Forum >> 164-166
Kilo166 (Droid#1)26-05-2008 20:06:07 // 40079
Akkor erre igyunk :-))))
Grando26-05-2008 19:51:21 // 40078
Grat a géphez! ;)))
Putyesz26-05-2008 19:30:24 // 40077
jó választás:)
Putyesz26-05-2008 19:21:24 // 40075
nem sértődtem meg csak elkattantam:)!attól hogy sokat járok vele még nem igás ló!nem árufuvarozásra használom attól mert sokat megyek vele!a vele megtett kilométereket élvzetesen és nagy mellényel teszem meg:)!és röhögve megyek el a pályán a 3.0-es bmw-ek mellett 200-al mert nekem nem kell nézni az üzemanyagkijelzőt:):):)!bár itt az igaz hogy aki ilyet vesz ez nem érdekli de vannak akit igen:)!
Putyesz26-05-2008 19:12:51 // 40074
hát igen,az én bellám mióta nálam van csak futtában látta a benzinkutat:)!én qurva olcsón szerzem a nyálat ismerősöktől és ez nálam nagy előny!!!!!!ezért is vettem dízelt mert nem kell állandóan tankolgatni hanem beledobok egy 20-ast vagy 40-est és egy darabig bírja:)!
tibcsi26-05-2008 18:56:47 // 40073
Jo estét . Lecseréltem a64-est. 2.4 jtd , az uj szerzemény.
Kilo166 (Droid#1)26-05-2008 11:30:18 // 40072
Newtonnál reklamálj.... a fizikai rész felelőse :)))))
Arno16626-05-2008 11:14:24 // 40071
Logikus csak kellemetlen :) Egy luxusauto 40 fok melegben ne fujjon nekem meleget semmikor ha nem akarom :)
Az a gond h nem látom magam előtt a szervos zsalus rendszert... hirtelen azt sem tudom hol melegedhet át a rendszer ennyire...
Az a gond h nem látom magam előtt a szervos zsalus rendszert... hirtelen azt sem tudom hol melegedhet át a rendszer ennyire...
Kilo166 (Droid#1)26-05-2008 10:45:09 // 40070
Ezzel a jelenséggel is találkoztam, de szerintem normális. Ha a motortérben forró levegő van, ventillátor indításkor át kell öblítse a felmelegedett levegőt.
Kilo166 (Droid#1)26-05-2008 10:42:56 // 40069
Azért mert vki magas labdát dob és szívjuk a vérét, az még nem jelenti azt, hogy le is nézzük. Mentem én már Bravaval 166-os találkozóra, ugye? :-)))))
Arno16626-05-2008 10:24:11 // 40068
"... A következő években tovább drágul majd a gázolaj, emellett egyre
nagyobb lesz az árkülönbség is a benzinnel szemben - mondta az elemző. Az
áremelkedési nyomás 2011-ben vagy azután csökkenhet majd, addig ugyanis nem
várható, hogy jelentősen több dízel üzemanyagot állítanak elő az
olajtársaságok - fűzte hozzá Pletser Tamás.
Tovább drágíthatja a gázolajat és növelheti a két üzemanyagtípus közötti
árkülönbséget, hogy az uniós jogszabályoknak megfelelően hamarosan azonos
szintre kell hozni a két termék árának jövedékiadó-tartalmát - mondta az ING
olaj- és gázpiaci elemzője. Pletser Tamás megjegyezte: a benzin jövedéki
adója 103,5, a dízelé 58 forint. ..."
ehhh :-/
nagyobb lesz az árkülönbség is a benzinnel szemben - mondta az elemző. Az
áremelkedési nyomás 2011-ben vagy azután csökkenhet majd, addig ugyanis nem
várható, hogy jelentősen több dízel üzemanyagot állítanak elő az
olajtársaságok - fűzte hozzá Pletser Tamás.
Tovább drágíthatja a gázolajat és növelheti a két üzemanyagtípus közötti
árkülönbséget, hogy az uniós jogszabályoknak megfelelően hamarosan azonos
szintre kell hozni a két termék árának jövedékiadó-tartalmát - mondta az ING
olaj- és gázpiaci elemzője. Pletser Tamás megjegyezte: a benzin jövedéki
adója 103,5, a dízelé 58 forint. ..."
ehhh :-/
Arno16626-05-2008 10:20:34 // 40067
Nem értelek!
5x -ös élmény, ugye... 7.5*5 az jócskán több mint a 14.7 :) :) :)
5x -ös élmény, ugye... 7.5*5 az jócskán több mint a 14.7 :) :) :)
Arno16626-05-2008 10:10:32 // 40066
Hopp lehet nem voltam egyertelmu...
Szoval ha nem klimazok (kompresszon nem megy, ECON-ba vagyok) csak szelloztetek akkor csinalja ezt...
Hogy a kinti levegot fujta szepen...majd 5 perc mulva mikor ujrainditottam akkor omlik a meleg egy darabig...
Szoval ha nem klimazok (kompresszon nem megy, ECON-ba vagyok) csak szelloztetek akkor csinalja ezt...
Hogy a kinti levegot fujta szepen...majd 5 perc mulva mikor ujrainditottam akkor omlik a meleg egy darabig...
tipoatti26-05-2008 09:58:51 // 40065
Igaz az is, hogy minden viszonyítás kérdése... egy TS motor ősszel-télen budapesten simán bever 11-12 litert. Ehhez képest viszont nem sok a 14-15 lityi... Egyébként én is elgondolkodtam, hogy valamikor a nem annyira távoli jövőben jómagam is inkább ki fogok cashelni egy V6-ot ( a JTD eladása után )...
tipoatti26-05-2008 09:52:38 // 40064
JTD versus V6... a napokban volt szerencsém próbálgatni egy igen jó állapotó 3,0 V6-ot, mint írtam is itt róla. Feelingben kb. 5x érzés, mint a dízelem, el kell ismerni, pedig imádom az öthengeres kályhám hangját, motorjának működési kultúráját.
Namármost:
A 166 trip. compija nem igazán hazudik, ezt személyesen próbáltam nem 1x a 156-osaimmal szerzett tapasztalatok után.
A "continue" menüpontban a l/100 km.-re írt adat nálam perpill. 7,5!!! A V6-ban ugyanez az érték 14,7.... majdnem pont 2x a fogyasztása...
Akármennyire aranyárú a gázolaj manapság, azért ez nem semmi különbség...
Ja, a V6-ot a munkatársam megvette magának... nem kellett sokat oltanom... ma viszek neki 2 kelgyót az index alá... :)
Namármost:
A 166 trip. compija nem igazán hazudik, ezt személyesen próbáltam nem 1x a 156-osaimmal szerzett tapasztalatok után.
A "continue" menüpontban a l/100 km.-re írt adat nálam perpill. 7,5!!! A V6-ban ugyanez az érték 14,7.... majdnem pont 2x a fogyasztása...
Akármennyire aranyárú a gázolaj manapság, azért ez nem semmi különbség...
Ja, a V6-ot a munkatársam megvette magának... nem kellett sokat oltanom... ma viszek neki 2 kelgyót az index alá... :)
Don Gombóc26-05-2008 08:28:15 // 40063
Na ezeket a katalógusokat dobtam ki a faszba. :) Ebből annyi igaz hogy a turbót újíttattam fel 200 ezernél mert ette az olaja, bár most is eszi. :) A többi nem igaz. Mindezek a hibák természetesen előjönnek bármilyen autónál a gondatlan üzemeltetés miatt. Láttam már megbontott hibátlan 2,4 jtd 166 dízelt is 350 ezerrel aminek a hengerfeje hibátlan volt. Gondolom odafigyeltek rá. A turbón kívűl meg a V6 TB a legigénytelenebb jószág, a komjuter is alpból megegyezik a többiével, egy kis eltéréssel, ami az owerboost kezelését jelenti.
Don Gombóc26-05-2008 08:18:52 // 40062
Azért remélem ez nem lesz olyan sértődékeny topic mint a dízelmániás. :)
Cro16625-05-2008 20:51:02 // 40061
Megjegyezném,hogy a gázolaj drágább mint a benzin:)
Putyesz! Azért nehogy elkezdjünk már elnézést kérni,mert nekünk csak xar olajkályhánk van!
Mellesleg, nem mondanám ,hogy több gond van a diesel-el,ha valami jó akkor jó!(maga a motor a kategoriája egyik legjobbja!)Ha meg xar akkor tökmindegy milyen motor van benne!:) Ha úgy használod a benzinest,ahogy azt elvileg lehet(nyírod,mert azt hiszed azért turbós)meg is lehet nézni hány km-t teszel meg vele gond nélkül.
A diesel-t meg nem azért veszik általában hogy nyírják,hanem hogy nyugodtan eljussanak vele A-ból B-be,kevesebb költséggel.Én évente jelenleg kb 15000km ert használom,de még igy se fordult meg a fejemben ,hogy benzinest vegyek!Ez az én véleményem.
Idéznék a Használtautó katalógusból (tipushibák):
"-ingadozó alapjárat(2.0 TS)
-indítási nehézségek (2.0 V6 turbo)
-Turbóhibák (2.4 JTD, 2.0 V6 Turbo)
-Katalizátorhibák (2.0 V6 Turbo)
A motorok közül a nagy tömegű autóval kissé tulterhelt kétliteressel lehet több baj,ennek elszennyezödő gyujtógyertyái bizonytalanná tehetik az alapjáratot és a hidegindítást is.
Minden dizelmotor tartós,a hidegindítás utáni hajszolás azonban a hengerfej gátrepedéséhez vezet.A tartós nagy sebességű autopálya-használat is a hengerfejen okozhat deformációkat.
A turbok rövid életüek,legtöbb gond a csapágyazással van.
A V6-os motorok közül a turbostól jobb tartózkodni,a motorirányítás csak cserével orvosolható hibái gyakran vezetnek indítási nehézségekhez,és a turbó is hamar csereéretté válik.Ugyancsak a V6 os turbós benzines gyakori hibája a mélyre szerelt katalizátor törése,a hiba a kipufogóból hallható zörgésröl könnyen felismerhető."
Nyilván nem szentírás de azért elgondolkodtató írás sztem.
Putyesz! Azért nehogy elkezdjünk már elnézést kérni,mert nekünk csak xar olajkályhánk van!
Mellesleg, nem mondanám ,hogy több gond van a diesel-el,ha valami jó akkor jó!(maga a motor a kategoriája egyik legjobbja!)Ha meg xar akkor tökmindegy milyen motor van benne!:) Ha úgy használod a benzinest,ahogy azt elvileg lehet(nyírod,mert azt hiszed azért turbós)meg is lehet nézni hány km-t teszel meg vele gond nélkül.
A diesel-t meg nem azért veszik általában hogy nyírják,hanem hogy nyugodtan eljussanak vele A-ból B-be,kevesebb költséggel.Én évente jelenleg kb 15000km ert használom,de még igy se fordult meg a fejemben ,hogy benzinest vegyek!Ez az én véleményem.
Idéznék a Használtautó katalógusból (tipushibák):
"-ingadozó alapjárat(2.0 TS)
-indítási nehézségek (2.0 V6 turbo)
-Turbóhibák (2.4 JTD, 2.0 V6 Turbo)
-Katalizátorhibák (2.0 V6 Turbo)
A motorok közül a nagy tömegű autóval kissé tulterhelt kétliteressel lehet több baj,ennek elszennyezödő gyujtógyertyái bizonytalanná tehetik az alapjáratot és a hidegindítást is.
Minden dizelmotor tartós,a hidegindítás utáni hajszolás azonban a hengerfej gátrepedéséhez vezet.A tartós nagy sebességű autopálya-használat is a hengerfejen okozhat deformációkat.
A turbok rövid életüek,legtöbb gond a csapágyazással van.
A V6-os motorok közül a turbostól jobb tartózkodni,a motorirányítás csak cserével orvosolható hibái gyakran vezetnek indítási nehézségekhez,és a turbó is hamar csereéretté válik.Ugyancsak a V6 os turbós benzines gyakori hibája a mélyre szerelt katalizátor törése,a hiba a kipufogóból hallható zörgésröl könnyen felismerhető."
Nyilván nem szentírás de azért elgondolkodtató írás sztem.
Kilo166 (Droid#1)25-05-2008 20:32:52 // 40060
és még sértődékeny is hozzá! Halmozottan hátrányos :-)))))))
Itt mindenkinek megvan a maga keresztje... ha látnád engem hogy szekálnak a vonóhorog miatt :-)))))))))))))))
Itt mindenkinek megvan a maga keresztje... ha látnád engem hogy szekálnak a vonóhorog miatt :-)))))))))))))))
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)25-05-2008 20:32:27 // 40059
Hát nemtudom mivel drágább fentartani ;)
A0 biztositás 14300 nem budapest
Egy JTD-hez képest 100km en kb 6-700Ft al többe kerül az üzemanyag.
50ezer km nél 400ezer az üzemanyag különbség jelen áraknál, feltéve ha kúton tankolunk ugye ;)
És ha kicsit dinamikusan jár az ember egy 1.6 is bekap 8-9 litert.
A 2.0TS 16V nálam pl többet evett mint a turbo ugyanazon vezetési stilusnál (10-13L)
Kb ezen érvek miatt nem vettem dizelt, pedig évente kb 60-80E km szoktam menni.
Az uj autokat és áraikat figyelembe véve gyakorlatilag a motor élettartama alatt térül meg az árkülönbözet a dizel és benzines közt ;)
De hát fene tudja. Van 1.0L 3 hengeres fűnyíró is 5l/100km :D
Alfa nem biztos hogy jó választás munkagépnek ez kétségtelen. Mmint anyagi szempontból.
A0 biztositás 14300 nem budapest
Egy JTD-hez képest 100km en kb 6-700Ft al többe kerül az üzemanyag.
50ezer km nél 400ezer az üzemanyag különbség jelen áraknál, feltéve ha kúton tankolunk ugye ;)
És ha kicsit dinamikusan jár az ember egy 1.6 is bekap 8-9 litert.
A 2.0TS 16V nálam pl többet evett mint a turbo ugyanazon vezetési stilusnál (10-13L)
Kb ezen érvek miatt nem vettem dizelt, pedig évente kb 60-80E km szoktam menni.
Az uj autokat és áraikat figyelembe véve gyakorlatilag a motor élettartama alatt térül meg az árkülönbözet a dizel és benzines közt ;)
De hát fene tudja. Van 1.0L 3 hengeres fűnyíró is 5l/100km :D
Alfa nem biztos hogy jó választás munkagépnek ez kétségtelen. Mmint anyagi szempontból.
Gonosztevő25-05-2008 19:48:49 // 40058
Én is dieselt akartam,de én viszont keveset használom,csak 7végén vagyok itthon általában, akkor sem messze,feleségem esetleg hétközben is,és igy viszont belefér a V6 Turbo!
Ahogy Te használod tök egyértelmű a diesel választása! Nagyon sokan fél kezüket adnák ha lehetne egy 2.4 JTD 166-osa! Nem igaz?
Ahogy Te használod tök egyértelmű a diesel választása! Nagyon sokan fél kezüket adnák ha lehetne egy 2.4 JTD 166-osa! Nem igaz?
Putyesz25-05-2008 19:43:01 // 40057
ja,én is azt vettem volna de hát én nem birom fenntartani,főleg ilyen benzinárak mellett!!!!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)25-05-2008 19:42:55 // 40056
Azért hozzá kell tegyem ha normálisan közlekedek, akkor 9 literrel elmegy a V6tb.
Persze nem budapest full dugóban. Így egy 7-8l dizeltől most már alig tér el az üzemanyagköltség. Viszont egy dizelért többet kérnek, nyűgösebb motor stb.
Mérlegelendő hogy hány litert benzint veszel abból amivel többbe kerül a kájha és stb.
Persze nem budapest full dugóban. Így egy 7-8l dizeltől most már alig tér el az üzemanyagköltség. Viszont egy dizelért többet kérnek, nyűgösebb motor stb.
Mérlegelendő hogy hány litert benzint veszel abból amivel többbe kerül a kájha és stb.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)25-05-2008 19:38:29 // 40055
Nem szar az te !! Csak nagyon "más" ;))
Az érveid jogosak, ezért nevezem az egyiket élményautónak, a másikat meg igásnak :D
Az érveid jogosak, ezért nevezem az egyiket élményautónak, a másikat meg igásnak :D
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)25-05-2008 19:36:43 // 40054
Hát jah ez igy van. akinek volt mind2 az tudja igazán.
2.4TD és 2.0V6TB olyan 2 vagy 3 naprendszer lehet a különbség :D
2.4TD és 2.0V6TB olyan 2 vagy 3 naprendszer lehet a különbség :D
Putyesz25-05-2008 19:35:50 // 40053
hát jó de én nem csak dísznek használom a gépet,én naponta több száz kilométert megyek vele,sokat városban és nem nagyon bírnám finanszírozni egy V6 TB vagy egy 3.0 V6-ot!aki így megteheti az örülhet én nem birom!ez van,nem mindenki született olajsejknek!!!!nem értem az ilyen embereket,attól dízel van a 166-omban már egy rakás szar!!!!!köszi!!!!
Gonosztevő25-05-2008 19:21:29 // 40052
Ez nagyon nagy beszólás! Tecc! ::)))
Gonosztevő25-05-2008 19:20:47 // 40051
Szia! Hát igen az 1.6os után nagyon más!
Kilo166 (Droid#1)25-05-2008 18:18:05 // 40050
Trombozis barátom mondta, hogy "Dízellel járni olyan mint melegnek lenni. Egyre elfogadottabb, de még mindig gáz" :-ppppppppppp
Smith25-05-2008 13:36:20 // 40049
még egy akármilyen szívó benzines is sokkal nagyobb feeling mint akármilyen kályha. Ez van.
Smith25-05-2008 13:35:20 // 40048
hát nem is.... én és dizellel tolom de azért egy benzines.... megmondom őszintén hogy NAGYON HIÁNYZIK A BENZIN motor :(
Putyesz25-05-2008 11:41:18 // 40047
normális motoros.........hm,jól van,a dízelek már nem is azok......:):):):):):):):)!
Don Gombóc25-05-2008 11:37:01 // 40046
Gratulálunk! Végre egy normális motoros. :)
Gonosztevő25-05-2008 10:45:37 // 40045
Sziaszok ,,Nagyvadasok"!
Megvettük az új ótót,166 2.0 V6 Turbo!
Még majd ismerkednünk kell,mert sok minden új nekünk benne!
Biztos vagyok benne,hogy tudtok majd pár hasznos infóval szolgálni!
Majd jelentkezem!
Üdv. mindenkinek!
Megvettük az új ótót,166 2.0 V6 Turbo!
Még majd ismerkednünk kell,mert sok minden új nekünk benne!
Biztos vagyok benne,hogy tudtok majd pár hasznos infóval szolgálni!
Majd jelentkezem!
Üdv. mindenkinek!
W.25-05-2008 09:38:11 // 40044
Nincs benne gáz! Ugyanígy jártam nemrég. Valahol szivároghat. Feltöltötték és azóta hűt.
Falatka25-05-2008 07:51:41 // 40043
Szerintem nézessd meg egy klímással.
Nekünk, Tipoattival is hasonló gondunk volt. Ő megúszta némi apróbb javítással a klimakompresszorával, nekem sajnos a cserét dobta a gép :( Viszont nekem még maradt valami alkatrész belőle. Talán a kuplungja, vagy mi :) Ha odáig fajul a dolog, hogy szükséged lenne rá, szólj.
Ha barátom megy utánam javíttatni akkor neki pont ez a motyó lett volna jó :)
A Nagykörősi úton van egy klímás ami szerintem elég korrekt árakkal és gyorsan dolgoznak.
Nekünk, Tipoattival is hasonló gondunk volt. Ő megúszta némi apróbb javítással a klimakompresszorával, nekem sajnos a cserét dobta a gép :( Viszont nekem még maradt valami alkatrész belőle. Talán a kuplungja, vagy mi :) Ha odáig fajul a dolog, hogy szükséged lenne rá, szólj.
Ha barátom megy utánam javíttatni akkor neki pont ez a motyó lett volna jó :)
A Nagykörősi úton van egy klímás ami szerintem elég korrekt árakkal és gyorsan dolgoznak.
Smith24-05-2008 20:37:08 // 40042
124.000 km? És 1.550.000 HUF. Valami nem stimmel.... Ha ez igy van akkor ezt érdemes megvenni tartalékautónak is :)
Firemanus24-05-2008 20:11:14 // 40041
Csatlakozom Kilohoz,nekem is elment a gáz fele félév alatt és akkor kb.ugyanezt csinálta mint neked.Plussz érdemes megnézni,mennyire retkes a klímahűtő.
Kilo166 (Droid#1)24-05-2008 19:52:11 // 40040
gáz van benne?.... nekem vszinüleg szivárog valahol, mert félévente rá kell tölteni 3 dkg-t. a jelenség egyébként egyezik az enyémmel.
Arno16624-05-2008 12:20:45 // 40039
Hi Urak!
Zoard, navi CD megy?
Mindenki: Miota megvettem az alabbit csinalja, gondoltam vegere jarok....
16 fokra pl be van allitva... klima nem megy, csak szelloztet.
Leallok. Beinditom kicsit kesobb... eleg tisztes meleget fuj...mintha atmelegedne az egesz...
Mindenkinek csinalja ezt, vagy vmelyik zsalum/szervom bohockodik?
Kösz!!!
Zoard, navi CD megy?
Mindenki: Miota megvettem az alabbit csinalja, gondoltam vegere jarok....
16 fokra pl be van allitva... klima nem megy, csak szelloztet.
Leallok. Beinditom kicsit kesobb... eleg tisztes meleget fuj...mintha atmelegedne az egesz...
Mindenkinek csinalja ezt, vagy vmelyik zsalum/szervom bohockodik?
Kösz!!!
Zoard23-05-2008 10:26:21 // 40038
Szuper:) Nem tudtam h ennyi az egész ez a telefon autóskártya. Köszi szépen:)
Grando23-05-2008 10:16:48 // 40037
Bármikor, bárhol! :)))
Satti23-05-2008 10:11:49 // 40036
Na, mi a fene, már nyelvújító is vagy?:-))
Grando23-05-2008 10:03:03 // 40035
adókőzet = adókörzet :DD
Grando23-05-2008 10:02:19 // 40034
Ez gondolom függ a szolgáltatótól és az adóközettől. Pesten nem hiszem, hogy lenne ilyen gond. ;))
Kilo166 (Droid#1)23-05-2008 09:55:10 // 40033
Csak mivel átirányítással oldják meg az azonos számot, így nem ritka, hogy megkérdik melyik országban vagyok, mert olyan lassan kapcsolt a rendszer :))))
TáDé23-05-2008 06:48:21 // 40031
Ha 164 2,5 TD-vel kapcsolatban kell segítség , írd meg nyugodtan ... elég rendesen ismerem. ;)
KOVÁCS23-05-2008 05:36:18 // 40030
Hé emberek, nem dolgozik valaki alfa szervízben? Egy konkrét dolog érdekel, abban van szükségem segítségre.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?