Forum >> Alfasud-33

norbee17-05-2005 09:53:14 // 3671
Gt, pb_ or anybody 33, 1.5 4C, mi szabályozza az alapjáratot, vákum, vagy a gázbowden feszessége? ;)
Inner Circle17-05-2005 08:44:39 // 3670
Ügyi! :-)
Nándi16-05-2005 21:18:46 // 3669
szevasztok alfa társak! hétvégén csinálgattam az alfácskámat!
Gáborszakács(CSoki Nyuszi V)16-05-2005 11:08:41 // 3668
hali keresek 33-as ra hátsó szárnyat pici pézé. de más dolgok is érdekelnek csak irjatok az oldalamra. elöre is köcc ciao
Don Gombóc16-05-2005 10:51:02 // 3667
GT!!!! Írok egy mailt a bentire, ha mész dolgozni olvasd el légyszi Üdv.
granturismo16-05-2005 10:49:00 // 3666
Egyébként 95 ősztől változott a difi a 146-on. 10/43 az 1.4 ie-n 11/45 az 1.6 és az 1.7 16V-n. Ez utóbbbi 2-nél ez nem nagyon jelent módosulást az áttételben, viszont nagyobb felületen kapcsolódik a nyeles fogaskerék a fogaskoszorúval, így kisebb a difikopás, és halkabb az a jellegzetes "difihang" ami boxer gyorsításánaál jellegzetes.
granturismo16-05-2005 10:39:48 // 3665
Jaj elírtam 9/37 146 mindegyik
pb_16-05-2005 00:39:47 // 3664
Na ez érdekes. Az én teóriám a következő lenne: 9/35 33 P4(1.7 16v) 185/60 R14 9/37 33 1.5 4x4 ?/? R13(talán) De lehet 1 fabatkát sem ér a feltevésem. Azt má + sem mondom, hol találtam ezeket.
granturismo15-05-2005 16:55:16 // 3663
9/35 146 mindegyik 9/35 146 francia kivitel 185/65/R14 gumival.
pb_15-05-2005 12:55:08 // 3662
Valaki + tudná nekem mondani, hogy a 9/37-es difivel szerelt váltó, mekkora motorhoz való, ill. a 9/35-ös?
bb1815-05-2005 10:03:33 // 3661
a lehetetlent azonnal megoldjuk a csodára egy kicsit várni kell
roberto3315-05-2005 09:49:05 // 3660
Köszi előre is, máris jobb napom van:))) Roberto
bb1815-05-2005 09:46:02 // 3659
elvileg minden meg kell hogy legyen mert szétszedtem egy komplett autót. összekeresem a darabokat aztán megbeszéljük.
roberto3315-05-2005 09:37:29 // 3658
Nekem egy régi 33-ból készült átalakított (fa)kormányom van, de EZ mindenen túltesz! Tényleg gyögyörű, úgy is mondhatnám, méltó az autóhoz:)))) ÜDv.: Roberto33
roberto3315-05-2005 09:35:37 // 3657
Szia Balázs, Azért Bp. nincsen olyan messze egy Alfa 33-al, amelyben pörgős boxer morog:)))) Komolyan: Megpróbálok mindent, ami rajtam múlik hogy belőjem az injektort, de ha végképp nem megy akkor kérném a segítségedet. Próbára van jó állapotú lambdád és motorhőmérsékletmérőd? Természetesen ha az enyém hibás akkor megvenném a Tieidet. Munkámból kifolyólag Pesten gyakrabban járok, csak nem a Boxergéppel. Komoly a bemutetkozó oldalad és a műszaki megoldások a Sudon. Köszi: Roberto
pb_14-05-2005 13:22:23 // 3656
Testközelből még szebb! A verda tényleg ütös lett. főleg a fehér 15"-ös kerekekkel, annak ellenére, hogy a festő néhány helyen elbalf@szkodta. Na megyek blokkot kiszedni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-05-2005 08:59:38 // 3655
affffene! ez tényleg jó! nincs még1 ? :-)
bb1814-05-2005 08:22:43 // 3654
és a kormányoszlopot miért betonoztad be ? : )))))
remete13-05-2005 21:10:21 // 3653
Nem rossz!
Scott13-05-2005 20:38:48 // 3651
Bandi jóvoltából íme az új szépséges kormányom :

bb1813-05-2005 13:24:21 // 3650
az a baj hogy messze vagy mert van mindenem és akár lehetne probálgatni a darabokat. + ha a levegömennyiségmérőt szétszeded belül is lehet állitani de ahoz azért ne nyulkálj.
Alfabu-14513-05-2005 10:45:04 // 3649
Hogy hátbavágóüs, azt nem mondanám, vagyis majd kiderűl, mivel most még bejáratós a gép így 3000-3500 fölé nem pörgetem. Talán igen, de nem is ez a lényeg, hanem olyan érzésre, mintha egy 3000ccm motorból hoznád ki ezt a kb 100 paripát, tehát nem erölködik úgy mint az 1.4, olyan stabil, magabiztos, egyszóval olyan "kafa" :))))
roberto3313-05-2005 09:14:16 // 3648
Szia, köszönöm a felajánlást, a + szálban volt a hiba mostmár szépen indul. Azért minden testet átpucováltam, a csatlakozókat széthúztam és WD40, remélem most már jó lesz sokáig. :))) Újabb kérdésem lenne : Be kellene állítanom az injektort '89 1.7 i.e. 33. Ha jóltudom három helyen tudok állítani: - injektoron lévő szabályzócsavar - fojtószelep gázbowdennél - levegőszabályzó a szívótokon Mi a belövés pontos menete? Amikor legelősször próbltam belőni ( nem rá vló gázbowdennel) akkor az tűnt fel, hogy az alapjáratomat nem tudom 1500 alá vinni. Lehet, hogy a hőérzékelő is rossz, ami a motor hőmérsékletét méri és továbbítja azt a vezérlőnek? Tudátok ehhez a kütyühöz cikkszmot adni és esetleg táblázatot, hogy milyn hőfoknál milyen értéket kellene mérnem? A fenti jeleséget okozhatja az, hogy jelenleg nincs lambdaszonda a GÉP-ben? Kölcsön lambdaszondátok nincsen esetleg egy rövid kipróbálás erejéig. Mezőkövesdi vagyok:))))) Csak ennyi kérdésem lenne: Széles utat: Roberto
pb_13-05-2005 08:39:43 // 3647
Mi lesz a további sorsa?
KisP13-05-2005 08:38:27 // 3646
GT: Ebben az összegben két vez.mű tengely 38k lett (olcsóbban adták), 2db szimering a tengelyhez (ezt nem tudom mennyi), szelepszabályozás 3500 ft és hát 32k munkadíj.hát ha belegondolok totál szétszedni és újraösszerakni nem kis müvelet.Láttam,hogy dolgoztak,elég profin csinálták,mindent szépen kimostak,kitakarítottak,stb. Van két tengelyem 2-2 jó bütyökkel, nem kell senkinek?:DDDDDDDDD Alfabu: Gratula a géphez!Vigyázz rá!És mekkora a különbség a 1.4 és az 1.6 közt,hátbavágós?
VinceP4 (Il capitano)12-05-2005 16:16:42 // 3645
Először csak nem akaródzott indulni, de ha 5.-ben elkezdtem lökdösni, majd úgy indítottam, sikeres volt. Sokat kellett használnom, ápr. elején, nem volt idő vizsgálgatni a baj okát, és amikor bejött az első napos idő, egy dugóban szépen felmelegedett a víz 110-ig. Gyorsan vizet bele, de mivel az előzőm is ette egy kicsit melegbe, nem gondoltam, hogy probléma, ezért gyorsan beletettem még vagy 500 kilcsit. Na ezután már drasztikus lett a vízfogyasztás, és egyértelműsödött a probléma.
Alfabu-14512-05-2005 11:07:48 // 3644
Üdv Kartársak! Nekem is elkészült a gépem! Most iszonyú jó, szerintem! Ami cserélve: -főtengely és csapágyak -vezérnűtengelyek szelepházzal, csapágyakkal és hidrotőkékkel -1.6-os dugók és motorfelfúrás -dugógyűrű és komplett tömítés -olaj, szűrők, gyertya -difi a váltóban -meg ami most nem jut eszembe 1000 köszönet a segítségért "GT"-nek és robinak is aki hazahúzott Visegrádról! Szóval most teljesen más az autó, ugye egyrészt most 1.6-os és nem 1.4-es, másrészt a difi cserével 5-ösben 3000-nél kb.115-öt megy a gép és nem 90-et ahogy addíg! Így egy 100-as tempónál nem kell szétpörgetni, hátmég 130-nál! Persze így elméletileg rosszabb a gyorsulás de én nem vagyok a piroslámpás erőfitoktatás híve. Amúgy meg szerintem most jobban megy. Mégis a legjobb az egészben az, hogy érzésre olyan a motor mintha nagyon össze lenne pakolva, olyan jó zsíros teli anyaggal! Szoval ilyen: :)))))))) A váltóban is turkált a szerelő, hézagolt is rendesen de annyira meg vannak kopva a fogaskerek, hogy hiába hézagolt rendesen, így is szól (a hangjelenség olyan mint a nyelestengelycsapágyé) Azt mondta, ha talál egy rendes állapotú 33-as váltót akkor átpakolja az enyémbe a belsőségeket és akkor kussss lesz! :)))
granturismo12-05-2005 08:48:08 // 3643
Petike Örülök hogy kész a gép. ebben az összegben mi van benne pontosan? Az Ajusa tőkékkel kapcsolatban. Használj jó minőségű olajat (Selenia 20K for Alfa Romeo 10W40) és cseréld 10ekm-ként vagy évente és nem lesz gondod. Az előző tőkékkel is az volt a gáz hogy elhanyagolták a kenést pedig ennél a motornál az nagyon fontos.
pb_12-05-2005 08:48:07 // 3642
Lesznek még király verdák, azon a környéken. Ámbár el kell ismerni, hogy Scott kolléga elég magasra tette, azt a bizonyos lécet.
pb_12-05-2005 08:45:28 // 3641
Pontosan mi történt?
pb_12-05-2005 08:44:27 // 3640


Remélem így már sikerül.
pb_12-05-2005 08:40:11 // 3639
Találtam még:

a haveromé:



az enyém:



néhány egyéb darab:

Paco12-05-2005 08:32:21 // 3638
Gt! Szerelőműhelyben válaszoltam. Most sajnos el kell mennem, estig nem leszek neten, ha szükséged van a cuccra nyomj egy mélt, és hétvégén megpróbálhatunk összefutni.
pb_12-05-2005 08:29:07 // 3637
Nézd, ha kész az autó, és, ha jó is, én nem foglalkoznék ilyesmivel. Élvezném a feelinget.
VinceP4 (Il capitano)11-05-2005 19:23:34 // 3636
Hát az biztos, hogy most Ő odatette magát, a kocsiját meg helyre.
Azmo11-05-2005 19:20:42 // 3635
talán az anyag tényleg fáradozott vót! Majd este mesélek, sok változás nincs, de talán pénteken fogjuk és megkeressük ezt az elektromos problémát, mert tuti valahol szakadás van! Más, komolyabb most nem nagyon lesz, mert erre nincs most lóvé, rendeznem kell a tartozásaim, majd utána jön az autó! Most Scott a példa:)
VinceP4 (Il capitano)11-05-2005 19:17:34 // 3634
Cső! Mizu a géppel? Képzeld, az enyém hengerfejes lett. Bár nem tudom elképzelni hogy repedhet el egy ilyen picike, masszív hfej, úgy, hogy hidegen sosem nyomtam neki.
Azmo11-05-2005 19:13:48 // 3633
áááá, aaaa, áááá.....nem, nem élveztem el, de közeli vót:)
VinceP4 (Il capitano)11-05-2005 18:59:04 // 3632
Ha valakinek esetleg nem lenne ilyenekkel tele a vinyója, mutatok én is egy párat:
egy rajz:
egy prospektus:
és Andorkáé:
KisP11-05-2005 17:28:07 // 3631
Sziasztok! Jelentem kész lett a paripám!:) Lett cserélve hidrotőke,vez. tengely + szimeringek,stb. A hangja borzasztó jó, még a ciripelés előtti időszaknál is jobb! Teccik. A lóvé?:)hát 73 kilót kért az egészért.,kicsit fáj nekem,de nem olyan vészes összeg sztem,ez már majdnem egy motorgenerál volt.:) Csak egy vmi aggaszt, a szerelő szerint ezekkel az ajusa tőkékkel lehet nem fogja sokáig bírni.volt neki már olyan ami 30 ezer km-ig bírta.Erről mi a véleményetek?Ha 100 at elfut én már azt mondom okés,lehet addigra már nem az enyém lesz az autó....
bb1811-05-2005 16:19:30 // 3630
ha falsot sziv azt meg lehet nézni melegedésre előfordolhat ( próba spray, vagy hidegindito ) nekem a gyujtás gyanus. a benzin ha levegős az a karbisnál nem érdekes, csak ha nagyon sok a luft. az ac után tulnyomás van, még ha kicsi is, ugyhogy onnan már csak kifelé jön a benya. elötte meg ha levegőt sziv akkoz valszeg dugulás lehet. esetleg probáld ki hogy ledugózod a visszafolyot akkor mi van. alfánál még nem találkoztam vele de volt már olyan, hogy a benzincső közel ment a kipufhoz ( a motor mellett ) és a benya feleorrt benne. igazából ki kellene próbálni akkor amikor leáll vagy épp szarakodik hogy tényleg egy henger vagy össze-vissza valamelyik.
Andorka11-05-2005 16:09:16 // 3629
Két weberes a motor. Decemberi berakásuk előtt sose csinált ilyet. Azóta sem (igaz hideg volt télen), csak mostanában... Lehet falsot szív a karbi ha melegszik? Vagy levegősödik a benzin (akár a pumpában is)? Bakelit talp állpaota oké mindenhol, de ma csekkolom. Egyúttal acetonnal át is mosom a karbikat, lehet sok a dzsuva benne... Vagy a kiszerelt gy.elosztó helyett berakott darab is rossz (melegedéskor a jeladó sz@rakodik)?
bb1811-05-2005 15:43:31 // 3628
és vajh milyen is ez a darab injektor avagy karbicsek ? mer ugyi nagyon nem mindegy miben gondolkodik ez ember fia.
bb1811-05-2005 15:40:47 // 3627
ja! ha kell probára van egy öninditóm.
pb_11-05-2005 15:38:36 // 3626
Már volt, de hát nem lehet +unni.

granturismo11-05-2005 14:34:15 // 3625
granturismo11-05-2005 14:33:24 // 3624
Itt a kábelezés az összes cuccal ami benne van. Hát van azért egy kis híja:-( Haladjunk az óramutató járásával megegyezően a kijelzőegységtől. Mellé írom mi a helyzet. 1. Kijelzőegység. OK 2. Légelosztás állító motor. OK 3. Utastér hőmérséklet érzékelő. OK 4. Állandó feszültség vezeték (piros) OK 5. Ebbe a 4 pólusú csatiba 2 vezetéket ismerek ami belemegy, ez valami termosztát aminek az érzékelője a klímacsőre volt csavarva. Az alkatrész szét van törve, de megvan. A másik 2 pólus az egyenlőre fekete folt. 6. Befúvó ventillátor OK (nem látszik a képen) 7-8. Ventiilátor sebességszabályozó áramkör. Hiányzik. 9. Diagnosztikai csatlakozó (valszeg) 10. Belső levegő keringetés állító motor. OK 11. Hideg meleg arány állító motor. OK 12. Tápfeszültség csatlakozó Valszeg OK 13. Alsó kamra hőmérséklet szenzor OK 14. Felső kamra hőmérséklet szenzor OK 15. Külső hőmérséklet érzékelő. (összetekerve) Hiányzik. 16. Vezérlő áramkör. OK Ez van.
pb_11-05-2005 13:35:41 // 3623
Tulképp a váltó vége tér csak el, ahogy bb kolléga is mondja. A szinkron csere mind2ben ugyanolyan nehézségi szinten van. Mondjuk 1 szinkron cseréhez szét kell dobni az egész autót 33 esetében.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-05-2005 13:30:13 // 3622
Jól haladsz, kolléga! :-) nekem ma sikerült felrakni a húsvétkor átvett ütköző-díszcsíkot. mármint a jobb H ajtóra! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.