Forum >> Alfasud-33

Ferke08-02-2008 16:36:10 // 41171
Pasztától? hogyhogy??
Gábor3308-02-2008 16:31:50 // 41170
Hát rámegy pár orám,mire ebböl motor lesz.Meg szerintem lesz pár ösz hajszálam is mire minden összejön! Mivel ezt a motort TESCO-olajjal használták és nem sürün cserélték. A másik motorban pedig a tömitöpaszta miatt lett kuka a fötengely. Mindegy remélem,hogy azért menni fog rendesen!Én 40-es karbikat teszek rá,majd meglátjuk,hogy milyen lesz.
Gábor3308-02-2008 16:23:03 // 41169
Üdv! Tudom,hogy 1,5-böl lehet 1,7-et csinálni,jelenleg ilyen üzemel a paripába.Csak kellene fötengely,hajtokarok,hengerfejek,vezérmü burkolatok.Azért a mostani halodo motort nem dobom el,majd télen foglalkozom vele.Lehet,hogy tuning lesz a vége!Megcsináltam kb 2-éve befecskendezösre,bosch lh3-jetronic,na csalodtam egy nagyot.Nekem gyengébb lett a motorom,pedig minden ugy müködött,ahogy kell.Hiányzott a jellegzetes hang,ahogy a 4-torok szivja a levegöt a sport szürön,meg szerintem sokkal dinamikusabb,erösebb,gyorsabban reagál a gázra.Meg azért az sem mindegy,hogy egyedileg tudom fuvokázni,állitgatni,probálni különbözö variáciokat,venturik méretét változtatni stb.Én sokat probáltam már a karbikkal kapcsolatban,szerintem jok,nekem most csinált ilyet elöször,azért nem tudom,hogy most mi van vele.
Ferke08-02-2008 16:22:20 // 41168
Jajj, hülevagyok, most a kaszni vízleeresztő dugóra asszociáltam, mert a másik topicban meg arról beszéltünk. Szóval hülyeség amit írtam, felejtős.:))
Ferke08-02-2008 16:21:31 // 41167
Sprinten szerintem nagyobb. Nem mértem le, de kb 5cm-es lehet, és fém. Ilyet is tudsz?:)
Gábor3308-02-2008 16:04:50 // 41166
Üdv! Csináltam,mert egy gépmühelyben dolgozom.Viszont tudok szerezni ujat is mint utobb kiderült.Ami nekem kellett,az 32mm-átméröjü,uj ára:350-ft+postaköltség.Ha kell,akkor felteszem a cég elérhetöségét.
pb_08-02-2008 14:14:54 // 41165
Igen, ez a gyári méret 14"ban. Így, akkor valami nem stimmelhet. Bontott szélvédőt sztem tudsz, akár Zolitól is szerezni, ha + kiveszed a szélvédőt, akkor + lehet reparálni a beteg részeket is.
Ferke08-02-2008 12:18:23 // 41164
FAgydugót hol vettél?Vagy csináltattad?
swan08-02-2008 11:51:34 // 41163
185/60 14" Aszem eza gyári nem? Nyugi hiba az enyémbe is van:-))) Most vettem észre hogy a szélvédő keretem is rohad a fene egye meg!!! Mindegy összel úgyis műszaki a szélvédő+repdet tehát úgyis kell cserélni. Majd akkor csonálok vele valamit
swan08-02-2008 11:49:44 // 41162
Ha egy fagydugó elporladt akkor szetem nézd meg a többit is. De lehet hog yén kicserélném akkor az összeset. Nekem az elmúlt 1évben 3x egymásután durrogtak el a fagydugók. Aztán beduhödtem és kicseréltem egy délelőtt az összeset. A maradékból is egy olyan volt ahogy rátettema csavarhúzót beszakadt!!
Ferke07-02-2008 23:57:08 // 41161
Betyárul néz ki!:)) A hátsó sarokban nekem is van egy ilyenem, lehet, hogy belül az is hasonló:))
pb_07-02-2008 22:59:51 // 41160
Nem az injektorokkal van a baj, ezt te is tudod.)))
Ferke07-02-2008 22:04:03 // 41159
Naná! Szívsz eleget az injektorral, a karbikkal még a végén hiányozna a szívássss!:)))
BuBu.07-02-2008 21:01:39 // 41158
nagyon szivessen ha tudok segitek:D
pb_07-02-2008 18:05:44 // 41157
Lehet rajta dolgozni, néhány örácskát.))
pb_07-02-2008 18:03:54 // 41156
1.5ös motor is jó donornak az 1.7hez, van itt olyan kártárs, aki 1.5ből csinált 1.7est. Nem tudom, miért szív6 falsot a karbid, esetleg nem lehet, hogy maga az öntény repedt valahol? Amúgy én injektor párti vagyok, nagyon rühelleném, ha a 33on is akarbikkal kéne szívni, van más dolog elég.)
Gábor3307-02-2008 16:55:23 // 41155
Na ilyen volt a donor motor!!! Ebböl kell valamit összehozni!
Gábor3307-02-2008 16:32:46 // 41154
Hello mindenkinek! Kérdésre válaszolva azért lesz 1,5-ös motorom,mert ilyen donor motor volt.Körbe érdeklödtem,de 35000-45000 ft-ot nem adok egy kopott motorért.Igy is egy kissebb vagyon lesz a motor,mindenböl ujat szeretnék bele.Szoval megint az anyagiak!!! Tegnap levettem a tankot,mert arra tippeltem,hogy a szintjelzö alján koszos a szürö.Na az teljesen tiszta volt,ugyhogy ma raktamrá uj ac-t.Ugynézki,hogy müködött ugyan,csak keveset szállitot.Lenne egy kérdésem:bal oldali kerbin olyan jelenség tapasztalhato,hogy betekerom a torkokat(akár mindkettöt egyszerre) és ugyanugy megy a motor! Már cseréltem fedél tömitést,fedelet,talp tömitéseket.Körbe fujtam féktisztitoval is,hogy hol sziv farsot.Ha letekarom a torkot,akkor fellül szuszog valahol.Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?Egyébként 40-es dellorto-rol van szo,eddig semmi gond nem volt velük.Elöre is köszönöm a segitséget,tippeket!
pb_07-02-2008 15:46:56 // 41153
Még 1 dolog jutott szmbe, pontosan milyen gumi, és felni van a verdán? Tudom, már írtad, hogy gyári, de előferdült már, hogy mindenki mást nevezett gyárinak.))
Kereshetünk hibát az én hulladékomban is, de abban nem lenne köszönet, mert 500as nézetnél, min 1 lap lenne.)
pb_07-02-2008 15:43:28 // 41152
Nincs mit.
swan07-02-2008 14:22:52 // 41151
Azt is oda tettem vissza:-)))) De ha nem az is csalna 2k-nál:-))) Mi lenne ha most nem az enyémbe keresnénka hibát:-)))) De azt el tudom képzelni hogy csal a fordszám mérőm. De mért csak 2k fölött???:-)))
HátvédRomeo07-02-2008 14:06:02 // 41150
Szevasztok!

Nagy sztori: Balestekbe lehetett olvasni pár napja; lámpámba tolatott valami ökörbaromfaszfejgecimálé. Persze ire visszamentem a géphez naná nem várt meg.

Itt is megköszönöm pb-nek, hogy még vártam a rendöröket kikerste Bubu1983 telszámát
és itt is megköszönöm Bubunak, hogy amint jött Kanizsára hozott lámpát nekem, ajnándékba.

Köszönöm Srácok az azonnali segítséget. Meghálálom, Nektek. :))

Bármi van szóljatok, ha tudok segítek.
pb_07-02-2008 09:26:31 // 41149
Naja, valami nem kerek, az biztos. Lehet, hogy a fordszámmérőt nem oda tetted vissza, ahova kell.
swan07-02-2008 07:12:41 // 41148
Tegnap hazafelé M3-as bevezteőn leellenőriztem! Akkor itt valami nagyon nem stimmel ezek szerint nálam. 100-nál olyan 2700-2800 között volt. De én régebben sem emlékszem hogy 100után 3k fölött lett volna!! NA de akkor miért jó nekem60-70-nél???
pb_06-02-2008 23:48:01 // 41147
Hogy, hogy nem az 1.7el operálsz?
Ferke06-02-2008 19:31:29 // 41146
Naja, képet, képet, blogot, sokat!:)))
Gábor3306-02-2008 16:39:06 // 41145
Üdvözlök mindenkit! Neki álltam szétbontani a donor motort. Na volt meglepi! a 3. henger full rozsda,esély nincs rá,hogy kiadja a 0,60 mm-t,fötengely menthetö,már megköszörültem.Hamar másik motort szereztem,ebben a fötengely kuka meg 1db hajtókar.Plusz csinálhatok hozzá 1db fagydugot,mert elporladt.Közben küzdök a z 1,7 -es motorral is,probálom életben tartani amég elkészül a másik.Jelenleg kevés benzint kap valamiért.Szürök ujak,karbik kitakaritva,ac elvileg szállitana.Lehet,hogy megint a tankban van szemét,hétvégén pihenés képpen leveszem és kimosom.Ja a 4db hengerfejböl talán össze tudok rakni kettö jót.Azért nem adom fel,tuti motort szeretnék!Teszek fel képeket is hamarosan!
pb_06-02-2008 14:22:50 // 41144
Kell néha, hogy tudja az mber, mennyi is az annyi.)) + aztán a kártársaknak is jól jön néha.) Nagyon többet nem mutat6, mert akkor már sokat csal. 5ben 100tól felfelé 10 km/hánként 300al nő a fordulat.
Ha ugyanoda raktad vissza, akkor viszont nem sokat csal6.
swan06-02-2008 13:15:08 // 41143
Te nagyon pihent vagy ha az ilyesmit számolgatod!!:-) Vagy piszokul ráérsz!!!! :-)))) Megnézem 3k-nál de szetem nekem többet mutat mint 100 úgy emlékszem!

Kb ugyanoda raktam visza! Mielőtt leszedtem a mutatót kivettema tartó pecket és bejelöltem hol állt a mutató. Oda is raktam vissza kb. Jó lehet hogy 1-2km-et csal. De úgy tudom normális hogy kevesebbet mutat.
pb_06-02-2008 12:15:07 // 41142
Számolva.)) Mondjuk ideális eset szerepel a számolásban, mert a gumi összenyomódása nincs beleszámolva.
5ben 3knál 100at kellene mutatnia, számolva 98,35 jön ki. De kiindul6unk az 5ben 1k 31,8ból is, de úgy 95,4 jön ki. 1ébként sztem az a 31,8 L van mérve.
Nem lehet, hogy a mutatót nem teljesen odaraktad vissza, ahol volt?
swan06-02-2008 12:01:06 // 41141
Számolva??? Az mit jelent? Mit számoltál??

5ben 3k-nál nem jegyeztem még meg! Majd ha nme felejtem el hétvégén vidékre megyek megnézm.

Ja nekem ha 50-et mutat az óra akkor 45 a valós sebesség. Rendőrökkel mérettem be:-))))
pb_06-02-2008 11:36:43 // 41140
Úgy látom be kell szerezzek 1 delikvenst, és szét kell kapnom.)))
pb_06-02-2008 11:35:54 // 41139
Nálam is kb ezek az értékek. Számolva viszont, 54,5, és 65,5. 3k 5ben mennyi?
swan06-02-2008 11:15:19 // 41138
A rajz szerint két relé van benne de nevetni fogsz ha szétszeded akkor csak egyet találsz :-)))) A fene se érti ezt:-)))
swan06-02-2008 11:13:13 // 41137
Csak úgy tájékoztatás képpen mondom. Nálam 4be 2000es fordulaton 60km/h. Ugyanezen a fordulaton 5be 70km/h felett egy tűvel!! Nekema gyári felni és gumiméret van!
pb_06-02-2008 10:51:59 // 41136
Ütni-verni kell, mint az állat.))
pb_06-02-2008 10:48:03 // 41135
Ha szallonnát szeretnél sütni, inkább fahasábokkal próbálkozz kevésbé lesz szagos, és jobban is ég.)))
pb_06-02-2008 10:46:04 // 41134
Sztem nem érdemes ilyennel próbálkozni.
pb_06-02-2008 10:44:31 // 41133
Pesze bevált +oldás azötkilós'.)))
Próbálkoz6sz még satuval is, de nem biztos, hogy jobban jársz.)
pb_06-02-2008 10:42:12 // 41132
Naja 1 kicsit több cucc van benne, mint 1 átlagos relében.)) Ahogy én nézem nincs benne 2 áramkör, annyi, hogy oldalanként van 1 relé, de viszont csak 1 impulzus generátor van. A véeszvill pedig 1xre használja a 2 relét. Tudni kéne pontosan az IC lábkiosztását.
kesa06-02-2008 07:40:57 // 41131
Ahogy érzed :).
Szilentet én nem cseréltem, nem tudom, hogy begyógyult darabot hogyan kell kivenni.
Elképzelhető, hogy ismét pb_ kedvenc , kalibrált súlyú precíziós bontókalapácsát kell igénybevenni :)
Ferke06-02-2008 01:55:42 // 41130
Ez mi? Egy ufo a ködben??:)))
Ferke06-02-2008 01:55:16 // 41129
Gyújtsam fel a lengőkarjaimat????:))))))))
BuBu.06-02-2008 01:54:41 // 41128
hát nem alegjóbb:))))
BuBu.06-02-2008 01:45:34 // 41127
hjaaa és 4 lába van nem 8:D:D:D
kesa06-02-2008 00:56:26 // 41126
A szilent anyaga éghető, nem :)?
Ferke06-02-2008 00:55:00 // 41125
Ez is kalapács? Vagy van rá valami bevált megoldás?
BuBu.06-02-2008 00:45:05 // 41124
az a kis doboz az egy érdekes cucc amit mi relének hivunk mert kicsit több mint egy relé amugy azon a dobozon belul két kulön áramkor az indexek és a vészvillógo nekem is volt ijen bajom el szokott égni benne az egyik vezeték én forasztottam neki egy szál drotot és megjavult az index :)

azota is az van csak sajna nem fogattam vissza a helyére és szétrugta,:D:D
de majd megforasztom
pb_06-02-2008 00:24:51 // 41123
Változó. Nekem a hátsó, alsóból könnyen kijöttek. De pl 1 bontott 1.nél már maga a csavar is alig akart kijönni, mert úgy bele volt rohadva, aztán maga a szilent is alaig akart kijönni. Talán, ha 1et kivettünk, a többi +hagytuk a picsába.)
Ferke05-02-2008 21:14:43 // 41122
pb_, mennyire nehéz kiütni a lengőkarokból a szilentet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.