Forum >> 164-166

W.04-12-2012 16:13:47 // 64979
Zotya 16404-12-2012 14:52:24 // 64978
Mutatós lett ismét , egyre frankóbban alkotsz. Gratula. :)))
vm04-12-2012 12:19:52 // 64977
Nem tűnt az el... Majd nézd meg nagyban, nyomtatva ;-)
Smith04-12-2012 09:21:48 // 64976
Igazából azért írtam mert egyáltalán nem sokallottam a szerelésért meg a többi cuccért a 35000-et. A "számlán" 11000 volt a munkadíj a többi az anyag. Megmondom őszintén én 11000 ft-ért még egy csavart se hajtanék ki...
Don Gombóc04-12-2012 08:18:13 // 64975
Nem is volt drága a felújítás. A sima siklócsapágy és támcsapágy cserés felújítás a centírozással együtt, az játszik 40 és 60 ezer között. Ha lapátot is cseréltek, az azt jelenti hogy tengelyt is, az általában 120 és 150 között szokott lenni sok cégnél. Szerintem jól jártál. A jó olaj mag az egyéb kütyük azok ennyit kóstálnak.
Luigiano04-12-2012 08:12:27 // 64974
Bocsánat, tényleg lemaradt.
2.4 JTD 166-os , 2006-os évjárat.
W.04-12-2012 06:50:41 // 64973
Talán annyiban nem az igazi, hogy eltűnt a fotóról a napfény csillogása és azért mégiscsak június van...:))
vm03-12-2012 20:58:34 // 64972
Remélem nem gáz hogy átalakítottam a képet freskóvá ;-)
W.03-12-2012 20:28:15 // 64971
Milyen illusztris társaságba került a vasam...:))
vm03-12-2012 20:25:43 // 64970
No hát örülök ha tetszik ;-)
Kicsit hézagosan voltam mostanában, mert péntek reggel a t-home már lekapcsolt, a UPC viszont csak ma este kapcsolt be...
Louis03-12-2012 19:26:38 // 64969
Jó lett nagyon :)

(Remélem a pénzt is megkaptad.)
forrasr03-12-2012 17:41:35 // 64968
Szerintem is nagyon jó!
Totti (NagyVad)03-12-2012 17:09:24 // 64967
Zsír !!! Minő kitüntetés hogy a Bella egybedűl van! :-) (Gondolom a formátum miatt)
Bianco03-12-2012 16:48:45 // 64966
Ez nagyon király lett! Nekem is ez tetszik a legjobban az eddigiek közül! Természetesen a többi sem rossz!!! :-)
Föckös03-12-2012 16:08:55 // 64965
nem derült ki hogy milyen motorról van szó
Szabek03-12-2012 15:54:20 // 64964
164 hez keresek bal első lámpát vagy csak búrát segitséget köszönöm
Luigiano03-12-2012 15:26:01 // 64963
Sziasztok, segítséget kérnék!
Úgy néz ki, kuplungos a paripa. Tanácsot várnék, tárcsa, csapágy, lendkerék ügyben, hol mennyiért, ilyesmi.
Köszönöm!
Föckös03-12-2012 13:54:50 // 64961
félő, hogy jövőre vagy az utáni évben igen...
Zoli198003-12-2012 13:35:41 // 64960
Nem fogsz.....
Föckös03-12-2012 13:32:45 // 64959
én nem akarok tudni róla... :-)
Zoli198003-12-2012 13:14:09 // 64958
Na ez az infó viszont nekem érdekes.....
Grando03-12-2012 12:21:32 // 64957
Ez eddig a legjobb. Nagyon bazijó! Gratula és köszönjük! ;)))
vm03-12-2012 12:06:26 // 64956
Föckös03-12-2012 11:56:36 // 64954
baráti ár a felújításra
Smith03-12-2012 11:48:32 // 64953
Köszönöm mindenkinek a turbóra vonatkozó tippeket!

Bontott lett volna 80-ért, kitudja miből, kitudja honnét, kitudja mennyit ment...

Úgyhogy most 110.000 jó magyar forintért fel lett újítva a turbóm. Gyak. minden rossz volt benne. Csapágyassá vált, aztán ledarálta a lapátjait... szóval most újra szépen muzsikál. És még szép is, külsőre is!!!! :)

Van egy "apró" jótékony mellékhatása is a turbócserének: megszűnt a felvillanó motor hibajel is, ami már 3-4-5 éve kísért folyamatosan!!!!! Nagy taposásnál megtorpanás, felvillanás, néha emergency mód volt tapasztalható. Volt emiatt EGR pucolás, LMM csere, turbó nyomás szabályzó csere, de nem segített semmi. A turbó csere most megoldotta legalábbis úgy néz ki. Szóval magamtól ha nem hullik szét, úgyse cseréltem volna emiatt turbót...

A turbó ki-be szerelése, levegőszűrő, olajszűrő, gázolajszűrő és a bele illő selenia wrd cseréje összesen még plusz 35000 Ft-ba fájt nekem.
Föckös02-12-2012 19:15:21 // 64952
Köszi az infókat urak!

egész kábelkorbács kiszerelve, 10 db vezeték szakszerűen újrahúzva.

Nem olyan gány módon ahogy az a büdös paraszt forrasztgatta-toldotta meg a gumicsövön belül...

Rögtön működik a minden világítás, és a csomagtér nyitás is! ;-)
GTPeti02-12-2012 12:05:49 // 64951
OFF
Az 520D-ben egyetértünk. :) Habár... "teleportnak" pályán az is megteszi manapság. :)
ON
Don Gombóc02-12-2012 11:43:28 // 64950
Nem !!!!!!! :-)
Aki gazdag és nem él, az bassza meg.
Ez nem ész nélküli pénzszórás, hanem az élet apró örömeinek a kihasználása. Már ha van hozzá esze. De nincs, csak pénze. Ez olyan Németes dolog. :-)
Nekem inkább az Olasz életvitel tetszik.
Például egy BMW-t sem nagyon tudok megemészteni dízel motorral, és bár most tetszik ez a legújabb 5-ös bömös, de amikor meglátom rajta a 520 D feliratot, összeszorul a gyomrom. Inkább kérné jelzés nélkül. :-)
Don Gombóc02-12-2012 11:35:49 // 64949
Az csak marketing az a 20 ezres állítás. Nekem több mint 100 van benne állítás óta, és ugyan úgy szól csetteg egy kicsit mint állításkor. Ugyan is a a 0,24 es érték ami a gyári szívó hézag az jó, de ha használod a verdát és sokat pörgeted, akkor 0,3 ra kell állítani, mert így jobb a viselkedése a hőterhelésre. És a 0,3-as beállításnál már van ketyegő hangja. Mondom csak akkor ha pörgeted. Márpedig pörgeted, mert ha nem akkor át kell állni a sötét oldalra. :-) És amúgy is pörgetni kell a kicsikét, mert ez igen rövid löketű pörgős motor. No meg erre született.
Don Gombóc02-12-2012 11:30:21 // 64948
Azért nem ajánlják, mert egyszerű az agyuk. :-)
András Bácsi ( alias Bandi ) megmondta a valót. Egyszerű de nagyszerű. :-)
W.01-12-2012 13:20:07 // 64947
Olvass vissza picit....:))
Rovar01-12-2012 12:15:42 // 64946
Köszönöm!

Átnézem mindet,nem sajnálom rá az időt. Nemtudod lehet ehet ehez találni rajzot?
Egy komplett kapcsolási rajz egyébként sem ártana..
Rovar01-12-2012 12:12:21 // 64945
Köszönöm szépen! Így legalább el tudok indulni valamerre... Aszthiszem keresek egy kollégát vagy egy jóindulatú bontóst aki megengedi hogy teszteljem a zöld dobozt mielőtt megvenném.
Marklar15501-12-2012 10:13:05 // 64944
Ámátőr film...:)
Grando30-11-2012 23:52:11 // 64943
Úgy, úgy. :)
GTPeti30-11-2012 23:21:50 // 64942
Értjük mi a tréfát, csak... ;)
Grando30-11-2012 22:33:48 // 64941
Haggyámánfaxságaiddal megint.
GTPeti30-11-2012 21:57:24 // 64940
Azóta egy benzines van mutatóban a flottájában. A többi a sötét oldalról való. :PPP
Pedig AB keni vágja az Alfákat. Homoxem a gépezetben? :)
Grando30-11-2012 21:49:34 // 64939
Mer kellett neked eladni annak idején. :)
András bácsi30-11-2012 21:45:42 // 64938
Ugyan már. :) Mi az a 24 db hidrotőkéhez képest. Ráadásul a szívókat nem is nagyon kell bántani.
Éppen a napokban autóztam egy ilyen motorú géppel (ugyan nem 66 volt), de kéne még mindig. Jó cucc, csak óvakodni kell a török és magyar tulajoktól. :)
Grando30-11-2012 21:16:46 // 64937
A 20ezrenként kötelező szelephézag ellenőrzésről, és az elmulasztás jótékony hatásairól azért ne feledkezz meg ilyen nagyvonalúan. :))
András bácsi30-11-2012 21:09:06 // 64936
Mivel egyszerűbb konstrukció, így kevesebb a hiba. Tény, hogy kevesebb hozzá a cucc, de ha hozzá kell nyúlni, akkor a 24V V6 sokkal többe kerül. És a V6TB ugyanúgy megy, mint a 3.0, de kevesebb nyállal is beéri.
Grando30-11-2012 21:08:59 // 64935
Még egy kép is jár hozzá ajándékba, csak ma, csak nektek! :)))
W.30-11-2012 21:04:14 // 64934
Hasonló panaszokra, asszem Arno írta régebben, hogy testprobléma. Át kell nézni ezeket:


Grando2010-01-28 17:59:36 // 14
Itt van, én kimentettem anno, mert ez is egy neuralgikus pont. Vagy pontok. Vagy Punkte. :DDD
Imígyen fogalmaza Arno Maestro, minden földelések nagy tudója:

"Megnéztem mindet a csomagtartósok kivételével...
Annyit biztos javult a helyzet hogy ha mindket elso ablakot felhuzott allapotban tovabb akartam huzni, akkor regebben kattogott veszettul. Mostmeg egyet kattan a relésdoboz ahogy kell, aztan megnyukszik...vmi föld gondja volt... :-/

C13: Jobbos fenyszoro mogott lent a nyulvanyon
C10: Balos detto
C61: A kiegyenlítő tartaly és az ABS egyseg kozott a doblemezen.
C12: detto
C40: Az első hengersor vegen a termosztat környékén
C25A: A tuzfalon a kiegyenlítő tartaly mellett a kis doboz alatt amiben két 6-os csavarra mennek a vastag piros kabelek, masikra meg ez a föld.
C25B: Az ablaktörlő motor alatt kb. Kintről siman hozzaferhető leszedve a kis tisztitónyílást...
C20: A kesztyűtartó mögött...(Kesztyűtartó kiszedés - 3 csavar, utána ott figyel...
C21: Az anyós lábtérnél levő karpitelem mögött....
C50: detto
C15: Kmora mögött
C15B: A kormanyoszlopon egy kis buzi késes...alig talaltam meg.
C34: A kezifek alatt"
tipoatti30-11-2012 18:24:53 // 64933
Nekem csak hasonló bugom volt... Egyfolytában világított a hátsó lámpám, ha gyújtáson volt, ha nem, mindenhogy. A "zöld doboz"-nak nevezett lámpavezérlő computer(?!) hibásodott meg... Az idő teltével hajlamos meghibásodni.
Rovar30-11-2012 18:20:17 // 64932
Sziasztok!

Kérek szépen egy kis segítséget. Ha találkozott valaki hasonló problémával kérem írjon!Szakmaiban már próbálkoztam,de nem jött még megoldás:( Adott a 166-os "rovar" Gyújtáson(nincs felkapcsolva semmi)világít a jobb oldali helyzetjelző elől és hátul is.Ha felkapcsolom a világítást, az első lámpáim ugyan világítanak,de a bal hátsó egyáltalán nem és elől a helyzetjelző sem megy:( Viszont villognak,kb 5-10másodpercenként villannak azok az égők amik egyébként nem működnek. Ja és ilyenkor ködlámpát sem tudok kapcsolni:( Bár rövid időre,de néha meg minden rendben működik.

Előre is köszönöm!
GEORGE30-11-2012 17:49:19 // 64931
Mikori film, hogy 3M -ért a 164-es? :-)

Amúgy ólmot és 3m friss betont az ilyen szarházira. . . .
Marklar15530-11-2012 17:36:34 // 64930
Nemtom volt e már. De 4" nél... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.