Elrettentés:

BROÁF!!!
:(((((
Eladó Alfa 164 2.0 TS alkatrészek
Légszűrőház 1500.-
Légtömegmérő 5000.-
Fékfolyadék-tartály 1000.-
Vezérlésmódosító 1500.-
Ablakmosó szivattyú 500.-
Elosztók 2500-5000.- (Az egyik majdnem új)
Kuplungszett (Sachs, majdnem új) 12.000.-
Alapjárati motor 2500.-
Szívósor öntvény 1500.-
Injektorsor 5000.-
Tanksapka 500.-
Csomagtértető 3500.-
Bajuszkapcsolók 1500/db
Gyújtáskapcsoló zárakkal 6000.-
Főtengely helyzetjeladó 3000.-
Műszeregység 4000.-
Fűtésradiátor 3000.-
Jobb első lámpa + index 5000.-
Ajtók oldalára külső műanyag borítás 4000/4db
Főfékhenger 2500.-
Komplett motorvezérlő kábelkorbács 5000.-
Oldalüveg garnitúra (zöld) 6000.-
Szervoolaj-tartály 2000.-
Ablaktörlő-mechanika 2000.-
E-H féktárcsák 10000.- (4db)
Első féknyergek 2500/db
Hátsó féknyergek 3000/db
Kormánymű 8000.-
Kormányoszlop 3000.-
Kormánykerék 1500.-
Benzinszivattyú 6000.-
Központizár-szett (4+1db+vez.) 7500.-
Belső tükör 1500.-
Fűtéspanel 3000.-
Első övek 2500/db
Hátsó ablakemelők 1000/db
Computer 10.000.-
Generátor 5000.-
Vezérműtengelyek 7000/db
Szelepfedél 3000.-
Olajteknő 5000.-
Lendkerék 3500.-
Hengerfej (csak szelepekkel) 10.000.-
Hátsó lámpasor 6000.-
Bal gólyaláb 4000.-
Trafók 2000/db
Elosztók 2500-5000
Külső kilincsek 1500/db
Belső kilincsek 1000/db
Bal első sárvédő 3000
Bölcső 10000
Küszöbspoilerek 6000/pár
Kábelek, csatlakozók
Kapcsolók
Gyújtókábelek
Blokk
Dugók, hajtókarok, főtengely
Kapcsolók
Belső kárpitok, műanyagok, emblémák stb.
2 66-ost, vagy ez valami új típus? :)))
Lala09-11-2005 13:34:03 //
3380
Hello!
Nem tud valaki véletlenül eladó 3.0 v6 266-ot? Erősen szükségem lenne egyre!
a09-11-2005 11:53:13 //
3379
Úgy kb a 100le alatti és felettiek aránya 80:20.
Magyarországon meg kb 95:5
És azokat nem is adják el, vagy ha igen, akkor azok már bontószökevények...
Amúgy LOL :))) :
-Mantás el akarja adni az autóját. Hirdetés szövege:
Opel Manta GTE 200,000km-rel, 4500 DM.
Eltelik egy hét...semmi.
Eltelik két hét...még mindig semmi.
Harmadik héten hívja a haverja: "Meghülyültél ? Ha odaírod, hogy 200,000 km van benne, sosem adod el. Tekertesd vissza a kilométerórát 50,000-re, és próbálkozz újra!"
Következő héten nem jelenik meg a hirdetés az újságban.
Haver megint telefonál, kérdezi, mi történt a Mantával ?
Mire a Mantás: - Csak nem gondolod, hogy 50,000km-el eladom az autómat !?
Egy Manta és egy Porsche egymás mellett megy az autópályán. A Porsche elkezd gyorsítani 120-ról. Manta a nyomában. Porsche eléri a 160-at, a Manta ott van mellette... Porsche eléri a 200-at, majd a Mantás átordibál: "Ismered a mantát?"
-Igen, de miért ? - kérdi a Porschés.
-Meg tudnád mondani nekem hogyan kell második fokozatba rakni ?
Mantásnak szörnyű balesete van. Az autó teljesen széttörik. Jönnek a mentők, de ő csak ordít: "A Mantám ! A Mantám !"
Beviszik a kórházba, s mikor felébred, megint elkezd ordítani: "A Mantám ! A Mantám !"
Bejön a nővér: "Ne az autót sajnálja, nézzen a bal lábára, az már nincs ott többé".
A Mantás lenéz: "A westerncsizmám, a westerncsizmám !"
Mantás a zászlókat árusító üzletben:
-Kérek egy zöld német zászlót!
-Sajnálom uram, csak fekete-piros-sárga zászlónk van!
-Rendben akkor kérek egy pirosat!
-Mi a legkisebb alkatrész a Mantában?
-A sofőr agya.
-Honnan lehet megismerni a Mantás garázsát?
-Egy száraz vércsík van könyökvonalban a falon!
-Az új Manta 1 méter széles lesz, hogy a sofőr mindkét kezét kilógathassa az ablakon !
-Miért van a Mantásnak 16 fényszórója a kocsiján ?
-Hogy éjszaka is napszemüvegben vezethessen.
Két ember beszélget a kocsmában:
-Ismerek egy nagyszerű Mantás viccet !
-Csak óvatosan, én is Mantás vagyok !
-OK, akkor kétszer mesélem el !
-Miért visel a Mantás mágneses kesztyűt ?
-Hogy 180-nál is kikönyökölhessen az ablakon !
Két Mantás beszélget:
- Képzeld tegnap vettem egy enciklopédiát.
-És? Beépítetted már?
Egy Manta-Fahrer áll az egyetem előtt.
(Ennyi, ezen már önmagában is nagyon mulatnak a németek.)
Nahh azért van ott bőven 100+ Le.
Viszont nekem csak a kereklámpás első (v.2.?) szériás manta volt a bejövős;-)
Tiszta OFF;-)
a09-11-2005 11:34:18 //
3377
Megnéztem...
Manta motorok voltak az évek során:
1,2 55le
1,2 60le
1,3 60le
1,6 68le
1,6 75le
1,6 80le
1,6 92le
1,8 90le
1,8 110le
1,9 90le
1,9 105le
1,9 turbo 156le - nincs Mo-on
2,0 100le
2,0 110le
2,0 turbo 250le - nincs Mo-on
2,4 136le
2,4 144le - nincs Mo-on
2,8 142le
3,0 177le - nincs Mo-on
OPEL GT erőssen "majdnem" manta.
Nem tömegautokra gondoltam.
a09-11-2005 11:10:17 //
3375
Mantában? Nem tudok róla, persze ez nem jelenti azt, hogy nem. De sosem láttam ilyet. Mantában még a 100 ló feletti teljesítményű is ritka, mint a fehér holló.
A Monza volt a 3.0 v6 12v.
Sprintben volt a 6C. No az egy középmotoros, V6-os szörny volt.
Nem volt valami kis darabszámú 3.0-ás motorral szerelt sorozat?
a09-11-2005 10:04:59 //
3373
Amúgy még a Monza is kemény, de az már túl nagy bálna... Mondjuk egy Manta, Monza motorral tuti lett volna :)))
a09-11-2005 10:04:03 //
3372
Opel GT az kooool.... De a Mantában mi majdnem? :)
Én nagy szerelmese voltam ezeknek a kocsiknak, volt Scirocco-m is, Fuego-m nem, de majdnem :)
Lerohadtunk a menetpróbán, azért nem lett meg :)) Pedig az is állat kis autó :)
Manta meg csak retek motorokkal van/volt...
W09-11-2005 00:54:30 //
3371
25-ert csinaltak meg, a kuplungszettet en vittem az 80e volt, eredeti.
Opel Manta, majdnem...
Az egyik ex szomszédom még 82' körűl diszidált.
Nagy álma volt az OPEL GT.
Olyan, mint a CORVETTE 68 környékéről, csak kisebb.
Nahh vett is kint vagy 3db ilyen OPELt.
Az egyikben egy 4,x V8 motor van.
Képeket mutatott róla.
Jó kis dög lehet! ;)
Kösz az infokat, akinek van még hozzászólnivalója, az ne fogja vissza magát:-)
Pénteken asszem autós napom lesz, mindennek utánajárok.
Majd írom, hogy mire jutottam.
A kuplunk jelenség 1-esben beremeg, rükit nehezen veszi, nagyon szerkezet hibának látszik. Minta nem emelne ki teljesen. Ahogy Bandi is írta: nyomólap rugója megbetegedhetett. Lehet, hogy a tárcsában levő rugók is behaltak, plusz a tárcsa kicsit szorul a nyelestengelyen. Egy szó, mint száz szakival nézesd meg!
Nem nagy meló cserélni: kitekered-betekered.
Csak gyáriban van, drágáért. Kérdezd meg Marklart, lehet, hogy neki van.
Kuplungon nem lehet állítani, ha jól tudom egyik Alfán sem. legalábbis, amiket eddig láttam...
Kezd inkább az olajjal, meg a szíj ellenőrzésével. A kis visszacsapószelepek a kormányműben lennének, csak kiszerelve ellenőrizhető. De azt hiszem ezeknél a gépeknél jobban jár az ember, ha cserél egy bontottra. Időben és pénzben is kevesebb, csak rizikós az élettartama.
Én láttam ilyet. Plusz némi futóműtuning + ohne első rendszám...
Érzékelő csere mekkora munka, és lehet ilyet kapni újat, vagy utángyértottat valahol? Tudjátok esetleg, hogy milyen árban mozog?
Ha nem emel ki rendesen azon lehet állítani, de azért az zavar, hogy egyesben mikor elindulok, beremeg az autó.
KOrmányszervó a hangot onnantól adja, ahogy megmozdítom a kormányt bármelyik irányba. Furcsa zúgó hangot hallat.
Komrmánymúszelep? Erről irhatnál többet ha tudsz, hol vannak, és hány, ha cseréni kell, akkor mi munka, esetleg milyen ár, ha tudod.
De jó, hogy ezeket elmondta, mert legalább tudom, miket kell figyelnem.
Várom azért a témában az infokat továbbra is, lehet, holnap elhnézek a szerelőmhöz, és mondom neki, hogy mik lehetnek gyanusak
a08-11-2005 17:23:03 //
3363
Most miért kell elrontani a napom? :))) BROÁF :)
a08-11-2005 17:22:31 //
3362
Szerintem az a sportkocsi utánzat feelingesebb, mint az akkori típuspaletta bármelyik tagja :)
Hozzá kell tennem, hogy nem vagyok GTV6 hívő...
Könnyű autó, kicsi, bivalyerős motorral, zéró extra, zéró kényelmi felszerelés :) Ez a Sprint :)
Képzelj el egy 790 kilós Sprintet, amiben az 1,7 16v motor, eredetileg 136 lovas, "lájtosan" tuningolva 150 lovas motorja van.
Szerinted mit tud egy ilyen kis méregzsák? :)
Tiszta Lotus feeling.
Így afolyást elvetem: kuplung kopott, vagy a rugók kigyengültek/töröttek. Az ár nagyon függ a minőségtől: szerintem a szett 30-tól 100-ig bármennyi lehet.
Ha jól emlékszem szemben állva a motorral a blokk alsó sarkánál van. Jó esetben kontakthiba, rossz esetben behalt az érzékelő.
"R"-hiba: valószínű nem emel ki rendesen. Munkahenger nem ereszt? Vagy nem levegős?
Kormányszervó kitekert állapotban csinálja? Valószínű, hogy első körben a folyadékot cserélném: ha öreg, tud ilyen hangot produkálni, ahogy a visszafolyó útján mozog a folyadék. Vagy tud csúszni a szíj, rosszabb esetben a kormánymű szelepei kezdenek tönkremenni.
Egyébként mikor egyesbe rakom akkor is kicsit darabosan indul, beremeg az autó, lehet, hogy az enyémre is ráférne egy kuplungcsere?
Mennyire terhelné ez meg a családi költségvetéset?
MIt lehet csinálni az olajszint érzékelővel, és hol van?
És a többi kérdésemre is tudsz mondani valamit? (rükverz, kormányzervó)
Biztos az olajszint-érzékelő szarakodik. Szokott.
Az Olive-vel én is megszívtam. Megrendeltem, aztán még egyszer megsürgettem őket, aztán semmi. Egy hónapra rá szólt a fazon, hogy hozná az olajat. Nem küldtem el nagyon, de azért az értéésre adtam, hogy lehet máshonnan is venni, és nem valószínű, hogy 3-4e km nekem mindegy olajcsere szempontjából.
98 kilós csajok a hátsó ülésen? Az már durva! :)))))
De mint tudjuk a Sprint, csak egy sportkocsi utánzat: átfaragott Sud, vagy éppen 33. :))))))
Ehhez képest azért egész jó nem? :)
a08-11-2005 16:55:08 //
3354
Háááááát.... nem a legjobb, az tuti.
Az egész autó 790-870-910 kg verziótól függően. Ráadásul a súly nagy része a kocsi elejében van, hátul szinte semmi nincs.
Tuti, hogy kicsit orrnehéz, ebből kifolyólag elvileg alattomos dög tudna lenni.
De a gyakorlatban ez nem így van. Hajlamos kicsit eltolni az orrát, de pl. a 75-nél kategóriákkal kezesebb jószág.
A hátulja szokik kitörni, ha nagy sebességgel veszel be csúszós úton erős kanyart. Egyébként nem vészes. Fel sem tűnik, hogy orrnehéz picit.
Mivel gyárilag eléggé mélyen van a szerkezet, és nem sokkal az első futómű fölött van a motor, eléggé lent van a súlypontja. Az autó maga meg széles, legalábbis a magasságához képest.
Szóval egyáltalán nem gáz.
Amúgy kb ugyanilyen súlyelosztású/tulajdonságú a vw scirocco1/2, a renault fuego is, de pl jobb az opel manta, de annak meg a motorjai retkek.
Ha azt nézzük, akkor rossz a súlyelosztása, mert nem 50-50% van a tengelyeken. De ehhez középmotorosnak, és 4*4-esnek kellene lennie. De mivel nem ilyen, ezért szvsz kb 60-40 lehet a súlyelosztási arány. De mondom, ez nem sokat mond a gyakorlati dolgokról. Elvileg a Porsche 911 a világ legvezethetetlenebb autója, ha a súlyelosztást nézed, és közben mégsem... (35-65 a hátsó kerékre, és a súly nagy része a hátsó tengely MÖGÖTT van!)
Mitől lehet az, hogy hátramenetbe nehezen tudom berakni a sebváltót?
Mennyibe került a kuplungcsere?
a08-11-2005 16:46:03 //
3351
...???... súlyelosztása 4*98? :)))))))))
Üdv mindenkinek!
Egy ideig nem jelentkeztem, mert nem volt gépem. BEhalt a winyó, most vettem újat. Soha ne vegyetek maxtort:-)
Egyébként történt ezalatt a pár napalatt pár dolog, pl új kipuffogó került fel. A gyárival megegyező, olasz, utángyártott. Itt helyben szereltettem a Perjási kipuffogó szervízben, és nagyon jók a tapasztalataim. Ha náluk rendeled a cuccot, akkor ingyen szerelik. Megrendeléstől számított 1 np alatt ott a cucc. A szerelés max fél óra volt, és összesen 17000,- Ft-ot fizettem. Szóval nagyon jók!
Közben megérkezett 8 Liter Selenia 20k AR motorolaj+olajszúrő, már csak bele kéne önteni. Erre viszont egy hónapot vártam. Az Olive Kft-től rendeltem interneten. Olaszból hozzák nekik az árut kamionnal, úgy látszik, hogy havonta csak egyszer:-)
Ja, és még valami. Kivillant az alábbi lámpa a múszerfalon:
Azonnal felhívtam az autószerelőt, és elmentem hozzá, mert azt hittem, hogy az olajjal van valami. Biztonság kedvéért elmentem egy boltba, és vettem jó minőségú olajat megyegyezőt azzal ami benne is volt, és rátöltöttem.
Az autószerelő is megnézte, de semmi.
Utána megnézettem a váltóolajat is, mert azt írta a kézikönyv, hogy ez a hibajel a váltóolajat jelzi. ( Az autószerelő szerint elírás) De egyébként azzal is minden rendbe volt.
A szerelő szerint ez érzékelő hiba lehet.
Szerintetek mi ez?
És még valami. Mostanában kicsit hangosabbnak hallom a kormányszervót kanyarodáskor. Mintha zúgna! Ez normális, vagy van rá valami ötlete valakinek, hogy mi lehet ez?
Előre is kösz az infokat.
ja, és mostantól újra minden nap vagyok:-)
Ugyan nem SN vagyok, de jó lesz az is. 4x98, plussz annyi különbség, hogy a középlyuk nem 58, hanem 58.5, ami szerintem nem igazán számít.
SN, a Sprintnek milyen volt a sulyelosztasa? Valaki most arrol gyozkod engem, hogy rossz, de persze meg egyikunk se ult ilyenben. :-)
W08-11-2005 11:55:37 //
3347
looool, ez jo otlet :-D
Kaszpi08-11-2005 11:35:47 //
3346
Sziasztok!
Szerezhetnétek nekem 166-hoz Y leömlőt teljesen a katalizátorig cserére szorul, mert már eléggé össze-vissza van hegesztve.Ezen kívül kaniszterszelep is kellene, fogalmam sincs hova tűnt belőle de az átvizsgáláskor Csörivel nem találtuk. Köszi!
Jó kis torna! De Te még fiatal vagy és vékony. Mit mondjak én?
:):)
Használjatok fekete kárpitot skacok :):)
Az sajnos nálam is csöpög. Csak még nem volt lelkierőm kicserélni.
W07-11-2005 20:19:59 //
3342
Azzal nem volt gond pedig arra gyanakodtak eloszor. De mivel hamarosan 100e km lesz benne ugyis megerett mar a kuplungcsere is. Viszont most tokeletes, vajpuha a kuplung , nem remege stb. Nagyon jo lett. Viszont felso munkahengert kell cserelni majd mert folyik egy kicsit, bar nem nagyon de annyira eppen eleg, hogy egy-ket olajcsepp megjelenjen a karpiton havonta :-(
A lendkereked milyen volt?
W07-11-2005 19:54:10 //
3340
A felso kepen lehet latni, a kinyomocsapagy szetnyilt.... :(
W07-11-2005 19:52:49 //
3339
Sziasztok! Ma vegre elszantam magam es elvittem a gepmadarat egy kuplungcserere. A jelenseg az volt, hogy ha csusztattam mar remegett az egesz es nehezen jart a pedal is meg tulsagosan lent fogott. Bar nekem megfelelt mert azt hittem az a normalis de igy csere utan... Keszitettem nehany kepet a regirol:

FRC07-11-2005 19:48:20 //
3338
ALFA 166 hoz keres eggyik haverom ball első komplett központi zárat (vezető oldali első ajtó)
Infókat az oldalamra, mert sajnos családi okok miatt nem leszek pár napig!
a07-11-2005 14:31:20 //
3337
Értem... Ebből is azt érzem, hogy a mutató jelenleg nincs kapcsolatban a termosztáttal esetleg... Vagy tévedek?
Én mondjuk kivenném a komplett órát, és az óra hátlapján megnézném a drótot, majd azt követném le esetleg.
De ampervadász mesterek ehhez jobban értenek. Én nem vagyok villanyász alkat :)
Szia Gombóc!
Csak most olvastam, mert reggel "elsodort a munka árja". Na milyen irodalmi vagyok így hétfő délben, korgó gyomorral?
"No, mit csináltál?"
Oooo, felreertheto voltam eszerint, semmit. Csak lassan itt a tel, teligumim van, felnim nincs, de uj felnire penzem se nagyon...
Jahh, értem, hogy a csatlakozó van ott! :)) Huhh hétfő van. Azokat megnéztem, semmi nem törént...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.