Forum >> Alfasud-33
M-GEGE08-09-2005 23:10:53 // 6671
Egyébként nem spriccel egyből, mert túlnyomásos rendszer. Vastag gumicsüvek vannak benne a szélvédő vékony csöveivel szemben, nagyon tudnak tágulni. A fúvókánál meg van egy szelep ami csak akkor nyit ha bizonyos nyomásnál engedi a lámpára a vizet.
Poczy08-09-2005 23:10:03 // 6670
Nem volt még fényszórómosós autóm.
Jött. /vauuuu az isteni szikra.... :-))) /
M-GEGE08-09-2005 23:08:59 // 6669
Ja az akksinál van egy csatlakozó. odáig kimértem a vezetékeket és jók voltak, hát már kezdtem volna bontani a a műszerfalat.
Robesz708-09-2005 23:08:43 // 6668
hm.... nem jött be..
Robesz708-09-2005 23:08:12 // 6667
olyasmi, hogy csak bizonyos idő után spriccol..... valahány spriccolás után, vagy valamennyi időnyi spriccolás után?
M-GEGE08-09-2005 23:07:20 // 6666
Ott a pont. Nekem meg sem fordult a fejemben elsőre, pedig tök logikus :-)
Gondolom te is onnan tudod, hogy volt dolgod ilyennel...
pb_08-09-2005 23:06:51 // 6665
Ilyen X-aktás eset. De a kérdés jó. Magam is nehez fejtettem volna +.
Poczy08-09-2005 23:05:53 // 6664
Nem volt bekapcsolva a világításod ?
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-09-2005 23:05:20 // 6663
Jó,csak most biztos vagyok benne,hogy valami úgy ér össze,mint ahogy nem kéne...
Városban meg osrszágúton nem érdekes,nem pörgetem nagyon.
De pályán eleinte amíg nem tudtam,mi rezeg - pont hogy kíméljem - nem gurítottam nagyon és amikor lassítanom kellett , 3000-re leeséskor meg visszapörgetéskor is átment a kritikus zónán.
M-GEGE08-09-2005 23:04:19 // 6662
Ha már így összejöttünk! 1 találós kérdés! Pb ne mondd meg!
Lehet hogy egyből kitaláljátok, de akinek én mondtam nem jött rá...
Nem volt jó a fényszórómosóm. Le volt húzva drót, meg a biztonság kedvéért el is vágták a gumicsövet. Lényeg, hogy mindent bekötöttem, minden jó volt. Drótok ok, ki lett mérve.
Ráadom a gyújtást, húzom a kart magam felé mégsem ment, csak az ablakra spriccelt. Aztán rájöttem miért nem, és működött.
Pedig:
-nem kellett semmit szerelnem azon kívül amit írtam
-nincs más kapcsoló
-volt benne folyadék
Valami miatt mégsem ment. Na miért? :-)
pb_08-09-2005 23:04:15 // 6661
Na igen, esetleg 1 difi átépítéssel lehetne próbálkozni.
Poczy08-09-2005 23:03:59 // 6660
Na ez az ! :D
Köszke a válaszokat. Megnyugodtam.
Megyek tentikézni, mert reggel gálya :(((
Szép jó éjt nektek.
pb_08-09-2005 23:03:04 // 6659
Ki kell próbálni nagy élmény. Nekem többek közt azért is az volt, mert végre láthattam, hogy nem csak a ford.számmérő mutat brutál értéket 5.-ben, hanem kmóra is. Ha jól emléxem 6k-nál, 205 alatt volt 1 mutatónyival a mutató. Mindez óra szerint!
M-GEGE08-09-2005 23:00:42 // 6658
Élni tudni kell! ;-)
Poczy08-09-2005 22:59:46 // 6657
:-)) ok.
Biztos kevesebbet kajcsizna ebből a drága benyából, ha nem pörögne ennyit.
pb_08-09-2005 22:59:32 // 6656
Ja ez a váltórudazat elég bénán lett kitalálva. Sztem leeshetett a saeger gyűrű.
M-GEGE08-09-2005 22:57:40 // 6655
Igen ez a 100 3000 nekem is rémlik. A 200at még nem próbáltam.
Robesz708-09-2005 22:56:49 // 6654
nem túl nehéz, az biztos......rögtön a rajtnál meg kellene fogni....
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-09-2005 22:56:34 // 6652
hasonló tapasztalataim vannak.
tavasszal (170e km) cseréltem kupplungszettet meg a kapcsolóvillát is. Olaj bele (meg szimmering,hogy ki ne folyjon,mint az előző adag) és azóta nincsennek kapcsolási gondok...
...leszámítva,hogy tegnap 1-esben jöttem haza Felsőzsolcáról (10 km),mert leakadt a váltórudazat :-(
A pécsi út előtt csináltattam meg ,mert csilingelt egy alátét.
Csilingelés elmúlt,de már Miskolcról elindulás után hallottam,hogy
3500-3800 körül rezonál valami.
Lenyomtam vele az 1100 km-es túrát, meg még két 400-400 km-est,
össz kb. 800 km autópáyával, eleinte félve,aztán szinte végig 4500-es fordulattal,hogy lassításkor se menjen le a "rezgősbe" a fordulat.
Aztán megnyugodtam ,hogy "csak" a váltórudazat ér hozzá valamihez,de úgy látszik valami nem kóser odalent,ugyanis most majdnem elhagytam 1 alátétet meg egy gumihengert.
Gyorsan meg lett csinálva,de holnap kormányszerelés közben azért utánakérdezgetek majd,hogy hogy történhetett ilyen csúfság :-(
pb_08-09-2005 22:55:05 // 6650
Asszem, valahogy úgy van, hogy 100 3000, 200 6000, és 300-anként növekszik 10km/h-t.
M-GEGE08-09-2005 22:54:52 // 6649
hááát azért az csak 800 kiló vagy mennyi...
bár a colt is csak 900 volt 144Le-vel
Robesz708-09-2005 22:54:23 // 6648
úgy emlékszem, hogy a gyárival nekem 3000-n 5.-ben 97-98 körül ment kb.
Poczy08-09-2005 22:53:43 // 6646
Köszke. Csak ez nekem furi az eddigi verdáim után.
Robesz708-09-2005 22:53:31 // 6645
meg kell fognod....:-))))
pb_08-09-2005 22:52:58 // 6644
Én még hajtanám a helyedben.
M-GEGE08-09-2005 22:52:16 // 6643
jó kis colt-alázó váltó ;-)
most lesz egy 130Le-s crx ellenfélnek...
Robesz708-09-2005 22:52:10 // 6642
akkor az a gyári váltód..... nekem 3000-s fordulaton 5.-benpont90. 4000-n pont 120 km/h. 5.-ben 6500-ön 190 5.-ben 7400-on 200.
M-GEGE08-09-2005 22:51:23 // 6641
nálam a 120 van 4000 körül asszem
M-GEGE08-09-2005 22:50:24 // 6639
Majd a távoli jövőben...de tisztában vagyok vele mennyi idő alatt lehet eladni egy ilyen kocsit, normális áron. Nagyon nehezen válnék meg tőle, lehet hogy még jövő ilyenkor is meg lesz :-)
De szerintem tavasszal felrakom a hirdetőre (friss műszaki, friss zöldkártya)
Poczy08-09-2005 22:50:08 // 6638
Sztem sokat pörög. Általában pld. egy 2500 ford.-nál 5. seb.-ben egy átlagos széria járgány kb. 100-110 km/h halad. Nálam ez 4000 ford.
Robesz708-09-2005 22:49:26 // 6637
volt azt hiszem 10/43 és 11/45-ös difi és a franciáknak csináltak talán rövidebb váltót, hogy nagyobb gumit rakhassanak rá a kényelem miatt
M-GEGE08-09-2005 22:47:17 // 6635
Holnap viszem a "szakihoz", amit kell kicserélek. Nem akarom szétcseszni a jó kis váltómat :-)
pb_08-09-2005 22:46:09 // 6634
Akkor a kuplung is csereérett.
M-GEGE08-09-2005 22:46:08 // 6633
hát azt még mindenképpen kell vennem. Nem fogom úgy eladni, hogy surrog benne ez-az...
Robesz708-09-2005 22:45:52 // 6632
így van.....szóval miért fúrcsa a tied?....:-))
Poczy08-09-2005 22:45:07 // 6631
Robesz !!! Pont nálad olvastam :))))
Robesz708-09-2005 22:45:07 // 6630
az enyémben van rövid váltó..... miért fúrcsa a tied?
Robesz708-09-2005 22:44:43 // 6629
6 és 9 e ft között lehet kapni
pb_08-09-2005 22:44:22 // 6628
Ha nem volt cserélve, akkor az 1.6-hoz való van rajta. Majd GT, vagy valaki beírja, hogy milyen a difi. Ha cserélve volt, akkor a difin levő számokból, talán. Ha nem variáltak a difivel
M-GEGE08-09-2005 22:43:51 // 6627
Igen pb már felvilágosított mennyibe kerül a művelet.
Egy vízpumpa mennyibe kerül? Tudja vki?
Poczy08-09-2005 22:43:38 // 6626
Itt olvastam valahol, hogy rövid váltó van valamelyik cartárs járgányában.
Érdekelne, mert kicsit furcsa a mot.fordulat/ sebesség viszonya az enyémben.
M-GEGE08-09-2005 22:42:06 // 6625
ezen a kocsin még szerintem semmi sem lett kicserélve...mármint ilyen komolyabb dolgok...
most van benne 92K
Robesz708-09-2005 22:42:02 // 6624
most megnyugtatlak...:-)))) nem sokat veszítesz vele, hogy nem veszed meg..... 2 jó belőle, de kettő le van kopva..... most jártam utána és 2 már kopott, nem használható... a másik 2 még elmegy...:-)) én is épp most akarok venni, de sok pénz....
pb_08-09-2005 22:40:56 // 6623
Akkor leginkább kuplung, és kapcsolóvila. Lehet már teljesen elkopott a tárcsa. Volt már cserélve? Ha kapcsolóvilla törött, akkor tud olyat csinálni, hogy iszonyat nehéz váltani.
Robesz708-09-2005 22:40:27 // 6622
hogy érted, hogy milyen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?