Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2006 21:50:02 // 16521
"Meg fogjuk vizsgálni,mit tehetünk az Ön érdekében.
Várjon türelemmel,majd értesítjük!" :-)
van ugye egy pár 40-esem,amit már valszeg sosem rakok fel,már meg is dézsmáltam itt-ott...
na annál 1 ilyen levegő venturit kivételkor elrepesztettem ,de a másik 3 talán ép..
meg van még 1 fél 36-om is tartalékba...
hátha... ;-)
Ferke20-05-2006 21:38:07 // 16520
Köszi! Kicsit szorosan lehet benne, mert próbáltam kézzel kihúzni, de nem sikerült, bár nem akartam eröltetni. Ami most fent van nekem az egyik 36-os weber, a másik dellorto, tehát 1-et ki tudok menteni a 36-osból, de a dellortoét nem tudom ebbe átrakni, tehát ha volna Neked 1, az nagy segíccség lene:))
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2006 21:37:49 // 16519
szia.
majd igen,de leghamarabb holnap!
kando.20-05-2006 21:33:56 // 16518
Hello, írtam egy emailt, ha nem is épp boxi kérdés, de majd tudsz válaszolni ? :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2006 21:32:31 // 16517
Igen,kivehető,óvatosan ki kell húzni felfelé.
és asszem 1forma a 36-é meg a 40-é.
Holnap "garazsírozok" reggel,ha akarod megnézem.
Ferke20-05-2006 21:27:46 // 16516
Ok, de ez kivehető/cserélhető? Méretileg 4,5-ös, ez van ráírva, gondolom a 36-os weberben ez kisebb, tehát átrakni nem fogom tudni.Vagy igen?
pb_20-05-2006 10:14:22 // 16515
Ok. Köszi a kiegészítést. Bár nekem nem tanították.))
Scott20-05-2006 09:54:15 // 16514
Az enyém is 73-72 volt. Ha minden igaz ugyanaz , mint a 69-68.
Scott20-05-2006 09:43:25 // 16513
Azt úgy hívják, hogy központi venturi levegőcső. Bizony ott le van törve mindkét oldalt, ez nem szerencsés, ezek kukásak...
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2006 09:14:22 // 16512
csak hogy korrekt legyen:
erről a "féklevegő" fúvókáról régebbe azt hittem,hogy a fékrendszernek
valami alkatrésze! :-DDDD
bb1820-05-2006 08:03:24 // 16511
csak hogy korrekt legyen :
a ,,keveröcsö" hivatalos megnevezése : féklevegö-fuvoka.
legalábbis anno igy tanitották. :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2006 00:08:04 // 16510
tod' hogy van?
vagy szerelgetek vagy publikálok :-)
ja meg dolgozok,de az úgy nézett ki a héten,hogy:
az inas beteg lett,úgyhogy átmentem éjszakásba.
hétfőn felmértem 2 kecót ,mondtam is: ha e mellé egy házat még kidolumentálok a héten,(= hétfőre) akkor jó vagyok.
úgyhogy napközben (néha a gyerekkel) mászkálltam kollégákhoz, közműszolgáltatókhoz,pénzt behajtani stb.
kis alvás,aztán éjszaka meló...
ráadásul fasza hét volt,megtörtént ami kábé 2 éve nem:
senki sem rángatott olyan tárgyalásra vagy egyeztetésre,ami más hülyesége miatt rabolta volna az időmet ,vagy ami
egy kb. fél év múlva tehető munkává és pénzzé! :-)
közben a tesómat beizzítottam,hogy segíthetne műszakirajzolni gépen.
most is épp csinálja a metszeteket,míg a bátyja ugye... :-)
így szépen tudtam haladni a verdával is
pb_19-05-2006 23:54:33 // 16509
Én + szorgosan keresem az újabb fejleményeket.)) Nem lesz ez így jó kedves cartárs!)))
Lengéscsillapítót sikerült szerezni?
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:52:29 // 16508
ezt szintén megbeszéltük a Józsival. :-)
ő sem javasolta ,mivel akkor is ki kell pengetni fél oldal miatt a futóműbeállítást,ami 6K körül van,ez tényleg számít.
Másfelől előttem ütötték ki a telóból,3 perc volt,szerintem nekem is menni fog.
szerintem... :-)
(sőt én még szét is verhetem a telómat! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:48:36 // 16507
köszi,de ezen is túlvagyok! :-)
(azé' mer' nem írok még vannak történések!)
teló, rugó és tányérjai ma lettek lefestve (természetesen szétszedve)
holnap megy rá egy akrillakk "just for fun"
hétfőn odaadom a szerelőnek,úgyis nyígott hogy drágán tervezek... :-)
így akkor az alkatrészek mellé (már megvan az új toronycsapágy és toronyszilent meg porvédő) egy kis élőmunkával is törleszthet, nekem meg
összeáll a rugóstagom
pb_19-05-2006 23:47:36 // 16506
Ja és az én véleményem az, hogy ne szedd ki a kormányösszekötő gömbfejet, az inkább maradjon a helyén. 1 pajszer segítségével könnyen leszedhető a rugóstagról, ha nagyon profi akarsz lenni, akkor lehűzóval csinálod.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:44:24 // 16505
... az viszont ráér!
jövő hét elején megy be az újított rugóstag.
szerda körül viszem "leömlőztetni"
valamikor a padlót is be kellene fejezni+
közben a motorral is matatni kén'
szóval szerintem simán június zenéje lesz ez a hátsóhidas dolog...
pb_19-05-2006 23:42:54 // 16504
Sőt holnap, remélem nem fogom elfelejteni, akkor elhozom a rugó összehúzót, aztán +lesznek a pontos méretek. A kiszerelt rugóstaggal vigyázni kell, mert igen nehéz +indítani a tetején lévő anyát. Ha nincs szerencséd törik a teló vége. Volt már ilyenben részem. A fékerőszabályzót ne is emlegesd, a tököm tele a fék cuccokkal.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:36:23 // 16503
pb_
:-DDDDDDDDDD
elolvastam hogy mit írtam.,gyakorlatilag az első futóműra vonatkozó kérdésekre választ is kaptam,illetve előttem szedtek szét egy rugóstagot,ami ugyan ki volt szerelve ,de még a gömbfej rajta volt....
a hátsó futóval kapcsolatban viszont írhatsz,sőt az majd még bővül fékerőszabályzó felújítás, tankbetöltő kiszerelés és hasonló témákkal.
pb_19-05-2006 23:35:24 // 16502
Ja kimaradt a gyorsító fúvóka az 33-as.) Épp nézegettem, hogy a 88-ban az 1.3-on 40IDF78-79 volt. A 90-től pedig 40IDF82-83. Az alábbiakban felsorolt adatoknál pedig nincs, vagy minimális eltérés van. Tehát tippem szerint a 40IDF72-73 az tök ugyanlyan lehet, mint az IDF80-81. De csak + kéne szerezni az AR 33 83-90-ig c. könyvet, én vállalnám a szkennelést is akár.
Ferke19-05-2006 23:33:56 // 16501
Gondolom akárhogy öregedik az anyag, magától csaknem törik ki így?!
Ez kiszedhető/cserélhető? Egyáltalán kapni ilyet külön?
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:32:37 // 16500
szia!
központi levegő venturi a neve
külön van a venturi-toroktól
nemtom mér törték ki,bótilag nem ilyen :-(
Ferke19-05-2006 23:30:17 // 16499
pb_19-05-2006 23:25:18 // 16498
Dolgoztam is vele.) Ahogy a méleddel, de csak nem akar elkészülni.)
Ferke19-05-2006 23:24:14 // 16497
Szjuper, köszi! Nem tudom, hogy számít-e, hogy nekem IDF 72, 73 van ráírva. Kicsit a fúvókák méretei is eltérnek, lehet, hogy ezért?
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:22:19 // 16496
na emmá jó! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:21:32 // 16495
alapjárati fúvóka: idle vagy idling jet
pb_19-05-2006 23:20:39 // 16494
Venturi 30
Főfúvóka 140
Fő levegőkorr fúvóka 200
Keverőcső F70
Alapjárati fúvóka 50
Alapjárati levegőkorr fúvóka 195
Úszótű 175
Úszó tömege 11,8g
Indító fuvóka 0,90
Indító keverőcső F7
Ezeket hozza a 88-as manual 1.5-ös motorhoz, 40IDF80, 81 esetében.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-05-2006 23:20:18 // 16493
"na álljunk meg egy percre-végre-valahára!" :-)
52 alapjárati fúvóka
70 F 7 keverőcső, ("berzinfurulya",ahogy én hívom)
ennek két végén van a főfúvóka és a féklevegő-fúvóka (az én F57-esemben legalábbis)
dúsítófuratok vannak az oldalán 4 sorban egyre nagyobbak
140 főfúvóka (ez van a keverőcső alsó végén, a felsőn van a féklevegő f.,de arról nem látok képet ; illetve elég érdekes,mert mintha az enyém (F57-es kev.cső) nem pont így nézne ki,de részletekből nehéz megmondani...)
175 a tűszelep!!!,
ezen jön be a karbiba központilag a nafta. ez szinte mindegyik Weberben ekkora!
Ferke19-05-2006 23:20:15 // 16492
Mert akkor az lehet az 52-es kicsi, és a másik, a 70-es a diffuser talán.(ez mi magyarul??).
Ferke19-05-2006 23:17:54 // 16491
Ja, megvan, benéztem. Ez az idlino jet mi akar lenni?
pb_19-05-2006 23:09:18 // 16490
A légkorrekciósra 200-ast ír, a diffuserre pedig F70-est.
pb_19-05-2006 23:03:00 // 16489
A manual szerint a Venturi 30-as, főfúvóka 140-es.
Ferke19-05-2006 23:01:03 // 16488
Azt néztem, de tök mások az adatok.fura. légkorrekciósra 190-est, főfúvókáa 125-öst hoz. Talán az "idling jet" lehet az 52-es, mert arra hozza a legközelebit, 48-at.
pb_19-05-2006 22:52:55 // 16487
140-ea a főfúvóka, 175-ös a légkorrekciós fúvóka, 52-es pedig az alapjárati lehet. Nézd + a 88-as manualban, hogy mit ír.
Ferke19-05-2006 22:47:29 // 16486
pb_19-05-2006 22:26:58 // 16485
Tehát +forrasztottad, és engedi? Mert én úgy értelmeztem, hogy +forrasztottad, de nem lett a legszebb a forrasztás, de nem enged.
Ferke19-05-2006 22:20:19 // 16484
Bakker, de engedi! Különben miért érdekelne, hogy hogy néz ki. Tehát kidurrant. Különben minek forrasztgatnám?:)
pb_19-05-2006 22:13:04 // 16483
Ha nem engedi a vizet, kit érdekel, hogy néz ki.)
Ferke19-05-2006 17:50:04 // 16482
Jó, tééleg feldobtam magasra. De közben már meg is vagyok vele, bár olyan is lett :)
bb1819-05-2006 14:20:55 // 16481
a kábeleket végig tudod mérni, és a bekötési pontokat is. ha csatlakozásoknál 0,2 v-nál nagyobb a feszültség esés akkor tuti ott baj van. a töltö vagy test vezetéknél is lehet gáz, de a generátoron belül is.
de lehet hogy nem szereti pl. a 100/150-es izzokat :-))
bb1819-05-2006 14:17:21 // 16480
ez igaz, attol függ milyen állásban hogyan huzza a kar meg a rugo és hogyan kopik ki.
granturismo19-05-2006 12:53:09 // 16479
Komplett autó volt vagy csak a motor?
Scott19-05-2006 12:48:39 // 16478
:))))) Ez tecccik :))) Mondjuk magas labda volt :))
pb_19-05-2006 12:39:45 // 16477
Ha ügyes vagy, igen.
Ferke19-05-2006 12:24:42 // 16476
Megin help! Sikerült a hűtő kiszedésekor kicsit megrongálnom a felső cső ,kiállást. Fémből van a hűtő oldala, és ahol becsatlakozik a cső, ott kicsit megrepedt. Ezt mivel lehet forrasztani? Pl rézzel, egymagam meg tudom csinálni?
Ferke19-05-2006 11:53:08 // 16475
Á, igen, látom!
Ferke19-05-2006 11:49:58 // 16474
Nem vágtam bele végül. Továbbadtam. De már nem bántam meg:)
granturismo19-05-2006 11:47:29 // 16472
Az egyszerűen pillangó azonosító száma. Az én képeim között is van ilyen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?