Forum >> Alfasud-33
Scott04-03-2006 21:24:54 // 13221
Akkor hengerfej generál volt. Csapágyak alatt mit értesz ? Cserélték a hajtókarcsapágyakat ? ( a hf-ben nincs semmilyen csapágy ) . Miért kellet cserélni a vez.tengelyeket ? Valamelyik hidrotőke hazavágta ?
Scott04-03-2006 21:21:11 // 13220
Mondjuk furcsák a diagrammok. Az 1.7 8V boxerra, igaz a kat. nélküli karbis verzióra ( ami erősebb, mint az IE ) a manual azt írja, hogy 3500-on adja le a max nyomatékot ( 148 Nm ) . Az IE meg 4500-on. Itt is megintcsak bebizonyosodik a karbi páver :))))
KisP04-03-2006 21:19:48 // 13219
Kicsit túloztam a motorgenerál kifejezéssel,de attól függ ki hogy nézi:)
Vezérműtengelyek cserélve, hidrotőkék cserélve,szimeringek,csapágyak, szelepek felszabályozva,szelepszárszimeringek cserélve. hengerfejtömítések.Asszem ennyi, ez számomra már motorgenerál:PPP
Robesz704-03-2006 21:14:17 // 13218
Még midíg nem tudja senki, hogy honnan tudnám leszedni a ricambi cd-t?
pb_04-03-2006 21:07:35 // 13217
Ja az 1 igen jó konstrukció, és nézd + az 1.6 TS-t alulról jobban hóz, mint a boxerek.
bb1804-03-2006 21:05:24 // 13216
csak ovatosan jegyzem meg, hogy a lanciának volt egy 2000-es motorja, turo nélkül tudta a 150 pacit, és a nyomatékgörbéje olyan sima volt mint az asztallap. igaz hogy változo szivocsö hosszusággal operáltak...
Scott04-03-2006 21:04:13 // 13215
petike ! A motorgenerál során miket cseréltek, újítottak fel ?
Scott04-03-2006 21:02:24 // 13214
Az szemet szúrt rögtön. Az qva jó motor lehet :)
pb_04-03-2006 21:00:45 // 13213
Nézd + a 2.0 TS 8v-t.
Scott04-03-2006 21:00:14 // 13212
Köszi, de mint ahogy írtam jövő hétvégén szétszedjük. Már megrendeltem az új gyűrüket, tömítésgarnitúrát...stb.
pb_04-03-2006 20:58:15 // 13211
A véleményem ismered.
KisP04-03-2006 20:57:33 // 13210
hát valami olyasmi, lényeg hogy megbízhatóak legyenek és ne akarjanak mindenáron lehúzni.
pesten tud valaki ilyesmit ajánlani? szegeden biztos nem találok..
bb1804-03-2006 20:56:40 // 13209
és mennyivel egyszerübbek...
Scott04-03-2006 20:55:50 // 13208
Érdekes mennyivel egyenletesebb a 8V motorok nyomaték leadása, nem olyan csúcsos, mint egy 16V.
bb1804-03-2006 20:55:29 // 13207
ha profi dolgot akarsz akkor olyan helyre kell vinned ahol teljesitmény mérö pad is van. igy igazolni tudják a változást, és lehet probálgatni a beállitásokat is.
bb1804-03-2006 20:54:30 // 13206
már mondtam a veszteségmérést, és most is fenntartom. ha kell odaadom a müszert és elmondom mit kell csinálni. abbol kiderül hol a hiba.
kando.04-03-2006 20:54:28 // 13205
Én is ;-)))
Kíváncsi leszek, mi lesz a végeredmény..
[icq ?]
Scott04-03-2006 20:53:42 // 13204
Amúgy mínusz 10 fokban is pöcre indul most is.
pb_04-03-2006 20:52:03 // 13203
Akkor már láttam 1párszor, sztem az a gép, amelyiket SD kolléga szerette volna +venni legelőször.
Scott04-03-2006 20:51:54 // 13202
Amúgy reménykedem, hogy menthető a blokk, nem kell felfúrni. A tünetek alapján inkább úgy tűnik, hogy nem zárnak rendesen a szívó szelepek: akárhogy állítom a gyújtást puffognak a karbik, plussz benzines-kormos lerakodás van a szívósorban. Amúgy az olajfogyasztás egyértelműen a mindkét főtengelyszimering kukás állapota miatt van, nyomja ki az olajat elöl hátul. Persze nyilvánvalóan kopottak a gyűrük is. Drukkoljatok, hogy ne kelljen blokkot cserélnem, a motorszám miatt nem szívesen ( felfúrásra, új dugókra nincs pénz )
pb_04-03-2006 20:51:06 // 13201
Gyárilag ilyen. Én is ma láttam 1 ilyet.)
KisP04-03-2006 20:51:05 // 13200
BB:
Köszi az infokat!
És mit gondolsz, hová kéne elvinnem a verdát? Kik tudnák beállítani? Autóvillamosságiak? Van szegeden egykét műhely ahol injektor diagnosztikával meg stb.vel foglalkoznak,de igazából nem ismerem őket. El merjem vinni szerinted ilyen helyre?
Scott: Akkor motorgenerál lesz?
Robesz704-03-2006 20:50:34 // 13199
Nekem mindez hátra van....
pb_04-03-2006 20:50:02 // 13198
Fojtószelepek beállítása, szinkronizálás, stb.
kando.04-03-2006 20:49:42 // 13197
Néha felbukkannak ilyen kincsek :-)))
bb1804-03-2006 20:47:50 // 13196
amit én láttam az egy piros darab volt, de már nem tudom merre láttam.
pb_04-03-2006 20:47:14 // 13195
bb1804-03-2006 20:47:05 // 13194
még csoda hogy indul :-))
vagy csak lejtön használod ?
kando.04-03-2006 20:46:45 // 13193
Nem tudom, de jó múltkorában pb_ is így kért tőlem egy feliratot, amine a 4-es fordítva volt, állítólga ez is gyári...
Érdekes, az biztos..
Apropó, a várpalotai hazaút után az M0-ról a soroksári felé vezető szar lehajtó közúton vagy min, egy MOL kútnál fehér P4-et láttam.. de nem tudom már a rendszámt...
Két srác volt vele.. :)))
Scott04-03-2006 20:44:43 // 13191
Egyszerű a válasz : 5 bar-os kompresszió hengerenként, 14 literes üzemanyagfogyi, 1 liter olaj/1000 Km. bb leírta előbb a választ :))
bb1804-03-2006 20:44:12 // 13190
én meg látta, egy p4-et, csak a 4-es szám forditva ( tükörképben ) volt rajta ez hogy lehet ?
bb1804-03-2006 20:43:16 // 13189
ha jol emlékszem scottnak halál a motorja.
injektornál is lehet állitani szinte mindent. gázpedál állás érzékelö, computer, gyujtás, szelephézag stb. csak egy kicsit másképp.
pb_04-03-2006 20:42:28 // 13188
Nem P4 kerekek vannak rajta?
kando.04-03-2006 20:42:24 // 13187
:-))))
Én pár hete a 6-os út elődjének számító, a Lágymányosiról levezető négysávoson láttam egy fehér csíklámpásat... (Budafoki út ?)
KisP04-03-2006 20:40:23 // 13186
csak nem kopott, tavaly nyáron,mikor motorgenerál volt, nem volt nyoma kopottságnak,most tartok 118 ezer km. nél. Inkább a beállítások... , de az mit jelent? Injektorosnál mit lehet beállítani?:)))
Scott: És neked mi a hiba oka? hogy 4000ig nem megy? Nálam is valami hasonló van.
bb1804-03-2006 20:40:05 // 13185
hát épp ez az. alul nem huz, csak amikor felpörög akkor indul el, de akkor kipörgi a tiltásig. ez kopottságra utal, ez az utolso hattyudal. eltünik a belsö surlodás és ugy pörög mint még soha...
azután a big halál.
Scott04-03-2006 20:38:54 // 13184
Ejj, nem néztem a rendszámát. Legközelebb megjegyzem.
Scott04-03-2006 20:36:32 // 13182
Na igen, most az enyém is 4000-ig úgy gyorsul, mint egy 120-as skodri :)
De már nem sokáig... :))
bb1804-03-2006 20:35:32 // 13181
igazábol ez konstrukcios kérdés is. nem tudom gyárilag hova lötték be, nekem lejjebb kellett tenni a max nyomatékot az automon mert igy volt célszerü.
Scott04-03-2006 20:35:04 // 13180
pb ! Képzeld, itt a lakótelepen egyre többször összefutok egy csodaszép rosso csíklámpással. Nemrég vehették, mert korábban nem láttam a srácot. Nem tudom ki lehet, de szép a verda :)
bb1804-03-2006 20:34:17 // 13179
lehet hogy már kopott, vagy a beállitások miatt.
Scott04-03-2006 20:31:49 // 13178
Korábban volt egy 1.8 16V Astrám. Az 3500-4000 alatt egy kalap sz..r volt. A boxer összehasonlíthatatlanul jobb.
pb_04-03-2006 20:31:49 // 13177
1.6 16v TS jó lesz?
pb_04-03-2006 20:29:00 // 13176
Akkor kellett volna.) Bár sztem lesz még ott néhány kolléga 16v-vel.
Bálint3304-03-2006 20:28:44 // 13175
Nem tud v.ki egy hasonló paraméterű soros motor karakterisztika grafikont belinkelni? Most már télleg jó volna összehasonlítani.
Scott04-03-2006 20:28:41 // 13174
De a távlati tervekről nem mondok le : 16V hf karburátorokkal :))
De ez legfeljebb 1-2 év múlva.
Scott04-03-2006 20:26:32 // 13173
Ha minden jól megy 2 hét múlva kész lesz. De nem fogok vele versengeni. Max csak azért , hogy megmutassam mit tud egy jó kompresszióval rendelkező gyári 1.7 8V :))
Amúgy amit bb írt azzal, teljes mértékben egyetértek. Igenis a 8V boxer alacsony fordulaton is nyomatékos sokkal jobb a karakterisztikája, mint egy soros-nak.
Bálint3304-03-2006 20:18:27 // 13172
No megjelent az emlegetett...
Köv lacházaira kész lesz a vas? Ha igen akkor asszem egyel több okom lesz rá, hogy a parkolóban hagyjam a gépet ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
631
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?