Forum >> 164-166

vologya[kendács mester]07-09-2015 19:27:12 // 77079
Hétvégén túráztunk kicsit és a kocsi ált2 napot zuhogó esőben. Utána megbolondult, csak vészmódban ment a váltó és a tolató (piezo hangszóró) modem -eset játszott egész úton. Nem is mondom milyen jó hegyi utakon kocsikázni csak 3asban.

Hibakód: U1711. Kommunikáció probléma a motorvezérlő és a sebváltóvezérlő között. Ez megint beázott szerintem. Azért szopás lenne, ha 2x ugyan az a gond vinné el kocsit.

Elvileg ott valami relék (biztosítékok) is vannak, lehet hogy csak az(ok) szálltak el.(német fórumok szerint). Ötletek?
atis_166jtd06-09-2015 21:09:28 // 77078
Hát a légzsák kapcsolóval lesz valami gond. Én is jártam igy egy off-os autóval. Vedd le azakkusarut egy pár percre utánna ha nincs hiba elméletileg kialszik. Ebben nem vagyok biztos de ugy olvastam az elearnben.
tbesze06-09-2015 19:57:06 // 77077
Köszönöm!
KisP06-09-2015 19:44:58 // 77076
Sajnos én erre nem tudok választ. Keresd Zé-t.
KisP06-09-2015 19:42:41 // 77075
Viszont, mióta szétszedtem a hátsó üléseket és a kárpitot, azóta világít a piros légzsák ikon a műszerfalon. Előzmény annyi, hogy előtte kikapcsoltam a slusszkulccsal a utasoldali légzsákot gyerek miatt és így utaztunk. Azóta világít. :(
KisP06-09-2015 19:37:46 // 77074
Is-is.
Feszültség meg van.
Úgy tűnik rájöttem a hibára. A belső kárpit éle odaégett a fűtőszálra és az valamilyen módon megszakadt egy kivételével az összes szál. (Mellékelt képen látható)
Vehetem a javító ezüstöt.


tbesze06-09-2015 13:26:51 // 77073
Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy a 166-os 2.4 JTD 841 C000 motorkódú 110 Kw-os kuplung szerkezete, és tárcsája, jó e a 839 6A.000 motorkódú 103 Kw-os motorú autóhoz?
Előre is köszi.
atis_166jtd04-09-2015 20:11:58 // 77072
Gondolom feszültséget mértél és nem ellenállást.
dpetrenyi04-09-2015 14:07:09 // 77071
Jubilálunk!

Ma 10 éve, hogy nálam van a Bestia! :-)
KisP04-09-2015 13:59:47 // 77070
Belemértem pár csíkba és mindenhol jó, nincs szakadás.
Marad a belső kárpit lebontása és megnézem a csatlakozásokat.
KisP02-09-2015 16:53:41 // 77069
Megfogom nézni multiméterrel mindenképp, csak furcsálom, hogy ennyi helyen lenne megszakadva. Azt hittem a többi elektronikával lesz a gond.
atis_166jtd02-09-2015 08:44:55 // 77068
Általában szakadás a hiba oka, főleg ha egy részen melegszik. Multiméterrel mérd meg hol lehet elszakadva. Van akik javitják, meg lehet kapni hozzá javitó lakkot ha ügyes kezű vagy. Sajna ezekhez több vélemény társul, vannak akiknek beválik, van akinek nem.
KisP02-09-2015 06:06:39 // 77067
A hátsó szélvédőm EGY darab kb. 20-30 centis csíkon melegedik azaz párátlanít. Ránézésre nem látok szakadást, általában mi lehet a hiba, hol keressem ?
Kimis11101-09-2015 13:37:43 // 77066
Bele kell kapaszkodni,de lejön
KisP01-09-2015 10:21:30 // 77065
Kormánylehúzáshoz nem árt egy lehúzószerszám, anélkül én meg se próbáltam.
springfield (Ɨ|ѯ)31-08-2015 09:12:50 // 77063
Köszi, akkor ezt meg is csinálom ;)

Le kell venni a kormányt is hozzá ugye?
Mr. Z30-08-2015 20:47:44 // 77062
LÉgtömegmérő:

mivel az enyém is haldoklik egy ideje kicsit utána néztem, mivel autóelektronikai gyártóiparban dolgozom, van is éppen egy ismerős mérnök barátom a Bosch-nál.

Német honból szerzett nekem egy vaskos katalógust miszerint:
2,5 V6
AR34201: 0 280 217 531 ( most is ilyen van nekem)
AR36201: 0 280 218 054

0 280 217 531-ből több is van /P /B /LE , hogy mi a különbség még a Bosch-tól sem kaptunk választ de egy biztos , minden 531-es azonos mérési tartományban dolgozik:


Alváz szám alapján is fel vannak sorolva de ott is csak cikkszámot ír, azt hogy /P vagy /B azt nem , ha esetleg valaki tudja ezek mit jelentenek ne tartsa magában.
W.30-08-2015 15:12:10 // 77061
Még gondolkodom.... 😉
gecsa30-08-2015 14:55:01 // 77060
Most akkor mégsem bontod? :D :D :D
Kimis11129-08-2015 16:19:38 // 77059
Ennek a karocskának a feje van elkopva. fel kell húzni ragasztóval és javítható.
Szét kell szedni a kapcsolóházat. Nem kell megijedni.semmi bonyolult nincs benne,nem ugrik szét semmi.
Kapcsolási rajzom az nincs...
springfield (Ɨ|ѯ)29-08-2015 14:32:26 // 77058
Köszi várom! :)

Üzemanyag ellátó rendszer kapcsolási rajzod nincs véletlenül?
W.29-08-2015 14:21:01 // 77057
Ha Alfa Spider kinézete van, talán...:)
donx (Nagyvad)29-08-2015 12:33:23 // 77056
Ez engem is érdekelne :)
Mr. Z28-08-2015 21:49:24 // 77055
Én ma 18-as átlaggal zsiványkodtam a városban :) PSA HDI dízel után kicsit más érzés lenne neked a tankolás élménye :D
Kimis11128-08-2015 21:37:12 // 77054
Szia!
Teszek fel majd képet holnap.
Tommy_Angelo28-08-2015 20:28:07 // 77053
Dragabb Peugeotot nem szamitasz be, mi? :D
W.28-08-2015 20:06:55 // 77052
Nagyon 👍! Nekem max. 14 volt eddig 70% körüli városssal. Ja, friss műszakival, kifogástalan állapotban eladó éppen...😉
Tommy_Angelo28-08-2015 19:55:26 // 77051
Sziasztok!

Mennyire jok 166-osokban a 2.5 V6-os benzin motor? Varosban mennyit esznek?

Koszonom!
springfield (Ɨ|ѯ)28-08-2015 12:30:13 // 77050
Szia!
Le tudnád írni hogy hogyan lehet javítani az index kapcsolót?
springfield (Ɨ|ѯ)28-08-2015 11:57:12 // 77049
Sziasztok!

166 2.4 JTDm Sportronic 2004. facelift
A hibajelenség a következő:

a motor leállítása után kb 20-30 mp-ig még megy az üzemanyag szivattyú, engine check lámpa világít, üzemanyag ellátó rendszer elektronika primer áramkör hibát ír kiolvasva.
Menettulajdonságban semmi rendellenes nem tapasztalható.
Motortérben a relé jó..
Mi lehet a gond?

Más: Index kapcsoló nem kapcsol vissza mindig automatikusan kanyarodás után.. valakinek volt ilyen, esetleg ez valahogy orvosolható?
vologya[kendács mester]25-08-2015 15:55:36 // 77048
Akinek problémája van a centrállal:


Description

The lock motors of all four doors are activated simultaneously upon a command:

-from the key
-from the front door switches (knobs);
-from the remote control

Lock operation is controlled by the integrated service control unit located on the right hand side beneath the facia.
The control unit monitors lock status by means of signals received from switches located on the four locks (these signals are also used to time the lighting). A lock command is issued only when all doors are properly closed and the front locks are released; Conversely, a release command is issued only when the front catches are locked.

The control unit also runs a series of safety checks:

-switch position is checked at the end of each operation. If this position does not agree with the action carried out (e.g. if a door is open), a repulsion command is issued, i.e. the opposite manoeuvre is carried out to realign all the locks.

-if the control unit detects too many complete, consecutive lock/release manoeuvres - at least 8 within 20 seconds - the system cuts in to limit the manoeuvres: the system is inhibited in release position for 30 seconds.

-If battery voltage drops below 9 V during a lock/release operation, the system suspends the operation. If battery voltage is lower than 9 V at the outset, no command is issued.

The door lock circuit is protected by a special fuse located in the junction unit.

The remote control receiver power supply is protected by a fuse
located in the junction unit.
vologya[kendács mester]25-08-2015 15:46:22 // 77047
Az alfaowner.com szerint a sofőr jobb térdénél található a relé.
fater00823-08-2015 14:01:35 // 77046
Üdv! Érdeklődnék 166 hol található a központi zár elektronika vagy relé mert volt egy zárlatom a belső világításnál és azóta hol működik hol nem a jobb oldali ajtóban a központi zár próbálta másik zárral is de ugyan azt csinálja bezár néha de ki soha,arra gondolok valami történhetett az elektronikával vagy relével.
tbesze22-08-2015 16:22:20 // 77045
Megnézzük! Köszi!!
atis_166jtd22-08-2015 16:18:14 // 77044
Nállam ez a motort vezérli, vagyis nyitja és a zárban van egy kapcsolóami a világítást és a visszajelzést kapcsolja.
atis_166jtd22-08-2015 16:16:18 // 77043
Nem biztos hogy a görgő, én pont tegnap takarítottam ki a feszítőt és zsíroztam át, mert aznyekergett.
tbesze22-08-2015 13:50:13 // 77042
Kb. egy hónapja cseréltem a szíjat, akkor úgy néztük, hogy jók a görgők. Csak a szíj volt elöregedve.
Köszi a segítséget.
cezso8722-08-2015 13:29:02 // 77041
Nézd meg a többit is ha már lekerül a szíj.
Nekem is volt gy kis hangja pont ennek a görgőnek, és csere után elhallgatott, meg szíjat is cseréltem.
tbesze22-08-2015 13:22:50 // 77040
A jellegzetes nyikegés, amit a görgő csapágy hallat ha vége neki. Az jó ha lehet, mert akkor jóval kevesebből megáll.
Köszi.
cezso8722-08-2015 12:38:05 // 77039
Szeva!
Lehet külön cserélni.
Mi a baj vele?
tbesze22-08-2015 11:12:07 // 77038
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a 2.4 JTD-n a hosszbordásszíj rugós feszítőjén, lehet külön cserélni a görgőt, vagy csak egyben a rugós feszítővel?
Köszi.
Kimis11121-08-2015 12:01:25 // 77037
Erről beszéltem :)
Mr. Z21-08-2015 10:32:30 // 77036
találtam képet ha kell még, hogy mit kell keresni :)
vologya[kendács mester]21-08-2015 08:30:55 // 77035
Baba lett. Legalább látszik, hogy kézimunka!
Kimis11120-08-2015 16:04:55 // 77034
Gyakorlat teszi a mestert :)
gecsa20-08-2015 14:09:28 // 77033
Van benne kis hiba, a kinagyítod, akkor látszik a képen is, hogy az egyik saroknál nem lett szép a behajtás, de elsőre nem rossz.. :) Igaz, én egy mérettel vastagabb műbőrt választottam, így nem is volt olyan egyszerű..
Kimis11120-08-2015 14:07:10 // 77032
Szép lett !
gecsa20-08-2015 13:15:24 // 77031
...és a helyén.



gecsa20-08-2015 13:05:44 // 77030
Megint egy kicsit szépebb lesz a beltér. :) 150Huf és fél óra volt az ára. :)

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.