Forum >> Alfasud-33

Ferke19-05-2006 11:46:28 // 16471
Ez szó szerint egy vadállat!:)
Ferke19-05-2006 11:46:08 // 16470
Azaz, bizony! Látom ezzel is képben vagy!:)))
granturismo19-05-2006 11:44:27 // 16469
Petike. Tegyél fel új O gyűrűt. Persze alapos pucolás után.
granturismo19-05-2006 11:42:49 // 16468
Thema 8.32?:-)
pb_19-05-2006 11:17:55 // 16467
AKkor nincs mese esztergáltatni kell 1 perselyt, vagy... (asszem tudod mit érnék ide).
Scott19-05-2006 11:06:23 // 16466
Hogy áll az új gép? Hallom van vevő a régi gépre?
Zoli19-05-2006 11:03:39 // 16465
Egy kicsit más oldalról megközelítve: Lehet egyszerű karbi beállítási probléma is. ha nagyon elvan dúsítva vagy szegényítve az alapjárati keverék akkor nagyon pici terhelésváltozásra nagyon nagy fordulatszám változás jön létre...
Ferke19-05-2006 10:49:33 // 16464
Látod, Te is hűséges karburátoros vagy!:))
Scott19-05-2006 10:45:54 // 16463
Hogy őszinte legyek tudja a f... :) A tengelyek lógtak, több mint valószínű ezek közrejátszottak, de lehet valamelyik fúvókában vagy járatban egy icipici szennyeződés, amit levegővel sem lehet kitakarítani. Most már nem agyalok rajta, kezdek hinni azoknak akik már végigjárták a karburátor miatti szívás rögös útját és ezért nem rajonganak érte. Ezért tanácsoltam neked is ( mivel én már ezen túl vagyok ), hogy mielőtt nagyon elmerülsz benne, fel kell dobni a motorra és kipróbálni, hogy viselkedik tőle. Ha nagyon szar és nem lehet összeszinkronizálni ill. rángat a motor, akkor kuka a karbi nem érdemes vele foglakozni. Hozzá kell tennem, amiket felraktam Dell'orto-kat, ugyan jó állapotúak, nem rángat az autó, de ezek sem tökéletesek, mivel a 4 hengerből 3 szinte 0,02 pontosan ugyanannyi vákuumot szív, sikerült ennyire összelőni, de az 1-es hengernél majdnem 0,1-del kevesebb és ezt akárhogy játszadoztam vele, nem sikerült feljebb hozni. Az előző karbiknál teljesen azonos volt a vákuum, csak egy bizonyos fordulaton szívott egy falsot , ilyenkor volt a rángatás. Be kell vallanom: az új karbikkal nem rángat sehol a gép, de egyértelműen kijelenthetem, hogy ezekkel nem tudom olyan szép egyenletesre hozni az alapjáratot, mint az előzőekkel. Egy szó mint száz, nincs tökéletes karbi, kezdem belátni. Viszont egyenlőre AKKOR SEM LESZ INJEKTOR :))) :PPP
Ferke19-05-2006 10:28:33 // 16462
Kicsit off, de most találtam régről, anno majdnem ennek álltam neki:)))
Ferke19-05-2006 09:51:13 // 16461
Aha, szóval ez volt a baja a Te karbidnak? A tengely??
Draken19-05-2006 09:21:36 // 16460
Okés! Köszi a segítséget. Majd délután meg is nézem otthon.
pb_19-05-2006 09:19:16 // 16459
Naja.))
Scott19-05-2006 09:18:29 // 16458
Az 1000 abszolút nem sok, sőt mondhatni muszáj, ha pl. egy kalap sz.r már a váltó és alacsonyabb fordulaton már annyira ráza a motor, hogy minden zörög benne :)
Scott19-05-2006 09:17:05 // 16457
Az ember mindig a legbonyolultabbra gondol először:) De ez valóban generátor vagy aksi hiba lehet
pb_19-05-2006 08:55:08 // 16456
Az akksi és a generátor közötti kábeleket kellene átnézni.
Draken19-05-2006 08:48:53 // 16455
Néhány kábelt is kicseréltem, de azok csak a világítás kábelei voltak.
Draken19-05-2006 08:47:12 // 16454
Lehetséges. Azt tudom, hogy a generátort kivéve minden sarut megtakarítottam, egy részét meg cseréltem, főleg a biztosítéktáblában. A generátorral viszont nem foglalkoztam semmit. Pedig kellett volna.
pb_19-05-2006 08:44:43 // 16453
Lehet már a végét járja, vagy csak a saruknál nincs +felelő kontakt.
Draken19-05-2006 08:39:25 // 16452
Most megfogtál... Megmondom őszintén nem tudom. Azóta benne van amióta megvettem. Nem emlékszem. De majd ha hazamegyek délután akkor megnézem.
pb_19-05-2006 08:37:54 // 16451
Milyen akksi van benne?
Draken19-05-2006 08:36:32 // 16450
Szerintam nincs rajta...egyébként az 1000 körüliben még benne van a 900 is :). De még így is , ha felkapcsolom a lámpát, + beindul a hűtőventi akkor leesik 500-ra vagy az alá...
pb_19-05-2006 08:36:01 // 16449
A mérésből +állapítható, de ez félrevezető is lehet, mert lehet, csak nincs rendes kontakt.
pb_19-05-2006 08:34:50 // 16448
Sztem még az 1000 is sok 85-900 körül kéne lennie. Ha még rajta van a matrica a generátoron, akkor onnan le lehet olvasni némi infot.
Draken19-05-2006 08:34:34 // 16447
És ha a generátor haldoklik?
pb_19-05-2006 08:32:37 // 16446
Szvsz nem ez lenne a +oldás. Más probléma lesz ott.
Draken19-05-2006 08:30:39 // 16445
Lehetséges...majd utánnanézek. Azért nem igazán akarok emelni az alapjáraton, mert 1000 körül van amikor nem megy semmi. És szerintem ez bőven elég. De lehet, hogy a generátorral van valami probléma. Ma vagy holnap este rámérek és akkor majd meglátom. Egyébként utánna tudok nézni valahol, hogy az 1,7-es generátora van-e rajta? Vagy honnan veszem észre? Van valami ismertetőjele?
pb_19-05-2006 08:30:14 // 16444
Lehet akksi probléma, lehet generátor probléma, vagy csak 1xűen a kábelek öregek már. El kell kezdeni szisztemetikusan +tisztítani a csatlakozókat, kimérni a töltést.
Scott19-05-2006 08:24:53 // 16443
Emelni kell az alapjáraton annyit, hogy bekapcsolt fogyasztók esetén is elfogadható maradjon. Nekem is visszaesik kis mértékben az alapjárat ilyenkor, normális jelenség. Bár hozzá kell tennem annyira azért nem szabadna, hogy leálljon a motor. Ahogy látom 1.3-as boxerod van. Az sajnos nem egy erőművész. Nem lehet, hogy nagyobb teljesítményű generátor van fent ? ( mondjuk az 1.7-é )
Draken19-05-2006 08:20:05 // 16442
Egyébként üdv mindenkinek :D
Draken19-05-2006 08:16:47 // 16441
Sziasztok! Egy kis írásbeli segítséget szeretnék kérni. Olyan problémém van az autóval, hogy amikor fel van kapcsolva a lámpa és beindul a hűtőventillátor, akkor egyre jobban leesik az alapjárat az autón. Annyira leesik, hogy előfordul, hogy le is áll a motor, ha piros lámpánál várakozok. Amikor nem megy egyik sem akkor normális az alapjárat. Az a kérdésem, hogy másnak is van vagy volt-e ilyen problémája. Mi lehet a gond? Keveset tölt a generátor?
Scott19-05-2006 08:14:44 // 16440
Annyival kiegészíteném, hogy nem biztos, hogy csak alapjáraton rossz. Lásd az én webereimet. Alapjáraton tökéletes volt, viszont egy bizonyos tengely állásnál falsot szívott és akkor volt egy kis torpanás, rángatás.
Scott19-05-2006 08:11:15 // 16439
80-as a pillangószelep. A 40-ben ekkora van, a 36-ban kissebb.
bb1819-05-2006 07:16:42 // 16438
ez egyszerü, akkor nincs vele baj. :-)) ha log akkor sok levegö megy be mellette és nem lehet rendesen alapjáratot állitani, vagy ha nagyon sok levegö megy be szabályozatlanul akkor ha megpörgeted tul lassan esik vissza a fordulat.
ÁdidiGaga (il hempescattore)18-05-2006 22:58:49 // 16437
szerintem nem érdemes foglalkozni vele! ez az egyik alkatrész, amiről egyből látnád,ha nem oda való lenne! ;-) amúgy üdv mindenkinek!
pb_18-05-2006 22:54:14 // 16436
Fogalmam sincs mit takarhat. A 16v-nél pl 1 ilyen szám van: 7481.5. Talán valami belső gyári jelölés lehet.
Ferke18-05-2006 22:32:35 // 16435
Na, pl bb-nek mondom, hogy összevissza próbáltam mozgatni a folytószelepet, vagyis a tengelyét, és semmilyen oldalirányú mozgást nem bírtam kicsalni belőle, teljesen hibátlanul zár, nyit.
Ferke18-05-2006 22:30:41 // 16434
Erre a számra tud valaki ötletelni a karbimesterek közül esetleg?:)
kando.18-05-2006 21:36:56 // 16433
Igen, ha nem túl drága, érdemes cserélni. Nekem az előző tulaj összekente szilóval is, de csak bosszúságott okozott nekem, ráadásul az olaj idővel ,,megszi'' a sziloplaszot. Pasztát szerintem még nem érdmes, amig új a motor (nem 10+ éves), addig elég kell legyen a tömítés cseréje. körbekenni ráér, ha már öreg lesz ;-)
KisP18-05-2006 21:34:48 // 16432
hát őő, képpel nem tudok szolgálni,de azt hiszem jól érted:) Én is a tömítésre gondolok, lehet csere lesz. Pedig megnéztem olajcserénél ,mert már előtte is olajos volt, nem volt megszakadva se, lehet már összenyomódott vagyis túl lapos.
kando.18-05-2006 21:31:10 // 16431
Ha ezt csavar fogja le, esetleg finoman húzni rajta, már, ha érzed, hogy lehet húzni rajta és nem téped bele a blokkba. Egyébként meg esetleg ami tömítés van, cserélni... Igaz, a boxin nem tudom, hogy van, nálam nem pasztáztam, simán vettem rá új tömítést, azt bekentem ugyan grafitos zsírral és rá lett húzva a szelepfedél erősen. Párszor kellett utánahúzni, mert nekem is szivárgott, már alapjáraton is, de most okés. (esetleg kép róla, hátha úgy többet tudok :-)))
KisP18-05-2006 21:28:49 // 16430
Jó stét! Kicsit szivárog az olaj a szelepfedél hátsórészénél,ott ahol a háromszög alakú kis fedél van,mögötte a tengely. kérdésem,hogy vegyek rá új tömítőgyűrűt vagy próbálkozzak tömítőpasztával? Melyik a hatásosabb?
Ferke18-05-2006 16:19:47 // 16429
Ja, ha már itt tartunk, hogy help! Letakarítottam csillogóvillogóra a karbikat, most látom, hogy a pillangón van egy szám. Az micsoda?Asszem talán 80 vagy 83? Kicsit kopottan látszik.
pb_18-05-2006 15:45:49 // 16428
Valószínűleg más mondaná el, tök ugyanezen dolgokat.))
pb_18-05-2006 15:44:26 // 16427
Örülök, hogy bejött a dolog, és, hogy hasznos volt a tanács.
swan18-05-2006 15:38:35 // 16426
Hát ezen már én is elghondolkoztam:-) Azt tudom hogy most mi lenne velem pb_ tanácsa nélkül. Most per pillanat kirángatná az autó a fogtömésemet is:-)
Ferke18-05-2006 15:36:04 // 16425
Mi lenne velünk az amore nélkül?!:) No és persze pl pb_ nélkül!:)))
swan18-05-2006 15:32:59 // 16424
Úgy látszik megoldódott a rángatásos gondom:-) Ahogy pb javasolta gyújtáskábeleket cseréltem. ÉS jelentem az olcsóbbat vettem!!!(6800Ft). Amikor levettem a régi kábeleket akkor vettem észre hogy két pipa sérült volt. A szigetelése el volt repedve mindkettőnek. Ma és tegnap reggel itt 12 fok volt és nedves idő és nem produkálta a rángatást. Már több mint egy hete cseréltem csak vártam a nedves időd. pb-nek köszönöm a tanácsot:-))
pb_18-05-2006 14:45:28 // 16423
Felőlem.))
Ferke18-05-2006 14:02:59 // 16422
Na igen, ez sem rossz ötlet! Majd akkor szétszedem Scott-ét is!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.