Forum >> Alfasud-33

G-Burt14-06-2010 14:41:46 // 73821
Üdvözletem! AC, lambda okés, egyik henger nem jár. Gyertyákat pucoltam, cserélgettem, benzint kap az összes henger, de mégis csak 3 hengerrel üzemel. Mi lehet a baj, beégett volna egy szelep?
ANGER12-06-2010 02:49:45 // 73820
Nekem a lambda szonda csinált ilyet.
Kösd le róla a szondát vedd le az akku sarut 10 percre,és tegyél próbát.
Ennyit megér.
zotya littlesoldier és Szabina11-06-2010 18:23:15 // 73819
sziasztok!
lenne egy problémám! megyek az autóval benzin is van benn és minden előzmény nélkül ugy áll le mintha kifogyna az üzemanyag belőle!olyankor kicsit várni kell vele és ujra elindul de hamarosan megint megcsinálja!
láttatok e már ilyet vagy nem e tudjátok mi lehet a gond?
ezt üzemi hőfokon csinálja és ha várok vele ujra tudom inditani!
G-Burt11-06-2010 12:32:46 // 73818
Egyik percről a másikra lett ilyen, menet közben
HátvédRomeo11-06-2010 12:17:37 // 73817
Injektoros vagy. Akkor inkább AC, lambda valamelyik.
HátvédRomeo11-06-2010 12:16:52 // 73816
CSá!
AC sztem. Vagy lehet kevés a levegő.
G-Burt11-06-2010 11:35:56 // 73815
Ciao Cartársak!
Úgy látszik nem telik el két hét, hogy ne történne semmi. Tegnap elkezdte a dög, hogy 2000res fordulattól úgy tesz mintha nem kapna elég üzemanyagot és mintha ki is maradna egy-két ütem, menet közben erő alíg van és nagyon nehezen akar fölpörögni. Alapjárat teljesen normális. Mi lehet a baj?
pb_09-06-2010 23:49:28 // 73814
Mesélj Máguskám, hátha +tok valami újat!))))
Ferke09-06-2010 16:41:33 // 73813
Apróbbak?!?!:)) Na ne röhögtess, tudom, amit tudok!:)))
pb_09-06-2010 15:34:46 // 73812
Vannak apróbb gondok, de tulképp igen.))
TDI7509-06-2010 14:59:17 // 73811
Na mi van kipusztult a topik?
Mindenkinek működik mindene? :-)
TDI7508-06-2010 06:04:20 // 73810




Na itt vannak a tükörről a képek.
pb_07-06-2010 13:51:17 // 73809
Ok, köszi!
TDI7507-06-2010 13:28:39 // 73808
Azt még nem tudom. Ha be tudom faragni a 75-ös első ablakemelőit, akkor K-ra boldog leszek. :-)
pb_07-06-2010 12:11:50 // 73807
Milyen ablakMelőket használsz?
TDI7507-06-2010 12:05:45 // 73806
No beírom ide is mert elböktem és a 75-90 topikba írtam. Én ökör :-)

Na elkészültek a fűthető tükreim, beraktam a tükör állító motorokat a tükörházba, és beépítettem az állító motoroknak a kapcsolóját az ajtóba. Kimostam a csomitartó kárpitjait. (Persze balf@sz voltam és véletlenül az egyiket 95 fokos mosásba tettem, de túlélte, csak egy kicsit deformálódott el, de javítható.) Most jön majd a padlókárpitmosása, valamint a tetőkárpit újragyártása és a hátsó motoros ablakemelő kapcsolóinak elhelyezése. Viszont amíg nem kapom vissza a lakatostól a kasznit, addig semmit sem tudok a helyére tenni, kábeleket leszabni szilentet cserélni stb. Majd dobok fel képeket ha hazaértem. A tükörfűtésem az tuti lett.
14.4 watt darabonként, de a tükröt legalább 50 fokosra fűti. Lehet hogy a bekötésnél sorba fogom kapcsolni a kettőt, mert félek ha hidegbe bekapcsolom jégolvasztás céljából a hirtelen hőkülönbségtől megreped a tükör. Inkább olvadjon le róla a jég lassabban, de ne repedjen meg. Szóval alakulgat a dolog. Ja pénteken szólt a lakatos hogy az egyik küszöb már a helyén van fixre hegesztve. Majd a héten ránézek a bódémra, hogy hogyan alakulgat.
pb_06-06-2010 22:53:45 // 73805
+nyugtatlak, semmi gond az aggodalomra.DDD

Csak szimplán nem akartam napszúrást kapni, + leégni, mint a többiek. Én tanultam a múlt évből.DDDD
Whiteskull06-06-2010 22:29:10 // 73804
Konkrétumot nem tudok, csak aggódom. :)))))))))))))

Gondolom Komáromból is az asszony miatt késtél. :DDDDDDD
pb_06-06-2010 22:27:09 // 73803
Oh, teljesen +6ódtam, mily nemes vagy.DDD

Persze, hogy Lindul, mé vót, hogy nem indult L?DDD
Whiteskull06-06-2010 22:23:50 // 73802
Csak a jó szándék szólt belőlem. :)))))))

A 4x4 16V tényleg jobb, de csak akkor, ha elindul. Esetleg napjában többször is. :DDDD
pb_06-06-2010 22:22:16 // 73801
2 is van benne.DDDD
pb_06-06-2010 22:21:19 // 73800
Kösz a felájánlást, de gyenge 8v, 4x2, én ilyenekbe nem ülök be.DDDD
kesa06-06-2010 22:20:43 // 73799
milyen v betű?
pb_06-06-2010 22:19:10 // 73798
A v betű, az nem hülyeség.DDDD
Whiteskull06-06-2010 22:17:04 // 73797
Hapsi! Kitaláltam! :))))

Nekem mindig van egy 33-asom ami véletlenül működik, így a legközelebbi talira nyugodtan jelentkezz, majd a kapuban megkapod. :))))))))
kesa06-06-2010 22:15:41 // 73796
Sprintnél is hülyeség szerepel... :P
pb_06-06-2010 22:13:36 // 73795
+, ugye a csapot is le kéne.))
pb_06-06-2010 22:12:14 // 73794
Jobb az irány.))
ANGER06-06-2010 14:46:05 // 73793
Ha nem tervezel sokáig araszolgatni akkor még egy ideig jó lesz az!
Én sem foglalkoztam vele ,de amikor már a kuplungot kinyomtam a falon és akkor sem bírtam vele váltani akkor már lecseréltem,és azóta müxik fasszentosul!:-)
VinceP4 (Il capitano)06-06-2010 14:25:06 // 73792
Pont ezt tette nekem is. Nem tervezek már sokáig Pesten araszolgatni, úgyhogy lehet hagyom míg el nem fossa magát véglegesen. Mondjuk az elég negy szívás, jártam már úgy.
Köszi.
ANGER06-06-2010 14:23:09 // 73791
Ilyen jelenséggel én is találkoztam legfőképp a belvárosi araszolgatás hozta ki belőle!
De csak akkor!
Egy alsó kuplungmunkahenger cseréje megoldotta a problémámat!
VinceP4 (Il capitano)06-06-2010 14:19:44 // 73790
Én inkább a tengelykapcsoló felől közelítgetnék.
Amúgy írtam a faladra.
Longman06-06-2010 14:16:41 // 73789
én tudom! valami rossz.. :)

amúgy esetleg rossz minőségű váltóolaj? csak hogy az elejéről indulj el..
VinceP4 (Il capitano)06-06-2010 14:13:59 // 73788
Az mitől lehet, hogy erősen meleg, mondhatni felhevült állapotban tövig kuplongolva se túl egyszerű sebességbe tenni?
Nyílván ez leginkább az 1-esre, zurückre és esetleg a kettesre vonatkozik, a többit már betaszajtom gond nélkül.
pb_06-06-2010 12:04:21 // 73787
Akkor teljesen jó ez így, nem kell vele foglalkozni.)
alfa kutya06-06-2010 11:53:58 // 73786
igen pontosan de csak hideggebb időben
pb_06-06-2010 11:16:19 // 73785
Tehát Lindítod, felugrik, és szépen Sik le 0,9-1k fordulatra, viszonylag rövid időn belül?
alfa kutya06-06-2010 11:06:49 // 73784
900 kb
pb_06-06-2010 11:03:54 // 73783
Sztem semmit. Az alapjáratod melegen mennyi?
alfa kutya06-06-2010 10:46:33 // 73782
Sziasztok megtudná mondani nekem valaki hogy mit állitottak a motoron hogy hidegebb időben a motor hideginditásnál felpörög 2500 fölé majd visszaesik 1200-ra.
pb_05-06-2010 22:58:58 // 73781
Igen a végén van 1 táblázat, és 1 P4 fényképe van a cikkhez csatolva.))
Láttam.)
VinceP4 (Il capitano)05-06-2010 22:56:35 // 73780
Nincs előttem, de nekem is az rémlik, a végén le van bontva típusokra.
Amúgy nézegetted már ezt?
Csak a teljesség igénye nélkül:
- hátul független felfüggesztés
- kapcsolható összkerék
- ugyanakkora csomi mint az elsőkerekeseknek
pb_05-06-2010 22:51:26 // 73779
Ebből a cikkből van:



Bár, én nem láttam azt a számot, amit írtál.
VinceP4 (Il capitano)05-06-2010 22:42:11 // 73778
Az is nagyon kevésnek tűnik, viszont ennek tükrében reális a 4300 db '91 utáni 1.7 16V. De véletlenül neked nem ugyanaz az Alfissimos cikk a forrásod?
pb_05-06-2010 18:25:49 // 73777
Az összkerekes modellekből kb 49,5k db készült.
VinceP4 (Il capitano)05-06-2010 17:43:54 // 73776
Az Alfissimo magazin szerint az új kasztnis 33 1.7 16V P4/Q4-ből is csak 4300 körülit. Ez igaz szerintetek???
Durván kevésnek hangzik...
Jak05-06-2010 16:03:49 // 73775
Nekem is csinált ilyet,egy forrasztás tört ki a kilóméter óra hátulján+ a csatikat kellett megpuculni és azota jó!
pb_04-06-2010 13:00:31 // 73774
Mind2 típushibának mond6ó, mert mind2 L szokott köszönni, sajna. Ugyanaz az Set, mint az ABS jeladóknál.)
TDI7504-06-2010 12:44:45 // 73773
Az okés hogy az IC tipushiba, de nekem a döglődő jeladó miatt ugyan azt a hibát prezentálta, mintha az IC kezdene halódni megfele. Nem azt mondtam hogy a jeladó is tipushiba. Bár most visszaolvasva egy kicsit kétértelműen írtam. Ott a 10 pont nálad :-)
De hogy mitől tudott nekem megszakadni a jeladó tekercse, azt a mai napig homály fedi.
pb_04-06-2010 11:58:41 // 73772
Csak az IC. 2 csati van az akksi mellett, és a műszer1ségnél is. Ugyanúgy van +oldva, mint a hátsó tengelynél az ABS.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.