Forum >> Alfasud-33

Csoki11618-05-2010 09:44:52 // 73621
Köszi a segítséget. A csak rúgó a régi. Ugyan ilyen az új is.
pb_18-05-2010 09:31:56 // 73620
Boxerbe, boxer motor való.)))
TDI7518-05-2010 09:29:06 // 73619
Tegyél bele V6-ot :-)
pb_18-05-2010 08:34:13 // 73618
Megyek segíteni kitolni a szemét, ha gondolod. Utána + öblítünk 1et.DDD
Föckös18-05-2010 08:32:39 // 73617
hát bazzeg, ha most ez bexarik nekem, akkor először összerugdosom, aztán veszek bele egy MOTORt, jó???
pb_18-05-2010 08:12:55 // 73616
Nem, de az Lv ugyanaz.
pb_18-05-2010 08:12:28 // 73615
73614 hsz.
pb_18-05-2010 08:11:48 // 73614
1.6 boxer, nincs a hagyományos értelemben vett trafó.)
pb_18-05-2010 08:11:11 // 73613
Strobi.)
TDI7518-05-2010 08:09:19 // 73612
Ja Most látom 45-öd van. Akkor elektronikus. Azokban már IAW gyuszi van ugye?
TDI7518-05-2010 08:07:06 // 73611
Ha érkeznek a trafóra impulzusok, akkor próbáld meg egy másik trafóval.
Ja egy kérdés... Milyen gyújtásod van? Régi megszakítós, vagy már elektronikus?
pb_18-05-2010 08:04:30 // 73610
Papa, motor kell bele.DDD
TDI7518-05-2010 08:03:33 // 73609
Szerintem nézzétek meg először, hogy kap-e áramot a gyújtótrafód. Minden egyes gyújtásnál kéne hogy kapjon egy impulzust. Tipp kössetek rá a trafó primer oldalára egy kicsike 12 voltos izzót, (mondjuk műszerfalba valót) és figyeljétek, de jobb lenne ha egy ledet kötnétek rá egy soros 1000 ohmos ellenállással. Vigyázz a LED az egy dióda, tehát csak az egyik irányú bekötésnél fog világítani. Illetve egy másik tipp ami viszont tuti, oszcilloszkóppal kéne feszkót mérni a trafón. De csak a primer oldalon. A nagyfesz azonnal tönkreteszi a szkóp bemeneti erősítőjét!!
Jak18-05-2010 07:45:36 // 73608
Ha sikerült úgy ráindítani,hogy valamelyik gyertyakábel lógott a levegőben,vagy netán a trafó kábel akkor a modulba visszarugott a trafó és elszállt a modul!Ha nem akkor valamilyen kontakt hiba vagy trafó!
Jak18-05-2010 07:41:16 // 73607
Figyeld meg,hogy lő-e valahova!Ha kipuff-ba akkor utógyújtás,ha szívótorokba akkor az élőgyújtás a sok!E-mellett beránt-e indításkor(előgyújtás),vagy nagyobb fokozatba terhelésre csörög-e (nem csőröge):) a szelep(előgyújtás)!De szerintem egy kicsit előgyújtás irányába mászott el,mert ha utógyújtás fele megy akkor mélyűl a hangja és nem recsegős!Na meg általában a kopásból eredően arra mászik el!
Föckös18-05-2010 07:28:42 // 73606
a fal azt mondta, h nem engedi el...

bakker úgy kelepel az autóm, mint anno a zápor józsef:-S
pb_18-05-2010 00:09:57 // 73605
Itt vannak jó dolgok, csak keresni kell.)))
pb_18-05-2010 00:08:30 // 73604
Ok.
Rumi17-05-2010 23:46:53 // 73603
erre szerintem innen a forumrol kizzo tudhat valaszolni a 75 topikban :)
G-Burt17-05-2010 23:25:20 // 73602
Kuplungot cseréltünk akna nélkül. Azért vettük ki a motort, mert így láttuk egyszerűbbnek.
pb_17-05-2010 22:54:41 // 73601
Ehhez a művelethez nem kell kivenni a motort.
G-Burt17-05-2010 21:01:50 // 73600
Sziasztok Cartársak! SÜRGŐS segítségre lenne szükségem, ugyanis kiszedtük a kocsiból a motort (1.6 boxer) ami most a visszarakás után nem akar indulni. Szikra nincs, de kap benzint és a csatikat is jól dugtuk össze. Valakinek esetleg van valmi ötlete, hogy mit nézzünk meg rajta, vagy hova nyúljunk? Szétszedés előtt tökéletes volt, kuplungtárcsa és kinyomócsapágy csere miatt szedtük ki a motort.
Atttis17-05-2010 18:02:20 // 73599
Egy kicsit elállítódott a gyujtásom, csak nem tudom hogy nagyobb vagy kissebb lett az előgyújtás. hidegen-melegen pöccre indul, melegen eddig nehezebben indult, sokkal recsegősebb lett a kipuff hangja és nem lép úgy mint eddig, alapjárat kicsit megemelkedett.
Merre állíthatódott szerintetek?
pb_16-05-2010 21:19:46 // 73598
Jah.)))
Jak16-05-2010 18:57:01 // 73597
Biztos a nitró csöve!!!:))))
Atttis16-05-2010 18:50:26 // 73596
Az enyém így néz ki:D A patent állapot látszik is rajta :)))
Asszem most is orvosoltam a problémát az enyémen csak nem tudom már megint, hogy mi volt a gond.
pb_16-05-2010 16:29:54 // 73595
Thx!
Gábor3316-05-2010 15:34:31 // 73594
Üdv! A cim: Györ Benedek Elek ut 80 Kardán unio bt. Tel. szám:0630/3697-690
pb_16-05-2010 11:42:29 // 73593
Értem. Írd + Ltesszük, hátha 1x szükség lehet rá.))
Gábor3316-05-2010 11:28:29 // 73592
Hali! Igen ugy volt,hogy kiirtom a hátso hajtást. De mivel most összejött a kardán igy marad!!! Eddig olyan horror árakat mondtak,hogy azért gondolkoztam a ki iktatáson. A megoldás szinte a szomszédban volt,interneten találtam a mühelyt. Legyárt egyedi kardánt is kivánság szerint. Nekem összesen 25.000Ft volt mindenestöl és 1,5-hét alatt megvolt. Egy erösebb kardán komplett gyártása a 33-hoz olyan 45.000-50.000FT lenne mindenestöl kompletten. Ha érdekel valakit,akkor adom a számot.
pb_16-05-2010 11:05:15 // 73591
Mintha azt mondtad volna, hogy kiírtod belőle.))) Amúgy mibe fáj 1 ilyen játék, ha nem titok?
Gábor3316-05-2010 09:09:50 // 73590
Üdv! Elkészült a kardán tengelyem! Mindhárom kereszt cserélve és a felfüggesztö csapágy is vadi uj. Ki is lett sulyozva és le is festette az ember.
pb_15-05-2010 20:58:14 // 73588
Nem kizárt, hogy valami házi hernyák.
pb_15-05-2010 20:57:16 // 73587
Köszi a képeket! Látom már mik lehetnek a problémák.)) Érdekes a nem szétszedhető termosztát. Nem sokára én is teszek fel képeket.
pb_15-05-2010 20:55:37 // 73586
Akkor nem az.) Minden lehetséges.) Így néz ki 1 normális Dell'Orto:



Vagy ledugózod, vagy Lfelejted ezt a cuccot. Amúgy, + a patent állapot...
EvoGerry15-05-2010 20:30:23 // 73585
Üdv! Holnap szerelnénk g-burt cartárs autóját,145 1,6boxin kuplungtárcsa+kinyomó..aztán ha ez kész utána vezérlés csere.A kérdésem az lenne h általában hogy szokás kivenni motort,váltóval vagy anélkül is kijön különösebb mélytorkos művelet nélkül?mire figyeljünk különösképpen?
sprint8315-05-2010 19:17:37 // 73584
Vagy valami LPG-s cucc lehetett.
sprint8315-05-2010 19:16:33 // 73583
pb_ !!!

Itt vannak a képek a 2 fajta termosztról.
Nekem az 1.7 motoron a nem szétszedhetős volt, és simán ki lehet cserélni a szerelhetősre, megegyezik szinte minden mérete. Fel is lehet csavarozni mindenféle gond nélkül. Annyi, hogy a szerelhetősbe van még egy fagy dugó is.
Atttis15-05-2010 18:20:56 // 73582
Svájci? Az enyém is svájci de nincs rajt ott semmi? Ahogy nézem ott valami benzinnek kell lenni azon a csövön vagy levegőnek.
Ez lehetséges?
pb_15-05-2010 17:04:13 // 73581
Svájci szutyokság lesz.
pb_15-05-2010 17:03:38 // 73580
Nem.
pb_15-05-2010 17:03:02 // 73579
Profi.)))
pb_15-05-2010 17:02:03 // 73578
Nagy baja nem lehet tőle.))
Atttis15-05-2010 11:09:51 // 73577
Valamint valaki megtudná mondani mik azok a csövek a krabik oldalán, a benzicsövek felett?
Atttis15-05-2010 10:51:55 // 73576
Üdv szakik. Létezett olyan 33-as ami 1.5-ös 1db dupla weber karbival rendelkezett és 105 lóerőt teljesített? Mindez 1989-es autóban?
kando.14-05-2010 19:40:22 // 73575
Ltörted ? Ügyes :D
Tiszi14-05-2010 18:20:04 // 73574
Mindegy ... már elhoztam . Igaz, nem is 2HL hanem csak HL, de azt mondja ők ezt tették a 33-okba.
pb_14-05-2010 08:33:11 // 73573
NGKt olcsóbban kapsz.)
pb_14-05-2010 08:31:42 // 73572
Várj a 2 HLt a 105, 116os(+ gondolom a 115öshöz is) hozza Lvileg. A boxeré a 25 HL. Vagy vesztek más gyertyát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.