Forum >> Alfasud-33
bb1823-06-2006 18:08:14 // 17471
elvileg be lehet férni a stifthez belülre is, de igy hogy a válto fent van igen valoszinütlennek tünik.
Scott23-06-2006 18:04:40 // 17470
Köszi, de tuti nem gyújtás probléma. A teljes rendszert cseréltem és ugyanezzel a gyújtással a régi karbikkal nem volt ilyen gond.
Scott23-06-2006 18:02:28 // 17469
Teljesen igaza van pb-nek.
norbee23-06-2006 16:26:26 // 17468
Rumi
Akksi kábelek meghúzva? ;)
swan23-06-2006 16:23:35 // 17467
Én nem szólom le a gépet mert nagyon szeretem de pb-nek van kis igaza. Mindent megcsinálsz és pár héten belül előjön valami. Nem biztos hogy nagy hiba sőt sokszor csak bosszantó apróság de jelen van. És ha ilyenkor az ember nem ugrik rá azonnal na akkor felhalmozódnak és ki se látsza hibákból!!
Olanok minta nők!!! Ha nem foglalkozol vele akkor bedurcul. Foglalkozni kell velük de naogyon meg tudják hálálni:-))))))))))
swan23-06-2006 16:20:28 // 17466
Arra a tólatólámpás gondra én is kiváncsi lennék. Mert nálam is ez van egy ideje. Valamiért kiveri a biztit és még nem volt nagy hangulatom szétbontani és végigkövetnia vezetéket! Hártha segít ha tudom nálad mi volt. DE a tolató lámpánál nincs relé!!
Cs23-06-2006 14:40:36 // 17465
Én nem értek hozzá. Mutattam neki a holtjátékot, azt mondta nem gond, az ő alfájnáak is volt, (szintén 33-as) megcsinálja. De majd ha elhoztam okosabb leszek. Remélem.
pb_23-06-2006 14:28:43 // 17464
"már csak egy benzinnyomás szabályzó kell. és kész is a Q4 faló :D "
Az már benne van az autóban, de sztem nálad nem +felelően műxik. Amúgy 3,2 barnál nem tud többet a pumpa.
Azmo23-06-2006 14:27:38 // 17463
na majd pont tőlük félünk majd mi?:)
pb_23-06-2006 14:27:10 // 17462
"A váltó a hármas fokozatában nagy volt a holtjátéka. Ide elvileg betett egy stiftet."
Szétbontotta a váltót is?
Rumi23-06-2006 14:17:50 // 17461
jöjjenek csak, majd meglátják mifán terem a.. a ... az Alfa.
de ezt csak halkan suttogva mondom :D
Azmo23-06-2006 14:12:28 // 17460
ehe, az uccsó mondatoddal mingyá vérszemet gerjesztesz egy bizonyos übertuningistenekvagyunkmivagyunkalegjobbak topicban :D
Rumi23-06-2006 14:03:49 // 17459
most meg lemegyek és megkeresem a hibát. és aztán minden újra szép és jó lesz.
amugy meg a motor az új kipuff óta egyszerüen bámulatos. csak 3000ig huzatom, de már így is volt gyorsulás alázás élményem. najó, azt a szappantartót lehet biciklivel is lenyomtam volna, de akkor is.
meg mellékutcából kifordulni a főutra is no problem. és a hangja....
ezért már megérte.
már csak egy benzinnyomás szabályzó kell. és kész is a Q4 faló :D
Azmo23-06-2006 14:01:15 // 17458
erősítsd meg a csatinál az érintkezést, mondom, anya-apa közé egy kis kartonlap és meg se moccan a csati.....
Cs23-06-2006 14:01:05 // 17457
Konkrétan 3 fő probléma volt, amit mindenképpen javítani szerettem volna.
Mint kiderült a kuplung munkahengernél folyt el az olaj, de úgy, hogy valahogy a váltóhoz folyt. Mondjuk én egy műszaki antitálentum vagyok ebből a szempontból, de mintha valami váltóharangot mondott volna, hogy abba folyt bele. De lehet rosszul emlékszem.
A váltó a hármas fokozatában nagy volt a holtjátéka. Ide elvileg betett egy stiftet.
Lyukas volt a hátsó dob, azt meghegeszetette.
Ezen kívül mondtam, hogy megcsinálhat még ezt azt, ha van kedve.
Pl. első ajtók nyitásánál nincs utastérvilágítás, nem ég a kézifék visszajelzőlámpa a műszerfalon, vízhőfok gombát kellene cserélni, tolatásnál nem ég a toltaólámpa, pedig az izzó jó, tehát itt is valami relét kellene cserélni. Időnként ugrál a km óra mutató, kedden még meghülyült az olajhőfok jelző is.
Kb. ennyi.
Kíváncsi leszek, mit csináltak meg, és hogy mennyi lesz a számla végösszege.
Rumi23-06-2006 13:52:11 // 17456
én meg szeretném azt hinni amit Azmo, különben else kezdtem volan az egészet, ha eleve abból indulok ki, hogy lehetetlen.
én inkább azt mondom hogy a nem rendeltetésszerű használat okozza az egészet. és budapest nem rendeltetésszerü. mert mikor engem az ülésben anniyra ráz, akkor ugyanezt az összes csati is végigszenvedi.
amugy most jöttem vissza elektomosságistól. ő kiméricskélt mindent. asszongya minden fasza. mondom tudom, mert minden további nélkül indul az autó, és látszólag tényleg fasza. csaképp minden kátyunál elszáll a töltés egy tizedmsre.
pb_23-06-2006 13:37:48 // 17455
Igen, én így gondolom.)
Azmo23-06-2006 13:30:11 // 17454
Gondolod, hiszed, tudod Te....én nem így gondolom, hiszem! De sebaj :)
pb_23-06-2006 13:28:28 // 17453
Akármennyit rákölthetnél, sajnos azt az állapotot már nem lehetne elérni.
Azmo23-06-2006 13:23:18 // 17452
ezzel sem értek egyet.....ha kibasz. sok pénzt költenél rá, akkor lehet elérnéd a gyári állapotot ill annál jobbat is!
pb_23-06-2006 13:21:10 // 17451
Azért mondom, mert ez az igazság. Magad is tapasztalhatod a saját autódon. Nem a műszeregységre értettem, amit mondtam, hanem az egész autóra. Mire mindent +csinálsz, addigra kezdődik előről szépen az egész, szép kis végtelen ciklus lesz a dologból.
Azmo23-06-2006 13:15:03 // 17450
"Rá költheted a csillagos eget is, de soha nem lesz tökéletes, mindig lesznek vele ilyen gondok"
Ez bullshit pb, már ne is haragudj, mindig ilyenekt mondogatsz mindenkinek!
Nekem is ilyen és ehhez hasonlókat mondogattak a km órámra, hogy az mindig szar lesz meg nem lesz, meg stb. Azóta hogy megcsináltam azt amit, tökéletes működik és nincs vele gond! Szerintem mindent meg lehet csinálni vagy csináltatni rendesen!
pb_23-06-2006 13:11:18 // 17449
Rá költheted a csillagos eget is, de soha nem lesz tökéletes, mindig lesznek vele ilyen gondok. Azt kellene biztosan tudni, hogy a tegnapi eső óta csinálja, vagy már előtte is csinálta. Egyábként amit Azmo kolléga úr mond az + lehetne csinálni. Őssze kell nyomkodni a sarukat, ill + kell tisztítani a az érintkezőket.
Rumi23-06-2006 12:54:27 // 17448
elviszem elektromosságishoz, kábelezze át az egészet, nem érdekel, de legyen már egyszer végre tökéletes, végülis eddig csak motor váltó kuplung futómű és a fékeke lettek cserélve. ideje a kábeleket is lecserélni
Azmo23-06-2006 12:53:07 // 17447
vedd ki műszerfal, csatlakozónál szoríts be valami kartonlapot hogy jól tartsanak a csatik és csekkold segített-e, nálam bejött
Rumi23-06-2006 12:30:04 // 17446
ááá, segítség. tököm tele van, hogy nem lehet vmi tökéletes.
a tegnapi eső budapest utcáin érte a kicsikét, azóta néha néha kivillan az abs visszajelző, meg nagyobb fékezésekkot a 4x4-é is. plussz ma reggel indításkor felszaladt a km óra is.
amugy minden tökéletesen müködik. csak azok a hülye visszajelzők.
meg a rázkódás sem tesz neki jót. egyegy nagyobb gödörnél is előfrdul ez :((
pb_23-06-2006 12:17:47 // 17445
Végülis, mit kellett cserélni rajta?
Cs23-06-2006 12:16:17 // 17444
Oh, Heppi dééély, Óóh heppi déj. Ma öt után mehetek a verdáért a szerelőhöz.
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-06-2006 10:03:57 // 17443
scott!
egyetértek bb-vel,
én is 1 hónapja kábé már tankcserén gondolkodtam meg szidtam a karbikat mert aszittem dugulnak...
aztán feltűnt hogy mire a városban elszerencsétlenkedek a célomhoz,előtte nem sokkal megjavul a rángatás, illetve hogy főleg párás időben csinálja..
hát kiderült,az egyik kábelemen (amin az én tudtommal nincs saru) a szilikonbélt már vagy 1/2 cm-re a kábel végétől lehetett csak találni.
megfaragtam és egyből jó lett...
aztán a héten hasonlókat tapasztaltam,mint te,a legrosszabkor torpant le a vas :-(
tegnap este " csak kicsit lepihenek és majd utána átviszem a garázsba " jelszóval bealudtam és az udvaron éccakázott a verda. meg ugye este esett az eső...
ma reggel megint szarakodott,de kifelé a bölcsi előtt nekiállítam faragni és megint jó....
mindjárt hívom is a szerelő-alfistit ,hogy a házának a vázlatterve 1 hete kész, az ellenértékből hátramaradt gyújtáskábelszettet igazán szolgáltathatná :-(
pb_21-06-2006 23:28:59 // 17442
1-200 fordulat különbség lehet autóként. Mondjuk szétszedték már párszor a műszeregységet, és nem mutat már pontos értéket. Vagy elöregedett az elektromos rendszer, és már nem úgy érzékeli a jeleket, ahogy kell mondjuk. Vagy gyártási szórás. Ezért írtam 1 tól-ig határt. Legkésőbb 7k-nál tíltania kéne.
Rumi21-06-2006 23:21:13 // 17441
ezt nem értem, mitől függne autótól. ugy értem azonos modellek esetén azonos motornál, azonos váltóval, maximum a sullytól függhet.
szvsz
pb_21-06-2006 23:03:05 // 17440
Kipuf: aknából nézd + melyik csatlakozásnál kormos a cső, ott fog kifújni. Leömlő szerelésnél van 1-2 dolog amire figyelni kell. 1 ilyen dolog a hfejben a tőcsavarok, szeretnek +szakadni a menetek a hfejben(+jegyzem giovanni ott 1 kicsit elméretezték a dolgokat), nem árt ellenőrizni, lehet szerelésnél tették tönkre. Másik ilyen dolog a leömlőn az a rész, ahol a hfejhez csatlakozik, célszerű mondjuk 1 db deszkával 1enesre csiszolni(az a legjobb, ha mind a 4e 1xre csiszolni, persze ez elég nehéz, de 2t lehet 1xre). Ami valószínű még kellenni fog az 4db tömítés, és kipuf cement.
Futómű: a gátló végülis új? Mert, ha nem, akkor azt sem szabad kizárni. Lehet lengőkar, alsó gömbfej, vagy akár rugós tagon belül a is valami. Ahogy írod +kéne emelni, és modellezni a problámát, hátha.
pb_21-06-2006 22:36:23 // 17439
Olyan 6,6-7k környékén. Autótól függ. A piros a minap ment, 210@6,1k, ez volt a vége.
ÁdidiGaga (il hempescattore)21-06-2006 22:22:50 // 17438
Jó estét cartársak!
ma végre kisebb városkörnyéki túrán is tesztelhettem az elmúlt napok fejlesztéseit.
háát, tényleg nincsen rózsa tövis nélkül :-)
a kipuff biztos hézagos valahol , motorféknél csattog néha, márpedig a régi leömlő a legutólsó - "csak bírja ki a cseréig" jellegű - vészjavítása után teljesen halk volt a teljes rendszer. A hátsó dob is megérett a cserére,de akkor 2 hete miért nem volt hangja,ill. hallani,hogy nem hátulról jön a hang.
így már 100%,hogy leszerelem nemsokára az egészet és átvizsgálom-tömítem,emberi számítás szerint valamelyik illesztés szorul tömítésre.
szűk utcában is hallgattam és sajnos a boxerbrumi mellett van egy csúnya
"csőbeköpködős" felhangja,remélem ez is csak a tömítetlenség miatt.
futómű:
az új rugóstaggal nincs már ugrálás úthibákon,ellenben egy öblös koppanás hallatszik arról az oldalról,általában ha felüt a kerék vagy néha lassuláskor is.
a beépített cuccban max. a toronyszilent lehetne,de az új...
valószínűbbnek tartom ,hogy valami gólyalábon kívüli cucc adta meg magát az alatt, amíg szar gátlóval voltam kénytelen járni. akkor ugye ha elkaptam egy úthibát,egyből rezgett a rugó ami gondolom elnyomta ezt a hangot.
VALAMI ÖTLET?
még a hétvégéig át akarom nézni azt az oldalt ,hátha felbakolva megint modellezni tudom a hangot...
Scott21-06-2006 21:34:45 // 17437
Amúgy egy fillért nem érnek ezek. Szar az összes, mindegyiknek van valami baja :)
Gery8321-06-2006 21:22:37 // 17436
Hoppá! Ezt nem tudtam. :D
Akkor bocsi!
Scott21-06-2006 21:15:48 // 17435
22-ért sok. 18-ért hoz pl. a tatai trencsik is az olaszoktól.
Rumi21-06-2006 20:03:49 // 17434
ki tudja a 16V-k/P4 (gondolom ugyanannyi) hol szabályoznak le gyárilag. a piros ugyibár 6500nál kezdődik, de én sose pörgettem addig :)
najó egyszer, de akkor végsebre mentem ;)
chiptuning miatt fontos lenne tudnom.
Gery8321-06-2006 17:22:52 // 17433
Rumi21-06-2006 10:10:59 // 17431
az fincsi, vigasztaljon hogy most nagyobb az átmérője, ez is tuning :P , az opel asztmások biztos sok pénzt fizetnének ezért :PPP
pb_21-06-2006 09:46:21 // 17430
Ne is mondd vasárnap volt szerencsém a rohadék P4 leömlőhöz, az 1ik félkegyelmű szakember 1x sikeresen elb@szta, így mindig kifújt. Ráadásul az 1ik tőcsavarnak, és a menetnek vége is lett, mint a botnak, úgyhogy lehetett új menetet csinálni a hfejbe.
pb_21-06-2006 09:42:53 // 17429
1x +lesném majd. Mibe fáj 1 ilyen móka?
Rumi21-06-2006 08:25:01 // 17428
amugy 16V re szvsz feleseleges így megtekerni, ott gyárilag középen fut ahogy írtad, így egyforma hosszuak is.
P4 nél meg a kardán a gázos, ezért nekem még előtte egyesül, és azt már egybe kerüli ki.
Rumi21-06-2006 08:21:54 // 17427
az én kipuffom szerdán lesz kész, az új "egyedi leömlővel" és az összes többivel együtt. nekem is az volt a baj hogy nem egyforma hosszuak a leömlők, ezért most nálam is keresztbe fognak futni, de rövidebbek lesznek a gyárinál, azaz hamarabb összeérnek majd, onnan meg végig egy 60-as rozsdamentes cső, hátul egy szintén egyedi dobbal. és kész is. amugy így néz ki a subaru sti kupuff rendszere is, scak ott 70-es a cső :)
Whiteskull21-06-2006 08:08:42 // 17426
Ne szerénykedj! :)))
A te gépedet többen megnézték, mint akármelyik másikat. Még az asszony is észrevette, hogy hasonló motor van bent, mint a miénkben. :)))
pb_21-06-2006 07:45:18 // 17425
+ lehetett volna, ha elmentem volna.))
De régebben ígértél róla képeket is.)
bb1821-06-2006 06:49:33 // 17424
pontosan, sopronban meg is lehetett volna tekinteni.
az enyém gyakorlatilag igy néz ki ( csak nem ilyen szép ) és a különbség még, hogy egy oldalon ( bal ) megy végig a kipuf.
ugy van kitalálva, hogy a kartervédö és a váltodekni magasság különbségébe pont befér a csö és igy a válto alatt ( félig a motor-válto között ) mennek át a jobbos csövek.
pb_21-06-2006 00:01:32 // 17423
Ja, tudom, hogy nem 1szerű.
Az ár az egész baráti, bár szerelésre nem lenne szükségem, azt én elintézném.
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-06-2006 23:53:03 // 17422
aha!
hát,minta nélkül nem lenne egyszerű,szerintem nem menne :-(
legfeljebb akkor,ha lenne egy hasonló,amihez lehetne viszonyítani,hogy mondjuk itt v. ott másképp kellene...
ellenben ha lenne 1 mintadarab,az kb. annyi lenne,mint nekem:
10e szereléssel együtt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
575
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?