Forum >> 164-166
Rovar27-01-2014 15:57:46 // 70228
Nyáron jó lesz :-)
revig27-01-2014 15:42:11 // 70227
Ciao! A bal első ajtónál és néha a bal hátsónál is vacakol a központi zár. Van valami tipp hol keresem a hibát? Esetleg egy hozzáértő szerelő Bp. környékén? Egyszerre kezdte mindkét ajtónál ma reggel.
vologya[kendács mester]27-01-2014 08:47:29 // 70226
Idióta vagyoookkkk! Most hívott a szerelőm, hogy a kocsi elsőre gyúl. Az akkumulátor nincs lemerülve. A gond az volt, hogy Ő kulccsal zárta be és én a centrállal nyitottam ki. Csodálkoztam is, hogy bekapcsolt a riasztó, de egy újabb gombnyomással kikapcsoltam. De gondolom az immobilizert ezzel nem iktattam ki. Csak 1+ másodpercig kellett volna tartanom lenyomva a kulcson a gombot, hogy hosszabb időre kivilágítsanak az irányjelzők és máris mehettem volna. Na most 2 hétig nem megyek haza, úgyhogy meglesz a 20 hónap a szervizben! :D Golyót a fejembe :-)
Kriszo27-01-2014 07:37:16 // 70225
Az enyém 2.3 milla volt..)
Nekem mióta Zé kicserélte a kézifékemet, soha sehol nem volt vele semmi gond.A hétvéhén Bükfürdőn voltunk, és mjikor beültünk akkor vettem észre hogy behúzva, hagytam, (mikor megvettem egyszer úgymaradt azóta télen sose húzom be) na mondom fasza itt fogunk éjszakázni, és csodák csodájára, mint a vaj úgy engedett ki:)
Nekem mióta Zé kicserélte a kézifékemet, soha sehol nem volt vele semmi gond.A hétvéhén Bükfürdőn voltunk, és mjikor beültünk akkor vettem észre hogy behúzva, hagytam, (mikor megvettem egyszer úgymaradt azóta télen sose húzom be) na mondom fasza itt fogunk éjszakázni, és csodák csodájára, mint a vaj úgy engedett ki:)
mreni27-01-2014 04:45:54 // 70224
pedig a ferodotől nem sok jobb van ebben a kategóriában,csak nem mindegy milyen betétet választ hozzá az ember.
most én is brembot vettem hátra,de csak mert kivételesen olcsóbb volt mint a ferodo :-)
most én is brembot vettem hátra,de csak mert kivételesen olcsóbb volt mint a ferodo :-)
kagi14726-01-2014 23:44:09 // 70223
Köszi a segítséget pláne a képet !!
Josh.8126-01-2014 23:17:03 // 70222
A Ferodo-t(Wagner)tárcsát és betétet azonnal felejtsd el előre!! Én azzal vettem a vasat, kb. 1500 km ment vele az előző tulaj,szinte 90%-os volt a tárcsa és a betét is, de a tulaj is mondta mekkorát 'hibázott' ezzel a márkával(pedig nem is olcsó..!)mert VISÍTOTT! mint a vágni vitt malac:) A szívem szakadt meg mikor láttam, hogy milyen jó állapotú tárcsát és betétet kell cserélnem..Egyszerűen kemény volt mind a tárcsa, mind a betét a '310-es' féknek.A szabályzás sem segített amit már csak elkeseredésemben próbáltam meg..
Féktárcsában a Brembo-t vettem, viszont a Brembo betétet visszavittem gariba! mert kevésbé,de hasonlóan visított vele..!Jelzem,a fékem hibátlan volt mind a fékdugattyúk részéről mind a csúszkák részéről..Egy középkategóriás Olasz fékbetétet vettem cserébe(ETF)ami puhább fajta,és ez bevált! Semmi hangja sincs első perctől kezdve és harapósabb is a fék. Ez a véleményem és tapasztalatom az első fékkel.
A lényeg,hogy Ferodot NE!!
Féktárcsában a Brembo-t vettem, viszont a Brembo betétet visszavittem gariba! mert kevésbé,de hasonlóan visított vele..!Jelzem,a fékem hibátlan volt mind a fékdugattyúk részéről mind a csúszkák részéről..Egy középkategóriás Olasz fékbetétet vettem cserébe(ETF)ami puhább fajta,és ez bevált! Semmi hangja sincs első perctől kezdve és harapósabb is a fék. Ez a véleményem és tapasztalatom az első fékkel.
A lényeg,hogy Ferodot NE!!
Trumpf (NagyVad)26-01-2014 21:41:59 // 70221
Üdv! Alap esetben a Webasto-t egy hőgomba kapcsolja be 5°-os, vagy az alatti külső hőmérsékleten (ha jól működik). Ez az alkatrész a bal első sárvédő alatt van. Szerintem az állófűtés gyárilag bele van szőve a Nagyvad elektronikus rendszerébe, de egy ügyes műszerész ezt meg tudja oldani utólag is :). Drukkolok hogy sikerüljön, mert jó dolog. Beszerelés előtt érdemes szétszedni és kipucolni a kályha tűzterét.
GTPeti26-01-2014 20:50:25 // 70220
Ha beszerelés előtt telenyomod pl. láncspray-vel, nem lesz vele gond. Az enyémben is Cofle-k vannak, remekül bírják. Pedig az a gumiharang tényleg nem annyira passzentos, mint a gyárikon. (Ezeket is telenyomtam zsírral.)
forrasr26-01-2014 20:36:20 // 70219
Én másfél éve Cofle bowdeneket tettem rá, mostanság már nekem is befagy, egy hónapja néztem rá kb, és nálam a bowdenház vége ahol egy fém végzáró van ott ereszti be a vizet. Elég satnya minőségűek, lehet érdemes lenne megvenni valami drágábbat, bár nincs sok alternatíva. Hja meg szerencsétlenül a kerék előtt felfele fordul a bowden utolsó szakasza
GTPeti26-01-2014 20:08:34 // 70218
A szervíz CD kapcsrajzai biztos sokat segítenének.
kagi14726-01-2014 19:34:13 // 70217
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérni !
A minap sikerült szereznem egy állófűtést ( egy tk-s 166 ból )
A gondom az , hogy a gyári kábelkötegből megy rá 2 csati .
Az én kötegemben ott ahol annak volt , nincs csatlakozás .
Mivel nemigazán szeretném a gyári kábeleket bolygatni , így nem tudom ,hogy hogyan lehetne bekötni ! Egyáltalán mi vezérelhette ( semmi plusz kapcsoló nincs benne , az ics is a szokásos menüt mutatja ) . Légyszi adjatok tanácsot , tippet !
A segítségeteket szeretném kérni !
A minap sikerült szereznem egy állófűtést ( egy tk-s 166 ból )
A gondom az , hogy a gyári kábelkötegből megy rá 2 csati .
Az én kötegemben ott ahol annak volt , nincs csatlakozás .
Mivel nemigazán szeretném a gyári kábeleket bolygatni , így nem tudom ,hogy hogyan lehetne bekötni ! Egyáltalán mi vezérelhette ( semmi plusz kapcsoló nincs benne , az ics is a szokásos menüt mutatja ) . Légyszi adjatok tanácsot , tippet !
Dzsozy26-01-2014 19:33:16 // 70216
Szombat délután, ill vasárnap még egyszer aknáztam, mivel befagyott a vezető oldali kézifék kötél. Muszáj volt mennem szombat befagyott kézifékkel kb 500 métert, mert szar helyen parkoltam, és ez alatt szinte lila lett a tárcsa! Félre álltam, felemeltem, lekaptam a kereket, és a féknyeregnél ahol a "kötél" bekapcsolódik, ott ütöttem vissza kalapáccsal normál pozícióba. Hazajöttem, kilazítottam a kézifék karnál, aknába kiakasztottam, hőlégfúvóval felmelegítettem, kevés fékolajat spricniztem bele, megráncigáltam, szépen, hang nélkül járt a bowden. Működött. Másnapra szintén beállt! Kezdhettem elölről. A féknyeregnél a porvédője tejesen kuka, valszeg ott megy bele a pára, a szutyok.
Befagyott fékkel el ne indulj, mert a tárcsa a hőtől "hullámos" is lehet, akkor még azt is cserélheted.
Befagyott fékkel el ne indulj, mert a tárcsa a hőtől "hullámos" is lehet, akkor még azt is cserélheted.
Petya196826-01-2014 18:56:08 // 70215
Én pont ma jártam így a János-hegyen!
Autót be kell melegíteni, kicsit mozgatni előre-hátra. Nekem ez segített!
Autót be kell melegíteni, kicsit mozgatni előre-hátra. Nekem ez segített!
W.26-01-2014 18:50:26 // 70214
Járasd fél órát az autót. Nekem egyszer volt hasonló, mihelyst az autó felmelegedett kioldott a kézifék.
Grando26-01-2014 18:39:56 // 70213
Beszorult fékkel szerintem ne mászkáljon. Nem attól fog kiolvadni, hogy csiszatolja-nyúzza, vagy a betétet/tárcsát hevíti. Ezzel csak belerúg egyet a betegbe szerintem. :)
A bowdent kellene felmelegíteni, ahogy mondtad is. A kipuff meg az utastér nem tud átsugározni annyi hőt, hogy kiolvadjon? + Hőlégfúvó vagy hajszárító vagy a mi van... Jó kérdés, mi?
A bowdent kellene felmelegíteni, ahogy mondtad is. A kipuff meg az utastér nem tud átsugározni annyi hőt, hogy kiolvadjon? + Hőlégfúvó vagy hajszárító vagy a mi van... Jó kérdés, mi?
forrasr26-01-2014 18:38:21 // 70212
Szia!
Kerék előtt nyúlj be a műanyag küszöb mögé, és ráncigáld meg a bowden házat, nekem hasonló esetben már segített.
Kerék előtt nyúlj be a műanyag küszöb mögé, és ráncigáld meg a bowden házat, nekem hasonló esetben már segített.
Imyx26-01-2014 18:31:34 // 70211
Ha nem enged ki, hőlégfúvó megoldás lehet. Csak plusz fok esetén enged ki magától, szerintem. Menj még egy kört, váltó 2-esben, hátha..
takip26-01-2014 18:21:23 // 70210
No most már kellően körül lett írva a téma. Tulajdonképen én is lájkolom. :)
Benne van minden amit gondoltam, csak én lusta módon nem írtam ilyen szépen körül és ez hiba volt!
Amit megjegyeznék még talán, nem sírásnak szántam! Eszem ágában sincs...
Nem az első Alfám, mert azt közel 20 éve vettem és kiválóan szolgált, mit mindegyik. A 166 egyszer sem hagyott cserben (nem nevezném millió kilométeres lelakott példánynak). Akkor is hazavitt, mikor széthullott a csapágy a váltóban. Az felsorolt 2-3 pont helyett inkább 5-ös lennék, akinek ez az egyik szakmája, szabadidejében szeret ezzel foglalkozni (lásd még az America, + OFF-os autók), de napi szinten nem ebből él.
A te általad leírt jó állapotú példány megvásárlása most már a 159 és Giulietta-ra érvényes (bár a 159-es állomány is hígul).
És ahogy írtad, a 166 múlt idő. Ezen szerintem egy túlárazott példány megvásárlása sem segít.
Innét már nem az én ingem...
Benne van minden amit gondoltam, csak én lusta módon nem írtam ilyen szépen körül és ez hiba volt!
Amit megjegyeznék még talán, nem sírásnak szántam! Eszem ágában sincs...
Nem az első Alfám, mert azt közel 20 éve vettem és kiválóan szolgált, mit mindegyik. A 166 egyszer sem hagyott cserben (nem nevezném millió kilométeres lelakott példánynak). Akkor is hazavitt, mikor széthullott a csapágy a váltóban. Az felsorolt 2-3 pont helyett inkább 5-ös lennék, akinek ez az egyik szakmája, szabadidejében szeret ezzel foglalkozni (lásd még az America, + OFF-os autók), de napi szinten nem ebből él.
A te általad leírt jó állapotú példány megvásárlása most már a 159 és Giulietta-ra érvényes (bár a 159-es állomány is hígul).
És ahogy írtad, a 166 múlt idő. Ezen szerintem egy túlárazott példány megvásárlása sem segít.
Innét már nem az én ingem...
bszl26-01-2014 17:33:59 // 70209
Befagyott a kézifék :( Van valami megoldás? 50 métert mentem vele, bíztam, hogy valahogy kiovad, de reménytelen... Visszaálltam a ház elé.
ManX™26-01-2014 16:13:41 // 70208
Milyen tárcsát és betétet javasoltok előre? Le szeretném cserélni a meglévőket ( nem szeretném, de le kell).
Köszi.
Köszi.
szafi26-01-2014 13:05:29 // 70207
A lenyeg, hogy csatlakoztam a 166 tulajok korebe ;)
mreni26-01-2014 00:39:00 // 70206
ez így van,én is viszonylag olcsón vettem,de az elso hónapban ráment durván 250 ezer a szervizre,úgy hogy semmi komoly hibája nincs... ez egy ilyen "sport" :-)
Cro16625-01-2014 23:27:41 // 70205
tudtam, hogy mar rég aludnom kéne:)))) 2008-ban természetesen.De legalább valaki figyel :D
kapeka (Nagyvad)25-01-2014 23:16:19 // 70204
Akkor szamoljunk: 98-ban vettél 5,5 éves 166-ot, azaz a tiéd már 21 éves! Igazi matuzsalem vagy csak előszériás volt? ;-))))))
Cro16625-01-2014 23:11:52 // 70203
Köszziii :)
Ja, és még valamit hozzá tennék..mi sem úgy nyertük a relatíve jó állapotot! Keményen kifizettük. Én már pár év elmaradásban voltam a többiekhez képest, amikor 6 éve vettem az autót, és ha azt nézem, simán 1,5 millával esett le azóta az ára.Tehát én is megfizettem.Annyi a változás, hogy aki most vesz olcsón, az majd valószínűleg javításban fogja ezt a pénzt rákölteni.
Emléxem..98-ban ugye volt már 10 éves a 166 os..mégse annyi időset vettem,(pedig sokkal olcsóbb lett volna, vagy a benzines 2001es TS, emléxem..800 ezerrel lett volna olcsóbban, ha azt választom) hanem minél fiatalabbat, minél jobb áron..ez volt a cél..így lett 5,5 éves a kiválasztott.Egy autó életében 4-5 év az nagyon sok! ezt ne felejtsük el.van aki úgy használja mint én, hogy évi 10-12e km..de ez nem jellemző,főleg nem egy fiatal dízel autónál...ami akár élete első 4 évében elmehet akár 120-150-200e km ert!
Azért, remélem mindenkit kárpótol az autóink szépsége..a többi meg nem számít :)
"Egészség legyen...a többit megvesszük pénzért!" :))
Ja, és még valamit hozzá tennék..mi sem úgy nyertük a relatíve jó állapotot! Keményen kifizettük. Én már pár év elmaradásban voltam a többiekhez képest, amikor 6 éve vettem az autót, és ha azt nézem, simán 1,5 millával esett le azóta az ára.Tehát én is megfizettem.Annyi a változás, hogy aki most vesz olcsón, az majd valószínűleg javításban fogja ezt a pénzt rákölteni.
Emléxem..98-ban ugye volt már 10 éves a 166 os..mégse annyi időset vettem,(pedig sokkal olcsóbb lett volna, vagy a benzines 2001es TS, emléxem..800 ezerrel lett volna olcsóbban, ha azt választom) hanem minél fiatalabbat, minél jobb áron..ez volt a cél..így lett 5,5 éves a kiválasztott.Egy autó életében 4-5 év az nagyon sok! ezt ne felejtsük el.van aki úgy használja mint én, hogy évi 10-12e km..de ez nem jellemző,főleg nem egy fiatal dízel autónál...ami akár élete első 4 évében elmehet akár 120-150-200e km ert!
Azért, remélem mindenkit kárpótol az autóink szépsége..a többi meg nem számít :)
"Egészség legyen...a többit megvesszük pénzért!" :))
Grando25-01-2014 20:33:35 // 70202
UFF
Lájkolom. ;)
Lájkolom. ;)
Cro16625-01-2014 17:48:34 // 70200
1. nem neked írtam.van egy véleményem.nem a te autód problémáira, hanem a kolléga a neked írt válasza végében leírt dologra reagáltam..miszerint lebeszélne mindenkit a 166 ról ..meg is beszéltük..igaza van tulajdonképpen.a 166 os is megöregedett..keressetek olyan embert, akinél fiatal korától van egy ilyen autó, annak nem ilyen véleménye van a saját autójáról, mint aki millió kilométeres lelakott példányba ül bele, ráadásul 14-16 éves korúba.bar mar az se garancia, ha pl 8 éves, végéből való példány, hiszen 8 év alatt bele szaladt simán a 400ezer akár:)tudom..itt mindenkié 150-160 at ment csak! Szoval aki annak idején megevette pl 2-3-4-5 évesen, és használja 5-6-7-8 éve, annak milyen tapasztalata van? Nekem pl, semmi váratlan kiadást nem okozott az autóm.(kivéve e két jeladót,ami ugye tipushiba, és 8-10 évesen elő jön biztosan..10-20ezer ft kiadás.na bumm.És ez nem mázli kérdése, hanem ELTELT AZ IDŐ. Ma már nyilván én se tudnék venni probléma mentes példányt.
2, nem oltottam le senkit, leírtam egy ember típust, aki ész nélkül vesz autót, szeret barkácsolni, és azt hiszi, hogy meg tudja oldani azokat a problémákat házilag, amik felmerülnek, ha elég segítséget kap hozzá..de már a kérdéséből is látszik, hogy "cukrász"..
3, van olyan is, akinek van is ehhez érzéke, tudása, csak pár specko infó kell neki innen, pl fórumról, és meg tudja csinálni..
4,akinek inge felveszi, akinek nem az hagyja ott :) ez az én magán véleményem..nem kell vele egyet érteni, nem okoskodásnak szántam, csak fogadjátok el azt, hogy van aki 8-10 éve jár 166-ossal, és nem tartja problémásabb autónak, mint pl egy Audi A6-ot..vagy mittudom én mit :)
UFF
2, nem oltottam le senkit, leírtam egy ember típust, aki ész nélkül vesz autót, szeret barkácsolni, és azt hiszi, hogy meg tudja oldani azokat a problémákat házilag, amik felmerülnek, ha elég segítséget kap hozzá..de már a kérdéséből is látszik, hogy "cukrász"..
3, van olyan is, akinek van is ehhez érzéke, tudása, csak pár specko infó kell neki innen, pl fórumról, és meg tudja csinálni..
4,akinek inge felveszi, akinek nem az hagyja ott :) ez az én magán véleményem..nem kell vele egyet érteni, nem okoskodásnak szántam, csak fogadjátok el azt, hogy van aki 8-10 éve jár 166-ossal, és nem tartja problémásabb autónak, mint pl egy Audi A6-ot..vagy mittudom én mit :)
UFF
ManX™25-01-2014 17:20:28 // 70199
Köszi szépen. Ez lett a megoldás :)
Don Gombóc25-01-2014 16:32:17 // 70198
Don Gombóc25-01-2014 16:27:06 // 70197
Még egy kicsit várj vele. Ha hidegen és kisebb városi és nem tartós használatnál nem csinálja, hanem simán váltható, és csak a tartós nagy sebességű autópályás használatnál, akkor biztos az lesz a baja amit én írtam. A végkifejletnél már üresben és sebességben is hallatszik a váltó végétől a csapágy görgők zörgése. A röhej az hogy hivatalosan ilyen csapágyat csak gyári fűzött nyeles tengellyel együtt lehet kapni, aminek ott a végén a csapágy. Csak sajnos 280 ezerért. :-) Ebből vehetsz 3 jó állapotú bontott váltót. Bár én egy régi típusú 164-es ötös dízel váltót raknék bele következőnek.
vologya[kendács mester]25-01-2014 16:21:21 // 70196
Még van egy megoldás. Mint minden CD-DVD mechanikának kell lennie (PC-n, autórádión van is) egy kis kb.2-3 mm átmérőjű lyuknak az első panelen, jobb vagy bal oldalt kb. 5-6 cm -re a közepétől. Áramtalanított állapotban ide kell beszúrni egy legalább 8-10 cm hosszú, nehezen elhajlítható drótot, tűt bármit ami megfelel. Ez nekiütközik egy direkt erre a célra ott lévő lapnak, amit ha megtolunk kinyitja a mechanikát és kb. 2-3 cm re kitolja a tálcát.
Bár ha a tár automatikusan húzza be és adja ki a lemezt, akkor nem kell hogy legyen ilyen funkciója. De több PANASONIC és SONY autómagnó első panelén is van erre a funkcióra külön mikrokapcsoló.
Bár ha a tár automatikusan húzza be és adja ki a lemezt, akkor nem kell hogy legyen ilyen funkciója. De több PANASONIC és SONY autómagnó első panelén is van erre a funkcióra külön mikrokapcsoló.
W.25-01-2014 15:46:53 // 70195
Kösd le a navit, vedd ki! Használhatatlan sajnos.
Grando25-01-2014 15:43:17 // 70194
Ejts rá egy nagyobb sziklát! Nem biztos, hogy kiadja, de rosszabb nem lesz. ;)
ManX™25-01-2014 15:31:07 // 70193
Bocsi, már az első posztomban segítséget kérek :(
Navigáció téma ... Tudom hülye voltam, de ez van. Hiányzott a navi cd, nem tudtam az órát beállítani ezért letöltöttem egy navit Alfa 166-ra. 3 giga, mondom ez DVD lesz. Az lett.
Okosan begyúrtam a DVD-t a navi tárba. Azóta szerencsétlen csak pörgeti pörgeti és nem akarja kiadni... Nyomtam már a kiadó gombot röviden hosszan többször, de semmi. Nem adja ki és pörgeti folyamatosan.
Kis segítséget kaphatok, tanácsot, bármit, hogy hogyan szedhetem ki azt a nyamvadt DVD-t ?
Köszönöm előre is.
Navigáció téma ... Tudom hülye voltam, de ez van. Hiányzott a navi cd, nem tudtam az órát beállítani ezért letöltöttem egy navit Alfa 166-ra. 3 giga, mondom ez DVD lesz. Az lett.
Okosan begyúrtam a DVD-t a navi tárba. Azóta szerencsétlen csak pörgeti pörgeti és nem akarja kiadni... Nyomtam már a kiadó gombot röviden hosszan többször, de semmi. Nem adja ki és pörgeti folyamatosan.
Kis segítséget kaphatok, tanácsot, bármit, hogy hogyan szedhetem ki azt a nyamvadt DVD-t ?
Köszönöm előre is.
kapeka (Nagyvad)25-01-2014 12:54:41 // 70192
Ha használod, akkor viszont nem fog berohadni. Hasznos még,ha nem vízszintes helyen parkolsz, mert P állásban ilyenkor a karmok be tudnak feszulni, és kivenni lesz nehezebb, a kezifek azonban megakadályozza ezt. Ja és még szükség rá volt a vezetestechnikai tréningen is... :-DDD
Zoli198025-01-2014 12:11:20 // 70191
Ez tény, alátámasztom. Csak van aki végigcsinálja, és van aki belebukik. A dízelemmel megjártam, tanultam is belőle. Aztán lett a V6, amit igaz nyomott áron vettem, de csak mert a tulaj eladni akarta, és nem árulni. A szerelő elmondása alapján a tulaj rendszeresen szervizeltette, ha valami kissebb probléma is volt vele, azonnal vitte, állítólag több mint másfél millát dobott rá, és mégsem tökéletes az állapota. A vezérléscserét leszámítva is lenne rá mit költeni. És most meg ez a váltó gond, ami Gombóc elmondása alapján ismét hozzádobhat a költségekhez akár egy 100-ast. Néha elfog az érzés, hogy eladom. Család is nyavalyog néha, hogy akkor jön be újabb költség, mikor nem kellene. De beleülök, megyek vele, és megváltozik a véleményem. Ha most mindent megcsináltatnék, eddigi számításaim alapján fél millát ismét elnyel, és nem tudom, hogy akkor kiváló állapotú lenne-e.
W.25-01-2014 12:06:10 // 70190
Sporttronicnál nem kell használni. Valószínűleg azért nem tudod behúzni mert be van rohadva. Nem használták...
vologya[kendács mester]25-01-2014 12:05:24 // 70189
Ja a kocsi nem volt a szervízben, hanem a szerelőnél otthon, mivel pár napja azzal jártak. De mivel a másik kocsim egy mozgó szervíz így töltő, kompresszor, szerszámok, diagnosztikai eszközök, 2 heti szaraz élelem benne van állandóan. Fel is ajánlottam, hogy kiveszem az aksit és a saját töltömmel feltöltöm náluk és majd este érte megyek, de csak a nyivogás volt, hogy inkább ne, mert tuti jó csak nekem nemgyúl meg ilyesmi. Én nyugodt ember vagyok és nem hinném, hogy bárkivel ezt közületek el lehetne játszani, de már kezd nyílani a bicska a zsebemben. Legközelebb ha bármi baja lessz, inkább rászánom a plussz x száz eurót, de inkább elviszem Zee hez Pestre, mert tudom, hogy olyan helyre kerül, ahol nem 'próbáljuk ki és meglátjuk mi törik' módszerrel dolgoznak.
vologya[kendács mester]25-01-2014 11:58:20 // 70188
Mellékesen ahogy beültem a kocsiba újra eszembe jutott egy bosszantó dolog. Mivel ez az első automatám ezért nem is foglalkoztam vele eddig, de már zavar. Mikor lehet használni a kéziféket? A sebváltó milyen helyzetében? Nem vagyok gyenge emberke (gyúrok és 101 kiló vagyok :-) ), de sem P ben sem N ben nem tudom felhúzni a kart? Még csak megmozdítani sem. Van valamilyen elektronikus zár, ami ezt blokkolhatja (mint a sebváltónál), vagy annyira összeszáradt minden huzal, hogy az nem engedné?
Valakinek esetleg tapasztalat ez ügyben?
Valakinek esetleg tapasztalat ez ügyben?
vologya[kendács mester]25-01-2014 11:53:20 // 70187
Kiírhatom nyugodtan, de nemigen fog nektek gondot okoyni, mivel itt kelet szlovákiában tevékenykedik (Királyhelmec - Kralovsky Chlmec).
W.25-01-2014 11:35:21 // 70186
A 4-5-600 ezerért hirdetett 166-osokra a vételár 2 szerese fog rámenni és akkor még nem biztos, hogy rendben lesz! Ezt kell mérlegelni. Bosszantó de sajnos még mindig itt tartunk (hiába írtuk le itt is ezerszer), hogy kispénzért akar valaki beleülni egy 10 millás luxuslimuzinba, a vétel után meg telesírja a fórumot, hogy minden baja van az autónak. Vajon mikor érik fel ésszel a vásárlók, hogy a jó állapotot meg kell fizetni, főleg ha egy 14 éves autóról beszélünk? Szkeptikus vagyok...
Grando25-01-2014 11:32:53 // 70185
Ez már tényleg kriminális! Egy lemerült akksi ne okozzon már gondot egy szerelőműhelyben! Az ész megáll! Valóban ki kell írni az ilyen kontárok nevét, hogy igenis legyen (némi) következménye a ténykedésüknek. Felháborító! :(
W.25-01-2014 11:29:09 // 70184
Amúgy kiírhatnád ennek a szerelőnek a nevét, címét ide! Csak azért, hogy mindenki messze kerülje el!
forrasr25-01-2014 11:05:31 // 70183
Minden öreg autóra költeni kell, ha azt vesszük, minden autó egy pénznyelő, csak van ami jobban, van ami kevésbé, általában amiből sokat adtak el jobb az utángyártott alkatrész ellátottsága. Hátsó alsó lengőkartól eltekintve van elég jól 166-hoz is minden. Futómű alkatrészből is van jópár ami felújítható. A más kérdés, hogy az arány máshogy alakul, mert ha már nagyon nyomott áron veszi az ember, hamar rá lehet költeni az árát,csak kalkulálni kell vele. Viszont ha felújítja az ember nagyobb befektetett összeggel akkor kiszámítható a jövőbeli fenntartása, persze mindig van bizonytalansági faktor,de ez ott van minden autóban. Ellenben egy autó sem tud olyan lenni mint az 166,de lehet csak az elfogultságom vakít el :)
forrasr25-01-2014 10:56:48 // 70182
http://www.dt-xenon.hu/xenon_trafok_93/valeo_xenon_trafok_103
vologya[kendács mester]25-01-2014 10:51:25 // 70181
Senki nem fogja elhinni nekem. Elmentem a kocsiért, persze a szerelő nem volt otthon, de a feleségét betanította és a kulcsot nála hagyata. Beülök, kosz, mocsokság, retkes bőr, bűz, de még ez sem érdekelt volna. Kulcs be, ráfordít, rádio kapcsol , ellenörző lámpák elalszanak, gyújtás...semmi, újra...semmi. LEMERÜLT AZ AKUMLÁTOR!!! Ilyen nincs!
Remélem nem én vagyok a hülye, aki elfelejtette hogyan kell bestartolni (automata P ben, + ugyan az mind a többi kocsinál, kódot nem kérte).
Remélem nem én vagyok a hülye, aki elfelejtette hogyan kell bestartolni (automata P ben, + ugyan az mind a többi kocsinál, kódot nem kérte).
szafi25-01-2014 04:00:19 // 70180
Tisztában vagyok, hogy egy Alfa-t nem megvenni hanem fenntartani költséges, nem is az első lessz... Csak véleményeteket kértem a problémákról és nem leoltást. Remélem csak félreértelek.... Alap alkatreszeket amiket te is felhoztál példának kitudom googlezni, sot van is honnan rendelnem ami idaig minden netes forrastol.olcsobb es nem kinai meg torok cuccok ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
393
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?