Forum >> Alfasud-33

Ferke18-06-2010 14:18:43 // 73871
Megkaptam, faxa lett!:)))))))
Ferke18-06-2010 14:18:25 // 73870
Mondjuk olyan jó lesz, amin leszakadt 2 hajtókar, és kiütötte a blokk tetejét, mert előtte csapágyas lett a hengerfejtömítés para miatt?:)))))))))))))
Zé.18-06-2010 13:50:45 // 73869
Az új modell:
Föckös18-06-2010 13:45:45 // 73868
????

(mindegyiknek van baja:-))

gyűűjtögetés?
vagy te is dohányzóasztalt akarsz csinálni boxermotorból?
G-Burt18-06-2010 13:42:27 // 73867
Üdv Cartársak! Olyan 1.6os vagy 1.7es motort vennék aminek valami baja van, és nem feltétlenül egy darabot. Teljesen mindegy, hogy mi a baja!
pb_18-06-2010 08:54:38 // 73866
Papa, +ógyuk.DDD
Föckös18-06-2010 08:51:53 // 73865
okos! de akkor a jövő héten se kapcsold be:-)
pb_18-06-2010 08:48:53 // 73864
Ugyanmá Papa! Edzeni kell rendesen, és akkó nem lesznek ilyen jellegű problémáid.DDD De, amúgy + má kapcsolom is kifelé a telt.DDD
Föckös18-06-2010 08:43:04 // 73863
a tköd is lefog, amikor majd hívlak cipekedni EDZŐŐŐBÁÁÁÁ :-D
pb_18-06-2010 08:30:32 // 73862
Az, az, pofám leszakad, vatte.DD
Föckös18-06-2010 08:27:18 // 73861
hihhhetetlen banda...
pb_18-06-2010 08:25:16 // 73860
+érdemelte volna mind.DD
kesa17-06-2010 23:53:43 // 73859
Ne mond, hogy nem érdemelték volna meg!
pb_17-06-2010 23:37:25 // 73858
Ejej!DDD
kesa17-06-2010 23:25:03 // 73857
Jajaja, nem találtam az ON gombot :P.
Pedig leaprítottam volna mindenkit!
pb_17-06-2010 23:18:04 // 73856
Be kéne oratkoznod továbbképzésre.DDD
kando.17-06-2010 23:15:20 // 73855
Úgy kell azt :)
kesa17-06-2010 23:12:57 // 73854
Ez a baj, hogy nem világított, csak a markolattal szarakodtam :P.
pb_17-06-2010 23:08:47 // 73853
Nem kellett volna annyit világítós karddal hadonászni, ifjó padocán.DDD
kesa17-06-2010 23:06:55 // 73852
Nem tudom, miről beszélsz :P.
Hazaértem melóból, becsaptam két gyógyfelest, megvacsoráztam, és azóta szebb a világ. Ennyi.
kando.17-06-2010 23:04:11 // 73851
Rajtam? :D

Bár végül a végén semmi se menekít meg attól, hogy a kis djágaszág mukodjon :) :P
kesa17-06-2010 22:52:12 // 73850
Valahol ki kellett engednem a túlnyomást :)!
Most már őszintén mosolygok :D.
kando.17-06-2010 22:30:34 // 73849
hátakár :)
pb_17-06-2010 22:21:28 // 73848
Így, így.D
kesa17-06-2010 22:03:31 // 73847
jajaja
pb_16-06-2010 08:51:54 // 73846
Ahogy gondolod.)
kando.16-06-2010 08:48:57 // 73845
Pár kábel és szenzorbekötés (forrasztás, csatlakozó) cserére szorul, az biztos. Ahova nem árnyékolt kábel kell, próbaképpen teszek be szilikonosat. Igaz, ebből csak feketém van sok, de majd zsugorcsővel megszínezem :)
pb_16-06-2010 08:41:57 // 73844
Ha így gondolod, + kell csinálni.
kando.16-06-2010 08:30:07 // 73843
Lehet, kérdeztem már, de inkább többször mint egyszersem.. :D
Szóval, érdemes az autó elektromos kábeleit szilikongumi szigetelésűre cserélni (mármint, ha valami kábelkorbács már csereérett, javításra vagyis rendbetételre szorul) ?
Elvileg ugye a hőt jól bírja, viszont a nyírásokat az éleken nem szereti, bár a PVC szigetelésű kábeleket is el tudja nyírni az ilyen hely, szóval érdemes valami gégecsőbe is behúzni.. Ha meg zárlat van, a kábel legalább nem gyullad ki :)
Vélemény?
pb_16-06-2010 00:01:57 // 73842
Minden annyit ér, amennyit fizetnek érte. + ugye sok más dologtól is függ.
pb_15-06-2010 23:59:22 // 73841
Valamit valamiért.)) Igen, ezt már mondtad. Nézőpont kérdése, hogy mi passzol hozzá.))) Vannak, aki nem ilyen szerencsések.
Blondy15-06-2010 16:37:37 // 73840
Nem magamnak kell,van 1 cimbim akinek a nagybátya Austráliában él és mikor itthon volt nemrég találkozott egy Rosso 33 1.7Qv -vel és belehabarodott.Most ezért érdeklődöm hogy egy tuti vas mennyi Huf körül van ?
Gábor3315-06-2010 14:54:29 // 73839
Üdv! Tudom,csak olyan körülményes szerelgetni,csomo "felesleges" kolonc van rajta. Viszont ha jol müködik akkor király! Ezt csak végsö esetben fogom megcsinálni,ha olyan tüneteket produkál,hogy muszáj lesz lebontani. Egyébként a 33 volt már befecskendezös,de nekem abszolut nem tetszett. Karbival sokkal agresszivebb,jobb a hangja és az sem utolso szempont,hogy az ilyen "öreg-elavult" motorhoz ez jobban passzol. Amiota feltettem,azota nem volt gond velük,jol müködnek. Szoval én maradok a karbik oldalán.
pb_14-06-2010 23:57:29 // 73838
Valószínűleg, még nekem is a gyári van fent.)))
pb_14-06-2010 23:56:28 // 73837
Felesleges olyanokban gondolkodni.
pb_14-06-2010 23:55:24 // 73836
Az attól függ.)
pb_14-06-2010 23:54:38 // 73835
Mind1ikben Lőfordul ilyen, qrva sokkal találkoztam én is.)) Nem kell mindent karbisítani.D
TDI7514-06-2010 22:59:10 // 73834
Ma este eljött az ideje hogy belenézzek a benyaszűrőbe. 20 évvel ezelőtt szerelték be az autóba, és ma szétvágtam. A gyanús az volt, hogy nehezen tudok rajta levegőt átfújni. Az átfújás onnan jött hogy gondoltam kiöntöm a benne maradt benyát. Na ez nem ment, és ekkor jött a ötlet... fújjunk bele... hát egy deka levegő sem ment át rajta. Csodálom hogy az AC át tudta nyomni a benyát rajta. Szóval a képek asszem magukért beszélnek.


A szűrő belülről 1

és 2
és most a papírbetét ami valaha fehér lehetett

Indikátornak alátettem egy fehér lapot asszem egy kicsit rákentem a szűrő tartalmát.
Basszus ez megdöbbentő...
Blondy14-06-2010 20:39:16 // 73832
Eggyet értek veled már engem is megcumiztatott ugyan így egy jó minőségű hiper szuper silicon kábel ami nem is volt ocsó!
Blondy14-06-2010 20:36:00 // 73831
Helló.
Érdeklődnék a szakértőknél hogy mennyi HUF-ért lehet megvenni egy 33-Qv vagy Ti-t?
Megköszönném ha oldalamra írnátok.
G-Burt14-06-2010 17:34:18 // 73830
Próbáltam a régiekkel is, azzal is ugyanez volt
Gábor3314-06-2010 16:48:43 // 73829
Igen pont a 164-nél gondolkoztam ezen,párszor már legyszivesebben otthagytam volna. Sajnos a 164-hez nincs magyar nyelvü könyv,amiben minden fontos dolog le van irva. Találtam megint "érdekes" megoldásokat. Mai konstrukcios megoldásokrol meg ne is beszéljünk! Komolyan horror megoldások tömkelege. Olyan,mint ha egy mérnök tervezne és két mérnök bonyolitaná a dolgokat. Szoval ha a 164 sokat szivat elektronikailag,akkor jönnek a karbik!!! Olyan 164 ugysincs senkinek!!!
ANGER14-06-2010 16:16:03 // 73828
Üdv!
Gyertyakábelt ellenőrizted,az is lehet kontaktos!
Hasonló esettel már találkoztamn
pb_14-06-2010 16:02:36 // 73827
Nem annyira bonyolult az, át kell nézni szépen alaposan, aztán kész.))
Gábor3314-06-2010 15:40:52 // 73826
Hali! Tudom,persze,de teli van mindenféle villanykütyükkel,hogy még véletlenül sem legyen egyszerü. Aztán ha meg megbolondul,akkor lehet kibogozni mi a hiba. Nekem ugy is csak 2. auto a 33,szoval a fogyasztás sem érdekel tulzottan. Viszont a 164-nél kénytelen voltam kicsit szerelni az alapjárat ingadozás miatt. Mennyivel egyszerübb a karbi!!!
pb_14-06-2010 15:34:24 // 73825
Pedig nem rossz az.D
Gábor3314-06-2010 15:24:33 // 73824
Hali! Ha nem volt semmi fémes hang és kattogás stb,akkor valoszinüleg mechanikailag jo. Azért egy kompresszio mérést meg kéne ejteni,biztos ami biztos. Azért is kizárhato a mechanikai hiba,mert az nem szokott megjavulni. Inkább valami villamosági gond lehet. Injektorban nem vagyok otthon,inkább a karbikat részesitem elönybe.
G-Burt14-06-2010 15:07:02 // 73823
Menet közben, kb 2500as fordulat körül kényelmes autókázás közben úgy gondolta, h nem megy tovább. Néha csinál olyat (eddig kétszer már megcsinálta), hogy beindul mind a 4 henger, de sokáig nem jár.
Gábor3314-06-2010 14:47:27 // 73822
Hali! A nem járo hengerbe mérj kompressziot. Ezzel kizárhatod a mechanikus sérüléseket. Volt elözménye a dolognak? Szikrát leadja rendesen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.