Forum >> Alfasud-33

bb1817-05-2005 15:21:04 // 3721
középső küszöbnek ajánlom a ladához valót. az a legolcsobb és multi- tipusu.
bb1817-05-2005 15:19:18 // 3720
a küszöböt belülről a teljes javitás után kell kifujni és utána gumidugó a lukba ! ha elötte fujod ki akkor a hegesztésnél leég belülről a védelem, esetleg szépen ki is gyullad.
bb1817-05-2005 15:17:00 // 3719
jólvanna ! igy is lehet csinálni de vigyázni kell vele mert a végén még jó lessz! : ))
bb1817-05-2005 15:15:30 // 3718
van még néhány trükk hogyan lahat kszippantatni az autóval a saját ,, szarát " a karbibol !
pb_17-05-2005 14:33:37 // 3717
De lehet, ha normálisan szakszerűen ki van lakatolva (tapasztalat). Egyébként, lehet rosszul látom, a képet nézegetve, amit betettél, mintha már a külső küszöböt is +kezdte volna a rozsda(belülről), de az alját mindenképp.
pb_17-05-2005 14:28:27 // 3716
Nem érted a lényeget. Azért kell lebontani a külső részt, hogy hozzáférj normálisan a középső és a belső részekhez(nézd + a képeket a Szműhely 2509). Ha nem bontod le a külső küszöböt csak gányolás lesz belőle(nem azért kell lebontani, mert szét van rohadva, hanem, hogy hozzáférj a beteg részekhez). Még 1 dolog, amit tapasztalatok alapján mondhatok, ha a hátsó részen beszekad, akkor a A és B oszlop aljánál nagy az esély rá, hogy beteg a lemez. Célszerú +szúrkálni, 1 csavahúzóval, hogy a későbbiekben ne érjen kellemetlen +lepetés.
Thomika17-05-2005 14:23:36 // 3715
Ha nem emelek többet azon a ponton,akkor remélem többet fog bírni egy évnél! :)
Thomika17-05-2005 14:22:06 // 3714
Ezt az 2509-es hozzászólásra írtam!!
Thomika17-05-2005 14:19:53 // 3713
Ott többet nem fogom megemelni!!!! Azt mondta is a szerelő,hogy felejtsem el!! Öreg autót nem szabad küszöbök környékén emelni!
Thomika17-05-2005 14:18:07 // 3712
Na jah, pont ezért lesz nekm csak foltozás!!! A külső rész ki van cserélve, belül csak ott van elrohadva....emiatt nem hinném,hogy érdemes mindent kicserélni....
pb_17-05-2005 14:15:51 // 3711
Ha csak a az emelőbak korül foltoztatod, má bocs, de sz@rt se fog érni. Kb. 1 év, 1 emelés és vége lesz, mint a kampós botnak, hiába lesz telefújva festékkel.
pb_17-05-2005 14:12:41 // 3710
Nézd + a Szerelőműhelyben a 2509 hsz-t.
pb_17-05-2005 14:10:20 // 3709
Akkor én a helyedben hanyagolnám a lakatost aki csinálta, elég link munkát végzett. Ugyanis, hogy normálisan hozzáférj kívülről kell bontani befelé. Tehát, ha most rendesen + alarod csináltatni, úgy kell kezdeni, hogy külső küszöb le.
Thomika17-05-2005 14:08:05 // 3708
Az lesz! mielőtt befoltozza, tele lesz fújva az új küszöb belülről, aztán mikor kész van a külső részére is jön vagy 3 réteg .....
pb_17-05-2005 14:06:23 // 3707
Inkább 1 normális lakatos munka + üreg és alvázvédelem.
Thomika17-05-2005 14:05:00 // 3706
Ott új üszöb van már! Tavaly cseréltem vizsga előtt...nézd meg a képen!
Thomika17-05-2005 14:03:59 // 3705
Bíztam benne,hogy egy darabig még bírni fogja, de nem így lett! :(
pb_17-05-2005 14:03:22 // 3704
"azt mondta, nem vészes, meg lehet olcsóé csinálni... " Én láttam ugyanilyet, full küszöb csere lett a vége + padlólemez, és doblemez foltozás lett a vége. Sztem ha normálisan +csinálják nem lesz olcsó mulattság. Egyébként a Szerelőműhelybe már írtam erről 1 értekezést.
pb_17-05-2005 13:55:07 // 3703
Tipikus 33 betegség.
Thomika17-05-2005 13:48:32 // 3702
Nekem párszor csinált olyat,hogy< azalapjárati fúvókát eltömítette, és akkor nekiállt bakkecskézni az autó! De szerencsére nem nehéz orvosolni ezt a problémát! csak le kell kapni a levegő beömlőt, kihajtani a fúvókát, és kifújni,utána lehet is továbbmenni...Feltéve , tényleg ez a gond...
Thomika17-05-2005 13:45:10 // 3701
Jah. Először ki voltam bukva rendesen( ezt tudod, mert felhívtalak!:) ),azt hittem jobban beszakadt, de nagyobb volt az ijedtség!....még jó hogy nem alatta feküdtem éppen, mint ahogy az tervbe volt véve! Nem hiszem,hogy gyorsan leszaladtak volna a szomszédok ,és leemelik rólam a kocsit!
Thomika17-05-2005 13:42:35 // 3700
Le lesz szépen pucolva, az emelőszem kiszedve, és egy nagyobb darab lemez lesz a helyére heggölve.... ha kész lesz megmutatom (csinálok képket)...szerintem ez elég jó megoldás...
Thomika17-05-2005 13:40:18 // 3699
Na jah! Mostmár én is tudom! :) Vettem egy kis hidraulikus emelőt 2T-at. Szépe emeli a járgányt, tegnap csakazértis megcsináltam,amita múltkor nem lehetett! 2 hete szerdán történt, mikor felemeltem a hátulját,még mázli,hogy 2 csavarral még rajta volt a kerék,különben mókás lett volna visszatenni....
Wikicica.17-05-2005 13:40:06 // 3698
köszi:)
Thomika17-05-2005 13:36:56 // 3697
Bocsi, hülyeséget mondtam!!! most mértem, az én autómban 3,5 cm a távoltság az ékszíj és a venti ház között...
bb1817-05-2005 13:34:01 // 3696
közvetlen a takaritás után cserélj mert akkor biztos hogy tiszta anyag megy be. ha vársz vele akkor a rendszerből megint bejuthat és szedheted szét megint.
norbee17-05-2005 13:33:20 // 3695
thomika Korrektül néz ki. Még jó hogy lakatos meccsinálja.
bb1817-05-2005 13:32:40 // 3694
akkor már inkább töröld tisztáara drotkoronggal, és üvegszál meg vasgitt. utána alvázvédő.
norbee17-05-2005 13:31:04 // 3693
bb egy hónapja voltak beállítva, és az első lefulladás után mentem a kútra, és cseréltem a benzinszűrőt. :)
bb1817-05-2005 13:30:56 // 3692
erre mondják, hogy az a rohadt auto ! én már régen megszoktam hogy soha semmit nem emelek a küszöbnél ( váznyulvány, hid, futomübak stb. )
Thomika17-05-2005 13:30:41 // 3691
Mike: 6-8 cm biztosan van....De lemegyek megmérem pontosan :)
bb1817-05-2005 13:29:12 // 3690
éppen ezt mondtam! : )) ha a bowdenhez kell nyulni akkor valami nagy baj van. bár néha meg kell tenni ( tul kopott, stb )
Thomika17-05-2005 13:28:06 // 3689
ÁdidiGaga: Ugye jössz Seléniára??Jó volna már talizni.... Mivel Kedvesem lemonta,így teljesen egyedül lennék, so inkább itthon marad a járgány, és SN-ékkel megyek, ott még volt 1 hely.....Pedig már örültem,hogy végre meghajthatom a kocsit egy versenyen... de majd jövőre
Thomika17-05-2005 13:25:42 // 3688
norbee:

Nézd meg mi lett a popszegecselt lemezzel:




Eccerűen lehagytam vhol! Pedig 2 réteg alvázvédő volt rajta.
Thomika17-05-2005 13:23:54 // 3687
Ez egy kerékcsere következménye! De a karosszériásom azt mondta, nem vészes, meg lehet olcsóé csinálni...
Thomika17-05-2005 13:22:41 // 3686
Jelenleg így fest az autóm alja:

Thomika17-05-2005 13:21:40 // 3685
Nekem eddig soha nem kellett a gázbowdenhez hozzányúlni....eddig bármikor állítottak a karbikon,mindössze az alapjárati csavart, mega CO csavart piszkálták!
Thomika17-05-2005 13:19:41 // 3684
elvileg nem lehet! bár nekem is kicsit ki van már kopva!
bb1817-05-2005 13:19:08 // 3683
a gábowdenes állitás nem az igaz ( ahogy tanult kollégáim is emliték ) mindenképp be kellene lőni rendesen a karbikat és utána gázbowden állitás. elötte teljes takaritás a karbikban pesze + benzinszürő berakás.
norbee17-05-2005 11:47:19 // 3682
Amelyik végén van a bowden, a másik végén pedig az ellenrugó.
pb_17-05-2005 11:20:56 // 3681
Kb. pár cm.
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2005 11:19:19 // 3680
Bocs,de annyiféléről beszéltünk: melyik karnak?
Wikicica.17-05-2005 10:48:55 // 3679
üdv mindenkinek, itt is feltenném a kérdésem: tegnap javítgattam a kissé megtört 33-asomat. elől a kaszni benyomódot. kicsit kihúztuk, csak nem tudom, hogy a hűtőventillátor és az ékszíjak között mekkora távolságnak kell lennie? Valaki tudja kb. hány mm?
norbee17-05-2005 10:47:27 // 3678
Ádi Öööö... Hmmm... Lehet ennek a karnak oldalirányú elmozgása? (Esetleg elhagytam róla ezt a csavart...?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2005 10:39:19 // 3677
bocs: annyira KI van tekerve!
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2005 10:38:36 // 3676
akkó jó! valszeg nálad a fojtószelep-csavar annyira be van tekerve,hogy a rudazat feszíti ki alapjáratra a fsz-tengelyt. Ha a csavart hozzáütközteted alapjáraton az ellendarabjának ,legközelebb csak addig tud visszamenni!
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2005 10:31:53 // 3675
képmelléklet:

A pirossal karikázott csavar a fojtószelep alaphelyzetét állítja
(1 db/oldal=2 henger)
A zölddel jelölt a henger keverékcsavarja,ebből van még1 a karbin - 1 db/henger.

pl. alapjárat-elmenés a tűszelepnél is lehet. Nekem pl. - ismeretlen okból*- a szívató mindig kiakasztotta a tűszelepet,hiába ürült ki az
úszóház ,nem jött utánpótlás.

*ismeretlen ok ~ lustaság ,az indítóberendezést sosem pucoltam :-)

hasonlót okoz az alapjárati fúvóka eldugulása
norbee17-05-2005 10:29:57 // 3674
Okés. Akkor valaki mondja meg: elment az alapjáratom a hétvégén. 1500 alatt lefulladt a motor, tisztességesen kanyarodni sem lehetett. Persze nem állandóan csinálta, hanem 5 piros lámpánként egyszer, tehát elektronyos hibának tűnt. Hazaérvén körbenéztem, kiderült, hogy rezonált a karbiknál ez a kis L alakú fémdarab, aminek egyik vége bowden, másik vége rugó, középen meg megy tovább a rudazatba, feszítettem a bowdenen, és minden helyrejött. Megint van tisztességes alapjárat.
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2005 10:19:46 // 3673
norbee négykarbis,ugye? gázbowden szerintem nem, mert a fojtószelepe(ke)t egy rugó akarja visszazárni ,de a karbi oldalán lévő csavar megakasztja - hogy hol.az állítható. A gázbowden a rugó ellenében nyitja a fszelepet ,de ha pl.elszakad a bowden,visszaáll alapjáratra. ha arra a vákuumra gondolsz ,aminek segítségével a gyújtáselosztóban a fordulatszámmal arányosan nő az előgyújtás,szerintem az sem szól bele az alapjáratba. az alapjáratot a már említett ütközőcsavarok és hengerenként a keverékszabályzó csavarok befolyásolják. De ezek beállító-csavarok,tehát maguktól ezek nem tekerednek el. ja,meg esetenként a szívató,ugye,ami dúsítja a keveréket tényleg,mi a probléma? leesett az alapjáratod?
Inner Circle17-05-2005 10:11:49 // 3672
Hát az utóbbi tuti nem, legalábbis nem üzemszerűen, persze volt már hogy a gázbowden feszessége szabályozta az alapjáratot, ergo ha nem adtam gázt akkor lefulladt :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.