a kétféle váltónál csak az 1., az 5. és a 6. fokozat más. Az 5-ösnél az 1. fokozat áttétele nagyobb, vagyis nagyobb nyomatékkal indul, ergo ... ergo nemtudom, itt elakadtam... :DDD
Charlie 16617-02-2008 18:55:06 // 37565
Én nem szarnék be annyira.
Előbb motor be, próbáld ki hogy mit megy, aztán jön a közp. egység.
Amúgy az M1 bevezetőn ki lehet próbálni, ha kifelé néz a kamera a 19-esnél.
Előbb motor be, próbáld ki hogy mit megy, aztán jön a közp. egység.
Amúgy az M1 bevezetőn ki lehet próbálni, ha kifelé néz a kamera a 19-esnél.
Grando17-02-2008 18:53:41 // 37564
Hát kipróbálhatjuk majd, de nekem is ugyanaz az 5-ös váltó marad. Na meg még a vezérlőprogi thémáját is rendeznem kell. ;)))
Grando17-02-2008 18:50:06 // 37563
Grazie! ;))
Charlie 16617-02-2008 18:49:51 // 37562
Szóval úgy összegezném, hogy a 6 gang vs 5 gang esetén a 6 gang könyebben meglódul, a nagyobb ccm miatt a 2,3,4 kicsit lassabban pörög fel, de alig észrevehető, az 5. et a 6 gang gyorsabban leforogja, és a 67 évge hosszabb, de ha azt vesszük hogy az 5 gangnál végigteketve au 5. olyna 180-190 krül következik, akkor a 6 gang vége valahol 220 felett érződik.
Kipróbáljuk ?:):):)
Kipróbáljuk ?:):):)
Grando17-02-2008 18:36:47 // 37560
Köszike! ;)))
Grando17-02-2008 18:36:26 // 37559
A motor-vezérlőegység progijáról is vannak adataid 2.5 - 3.0 viszonylatban? :DD ;))))
Charlie 16617-02-2008 18:32:55 // 37558
1998 kezdettől 2000 Novemberéig:
2.0 TS és 2,5 V6 - 5 gang
3,8
2,235
1,52
1,156
0,914
-
3,545
3,0 V6 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,156
0,971
0,816
R 3,545
2000 November végétől
2.0 TS 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,161
0,961
0,861
R 3,545
2,5 V6 + 3,0 V6 csak 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,161
0,961
0,811
R 3,545
2004 től csak egyfajta 6 gangossal szerelték. AZ is köll.
Ergo:
Az anno 5 és 6 gang közti különbség:
A 6 gangosnak az 1 rövidebb
2,3,4 és R ugyanaz
5 rövidebb
6 hosszabb
Mégvalami ?:):)
2.0 TS és 2,5 V6 - 5 gang
3,8
2,235
1,52
1,156
0,914
-
3,545
3,0 V6 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,156
0,971
0,816
R 3,545
2000 November végétől
2.0 TS 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,161
0,961
0,861
R 3,545
2,5 V6 + 3,0 V6 csak 6 gang
3,5
2,235
1,52
1,161
0,961
0,811
R 3,545
2004 től csak egyfajta 6 gangossal szerelték. AZ is köll.
Ergo:
Az anno 5 és 6 gang közti különbség:
A 6 gangosnak az 1 rövidebb
2,3,4 és R ugyanaz
5 rövidebb
6 hosszabb
Mégvalami ?:):)
Grando17-02-2008 18:29:22 // 37557
Köszi! ;)))
Grando17-02-2008 18:20:50 // 37555
Marad minden, csak a motor ugrik bele. A vezérlőegységet meg majd illesztjük. Jó lenne vmi okosabb progi, ha már... ;))
Arra azért télleg kíváncsi leszek, hogy az ötös váltó hogy fog muzsikálni benne, bár viszonyítási alapom nem lesz. :DD Mondjuk a végtelen kettes az jópofa lesz.
Charlie! Fel tudnád rakni az 5-ös és a 6-os váltó összes áttételeit? Csak kéváncsi vagyok! ;)))
Arra azért télleg kíváncsi leszek, hogy az ötös váltó hogy fog muzsikálni benne, bár viszonyítási alapom nem lesz. :DD Mondjuk a végtelen kettes az jópofa lesz.
Charlie! Fel tudnád rakni az 5-ös és a 6-os váltó összes áttételeit? Csak kéváncsi vagyok! ;)))
Charlie 16617-02-2008 18:11:39 // 37554
Ez mondjuk igaz :):)
Charlie 16617-02-2008 18:11:13 // 37553
A röhej az hogy a sportronic IV sebessége elvileg vaéahol 0,720 körül van, így talán az a leghosszabb................
Don Gombóc17-02-2008 18:10:52 // 37552
10km/h a végén a különbség de az öt sebességeset el lehet huzatni 110 ig 2.ban.
Satti17-02-2008 18:10:26 // 37551
Az élet nem egy habostorta, de az nevet, ak utoljára nevet!:-))
Don Gombóc17-02-2008 18:09:27 // 37550
Át kell tenni a kompit is ha jól tudom az is meg van meg a kulcsok is és a kódkártyák is. Akkor semmi gond. Sem az immoval semmi mással sem.
Charlie 16617-02-2008 18:09:26 // 37549
5 gang:
V: 0,914
6 gang:
V:0,971
VI: 0,816
V: 0,914
6 gang:
V:0,971
VI: 0,816
Satti17-02-2008 18:08:46 // 37548
Annak idején azon csodálkoztam, mikor először hallottam, hogy a 166-ban nem széria a V6-ban a 6 sebességes váltó, mikor a 156 V6-ban szériában az van.
Don Gombóc17-02-2008 18:07:41 // 37547
Már szereztem kettőt. Csak szólni kellett volna. :)
Charlie 16617-02-2008 18:06:59 // 37546
Nem sokkal, a vége mejdnem ugyanaz.
Charlie 16617-02-2008 18:06:35 // 37545
:):):)
ne aggályoskodj :):):):)
Fog az menni . Legalább valaki aki nem lefelé lépeget :):):)
ne aggályoskodj :):):):)
Fog az menni . Legalább valaki aki nem lefelé lépeget :):):)
BeczA17-02-2008 18:05:54 // 37544
kíváncsi leszek a 2.5-ös váltóval (ua. 2.0TS) hogy fog muzsikálni a 3.0.... lehet hogy jobbatt fog gyorsúlni... szerintem rövidebbek az áttételei
Satti17-02-2008 18:02:11 // 37543
Ja, értem, viszont akkor mindent át kell papírozni, nem?
Grando17-02-2008 18:01:50 // 37542
5 gurigáért meg is csinálják, ha kiküldöd a mocit (ha jól emléxem...). :DD
Grando17-02-2008 18:00:56 // 37541
Semmi komoly, csak ráfért volna már egy rendbetétel a 2.5-re. És így ugyanannyiból kijövök (ha nem jobban) egy jó állapotban lévő háromezressel. (Azért lekopogom.) ;))
Satti17-02-2008 17:59:33 // 37540
Ja, az mán dőfi, vagy az Autodelta 3.7 mocija, az lenne az igazi!:-))
BeczA17-02-2008 17:59:32 // 37539
de motort sem tudsz szerezni :((
Grando17-02-2008 17:59:02 // 37538
Ez adódott. Most már beérem ezzel. Főleg, ha a vezérlőprogit is jól össze tudom hozni. ;))
Satti17-02-2008 17:57:59 // 37537
Miért, mi volt a gond?
Don Gombóc17-02-2008 17:57:28 // 37536
Énmár 3.2-est raktam volna bele. Az nincs senkinek úgy sem. :) 166-ban.
BeczA17-02-2008 17:56:58 // 37535
Sokan bírjuk itt a vérszívást ,de emiatt nem cserélünk autót ;)
Grando17-02-2008 17:56:41 // 37534
Szívátültetés lesz. Mán izgulok... :DDD
Satti17-02-2008 17:55:37 // 37533
Kicseréled a motort, vagy az egész autót?:-)
Don Gombóc17-02-2008 17:55:12 // 37532
Rohadt caps lockot nyomtam. :)
Grando17-02-2008 17:53:20 // 37531
Még pont időben futottál, mert hétfőtől 3.0 V6 lesz! ;)))
Don Gombóc17-02-2008 17:51:39 // 37530
5x 108 Z OATÓKÖRE, 58mm az agy átmérő, tehát a középső tehermentesítő furat az ET száma 41 azaz 41 milliméter. Ez az ET az a méret amely távolságra található a felni középvonalától a felni azon része amely feltámaszkodik az agyra. Jelen esetben a felni közepétől kifelé mérve 41 mm ez a méret, mert itt a személygépkocsiknál negatív ET számról beszélünk. Kifelé negativ befelé pozitív. De a pozitív Et-jűt azt már Kimi vezeti leginkább. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
646
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?