Forum >> Alfasud-33

kando.08-12-2006 10:32:42 // 24971
Nem lehet, hogy azért rossz, mert nem kap megfelelő olajat ? :)) Dacoskodik ? :))) Szia Wiki ;-)
pb_08-12-2006 10:26:05 // 24970
Én még hibátlan motorba sem biztos, hogy azt öntenék.)
pb_08-12-2006 10:25:11 // 24969
Én sem azt használok.)
Wikicica08-12-2006 10:12:51 // 24968
Értem. Kicsit elmaradtam a visszaolvasásban... Elf olajat tudok olcsón.
granturismo08-12-2006 09:56:10 // 24967
Selenia-t én csak hibátlan motorba öntök. Amíg rossz egyszerűen nem érdemli meg.:-)
Wikicica08-12-2006 09:45:12 // 24966
Szia. Miért nem Seleniát öntesz bele gt barátom?
granturismo08-12-2006 09:43:21 // 24965
Sziasztok. Megint öntöttem hozzá olajat. Most Mol-t kaptam. Ez egy fokkal azért jobb olaj mint az Opel, de tiszatságban illatban ízben a Selenia nyomába sem ér.:-) Nem jönnek a dugattyúim.:-( Meg a sajnos veztengely leszorítóim sem. Robesz. Mail ment.
Alfaferi08-12-2006 08:56:16 // 24964
Ádi! Gratula a sikeres restauráláshoz!
Alfaferi08-12-2006 08:55:04 // 24963
Jó napot mindenkinek.
pb_08-12-2006 07:48:21 // 24962
Azon a környéken nincs különbség.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-12-2006 00:22:03 // 24961
szerintem azér' egy 8V karbis valamivel szellősebb!! :-)
pb_08-12-2006 00:18:45 // 24960
Szóval a 24967-re akartam válaszolni, csak má kicsit elhajlottam.)
pb_08-12-2006 00:17:15 // 24959
Nem a tiedet néztem.) Legutóbb a rohadék piroson állapítottam + ezt a dolgot, de lehet holnap +nézem a szutykomon is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-12-2006 00:11:14 // 24958
má'mint te nézted az enyémet???
pb_08-12-2006 00:07:08 // 24957
Akkor nálad valamit átszabtak, az éjjel az autódon.)) Legutóbb, mikor néztem, kb 1 cm lehetett az ékszíj, és a veniti között.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-12-2006 00:02:30 // 24956
tudod mi a legjobb??? eddig,amíg csak beesett anyák és alátétek miatt "kerestem fel" a blokk és a lökös közötti zónát, ez egész terület bonyolultnak, félelmetesnek és szűknek tűnt... ma,amikor befejeztem a szerelést ,még utóljára vetettem 1 gyógypillantást a "műre" és azt mondtam: - vagy a motor ment hátrébb -vagy kihagytam valamit ...de itt elöl a vezérlés és a hűtő között o'an qrva nagy hely van!! :-)
pb_07-12-2006 23:47:08 // 24954
2 7 az semmi.)) Majd amikor hónapokban mérhető a dolog, akkor kezd alakulni, de az igazi az, amikor már évekről beszélünk.)))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-12-2006 23:45:28 // 24953
Látom pb_ cartárs is itt bújkál! ;-) megragadnám az alkalmat ,hogy megköszönjem telefonos supportjait,melyek elősegítették ,hogy a szerelési tudományom újabb skill-ekkel gyarapodjék! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-12-2006 23:37:51 // 24952
...vagy kell venni valami tubusos gumit, pl. Gumiám masszát, oszt azzal megkenni a felnit vékonyan, hogy beférjen! :-)
Rumi07-12-2006 23:28:49 // 24951
és az hogy fog elférni a kerékjárati ívben jó ember?? vagy nem létező /15ös gumit raksz rá, bár még ugyse. simán a felni is már sok neki nem? átszabod az egészet?
Robesz707-12-2006 23:19:24 // 24950
18-as
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-12-2006 15:30:57 // 24949
Ciao boxeristi! ma végre abszolváltam a tegnapról megmaradt munkákat,úgy mint: - generátor szíjfeszítés - ventillátor visszaszerelés - hűtő felső rögzítésénél a gumibak beszerelés - kártonypapíros hűtőtakarás :-) jó érzés volt elindulni vele,egyből elmentem egy zöldkártyát méretni "okosba" . aztán tankoltam,mert ugyan volt még benne, a leállítás előtt már jelenkezett valami dugulásféle. korábban 0-ra autóztam a tankot,lehet hogy van valami szlötyi az alján, a legjobb ilyenkor "rátőteni" :-) mentem egy nagy kört vele,elintéztem ezt+azt, szépen megyeget... naon hiányzott már az érzés,2 hét az csak 2 hét! :-)
pb_07-12-2006 00:27:56 // 24948
Tudod mindent lehet, csak kitartás, és erős szerszám kell hozzá.))
pb_07-12-2006 00:26:55 // 24947
Tudod mindent lehet, csak kitartáscsak, és erős szerszám kell hozzá.))
Rumi07-12-2006 00:07:49 // 24946
köszönöm ezek szerint tényleg lelehet :)
Rumi07-12-2006 00:07:21 // 24945
váltós cuccok vannak ;) generátor pedig, egészen mult hónapig nálam teljesített szolgálatot, de én szereztem 80Ah-sat, ugyhogy a 65-ös gyári feleslegessé vált :)
pb_07-12-2006 00:02:47 // 24944
Leszeded az anyát, és lejön a szíjtárcsa. A probléma inkább abból adódik, hogy nem tudod lefogni a tengelyt, amin az anya van. Nem olyan rég beszéltük pont ezt a témát.) Ha a motoron van, + lehet próbálni +indítani, mert nem valószínű, hogy átforgatod vele a főtengelyt. De, esetleg, ha mégis, akkor fogsz 1 izmosabb csavarhúzót, és befeszítesz vele a generátor "lapátjai" közé. Ha nincs a motoron, akkor 1xűen a 2. verziót alkalmazod.
Face06-12-2006 20:41:45 // 24943
Elvileg egyben van... de csak egy anya fogja oda... Gondoltam hátha akad vkinek vmi szar generátora (beégett vagy vmi) amin ép a tárcsa.... Igazából azért kéne csak a tárcsa mert van egy sérült tárcsás generátorom amit felújítanék és betenném a 45A-s nem túl fényesen teljesítő darabom helyére... Ha nemtok külön tárcsát szerezni, lehet érdekelne majd akár a komplett darab is... mi pénzbe fájna ez nekem? Megha van esetleg 1,7 váltóvég+rudazat maradványod (régesrég irtad egyszer h lehet fog maradni...) az is érdekelne, bar valszeg csak jovőre, januárban legkorábban...
Rumi06-12-2006 20:02:04 // 24942
hogy szeded le a generátorrol a tárcsát? az nem együtt van nekem van elfekvőben komplett generátor :) tárcsástul
Face06-12-2006 20:01:17 // 24941
Sztem igen. Miért? :)))
Whiteskull06-12-2006 19:58:31 // 24940
Olyan lehetett 94-es csíklámpás 1.7-esen?
Face06-12-2006 19:56:30 // 24939
Ha már úgyis szíjtárcsákról van szó... :)))) Nincs valakinek elfekvőben egy fölös generátor szíjtárcsája 33 65A-s Bosch generátorhoz? :)
pb_06-12-2006 19:51:23 // 24938
Adi, 1 kicsit nem bonyolítod túl a dolgokat?))) A 7végén volt szerencsém leszedni az ékszíjat a rohadék pirosról, de nem emléxem, hogy anomáliák léptek volna fel. Vagyis csúszó csavar +lazít, generátor +lazul -> szíj szintén. Magától leesni nem fog, mint esetleg más autókon, ezért kézzel kell leszedni. A módszer a következő: szíjat felhúzod valamelyik szíjtárcsa peremére, és elkezded forgatni a tárcsát, ezután a szíj leugrik a tárcsáról. Közben el is távolít6od a generátort a motorról. Vissza rakás(ír6nám azt is, hogy a kiszerelássel ellentétes művelet))), generátor visszaszerel, mind2 csavarral, de a csúszót lazán hagyos, hogy a generátor tudjon mozogni. Szíj generátor szítárcsájára rátesz, a vízpumpánál pedig úgy mond elkezded felhajtani a szíjat a tárcsára, hasonlóan mint a levételnél.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-12-2006 19:36:49 // 24937
f..sz se nem tudja... lejönni lejött könnyen... aztán próbáltam feltenni, de a 2 csavar + szíj közül max.2 jött össze :-( gt javasolta - hozzáteszem nekem is ez tűnt a legműködőképesebb ötletnek - hogy a fix csavart meg a szíjat feltéve kis feszegetéssel a csúszó csavar is berakható. na ez nekem nem működött,de a szíj+csúszócsavar rögzít és a fix csavarnál odahúz felállás igen! :-)
pb_06-12-2006 18:58:30 // 24936
Hogy, hogy fordítva? Emlékeim szerint 1szerűen felmegy az a helyére. A szíjat pedig rá kell forgatni a szíjtárcsákra.
Rumi06-12-2006 17:58:49 // 24935
17? és milyen gumi fog rámenni?
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-12-2006 17:33:40 // 24934
sziasztok! alakul a Luca-széke! ;-) ma is sikerült a meló mellett pici időt rászánnom, végre ráraktam a vezműborításokat + felszenvedtem a generátort, de a szíjat már nem volt időm megfeszíteni! :-) (grantourismo! pont fordítva sikerült a zsönerátor, mint beszéltük: a csúszócsavart raktam be először, előtte a fix csavart kivettem utána sikerült egyedül, kézzel annyit feszíteni , hogy a hosszú fix csavar is bement szépen!) holnapra csak a ventillátor maradt, ja meg a hűtő tetejéről kimaradt a gumialátét, majd ezt is felteszem,aztán megkoronázom a műveletsort egy zöldkártyával! ;-)
Whiteskull06-12-2006 14:55:31 // 24933
Ez a Mikulás nálam is járhatott volna! :)))))
Robesz706-12-2006 00:40:51 // 24932
Mikulástól...
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-12-2006 16:52:49 // 24931
szia! köszi,ezt az okosságot ismertem! ;-) viszont ez nem csak kifáradt,hanem nullára leírtuk az indítózással, mert hallatszott 1 sípoló/nyikorgó hang,amit ki akartam deríteni :-( persze nem bírta addig... sőt,mivel tegnap du. elhoztam a töltőt mára fel is töltötte (4 led világít az elején,ha nagyon szar az akksi és fokozatosan halványodnak el. Mint írtam,nekem az elején 1 ledes volt a status,ami mára halványult.) ettől még lehet akármilyen is,de - a puding próbája az evés - szépen bírta a mai indítózást. uis remélem nem kiabálom el a végét,de ma már BEINDULT AZ MOTORE!!! :-) (utána még lehúztam az ablakot a tologatáshoz,de szépen engedte le, nem tűnt fáradtnak! :-)
Bandita05-12-2006 16:42:59 // 24930
Sajna nem minden a kívánságaink szerint történik, ha így lenne eltöprengenék, hogy élek-e még? : )
Bandita05-12-2006 16:38:54 // 24929
Ha indítás előtt 10-20 másodpecig pirítod a fénykürtöt, esetleg a hülye aksi is magához térhet. Ez a művelet egy kicsit megmozgatja a savat, de ettől még sajnos eldobós : (
Alfaferi04-12-2006 20:28:18 // 24928
Cartársak Holnap Gyöngyösön leszek, ha azon a környéken tudna valaki telót ajánlani, be is ugranék érte!
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-12-2006 17:55:08 // 24927
nna,meglett a töltő... ...mutternál volt az Avason!!! :-I a szomszéd srácnál volt tavaly ünnepek alatt kölcsönbe,aztán ezexerint oda hozta vissza ,én meg nem hoztam jól haza... na ez a jelenet hiányzott a kisfilmből, én odáig emlékeztem,hogy a itthon van a szekrényben :-) már tölti is, viszont a töltő szerint nincs is lemerülve ez 2 dolgot jelenthet - tényleg nincs lemerülve,csak a hidegben állás tett be neki - vehetek új akksit :-(
pb_04-12-2006 15:38:39 // 24926
Ja jól látom, inkább az alsó rugótányér kialakításánál tér el.
András bácsi04-12-2006 14:49:21 // 24925
Igen, az már a felső toronycsapágyas.
pb_04-12-2006 14:45:37 // 24924
Más a lengcsill vége a 3 csavaros gyólyalábaknál?
Alfaferi04-12-2006 14:40:11 // 24923
CARTÁRSAK!!! NAGYON SÜRGŐS LENNE A DOLOG!!! Már kopog a kicsike, félek kinyírja a csapágyat, de nekem minden nap kell a vas!!!
András bácsi04-12-2006 14:32:44 // 24922
Sajnos nem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.