Forum >> 164-166

mreni24-01-2014 22:30:57 // 70179
Köszi mindenkinek,megpróbáljuk kedden :-)
Egyébként D1S izzok vannak benne.
GTPeti24-01-2014 22:05:07 // 70178
Amit először kéne tenni: Újraforrasztani a vezérlőben kb. mindent. Simán lehet, hogy most érte el a kritikus ciklusszámot és elrepedtek a forrasztások. (Ez egy természetes jelenség a különbőző hőtágulás okozza.)
András bácsi24-01-2014 22:00:20 // 70177
Az enyém hasonlóan szarakodik mostanában. Gondolom a faceliftesek most érték el az élettartamuk határát.:)
GTPeti24-01-2014 21:47:51 // 70176
Én is ezt tenném. Lehet kapni eBay-en a kínai xenon trafóhoz D2S adaptert is. (Mert azért sima "kétcsatis" trafóból sokunknak akad a polcon 1-2 a régi időkből.)
Smith24-01-2014 21:40:56 // 70175
Lehet venni kulon univerzalis trafot a d2s izzohoz. Ha beszarna a gyarim biztos azt vennek bele. Elfer ott valahova felrogzitve. Attol a rendszer meg gyarinak szamitana ugyanugy allitana fel le es van lampamoso is.
Don Gombóc24-01-2014 20:58:29 // 70174
Összességében ez a 6-os váltó sajna egy kissé egy rakat szar. :-( Pontosabban marhára gyenge cuccokból, pontosabban alul méretezett dolgokból van összerakva. Ezek a keskeny fogaskerekek éppen egy jó minőségű hurkatöltőbe valók. :-)
vologya[kendács mester]24-01-2014 20:34:22 // 70173
Köszönöm az infót. A hétvégén kipróbálom.
vologya[kendács mester]24-01-2014 20:33:09 // 70172
Köszi utána nézek. Mellékesen nem kerestelek. Holnap megyek a kocsiért, ha nálam lesz esetleg majd jelentkezem, és beszámolok hogy milyen a motor.
Josh.8124-01-2014 20:03:43 // 70171
Nyugodtan rakd bele a"tokjába",működni fog! Annyi a trükkje; hogy pattintsd be a helyére és ragaszd meg a HÁTULJÁN egy kis tikszóval..Csak ne vastagon mert akkor beszorulhat.Én így használtam a 'Vodás' régi SIM-kártyámat hónapokig! Megerősíted és kész..:)
A '3G'-t nem tudom, de nekem most újabb 'generációs' Telenor- SIM van benne és szerintem erősebb a térerő(nekem legalább is..)
Remélem segítettem infóval..
tipoatti24-01-2014 19:53:56 // 70170
Bontott kb. 4000 forint...
tipoatti24-01-2014 19:50:12 // 70169
Keresd Marek nevű tagunkat, van neki egy szett ilyen szép állapotban! Te kerestél ma telón?
vologya[kendács mester]24-01-2014 19:08:26 // 70168
Kerdésem lenne.

Találtam nekem való alu felniket, szerintem nagyon jó áron. A kérdésem az lenne, hogy a széleken található kopásokat, marásokat lehet -e orvosolni valahogy?

http://www.autobazar.eu/sk/5x108--17-alfa-romeo-id4585266.html
Zoli198024-01-2014 18:46:30 // 70167
Nem keresett valaki eladó 166 2.5 V6-ot?? :)
mreni24-01-2014 17:39:56 // 70166
Srácok!
Mennyire jellemző a 66-ra a xenon betegség? konkrétan az a gond hogy egyik tompítottam sem jó.
először ugye vibrált a balos fénye,vettem 1 pár új izzót,meg is szűnt a problem,majd egyszercsak elköszönt a bal oldali világítás,izzócsere után sem javúlt semmit a dolog.
Ezek után amikor a lökös lent volt,próbaképp megcseréltem a lámpa aljában lévő "vezérlőt" és működött a bal oldali,tehát kizárásos alapon ez a vezérlő okozta a problémát.
Tegnap ismét kialudt a fény,így nincs tompított fényem egyáltalán.

Na ilyenkor mi lehet,találkozott már valaki ilyennel?
Lehet vezérlőt szerezni valahonnan,emberi áron,legolcsóbban 45k/db áron találtam.
forrasr24-01-2014 16:01:05 // 70165
hőgomba ami meri mikor kell beinduljon a bal sarvedoben van a lampa mogott lakozik,ha a kiegeszito futes van benne,ha at van alakitva allofutesse akkor mar mas palya
Adrián7724-01-2014 15:55:35 // 70164
Hát ez hőkapcsolós. Pontosan hol keressem a csomagtartóban?
forrasr24-01-2014 14:59:40 // 70163
enyem a 6ikat nem veszi be csak ha legalabb 2500ig elporgetem 5ben. kifele jon vidaman barmelyik fokozatbol hosszabb ut utan is
Trumpf (NagyVad)24-01-2014 14:17:56 // 70162
Gőzöm sincs mitől állhatott meg, de próbaképp érdemes egy kisidőre kivenni a reléjét a csomagtartóban található bizt. szekrényből. Ettől észhez szokott térni, vagy átkell nézni a biztositékait. Hőkapcsolós, vagy időzitős a szentem?
Zoli198024-01-2014 14:17:04 // 70161
Ne tessék engem teljes letargiába és pánikba hozni kérem.... :(
takip24-01-2014 14:15:41 // 70160
Amit leírtál, csak egyet tudok vele érteni. Lehet hogy egy kicsit nyersen fogalmaztam... :) de a lényeget tartom:
"Szeretem, de racionálisan nézve egy pénznyelő automata, amennyiben tényleg jó kondiban akarod tartani..."

Az alkatrészbeszerzéssel nincs probléma általános esetben (pl.: féktárcsa, betét, stb.), Akadnak azonban olyan dolgok amik nem triviálisak, de mégis csak szükséges volna a cseréjük. Ilyen a kiegyenlítőtartály, mely az enyémhez már nem elérhető gyáriban... túl van a 15 éven... :(
takip24-01-2014 13:56:42 // 70159
A pontos lépésekre nem emlékszem, de nagyjából ami megmaradt... az első indítás után hagyni kell 15 percig alapjáraton járni. Azt hiszem az eLearn-ban olvastam.
Azt gondolom vannak itt gyakorlottabbak, akik meg tudják ezt erősíteni, vagy cáfolni.
Don Gombóc24-01-2014 13:55:44 // 70158
Akkor valószínűleg téged is utolért a nagyobb baj. A nyeles tengely végcsapágy hézagolása, illetve maga a csapágy kopott el nekem ennél a jelenségnél, és a tartós hosszú távú nagy sebességnél megállás váltás esetén alig lehetett kivenni sebességből. A kopás miatt a hosszirányú tengelymozgás miatt a léptető gyűrűk szorultak és felforrósodtak megszorultak Meg is voltak kékülve. Egy csapágycsere segített volna de nehéz hozzá jutni ilyen csapágyhoz, mert csak a kimondottan váltó felújítással foglalkozó cégeknek adnak el. Ez egy teljesen hottentotta méretű Angol TIMKEN csapágy. Van egy váltós Pesten aki vállalja de csak 3-4 hét határidővel. A többit később. :-(
Adrián7724-01-2014 13:14:46 // 70157
Heló 166-os Cartársak!Segítsen nekem valaki!Az autómat elvittem szerelőhöz, (alfa 166 2,4 jtd 2004-es évjárat) levették az égszíjakat róla (klíma, generátor) és azóta az állófűtés nem indul el. Hol keressük a hibát, mert oda nem akarjuk visszavinni. Előre is köszi!!!
SEGÍTSETEEEEEEEK!!!
Cro16624-01-2014 13:02:15 // 70156
cazzo :(
Cro16624-01-2014 13:00:33 // 70155
1, Imádkozás..
2, üzemanyag szivattyú bekapcsolása
3,hajtóművek indítása
4,fékezőszárny alap helyzetbe állítása
5,felszállási engedély kérése a toronytól
6,rögzítőfékek kiengedése
7 induláááásssss :))))
Cro16624-01-2014 12:54:07 // 70154
Ennyi erővel az összes Alfáról lebeszélhetnéd az embereket.
De amúgy nem beszélsz hülyeséget..csak úgy fogalmaznám meg, hogy ne tévesszen meg senkit az, hogy már egy 3-as golf áráért meg lehet venni egy 166-os Alfát.
Soha nem lesz olyan olcsó az alkatrész hozzá, és előbb-utóbb mindegyikhez meg kell venni sajnos. Ön dönt..iszik, vagy vezet :)
Az idő halad, az alkatrészek kopnak, öregednek..előbb utóbb valakinek zsebbe kell nyúlni..vagy venni egy olyat ami rendben van most, és van 2-3 év gondtalan autózás (jó esetben).
Ez nem az az autó, amit kis pénzből tákolgatunk. Kis pénzből CSAK megvenni lehet.

(majd huhogni ha kell alkatrész hozzá. de nem is értem..a mai világban kb 5 kattintás a böngészőben, és tudja az ember, h mi mennyibe kerül..MIÉRT NEM VÉTEL ELŐTT nézi meg az ember, hogy mennyi egy lengéscsillapító, egy kuplung szett, egy generátor szabadonfutó? Ennyi fogalma kell hogy legyen mindenkinek arról, hogy bírja-e a zsebe, ha meg kell venni..vagy nem?? )
Grando24-01-2014 12:52:29 // 70153
Számtalanszor lekötöttem már az akksit, és eddig semmilyen problémám nem volt. Mi lenne ez a beindítási procedúra, amire feltétlenül ügyelni kell?
Zoli198024-01-2014 12:36:49 // 70152
Buktuk az F166 Turbo nevet az idei Ferrarira. :( F14-T lett..
takip24-01-2014 11:59:57 // 70151
Szia! Nézesd meg az ABS jeladókat, nekem a jobb első bizonytalankodott, aminek a következményeként fel-le ugrált a mutató.
Alapjárat probléma: légtömegmérő koszos, illetve az sem mindegy, hogy az akkumulátor bekötése után (áramtalanítás után) hogyan lett beindítva az autó.
Tapasztalat a TS-ről: 200ekm fölött nagy lutri. Kényes motor, ha jó akkor nagyon jó, nekem is ez van (fel is kellett újítanom).
De mivel szerintem nem igazán van megkímélt, ezért mindenkit lebeszélnék róla, összességében a 166-ról is!
Szeretem, de racionálisan nézve egy pénznyelő automata, amennyiben tényleg jó kondiban akarod tartani...
Trumpf (NagyVad)24-01-2014 10:18:04 // 70150
A kocsi vételárát már én is ráköltöttem, pedig még nem hagyott cserben soha. Csupán karbantartási javitások voltak. pl. esőérzékelős, fűtött, szinezett, eredeti szélvédő, márkaszervizben cserélve 1000eur. A TS-t én is kihagynám, szivó V6 vagy JTD.
Zoli198024-01-2014 09:38:23 // 70149
1: Ha visszailleszted a sim-et a helyére, erősebb cellux vagy szigetelőszalag megtartja. De elméletileg ha bemész a szolgáltatódhoz, és közlöd velük, hogy az autóba is kellene egy SIM, ami a te számoddal működik, akkor kaphatsz egy "társkártyát" (T-mobilnál létezik).
2: Az ICS a kártyádnak azt a funkcióját használja majd, amit kb 10 éve is. Hálózaton való regisztráció, és telefonkönyv. Ez ugyanolyan kérdés, mint hogy a régi 5110-es Nokiába berakhatom-e a mostani, új kártyát. Egyes adatátviteli és egyéb funkcióknak csak a készülék tudása szabhat határt.
3:....................................
Béci Ɨ|ѯ24-01-2014 09:36:20 // 70148
Szerintem ne rakd vissza "tokba" a kártyát, mert nagy eséllyel nem fog működni, vagy kiesik belőle és akkor beragad a micro-sim. Bármelyik telefonos boltban lehet pár pénzért venni adaptert hozzá, az biztosabb megoldás szerintem.
vologya[kendács mester]24-01-2014 08:42:46 // 70147
Több kérdésem is lenne a telefonnal kapcsolatban?

1. Ha a SIM kártyát visszateszem a nagy telefonkártya méretű "tokjába" (amiből kitörtem) akkor mennyi az esélyem rá működni fog?
2. Támogatja az ICS telefon modulja ezeket az új SIM kártyákat (128 bit, 3G stb.)
3. Amíg nem szánom rá magam az új Bloutooth -os loudlinkre, nem tudtok valami SIM+Bluetooth adapterről? Ha létezik egyáltalán?!

Válaszokat előre is köszönöm.
vologya[kendács mester]24-01-2014 08:27:06 // 70146
Grandoval 100% ig egyet értek!!! A kocsi vételáránál többet költöttem rá az enyémre. 2 hónapig (800 Km -ig szolgált) és azóta (19 hónap) szervizben van. A motort is beleértve minden elromlott rajta ami csak elromolhat! Soha többet nem veszek kocsit szakértő bevonása nélkül, vagy egy komoly alkudozó nélkül, aki le alkudja a felére! :D

Mellékesen ilyen kerekeket keresek szinte ingyen :D 1 van mint pótkerék.
Zoli198023-01-2014 21:52:28 // 70145
Naszóval. Ha hosszabb távon megyek, nagyobb(130) sebességgel, képes szorulni, ill beragadni úgy, hogy bizony erő kell hozzá, hogy kivegyem. Ha városban megyek, vagy országúton kissebb tempóval, akkor minden ok. Pályázás után szinte mindig szorul. A hátramenet meg mindig (95%) akadva megy csak be.
Grando23-01-2014 21:40:27 // 70144
Ha nem vagy szerelő, akkor mit kezdesz a tanáccsal (ami egyébként is jó eséllyel valami vaktában lövöldözés lenne)?
Másrészt ha olcsón szeretnél egy 166-ost, abból könnyen rohadt nagy sírás-rívás és világnak keserves nyomora lesz. Fogadj el egy tanácsot: ne akard olcsón megúszni, mert kétszer fogod kifizetni. A legnagyobb jószándékkal mondom. ;))
szafi23-01-2014 21:17:39 // 70143
Sebessegmero problémara valakinek tanács (nem vagyok szerelő)???
szafi23-01-2014 21:15:45 // 70142
Jelen pillanatban most ez van kiszemelve, v6 még várat magára kicsit :/
mreni23-01-2014 20:24:47 // 70141
köszi,én is így számoltam,már megvan a szett,ha elkészül a felni akkor lesz a főpróba :)
W.23-01-2014 20:23:48 // 70140
Szerintem is, ez a jó megoldás! Véletlenül van egy kiváló 2.5-ös, ami épl eladó! :)
mex8623-01-2014 20:13:22 // 70139
Hölgyek-Urak!

Elkészült és megszépült a 166-om a kis parkolási malőr után.
Tehát várja a kövi gazdáját!

Részletek az autóról az oldalamon!

Ára harmonizálva a hasonló éjváratú nagyvadak árával 950e, kis apróért adok hozzá egy második garnitúra gyári alufelnit is, így komplett a téli-nyári szett és mind külön alu-n van.
Az autó szép, jó. Nincsenek ICS, központizár és egyéb tipikus hibák, futómű is okésnak tűnik. Műszaki sok van még, jövő őszig.
Ami cserés lesz: vezérlés és olaj+légszűrő.
Hosszbordást nem kell cserélni, nem sok van a komplett szettben és mint tudjuk az duplaannyiba kerül cókmókostól mint a vezérlés.
Többi blogomban.
Grando23-01-2014 20:04:17 // 70138
Én a helyedben hagynám azt a haldokló TS-t békével kimúlni, továbbállnék, és megnézném a 2.5 V6-okat. ;)
Cro16623-01-2014 20:00:41 // 70137
Elvileg elfér, gyakorlatilag meg a próba a biztos :)
mreni23-01-2014 18:56:02 // 70136
Szerintetek 235/40 es gumi,8x18 ET40es felnin elfér a 166 alatt? :)
vagy matekozhatok rajta egy kicsit...ahogy nézem pont határeset lesz
szafi23-01-2014 17:54:05 // 70135
Sziasztok! 166 vasarlasa elott allok, egy 2.0 ts a donor. 2 Problemam lenne a kocsival: tachometer nem megy, vagyis csak ittott, a masik meg az alapjarat 900 es 1250 kozott ingadozik.
Kerdesem, hogy mit kell megnézetni és kb milyen költségekkel számoljak? Köszi a választ előre is ;)
Magicman23-01-2014 17:53:09 // 70134
Sziasztok! Tud valaki jó kormánybőrözőt ajánlani?
Petya196823-01-2014 16:56:13 // 70133
Most néztem, még mindig ezt írja!
????
medcare23-01-2014 16:16:29 // 70132
Próbáltad előhívni? navi+dark gomb elvileg előcsalja (Tudom, tudom túl vagy rajt... :-) ).
medcare23-01-2014 16:09:18 // 70131
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=136&COUNTRY=012&GRP_COD=443&CAT_COD=W9&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&COMM_MODEL=166&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=1&SGS_COD=1&DRW_NUM=2

Az ePerben a 6. számú alkatrészbe belegyógyulhat a csavar? Ilyet nem ettem, pedig mióta megvan már cseréltük. Akkor nem kellett hozzá csákány... :-(
medcare23-01-2014 15:29:35 // 70130
Gyors segítséget kérnék, tisztelettel! Az első-felső lengőkarokat cserélnék a gépen. Tartó konzolostól levették, azt mondja a szerelő, hogy az alu tartóban lévő csavar nem jön ki. Mit lehet tenni vele?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.