Forum >> Alfasud-33

pb_21-05-2010 08:00:47 // 73671
Ha ügyes vagy, az olaj néhány sziemering és paszta árába.)) Amúgy az összkerék nem számít ilyen szempontból.
pb_21-05-2010 07:58:56 // 73670
Valószínűleg alsó munkahenger, ahogy Anger kolléga is írta. + kell nézni, hogy nem folyik-e. Nem kizárt, hogy cserés. Ha nyomkodod a kuplung pedált 1 1,5-2 cm kell mozdulnia a villának. Ezenkívül, gondolom 2be sem lehet visszahűzni 60nál, és a váltókar is lötyögős.
Jak21-05-2010 07:44:04 // 73669
Hali! Tudja valaki mennyibe fáj egy váltó felújítás (kapcs4x4)és csapágyak hol kaphatók hozzá és mennyi?
ANGER21-05-2010 04:58:08 // 73668
Akkor még légteleníts egyet az alsó munkahengeren,nekem az segített.
lacus7220-05-2010 22:13:03 // 73667
Igen kísérleteztem.Úgy se megy az egyes meg a hátramenet járó motornál a többibe belehet tenni.
ANGER20-05-2010 21:24:46 // 73666
Kísérleteztél már kuplungot többször lenyomni,majd utána betenni sebességbe?
Alsó vagy felső munkahenger gond lesz,első körben légtelenítéssel próbálkozz!
lacus7220-05-2010 21:03:06 // 73665
Nem tudom betenni járó motornál és recseg eléggé:(
ANGER20-05-2010 20:56:12 // 73664
Szerintem már mindenki!
Nem is tudod betenni?Akkor rudazat probléma lesz.
Vagy recseg mint atom?Akkor valamelyik munkahenger köszönt el!
Én már tapasztaltam mindkettőt!
De majd jönnek a szakik,és lehet bővebb infókkal szolgálnak!:-)))
lacus7220-05-2010 18:16:06 // 73663
Helló.Nekem egy olyan gondom van,hogy járó motornál nem lehet betenni egyesbe meg hátramenetbe betenni a váltót.Valaki találkozott ilyen hibával a 33-son?Ha igen mi lehet?Előre is köszönöm aki segít.Üdv:Lacus
Jak20-05-2010 07:34:11 // 73662
Engem egy Astra próbált megelőzni pályán,de feladta...:)
pb_20-05-2010 00:10:55 // 73661
Zsíír.))) Túl nagy a lábad, vagy lehet Lfelejtetted levenni a surcit.DDDD
VinceP4 (Il capitano)19-05-2010 19:36:48 // 73660
Kérdezősködtem a múltkor, hogy mit kéne csinálni a 4X4-emmel, hogy jó legyen. Hát akkor hülye voltam, mert jó. :-) Ilyen van?
Múltkor végigküldtem Miskolctól Pestig 160-nal, közben persze volt városi kacskaringózás is bőven, és nem búgott, nem reszketett, nem csörgött, semmi. Nagyon fasza lett.
Úgy teljes a sztori, ha leírom azt is, hogy 11-12 lityit simán bevett 100-on, igaz zuhogott az eső és állt végig a víz a pályán. Ehhez a tempóhoz száraz úton első kerékben emlékeim szerint 8-at, max 9-et burkol.
Egészségére.
G-Burt18-05-2010 23:15:45 // 73659
Igazából ezt nem nagyon figyeltük, nem mernék rá megesküdni.
Tiszi18-05-2010 23:03:39 // 73658
A gyújtás ráadásakor hallod a reléket " kattanni " : S41 main relay, S42 secondary relay ?
G-Burt18-05-2010 22:48:23 // 73657
Az biztos! Nem tudom miért csinálja, az utóbbi időben még csúnyán se beszéltem vele:D
G-Burt18-05-2010 22:46:57 // 73656
1 trafó négy kábel
Tiszi18-05-2010 22:44:41 // 73655
Aha ... s neked 1 trafód van 4 vezetékkel, vagy 2 trafód 2-2 vezetékkel ?
pb_18-05-2010 22:42:35 // 73654
Érdekes 1 autód van.)
G-Burt18-05-2010 22:35:22 // 73653
Marelli a drága. Egybe van a trafó meg a modul.
pb_18-05-2010 22:25:49 // 73652
Ha tesódnak 3.1 van, akkor ahhoz jó.) Sajnos 1.6 és1.6 között is akad Ltérés.
Tiszi18-05-2010 22:12:49 // 73651
Nem Marelli IAW van benne ? ... azon van ilyen alapjárati motor .... csak, mert arról is van rajzom ...
G-Burt18-05-2010 22:08:52 // 73650
A lényeg az benne volt
Tiszi18-05-2010 22:07:32 // 73649
Lehet ..... csak most nézem a képeket s tényleg különbözik a tesómétól ... neki ez a 3.1-es van. Vannak még doksik, de azok a 16 szelepes motorhoz jók. Mindegy, nagyon, nagy eltérés nem lehet, a lényeg pedig ezeken is rajta van ..
pb_18-05-2010 21:41:17 // 73648
Nem valószínű, hogy ez a rendszer van benne.
G-Burt18-05-2010 20:26:23 // 73647
Köszi, ezek tényleg hasznosak voltak. Az első alapján kiméregettük a dolgokat, a holtponti jeladóval és a gyújtásmodullal sincs semmi probléma, a motor hőfok jeladója is okés de még mindíg nem ad szikrát. Testeléseket, csatikat átnéztük megint és még mindíg semmi.


Valakinek valami ötlet?
Tiszi18-05-2010 16:49:58 // 73646
Egy kis segítség :

Gyújtás és befecskendezés MP3.1

Boxer AR33501 AR33201

Pdf dokumentumok, szerintem hasznosak ..ja és az ingyenes letöltés, s utána a " nem élek vele " gomb ....
pb_18-05-2010 16:16:20 // 73645
Vatte, +int összekeversz magaddal.DD
pb_18-05-2010 16:15:51 // 73644
Az nem vót benne a kérdésben.))) Amúgy pedig nem mind1, hogy teliződ, vagy ződ-fekete, úgyhogy a jegy dukál.))))
Ferke18-05-2010 16:01:09 // 73643
Ja, mert Te se vagy má a régi!:))) Elavult vagy, vatte:DD
Ferke18-05-2010 16:00:37 // 73642
Asztat mérnemírod, hogy a vékonyzőőőd az a generátorhoz megyen???:)))
pb_18-05-2010 15:55:46 // 73641
Igényed van külön zetor topikra vagymi?DDD
Ferke18-05-2010 15:47:33 // 73640
Így is írhatta volna akkor már: "Itt veszékelnek, jajj, itt!" :)))
pb_18-05-2010 15:46:57 // 73639
Olajgomba, de a vezeték színe szürke-piros.
Tiszi18-05-2010 15:34:05 // 73638
Az az olajnyomás jeladó, ennek a hiányától még beindulna, de ami felette van, a 3-as hengernél az a motorhőfok jeladó : az viszont kell, de nem szól bele a gyújtásba .
A másik oldalt van a felsőholtpont jeladó , na az kell a gyújtáshoz.. Érdemes megnézni, mert , ha valamilyen fémszilánk, vagy fémtartalmú por került rá akkor kihagy ill. egyáltalán nem ad jelet s így nem lesz gyújtásod. Annyira nem értek hozzá, de már 2 autót " javítottam " meg ennek a tisztításával ...
G-Burt18-05-2010 14:51:26 // 73637
Üdv! Odáig eljutottunk, hogy az olajszűrő tövében felül van egy szenzor amin van egy zöld kábel leszakadva. Ez milyen szenzor, esetleg a főtengely jeladó?
EvoGerry18-05-2010 14:44:58 // 73636
Hali!G-burt-el kapcsolatban,gyújtásnál ad egy szikrát....önindító forog.de közbe semmi szikra.. boxernél mi szokta ezt a jelenséget csinálni?
pb_18-05-2010 14:42:55 // 73635
Padcán.DDD
Scott18-05-2010 14:30:19 // 73634
Mit nem értesz ezen: "...itt jaj vészékelnek itt..." :PPPP
pb_18-05-2010 12:48:37 // 73633
Traktor csettegésben nem lehet inni, vatte.DDD
Ferke18-05-2010 12:14:21 // 73632
Mi van, megint ittál??:))) Olyan fura mondatokat írsz!:)))
kando.18-05-2010 10:51:27 // 73631
Nekem csak egyet kattant, de aztán motorcsere lett a vége.. :( :)

Remélem, idén még el is készül :P
G-Burt18-05-2010 10:40:07 // 73630
Mert akna hiányában így láttuk egyszerűbbnek, de utólag gondolkozva emelhettünk volna magasabbra is a kocsit:D
pb_18-05-2010 10:38:40 // 73629
Nem értem...
A zetoros kollégák, hogy, hogy itt jaj vészékelnek itt.
Nem értem...
DDDD
pb_18-05-2010 10:36:50 // 73628
Nincs modul.
Ferke18-05-2010 10:26:14 // 73627
Áh, sose látják be, ők is elavultak:))))
Scott18-05-2010 10:21:52 // 73626
Előbb-utóbb ők is belátják majd :))))))
Ferke18-05-2010 10:15:19 // 73625
Na, ez az, pontosan így van!:D
Ferke18-05-2010 10:14:57 // 73624
Kuplungozáshoz minek kiszedni a motort?!?!:)
Scott18-05-2010 10:12:07 // 73623
Ahogy mások megállapították: elavult technika :)))))
G-Burt18-05-2010 09:54:16 // 73622
Köszi a tippeket:) Elektronikus gyújtás, van egy modul meg minden, ha ráadom a gyújtást akkor csinál olyat, hogy van szikra, de ezt se mindíg. Mai nap első dolgunk lesz, h kábeleket megint átnézzük, megkeressük amit esetleg nem dugtunk rá. A modul nemhiszem, hogy kiment, mer kábel nem lógott a levegőben, csak gyertyával együtt szedtük ki és úgy figyeltük, hogy jön delej vagy nemjön, bár jó lenne a modult is ellenőrizni valahogy. Ha meg nem indul, akkor módszeresen kivégzem:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.