Forum >> Alfasud-33
Rumi26-06-2006 08:42:46 // 17521
a káblezés nem volt gázos. meccs végére pont kész lett :))
viszont az erősítőt nem tudtam felcsavarni, mert nincs neki elég hely (a régi kb fele ekkora). már kitaláltam vmit errre is. csak kellene hozzám csinálnom vmi távtartószarokat
Rumi26-06-2006 08:38:07 // 17520
nem hiszem :P
ez egy utólagosan behúzott kék színű vezetékecske, az akkutól a csomagtartóba. de már nincs, meg voltak mások is. az előző zene vezetékei....
norbee26-06-2006 08:35:13 // 17519
Rumi, remélem a 4WD tápkábeled vágtad szét... :) Mikorra fejeztétek be? :)
pb_25-06-2006 16:30:56 // 17518
Az lett volna a szép, ha látod.))
Rumi25-06-2006 16:26:52 // 17517
akkor kész szerencse hogy nem láttam :)
pb_25-06-2006 16:21:47 // 17516
Mert nálad, gyárilag sincs ilyen.
Rumi25-06-2006 16:20:26 // 17515
így van. én sem találkoztam még vele a légszűrőház környékén
Scott25-06-2006 16:03:00 // 17514
Dobd ki a fenébe. Szerintem rajtad kívűl senkinek nincs meg ez az "alkatrész" :))
pb_25-06-2006 15:50:58 // 17513
Gondolom a szélénél. A csikorgás azért van, mert vagy gyenge minőségű a tárcsa/betét, vagy nem fekszik fel rendesen a betét a tárcsára. Egyébként a fék kb. 100 km alatt összekopik. Ha gondolod ne szedd le, de lentebb leírtam miért érdemes.
Rumi25-06-2006 15:33:30 // 17512
a tárcsa külső és belső körívén még van egy-egy karika.
amugy fékezéskor (ha gyenge a fékatás, ill. a fékezés végén, közvetlenül megállás előtt) csikorog. de már ez is ellmúlóban van, ahogy szép lassan bekopik.
nem értem minek szedném le hátul a gyergeket
Tom25-06-2006 15:25:11 // 17511
igen lényegébe ezért nem is tettem visszaa helyére hiszen sok mindent nem ér. meg probálok beszerezni egyet remélem télig összejön.
Esetleg ha valakinek van egy nem használatos ilyen darabja, akkor gondoljon rám, mert én segítségére lehetnék, hogy ne porosodjon tovább. :)
Viktor8525-06-2006 14:12:31 // 17510
Télen, hidegindításnál innen tudja szívni a meleglevegőt.
Csak eredetileg kicsit nagyobb darab volt:)
Ilyen állapotban nem sok értelme lenne visszarakni szerintem.
pb_25-06-2006 14:02:13 // 17509
Tehát, akkor a betétek, és a tárcsák újak, hogy néz ki a tárcsa, hogy koptatta be a betét? Próbálj + ráállítani a kf-re, de igazából le kéne szedni a hátsó nyergeket, és ellenőrizni, hogy normálisan műxik-e.
Tom25-06-2006 11:38:00 // 17508
véletlenül nem tudja valaki, hogy a fenti kütyű milyen célt szolgál?
a fellelhetősége több nyíre a kipuffogo és a légszürő ház között található.
ahogy a képen is látszik a hajlított vége érintkezik a kipuffugoval. a cső egy 90-fokban elhajlított csövön keresztűl csatlakozik a légszűrő dobozára.
ahogy látszik elégé megviselte az idő vasfoga az alsó rész és nem tudom, hogy mennyire foglalkozzam vele,cserélje, vagy hadjam úgy , vagy vissza se tegyem.
Sanyi25-06-2006 10:43:19 // 17507
Szép napot boxeres CARtársak!!!
Rumi25-06-2006 10:13:47 // 17506
ha és tegnap Seriffel átkábeleztük a kocsi hifi részét. kompletten, minden nagyobb szívás nélkül belehetett húzni a 20-as tápkábelt hátra + az RCA-k is újak, egyedül a kormánynál volt egy kisebb gubanc a kábelek között.
ja és megszüntettem egy csomo feleslegessé vált vezetéket is.
volt egy teljesen "holt" kábel, ami a motortérből ment a csomitartóba, hogy mi lehetett annak a funkciója?
Rumi25-06-2006 10:08:05 // 17505
a tárcsák is meg a pofák is most voltak cserélve. még be sincsenek kopva.
kfkar 7-et kattan, de 5 katt után még elgurul
pb_24-06-2006 13:38:13 // 17504
Ez baj, mert elképzelhető, hogy nem fogsz tudni segíteni rajta 1xűen a csavar állításával. A következő körben a bowden cserét javaslom, és mindenképp + kell nézni mind2 nyerget, hogy normálisan műxik-e. Hogy néz ki a felülete a hátsó tárcsáknak? Mennyire tudod benyomni a fékpedált?
Rumi24-06-2006 13:02:12 // 17503
nem tudom, de sok. és akkor is alig fogja meg. ha 20kmh-nál csuszos utfelületen tökig huzom, kicsit elkezd lassulni. ennyi az össz hatás.
ez mióta megvettem így van. csak eddig nem zavart. ritkán huzom be, inkább egyesben hagyom (főleg télen). mostse a kézifékkar kanyarban történő ráncigálása miatt kell (Áahhoz most tul jók a gumik).
egyszerüen csak ez is egy lépés a tökéletesítés felé :)
pb_24-06-2006 12:21:34 // 17502
Szerelhetőség szempontjából trükkösek. Ezért igen kevesen vállalkoznak a javításukra. Sajnos szeret berohadni a kf mechanika, és maga a munkahenger is. Magát a dugót viszonylag "1szerű" kiszedni, de aztán amit odabent lát az ember elrettenti a további szétszedéstől. Általában ilyenkor mondják a szakemberek, hogy csere, mert nem éri + nekik vele szopni.
Mennyire lehet(hány kattanásig) most behúzni a kf-et?
Rumi24-06-2006 12:10:05 // 17501
az világos, hogy hogy álljak hozzá, csak nem akartam elől lebontani, ha hátul a keréknél is lehet. de köszönöm. kérdés megválaszolva, menni fog :)
pb: mit értesz azon hogy trükkösek, nem egyformán fognak?
pb_24-06-2006 12:05:32 // 17500
Elől, leszeded a kf kar borítását, és ott a kfkar végén van az állítócsavar, 1 13-as kulccsal be lehet állítani. Ha nagyon frankón be akarod állítani, akkor úgy csinálod, hogy felbakolod a hátulját, és úgy állítod be, hogy kézzel ne bírd elforgatni a kereket, de kiengedett állapotban szabadon fusson. Elméletileg 5 kattanásig kellene tudni behúzni, de sajna ez nem mindig jön össze normálisan. Aztán lehet be se lehet állítani normálisan, mert a hátsó fékek elég trükkösek.
swan24-06-2006 12:02:41 // 17499
Ha leveszed a műanyag burkolatot a kéziféknél akkor ott az alatt meg tudod oldani a problémát!!
Rumi24-06-2006 11:46:59 // 17498
kérdés: a kézifék bowdenjét hol tudom meghúzni. hátul a kerekeknél, vagy elől a karnál?
Rumi24-06-2006 09:10:31 // 17497
inkább majd szólok ha előjön ;)
swan24-06-2006 07:27:15 // 17496
Ebben valszeg igazad van! Én csak azt nem értem miért kell gányolni?? A szar meló is kb ugyananyi idő mint a jó meló és az utóbbinak legalább van értelme!! Bár az is lehet az emberek felfogáson kellene változtatni!!!
swan24-06-2006 07:22:08 // 17495
oké! Valszeg ez lesz a megoldás! :-))) A hátsó lámpánál már eljátszottam ezt:-) De jó hogy eszembe juttattad akkor behúztam egy plussz vezetéket is!!! Na az most lehet jól jön:-)
swan24-06-2006 07:20:19 // 17494
Én még nem találtam meg. De ettől még lehet csak akkor már fogalmam sincs hol keressem!!! Mondjuk az igazat megvallva most ez izgat a legkevésbé majd nyáron egy hétvégét rászánok és kibelezem a gépet!
pb_24-06-2006 01:14:46 // 17493
Valószínűleg a rudazatnál cserélt alkatrészeket. 1. sorban a szilentek szokták +adni magukat.
pb_24-06-2006 01:12:22 // 17492
Keressek rajta hibát?))
pb_24-06-2006 01:11:29 // 17491
Rózsaszín/fehér, és fehér kábelek mennek arra, vagy 1 gányolt db-al találkoztál.
pb_24-06-2006 01:07:46 // 17490
Sztem nem sokra fogsz vele menni.
pb_24-06-2006 01:04:00 // 17489
Sztem az eredetit kell normálisan +csinálni.
pb_24-06-2006 01:03:02 // 17488
Elég érdekesen lehet, 1 felszerelt váltón, az biztos, de leginkább sehogy. Max a difihez, és a féltengelycsokokhoz lehet hozzáférni rendesen.
pb_24-06-2006 01:01:18 // 17487
Elméletileg van reléje. Hogy hol, azt ne kérdezd a rajz szerint van.
pb_24-06-2006 00:54:48 // 17486
A legnagyobb baj, hogy a 33-ok javarésze már legalább 1x le volt ütve. Az ebből adódó töménytelen mennyiségű gány, és fuser miatt, soha, soha az életben gyári állapotú tökéletes autók. + az ilyen aprónak tűnő hibák jórésze is ide vezethető vissza.
Scott23-06-2006 21:03:02 // 17485
:)) tisztában vagyok a vákuumdob és a gyújtás rejtelmeivel. Nincs velük gond :)
Hirtelen és lassú gázadásra is tökéletesen működik a rendszer. Lehet félreértettél, semmilyen torpanás nincs, csak egyszerűen, amikor lefullasztom a gépet, nehezen indul el.
bb1823-06-2006 20:57:19 // 17484
ha hirtelen odlépsz fullad, és ha lassan adod a gázt akkor meg felpörög rendesen ( menet közben ) ?
amit leirtál az nekem vagy gyorsitofuvoka, vagy vákumdob, de mivel utána nehezen indul ezért inkább az utobbi. probáld meg, hogy a vákumdob csovét szájjal megszivod, és ha tudod folyamatosan szivogatni akkor át van szakadva, és csere. ha egy darabig meg tudod szivni és utána jobban nem akkor az legalább jo.
esetleg szorulhat az alaplap a gyujtáselosztoban. ritka hiba de létezik. és ez miatt nem tud terhelésre szabályozni a gyujtás.
bb1823-06-2006 20:53:05 // 17483
kuplunk=kuplung
bocs csak szemétkedek :-))
bb1823-06-2006 20:49:56 // 17482
ez csak részben igaz, de egy köteget visszabontani azt nem kivánom senkinek, már csináltam párszor.
Scott23-06-2006 20:34:24 // 17481
Amikor áló helyzetből akarok elindulni hirtelen, nagyon kis gázzal, lefullad. Ilyenkor ráinditózok és nem akarja beröffeni. Lehet csak az én bénázásom, megszívja magát benyával. Ilyenkor reszelni kell egy ideig, aztán nagy nehezen elindul, szép lassan kapja fel a fordulatot.
Cs23-06-2006 19:04:13 // 17480
feszebb=feszesebb
még nagyobb=még mindig nagyobb
Cs23-06-2006 19:02:22 // 17479
Oks, én nem értek hozzá.
Szóval:
Kuplunk munkahenger cserélve, a váltóra valami olyasmit mondott, hogy kikopott benne valami műanyag persely, amit most kicserélt fémre. Valóban feszebb lett a váltó, de harmadikban szerintem még nagyobb a holtjáték oldalra, bár a feszesség miatt ez most nem olyan zavaró, mert csak akkor megy el jobbra, ha eltolom.
Tolatólámpánál kapcsoló csere volt (1794 Ft)
A kipuffogón lévő lyuk behegesztve.
Ami a vízhőfok jelzőt illeti. Azt mondta, minden megnézett, gomba, kábelek, stb, és minden jó volt, valahol a műszerfalban van a bibi, annak kibontására viszont most nem vállalkozott. Ugyanez a helyzet az olajhőfok jelzővel is.
Hát ennyi.
Rumi23-06-2006 18:34:13 // 17478
és ezennel jelentem nincs igazatok. csak nagy volt az ilyetségem, minden visszavonva. az én gépem tökéletes. ( lesz nem sokára) és nincs vele semmi apró cseprő biz baz, ami foltot vetne... nem is tudom.... az én büszkeségemre :)
szóval az én gépem a legmegbízhatóbb az.... itt bármilyen márkát mondhatnék, de legyen csak egyszerüen az autók között.
Figyelem. az autó egy elég szük köre a gépjármüveknek. pontosan nem körbehatárolható mi tartozik a gépjármüveken belül az autó kategóriába, ezt mindenkinek saját megitélésére bízom :DD
Rumi23-06-2006 18:27:02 // 17477
te majdnem ráhibáztál ;P
miután lebontottam a müszerfalat és látom semmi :), körbemustráltam autót innen is onnan is, lentről is-fentről is. felfedeztem egy az előző kipufftól kicsit megégett kábelt a BH keréknél. gondolom vmi ABS jeladó féle lehet. na azt leszigeteltem. nézem tovább. felfedezem hogy nem ég a BH lámpa. csere. aztán gondoltam ha már ott vagyok kitakarítom kicsit a dolgokat hátul. ezért lámpák komplett ki. kárpit ki. erősítő le. takarít..takarít.
közben persze végig szólt a zene. próbálgatok mindent. jelenségek: mikor felkapcsolom helyzetjelzőt (no gyujtás) zene ki (csak 0,1msre, aztán szól tovább) mikor gyujtást adok. az a jellegzetes kattogás a kardánból. amugy pöccre indul. ja és nincs töltés visszajelzés. már arra is gondoltam h a töltés visszajelző lámpa égett ki, emiatt nem zár az áramkör....
miközben várom hogy száradjon a csomagtartó, azért mégegyszer körbe néztem a motortérben. minden kábelt megmozgatva.
és szégyen. de mentségemre legyen az elektromosságis se vette észre. tényleg az akkunál volt a gebasz. na nem pont a saruknál. de ami az akkutól jön fő kábelköteg. na az nem volt rendesen megszorítva. tahát minden a legnagyobb rendben.
sajnos nem maradt időm visszapakolászni mindent. így az új erősítőt sem. de lagalább a hátsó izzó csere megvolt.
badbone23-06-2006 18:13:59 // 17476
a tolatolampahoz es a bizti kivereshez egy kis segitseg
a tuzfalnal ahol a kabelek a motorterbe nemmek ki ott huzd szet a stekkert keresd meg a barna vezeteket azon megy le a +12V a gombahoz ezt a vezeteket siman vagd ki. a valto es a tobbi cucc ott lent valahol kidorzsolte emiatt testel. igy ugyan addig nem lesz tolatolampad meg ujra nem huzod a spagit de az iranyjelzod legalabb mukodni fog:)
tegnap csinaltam meg haveromnak a 33asan ugyanezt a gubancot.
Rumi23-06-2006 18:13:07 // 17475
ezért lesz egy 5baros, állítható :PP
Rumi23-06-2006 18:12:02 // 17474
és egy vagy két év mulva már nem lát ki a kábelekből, illetve azt sem tudja melyik az ami kell. és mi az ami csakugy van, mert maradt.
az enyémbe is volt egypár "holt" kábel
bb1823-06-2006 18:10:26 // 17473
pontosan hogy csinálja a torpanást ? és milyen szitukban ?
bb1823-06-2006 18:09:16 // 17472
nincs értelme keresgélni, huzz be egy uj spagit oszt kész...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
607
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?