Félig-meddig igen.)
Szóval ezen a szutykon(P4) nem középen megy a kipuf, hanem menetirány szi jobb oldalon(de gyanítom, hogy a 4x4-eken is így van +oldva), ebből adódva a leömlő ágai nem 1forma hosszúak. Ha 1x csináltatnék, akkor olyat kéne mint a 16v-é, csak annyi átalakítással, hogy kardánosra is felmenjen.
Ez 1 16v-é.
Bár bb régebben írta, hogy gyártott már ilyet.
Forum >> Alfasud-33
pb_20-06-2006 23:48:34 // 17421
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 23:24:11 // 17420
hogy érted,hogy egyedi?
te találod ki és nem minta alapján készül?
Sanyi20-06-2006 23:18:45 // 17419
Na lépek alukálni!!! JOccakát ha még van itt vki!!!
Sanyi20-06-2006 23:04:11 // 17418
Jó estét boxeresek!!!! Gondoltam beköszönök hozzátok!!
pb_20-06-2006 23:01:32 // 17417
Kíváncsi lennék mennyi lenne 1, 1edi gyártású leömlő. Ha jó illeszkedéseket akarsz, akkor lehet kapni ilyen kipuf cementet, azt kell a csatlakozásokhoz tenni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 22:50:05 // 17416
Igen,az eredetit másolták. hővédő szerintem nincs, csak csatlakozás. De majd megnézem.
Amúgy is át akarom vizsgálni,mert szerintem valamelyik illesztésnél lehet gond,uis motorféknél pattog néha és nem hátulról jön a hang...
Feltételezem nem a cső lyukas, én a hátsó illeszkedésre tippelek (csatlakozás a megmaradó szakaszhoz)
pb_20-06-2006 21:57:59 // 17415
Így képről nem néz ki rosszul. Hővédő lemez is van rajta, vagy, csak 1 sima csőcsatlakozás? Az eredetit másolták?
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 21:50:47 // 17414
Marklar15520-06-2006 21:31:02 // 17413
Nahh hyy.
Ezek az új cumóim még mindíg a megfelelő emberre várnak:
1db hátsó üveg MKII gumivackokkal 15000ft
1db generátor BOSCH 65A 15000ft 145/146 boxikhoz is.
1db MKI homlokfal 1000ft
1db 1,8TD vízpumpa 6000ft
1db fűtés radiátor 6000ft
1db "bumeráng" futómű stabilizátor cucc hátra a P4 be 10000ft
2db hosszanti kitámasztók hátra hoszabb 60574401
2db rövidebb 60574404 (a 4db 15000ft)
1db fűtés kapcsoló/ állítgató panel 5000ft MKII-höz
2db fűtés ventillátor kapcsoló 1000ft/db
1db lendkerék 10 000ft
1db bendix 5000ft
1db kuplung szerkezet 5000ft (Valeo)
1db kinyomó csapágy 5000ft
2db kuplung tárcsa (kicsi átmérőjüek) 4000ft/db
2pár hátsó lengés csillapító.(BOGE) 25000ft/ pár (Kárásziéknál 19k/db)
3grnt első fékbetét 5000ft/grnt 88-90 1,7ie hez
XXdb patronok/gombák/relék...megegyezés szerint
Van egy doboz amit egyben szeretnék eladni:
1db boboz (0ft) ;-) amiben van:
1db vezérmű tengely r:60612289 (külön 15000ft)
4db fémgyűrű r:60559328
4db csapszeg r: 60503668
1db szelep r: 60525336
1db szelep r: 60504784
4db r: 60501740 (csapágy.?)
2db váltóba való... r:60504726
2db vez feszítő rugó
4db támcsapágy.? 60503028
2db stift a váltóba
1db ék
2db gyűrű r:60748219 +
1db 2es fogaskerék a váltóba r:60501261
(csak erre 22e ft ír a cd) Külön 10000ft
Ez az egész doboz egyben 25000ft
Aki már tudja az tudja aki még nem. Ezek mind gyári új cumók...
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 20:53:42 // 17412
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 20:50:53 // 17411
nekem annyit mondtak: aluplattírozott acélcső,
most viszem át a garázsba, a "félaknámból" csinálok 1-2 képet! :-)
pb_20-06-2006 20:45:03 // 17410
Szigorúan monoton nő.)
pb_20-06-2006 20:44:25 // 17409
Akkor olcsón dolgoznak. Kíváncsi lennék milyen anyagból, milyen minóségben csinálják, a cuccokat. Vajon mennyi lenne nekem 1 leömlő?
Seriff20-06-2006 20:38:18 // 17408
2000 fordulat/perc alatt mi van??:D
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 20:37:03 // 17407
pb_
ja,az lesz a következő.
a vicces,hogy a hátsó csőszakasz a dobbal ugyanannyiba fog kerülni,mint ez a leömlő! :-)
gyakorlatilag ez a leömlő a kacifántok miatt nem volt olyan mellbevágóan olcsó , még mindig alig több mint a felébe került a boltinak.
igen,drágák a gyári cuccok,de néhány OFF-os ezen is túltesz,nekik még inkább érdemes ide jönni.
faternak az OFF escortjára 30 ezer lett volna valami kipuff-elem,amit röhögve legyártottak és fel is szereltek 6k-ért :-)
pb_20-06-2006 20:20:46 // 17406
Először tisztísd + a sarukat, hátha +javul.
KisP20-06-2006 20:17:13 // 17405
sziasztok!
tegnap lehúztam a lambdát, eddig mentem vele, hát felemásnak érzem, vagy csak beképzelem magamnak. Picit mintha élénkebb volna a moci, nincsennek ezek a megtorpanások hideg motornál,nem dadog,legalábbis eddig. Ilyenkor mi a teendő? Akkor csere? Mondjuk egy műszeres mérést bevállalnék, nehogy csak beképzeljem magamnak....
pb_20-06-2006 19:50:33 // 17404
15971, ill 15972 hsz.
pb_20-06-2006 19:30:06 // 17403
+mondom őszintén nem tudom. Azt tudom, ezeknek a gépeknek már igen csereérett a kipufja, az elejétől a végéig. Sajnos a gyári cuccok horror árban vannak. Nem túl rég vivalfa kolléga linkelt 1 oldalt, de ott sincsenek olcsó cuccok.
Songokou20-06-2006 19:11:43 // 17402
No igen, de az mipenzbe kerul? Egy olyan ami megeri es nem rohad ki az ember alol 2 het alatt? :) Meg sose volt nem gyari dob az automon, szal komolyan kerdem! :)
pb_20-06-2006 19:09:01 // 17401
Valami jó kis hátsó dobbal, lehet neki olyan brutál hangot adni.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 18:23:41 // 17400
sziasztok!
kész az új leömlőm,sajna valami OFF szar miatt csak 5-re lett kész...
nem sokat teszteltem,de elég érdekes: egyszerre lett ércesebb hangja (gondolom ez előbb-utóbb tompul,ahogy ez-az tutti lerakódik belül) és egyszerre került bele boxer-brumi :-)
(a réginek a hangjára inkább "tompított kétütemű zakatolás" illett :-)
majd este teszek fel képeket!
bb1820-06-2006 17:13:02 // 17399
joób szerviz. a szállás és az üllöi között vannak a X.-ker-ben .sztem a neten megtalálod öket. régen javittattam velük, de akkor jok voltak.
Inner Circle20-06-2006 16:59:00 // 17398
Még egy csokor virág és egy aktmodell hiányzik a képről (vagy az utóbbi a hátsó ülésen van)? :D
Bálint3320-06-2006 16:56:58 // 17397
Üdv mindenkinek!
Nem tudtok véletenül egy jó gumiszervizt Budapesten? (felnit kéne javítani)
bb1820-06-2006 06:58:29 // 17396
trbainál más, itt lehet valami különbség, de nem számottevö. amugy pontosan ki lehet számolni.
Songokou19-06-2006 13:29:20 // 17395
Gyonyoru foto. akksi + sorosdoboz (?) :D
Igazi eletmuvesz vagy!
A kep cime: "a tuzfalon innen (v tul)"
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 13:18:40 // 17394
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 12:11:54 // 17393
elég jól illeszkedik.
-megvan minden műanyag patent
-a sárvédőperemnél van egy S metszetű rugalmas szegő,azzal szépen össze lehet illeszteni.
- a küszöbnél meg úgy van,hogy alulról illeszkedik a kasztnira és a küszöbborítás vége tartja a helyén.
ettől függetlenül a küszöbborítás levétele nélkül is ki lehet szerelni,csak ügyesen kell kifordítani,el ne törjön
pb_19-06-2006 12:06:03 // 17392
Igen elég jól +védi, csak ott szokott gond lenni, ahol illeszkedik(kellene) a sárvédővel. Nem tudom pl nálad mennyire tud felfeküdni a sárvédőíven, ill. az A oszlop, küszöb, sávédő találkozásánál mennyire takar.
Hátul is van 1 kis műanyag betét(legalábbis nálam), de igaz jóval kisebb, mint elől. Az tény, hogy tehettek volna jóval nagyobbat oda, hogy mondjuk +védje a tank betöltő csővét.
pb_19-06-2006 10:34:07 // 17391
Ha a pofákat, vagy a dobot nem kell cserélni, vagy nem kell felszabályoztatni a dobot.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 10:28:14 // 17390
kösz! :-)
már zúztam vele, remekül szolgál! :-)
(azért a héten még leszedem a kereket 1x és ellenőrzöm a csavarokat)
nagy tanulság:
a 67 forint 50 filléres műanyag kerékdob-bélés simán megvédi a hajtott kerék kerékjáratát.
mi a f..szér' nem lehetett egy ilyet hátra is tenni,hogy mondjuk ne rohadjon szét minden 33-es - főleg bal - hátsó kerékdob :-(
ja,pénteken városban Borfesztiválon keresztfaterba botlottam,rákérdeztem az argonos cuccra.
Megvette! :-)
Majd megtekintem hamarosan, jó lenne 1-2 leckét is venni, ha az enyémet nem is csinálom még meg ,de minél hamarabb kezdek el foglalkozni a hegedéssel, elvileg annál hamarabb tanulom meg :-)
pb_19-06-2006 10:22:16 // 17389
Szép munka!)
A fékcsövet rögzítő "drót" 1 kicsit trükkös, de ha 1x rájössz, akkor már könnyű visszarakni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 09:45:46 // 17388
Csé33!
majdnem leb.sztalak,hogy nem figyelsz,de most lláttam hogy Tomee kolléga kérdezte ugyanezt :-)
17150 hsz,de beírom:
"Tomee
az olaj a munkahengerből folyik. darabja 2 éve 2500 ft volt. Mondjuk párban az igazi cserélni.
nekem itt Miskolcon egy inkább OFF verdákat csináló olcsóbb szerelő 6k-ért tette rendbe mindkét oldalt.
(kerékagy le, kiatakarít, munkahenger csere, összerakás, légtelenítés)"
Cs19-06-2006 09:33:22 // 17387
Légtelenítve lett, most egyelőre működik, de megy majd a szerelőhöz. Valószínüleg a hátsó fékmunkahenger.
Mennyi kb. a javítás?
"nem szabad a folyadék szintet a tartályból kijövő oldalág alá engedni. "
Na, akkor ha hazamentem megint rátöltök, mert ez nekem eszmebe se jutott, pedig logikus.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 09:30:29 // 17386
bocs: kezdés: vasárnap 14.00 :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 09:29:55 // 17385
oké,szóval:
péntek 14.00 körül kezdtem hozzá.
a kormánnyal megszenvedtem.
sajnos a "Payser&Schamu" project ,mármint vásárlás v. kölcsönkérés elmaradt.
végül találtam egy már életlen vágóvasat a feleségem nagyfaterjának cuccai között,amit kiékelve beletoltam egy zártszelvénybe.
ezzel feszegettem,de sokszor kipattant (ilyenkor kezem a féktárcsa peremének csapódott :-( meg féltettem a gömbfejet is.
a kalapács olyan jó közepes volt,itt attól tartottam hogy esetleg előáll a "nem jön ki,de a gátló vége elpattan" szitu.
na,éppen készültem feladni,amikor...
... 5 mp múlva diadalüvöltéstől zengett a környék :-)
15.30 ra kint volt a cucc,kinyaltam a dobot meg lekentem Evipassal (ezt írtam is)
utána a családdal belvárosi utcai kavalkádba menet útbaejtettem a garázst (meg magammal vittem az elemlámpát végre:-)
akkor láttam,hogy nem is rozsda,csak lejött a festék.
beszórtam cinkkel ,megszáradt ,ment rá a szín.
utána családi élet, 22.00-kor értem ki a garázsba:
még megtisztítottam a lengőkar-kerékagy környékét (ráfolyt a gátlóolaj)
aztán nagy nehezen kiválasztottam ,hogy melyiket is kell beszerelnem :-)
még a csavarokat,anyákat alátéteket ledrótkeféztem,
gyakorlatilag 00.00-kor volt bent a cucc teljesen,fékcsővel.
(amúgy azért kerestelek,mert a lámpa nélkül a fékcső melletti dróthuroknál megakadtam ,de utána rájöttem :-)
leengedésnél még volt egy sztori:
leér az autó,de még mindig ferde :-(
nem jó a rugóstag? álljunk már, a kerék se ér le a földre!
persze, a lengőkar alatti fapóckolás bent marad és ráengedtem a kocsit
(amúgy nem kellett volna,nem zuhan le a földre,mint hittem :-)
a házinéni biztos örülhettet,mikor az újra lessen,de biztosan hangosodó kipuffal kigördültem 00.47-kor az utcára próbaútra :-)
előtte "motorháztetőretehénkedés-teszten" úgy éreztem,hogy jó a gátló,de halvánnyit rosszabb a balnál,de menet közben meggyőzött :-)
egy ismert útvonalon szándékosan "jobbkerékre vettem" a csatornafedeleket,úthibákat de semmi porbléma.
ja,meg annyi még: a szerelés utóhatását tekintve 3-4 kormányszervórásegítő
beszerelésével ért fel, mikor ki akartam állni a garázsból ,azt hittem valami nincs összerakva a kormányműben,annyira könnyű lett :-)
(a kiszerelt tagról majd csinálok képeket, elég annyi hogy kézzel nem lehet forgatni a gátlót a rugóban :-(
(kis öníróniával: ugyancsak kihasználom az alkatrészeket, ha csere van,10-15 % állapotú felett nem kerül ki cserés cucc :-)
péntek 14.00 körül kezdtem hozzá.
a kormánnyal megszenvedtem.
sajnos a "Payser&Schamu" project ,mármint vásárlás v. kölcsönkérés elmaradt.
végül találtam egy már életlen vágóvasat a feleségem nagyfaterjának cuccai között,amit kiékelve beletoltam egy zártszelvénybe.
ezzel feszegettem,de sokszor kipattant (ilyenkor kezem a féktárcsa peremének csapódott :-( meg féltettem a gömbfejet is.
a kalapács olyan jó közepes volt,itt attól tartottam hogy esetleg előáll a "nem jön ki,de a gátló vége elpattan" szitu.
na,éppen készültem feladni,amikor...
... 5 mp múlva diadalüvöltéstől zengett a környék :-)
15.30 ra kint volt a cucc,kinyaltam a dobot meg lekentem Evipassal (ezt írtam is)
utána a családdal belvárosi utcai kavalkádba menet útbaejtettem a garázst (meg magammal vittem az elemlámpát végre:-)
akkor láttam,hogy nem is rozsda,csak lejött a festék.
beszórtam cinkkel ,megszáradt ,ment rá a szín.
utána családi élet, 22.00-kor értem ki a garázsba:
még megtisztítottam a lengőkar-kerékagy környékét (ráfolyt a gátlóolaj)
aztán nagy nehezen kiválasztottam ,hogy melyiket is kell beszerelnem :-)
még a csavarokat,anyákat alátéteket ledrótkeféztem,
gyakorlatilag 00.00-kor volt bent a cucc teljesen,fékcsővel.
(amúgy azért kerestelek,mert a lámpa nélkül a fékcső melletti dróthuroknál megakadtam ,de utána rájöttem :-)
leengedésnél még volt egy sztori:
leér az autó,de még mindig ferde :-(
nem jó a rugóstag? álljunk már, a kerék se ér le a földre!
persze, a lengőkar alatti fapóckolás bent marad és ráengedtem a kocsit
(amúgy nem kellett volna,nem zuhan le a földre,mint hittem :-)
a házinéni biztos örülhettet,mikor az újra lessen,de biztosan hangosodó kipuffal kigördültem 00.47-kor az utcára próbaútra :-)
előtte "motorháztetőretehénkedés-teszten" úgy éreztem,hogy jó a gátló,de halvánnyit rosszabb a balnál,de menet közben meggyőzött :-)
egy ismert útvonalon szándékosan "jobbkerékre vettem" a csatornafedeleket,úthibákat de semmi porbléma.
ja,meg annyi még: a szerelés utóhatását tekintve 3-4 kormányszervórásegítő
beszerelésével ért fel, mikor ki akartam állni a garázsból ,azt hittem valami nincs összerakva a kormányműben,annyira könnyű lett :-)
(a kiszerelt tagról majd csinálok képeket, elég annyi hogy kézzel nem lehet forgatni a gátlót a rugóban :-(
(kis öníróniával: ugyancsak kihasználom az alkatrészeket, ha csere van,10-15 % állapotú felett nem kerül ki cserés cucc :-)
pb_19-06-2006 09:15:38 // 17384
Több helyen is elfolyhat, a hátsó fékmunkahengereknél, a kuplung munkahengernél, ill a főhengereknél. Ha használni szeretnéd az autót, akkor fel kell tölteni a fékolaj tartályt, és légteleníteni kell a kuplung munkahengernél, ezután nem szabad a folyadék szintet a tartályból kijövő oldalág alá engedni.
pb_19-06-2006 09:04:53 // 17383
Mesélj, hogy sikerült a csere? Láttam kerestél is, majd ezzel kapcsolatban írok 1 mélt.
Cs19-06-2006 09:01:57 // 17382
Én mentem volna, de szombat reggel nem tudtam sebességbe rakni a verdát. Valahol elfolyik a fékolajam. Na, és mint kiderült, ezt az olajat kapja a kuplunk is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-06-2006 08:47:27 // 17381
mi ez kérem,magántopik!? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-06-2006 16:58:54 // 17380
ja,én is attól félek...
kando.18-06-2006 16:56:01 // 17379
Hajrá, hajrá ;))
A végén egész patent lesz az a gép :))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-06-2006 16:54:26 // 17378
hi!
csak címszavakban:
-verda "felravatalozva"
-régi rugóstag KÜNN!
persze az a hülye alaposságom nem hagyta,hogy a toronyszilent feletti kasztniperem minimális rozsdája ott maradjon,így most épp az EVIPASS "dolgozik".
lassan átmegyek lefesteni ,reményeim szerint valamikor késő este lesz bent a felújított "tag" :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-06-2006 10:57:04 // 17377
na,az egyre jobb! :-)
majd' leszakad a pípem egy 15"-ért (R A1),persze sehol vagy méregdrága.
14 lenne, de az meg olyan,hogy + 1"-ért nem cserélek kereket.
viszont ez a 13" megindította a fantáziámat:
-felszerelem jó ballonos gumival
-feka műanyag a lökösöm + Lester kerékjáratíveket felrakom
-4x4-et beleapplikálom
- fellépő+kengururács :-)
azt' kész az ős-Crosswagon :-p
Songokou18-06-2006 10:31:37 // 17376
Heee emberek!
Lattatok mar a verdakat? Sztem q....jo! Amikor "MS" (eredei nyelven o szinkronizalta azt a gepet) en leestem a szekbol.
Gery8318-06-2006 10:25:56 // 17375
13" Ronal
Most találtam...
Tudom, csak 13-mas, de sztem 35-öt megér gumikkal...
kando.18-06-2006 10:23:21 // 17374
Üdv boxeristik!
Ej, kicsit szomorú vagyok, hogy tegnap alig képviseltette magát a 33 és társai... :((
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-06-2006 10:12:27 // 17373
szia!
nem,ezek 40-esből vannak,azaz nincs körbemenő perem.
viszont ez ugye nem pont a te méreted.
további előny,hogy ebből van 4 db.
(van egy 36-om is,ami asszem - számokat nem is írok már! :-) - méretileg jó lenne,de az egyrészt a peremes, másrészt pedig össz 2 db :-(
Ferke17-06-2006 22:32:45 // 17372
Na megnéztem ma ezeket a venturikat a most bent lévő 36-os weberen. Elvileg ha 36-osból származó csöved van, akkor az nem lesz jó nekem, mert az körbemegy a torok falán, és az átmérő is ugye kisebb, mint a 40-esé.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?