Csak pénz kérdése. Hívd fel őket, hogy mennyiért raknak össze egy ilyet :
AHMotorsports
:))))
Forum >> Alfasud-33
Scott03-06-2007 22:15:36 // 31221
Rumi03-06-2007 22:09:22 // 31220
ilyet kérek karácsonyra! :o
Scott03-06-2007 22:00:06 // 31219
Robesz703-06-2007 21:59:28 // 31218
ok... akkor hagyjuk abba... beszéljünk másról és majd, ha egyszer találkozunk, akkor megmutatom és meglátod...
Scott03-06-2007 21:58:05 // 31217
Ez igaz. Lehet írtad korábban de nem találom. Hogy sikerült több levegőt adni ?
Ferke03-06-2007 21:55:54 // 31216
Na látom, klasszul elvagytok. :)))
Scott03-06-2007 21:55:15 // 31215
Na tényleg Peace ! :)) Ne hergeld magad, nem akarlak felhúzni, most komolyan. Frankón kíváncsi vagyok, csak azért "kérdezősködök" :)) ok ? :)
Robesz703-06-2007 21:53:58 // 31214
csak rád értettem, nem mindenkire..
Robesz703-06-2007 21:53:03 // 31213
nekem nem úgy tűnik...
Scott03-06-2007 21:51:55 // 31212
Nem értem mi a probléma. Senki nem genyózik, csak szakmai érveket vár. Úgy látszik csak magadat hergeled feleslegesen.
Robesz703-06-2007 21:51:46 // 31211
leírtam, hogy a boxernél is meg van már a többlet levegő... szerinted a gyári motornak hogy adsz több levegőt? ha minden gyári akkor nem lehet... üzemanyag kell még neki és ugye több levegő és több benzin, az több lóerő... nem 20.000-ről beszélünk, hanem a gyárihoz képest + 1000 RPM... simán kibírja még a gyári is... és mint írtam, ha 50e km-t elmegy is elég....
Robesz703-06-2007 21:48:33 // 31210
Úgy gondoltam megbeszéltük már ezt a genyózós témát és ha nem szállsz le rólam megbeszélhetjük másképp is.. :-(( Nem tetszik ez a hangnem.. én írtam, hogy bocs mindenért, jó lenne, ha ehhz tartanád magad...
Scott03-06-2007 21:47:56 // 31209
Elfogadható indokot még mindig nem írtál le. Eddig mindig kitérő választ adtál , mindig jössz a vti-vel. MIért akarod mindenáron a boxert ahhoz hasonlítani, ha egyszer merőben más konstrukció mind a kettő ?
Rumi03-06-2007 21:44:35 // 31208
Scott kérdésére válaszolva, megintcsak az utolsó mondatban látom a kulcsot :)
hogy váltáskor magasabb fordulatra essen vissza...
hogy váltáskor magasabb fordulatra essen vissza...
Scott03-06-2007 21:43:58 // 31207
Ezek szerint úgy gondolod, ha 8ezret pörög a boxerod, majd több lóerőt fog produkálni. Sok sikert hozzá :)
Persze nem mondom, hogy nem lehetetlen, de ahhoz extrém tuning szükséges, a gyári alaktrészekkel ( amik tudomásom szerint most vannak a motorban ) nem fog menni.
Persze nem mondom, hogy nem lehetetlen, de ahhoz extrém tuning szükséges, a gyári alaktrészekkel ( amik tudomásom szerint most vannak a motorban ) nem fog menni.
Robesz703-06-2007 21:37:32 // 31206
Jó... látom itt vagy...
Jó éjszakát!
Jó éjszakát!
Robesz703-06-2007 21:36:13 // 31205
ezt nem hiszem el... miért csak a nyomatékra gondolsz, azt csak alul használod... Le-ből kell, hogy menjen... épp ezt akarom, de a Honda úgy, hogy 9500-at forgott 9150-nél adta le a maximum 191 Le-t (az előző), gyárilag még az 5 gen-es 8300-at forgott... és nem azért toltuk ki, hogy villanymotor hangja legyen, hanem azért, hogy nagyobb fordulatszám tartományban legyen rős és a váltásoknál is magasabb fordulatra essen vissza...
Scott03-06-2007 21:33:24 // 31204
Egy vti Honda motort ne hasonlíts egy ilyen boxerhoz. Semmi közük egymáshoz. A boxert nem arra tervezték, hogy 8-9 ezret pörögjön, ellenben a vti-t igen.
Scott03-06-2007 21:30:48 // 31203
Ezt én értem, de azt továbbra sem, hogy miért akarod elérni, hogy 8ezerig elforogjon, ha egyszer 7ezer fölött úgysem lesz több nyomaték, gondolom ezzel te is tisztában vagy. Ezek alapján olyan végeredményt akarsz elérni, aminek semmi értelme. Most komolyan, miért ? :)
Robesz703-06-2007 21:30:38 // 31202
Ja, a kérdésedre válaszolva, nem lenne értelme a 8000-nek, ha itt meg szeretnék állni, de mivel nem ez a célom, így muszáj valahol elkezdeni... egyébként gondolnád, hogy a vti-ben, ami 9500-at forgott nekünk, ugyan azt a csapágyat használtuk, amit a boxernél? 50e km-t ment és két szezont versenyzett, és mikor kivettük, olyan volt, mintha új lenne... gyári motorként visszaalakítva ezzel lett eladva és még most is megy...
Robesz703-06-2007 21:27:06 // 31201
na figyu: az égésznek nem az volt az értelme, hogy elforogjon 8000-ig... ez csak a következmény... írni akartam bele egy jó chip-et és így 7400-at forog, a kütyüvel 8000.. Erőből 1-2-ben 7300-ig megy, majd magasabb sebességi fokozatban érdemesebb 7000 körül elváltani... azt akarom elérni, hogy erőből menjen 8000-ig, de ezt régebben is írtam... ott tartok, hogy a levegő már elég neki, csak elszegényedik a keverék (nem a pb-vel tárgyalt szarakodásra értem, egyébként is ilyen volt)... gondolom, mivel Te is képben vagy, tudod, hogy ez a lehető legjobb eset, mivel levegőt a legnehezebb adni neki... benzint kell neki adni és meglátjuk... amúgy a hengerfej, a szelepek direkt le lettek könnyítve, át lettek alakítva, hogy bírják a nagy fordulatot... mindenről volt régebben képem az oldalamon, biztosan van, aki emlékszik rá...
Scott03-06-2007 21:16:35 // 31200
Robesz ! Egy utolsó kérdésre válaszolj kérlek, bár ezt többször is feltettem. Elforog 8ezerig átírt ECU-val, ezt aláírom. De mi értelme van ?? Csak mert jól hangzik ? Mert, hogy 7ezer fölött csak pörög de az égatta világon semmi plusz erőt nem nyújt az biztos. Komolyan érdekel a válasz.
Scott03-06-2007 21:13:44 // 31199
Csak hogy pontot tegyünk a korábbi eszmecserék végére: A Motronic-nál az AC csak inditózáskor kapcsol a Jetronicnál meg gyújtáskor feltölti a rendszert, aztán leáll és utána inditózáskor indul. Tehát mindenkinek igaza volt : )
Robesz703-06-2007 21:08:19 // 31198
egyébként írtam bele egy chip-et és kicsréltem a gyári a gyári valamit (szakmai titok) egy gyorsabbra, ez megbolondítja az egész computert és elég jó lett... a chip-ből kb a 10. lett igazán jó, a valami-ből pedig konkrétan a 4. (aki ért hozzá, tudja, miről beszélek) Ennyi... ezt bárkinek meg lehet csinálni a computerével és, ha meg lesz a motronic ml4.1-hez való eprom editor, akkor a motort minden fordulaton és terhelésen a legoptimálisabbra lehet hangolni... Hondát tudok ismét példának írni (bocs érte, de ahhoz már minden meg van) ... ha a benzin levegő arány 1:14, akkor megy, mint állat és 9 L/100km a fogyi, ha pedig 1:20, akkor 6 L/100 km... náluk azért lehet nagyon jól játszani vele, mivel v-tec-es és külön írok egyet v-tec alá és fölé... alatta elszegényítem, így keveset eszik, fölötte optimalizálom, így jobban megy... (persze, csak, ha utcán is akarja használni) , ha pedig gyorsulni is szeretne, akkor írok hozzá egy rajtprogramot, hogy induláskor optimális legyen a fordulat és ne essen v-tec alá, mert akkor gyenge lenne... a fordultszám kitolás pedig annyit tesz, hogy egy kis kockába beírom a kívánt értéket... A mostani gépünk 9300-at forog és szinte gyári, padon 182 Le és 14.2-t ment múlthéten madarason... full gyári, csak egy skunk2 stage 2-es tengely van benne... módosított elektronika nélkül nem is megy... szóval ezt csak azért írtam, mert ezt Alfa is tudná (kivéve v-tec), és már csak egy progi kell hozzá...
Robesz703-06-2007 20:56:12 // 31197
Ok... igazatok van... hagyjuk is ezt a hangnemet... részemről minden ok... el is felejtem az egészet és nem is ezért jöttem, csak, hogy értsétek, engem az pörgetett be nagyon, hogy, mint Rumi is írta, nagyon sokat dolgoztam ezen a motoron és jön egy számomra ismeretlen, aki azt állítja, hogy ilyen nincs és útálja, mikor vki hülyeségeket írkál... csak ennyi... De bocs, hogy ismét vitáztam.. komolyan semmi gond, be is fejeztem....
Rumi03-06-2007 19:37:49 // 31196
bocsi, hogy téged hoztalak fel példának, most hogy visszaolvastam, úgy tünhet mintha negativ ellenpontként említenélek, pedig pont hogy pozitiv minta akartál lenni. bocs a kétértelműségért
Rumi03-06-2007 19:32:09 // 31195
szivesen belekötnék, ebbem biztos lehetsz :) , de sajnos nem tudok, nekem az egyetemen nem tanítottak ilyeneket.
amugy Robesz teljesen új vezérlést írt bele, sokat szórakozott vele tudomásom szerint. nem tudom mit meg hogyan, nem értek hozzá mint említettem, de engem is érdekelnének a részletek.
azért is írtam, mivel itt többnyire hobbi szerelők eszmecseréje folyik, nem nagy gond szerintem ha vki benéz vmit, és hülyeséget állít, lényeg hogy tárgyi oldalról közelítse meg a dolgot, akkor rálehet világítani a hibákra. az ember a saját elméletében amugyis sokkal nehezebben látja meg a bakit
amugy Robesz teljesen új vezérlést írt bele, sokat szórakozott vele tudomásom szerint. nem tudom mit meg hogyan, nem értek hozzá mint említettem, de engem is érdekelnének a részletek.
azért is írtam, mivel itt többnyire hobbi szerelők eszmecseréje folyik, nem nagy gond szerintem ha vki benéz vmit, és hülyeséget állít, lényeg hogy tárgyi oldalról közelítse meg a dolgot, akkor rálehet világítani a hibákra. az ember a saját elméletében amugyis sokkal nehezebben látja meg a bakit
[k i z z o]03-06-2007 19:20:36 // 31194
Hi,
mindenbe bele lehet kötni. De ha valamit rosszul gondolok ird le nyugodtan:)
Legalabb lesz minek utananezni, legkozelebb mar okosabbak lehetnénk.
nehogy valaki a hulyeseg alapjan aljon neki valaminek.
Én is a sajat boromon tanultam a dolgokat. Kiveve ezt a boxer témát, de dolgokra rá lehet jönni, ha többen foglalkoznak vele.
Vannak olyan dolgok, amiket tanultam, hasznalom nap mint nap, agyaltam rajta esteket, valamirol meg csak hallottam. Amirol csak hall az ember, azt egy jo kis forumos vitaval ki lehet okoskodni.
Jo, a 8000 -es forgasos tema nekem is szemet szurt, mivel amerre gorgetem a olvasokeretemet, nem volt szo modositott rev. limitrol, csak azt olvastam, 8000 -et porog. Ami meg ha gyari motorvezerlo, akkor nem OK. Ha az ECU SW modositva lett, akkor OK, azert kerdeztem, hogy sikerult, mivel a 4.1 igencsak meg birja az embert szopani ilyen szempontbol.
mindenbe bele lehet kötni. De ha valamit rosszul gondolok ird le nyugodtan:)
Legalabb lesz minek utananezni, legkozelebb mar okosabbak lehetnénk.
nehogy valaki a hulyeseg alapjan aljon neki valaminek.
Én is a sajat boromon tanultam a dolgokat. Kiveve ezt a boxer témát, de dolgokra rá lehet jönni, ha többen foglalkoznak vele.
Vannak olyan dolgok, amiket tanultam, hasznalom nap mint nap, agyaltam rajta esteket, valamirol meg csak hallottam. Amirol csak hall az ember, azt egy jo kis forumos vitaval ki lehet okoskodni.
Jo, a 8000 -es forgasos tema nekem is szemet szurt, mivel amerre gorgetem a olvasokeretemet, nem volt szo modositott rev. limitrol, csak azt olvastam, 8000 -et porog. Ami meg ha gyari motorvezerlo, akkor nem OK. Ha az ECU SW modositva lett, akkor OK, azert kerdeztem, hogy sikerult, mivel a 4.1 igencsak meg birja az embert szopani ilyen szempontbol.
[k i z z o]03-06-2007 19:09:17 // 31193
Legalabb ezt is tudni. Az Ml 4.1 -el csak az en masinamon foglalkoztam, de azert mindent ki lehet silabizalni. A boxer is hasonlo, de a szivoresze mas. Jo kis megoldas.
Jo, hogy erre a finomhangolasra gondoltak, pl. BMW -nel ilyen nincs.
A depressziomero valoban igen pontosan segitene beallitani a motorodat. karbis szakiknak van ilyen, szerintem ismered te is. Eloszor ezzel kellene beszinkronozni a szivokat, es szerintem utana a tobbi dolgot AFM stb. zaklatni.
Jo, hogy erre a finomhangolasra gondoltak, pl. BMW -nel ilyen nincs.
A depressziomero valoban igen pontosan segitene beallitani a motorodat. karbis szakiknak van ilyen, szerintem ismered te is. Eloszor ezzel kellene beszinkronozni a szivokat, es szerintem utana a tobbi dolgot AFM stb. zaklatni.
Rumi03-06-2007 18:17:47 // 31191
szakadjon, garázsban áll .)
Rumi03-06-2007 18:17:18 // 31190
a szóösszetételből az öreg esett különösen jól :p :))))
kando.03-06-2007 17:57:57 // 31189
Nnna!
Mindjárt leszakad az ég :)))
Mindjárt leszakad az ég :)))
pb_03-06-2007 17:56:47 // 31188
Te így gondolod, én is, de van aki nem(ezt a dolgot nem konkrétan itteni emberekre értem).
pb_03-06-2007 17:54:57 // 31187
Az öreg döntőbíró.))))
Rumi03-06-2007 17:53:36 // 31186
ez így van, persze, de azért mindenki tudja hgoy nekem van a legjobb :DDD
és főleg a legszebb :)))
és főleg a legszebb :)))
303-06-2007 17:52:27 // 31185
Na nehogymár vitázzatok itt! Főleg ilyenen! Kérkedni mindenki tud ki ezzel ki azzal! Mi tudtommal egy csapat vagyunk és tiszteljük a másikat ha jobb gépe van ha kicsit gyengébb hiszen akkor is Alfa szív dobog benne! Amúgy meg mindenkinek a saját gépe a legjobb! :) Na ebbe megint jól belepofáztam :)
kando.03-06-2007 17:52:24 // 31184
Jah, vmi ilyesmi.. :)
Rumi03-06-2007 17:49:24 // 31183
a hülye, nem érdemi hszekre meg jobb nem is reagálni :)
egyébként Kando meg vicces akart lenni, és azt mondta, ha futja ennyiért mérőre, akkor nyilván jól megcsináltad a mocit is, tehát akár bírhatja is a 8000-t :))
egyébként Kando meg vicces akart lenni, és azt mondta, ha futja ennyiért mérőre, akkor nyilván jól megcsináltad a mocit is, tehát akár bírhatja is a 8000-t :))
Rumi03-06-2007 17:47:54 // 31182
utolsó mondatra reagálva:
mert te ennyivel okosabb lehetsz :)
amugy meg:
Scott is látott már sok gépet szétszedve, legfőkébb a sajátját, amit karbisról át alakított injektorosra, nyilván a saját tapasztalataiból indult ki
te is csináltál már egy s mást :) a motoron, és te is a saját tapasztalataidból indultál ki :)
a gond inkább az, hogy meg sem hallgatjátok a másikat, fullra elmentek érzelmi oldalra, és csak a kötöszködésre alkalmas pontokat keresitek.
mennyivel jobb lenne ha szakmailag vitatnátok meg? úgy még érdekes is lehet, és tanulhattok is belőle ;)
mint ahogy Kizzo ír! csak full érdemi dolgokat, na az ő írásába bele lehet kötni, de csak és kizárólag szakmai oldalról.
vmi ilyesmi stílut kéne felvenni, és akkor érdemben meglehet vitatni, ki mit tud rossziul.
úgy rémlik mintha egyikőtök sem lenne főállású autószerelő, és nem a megélhetése, a vevőkör bizalma rengne meg, ha esetleg rosszul tudna vmit a vákum/ford szám, vagy bármi mással kapcsolatban
szóval peace, véleménycserére járunk ide (én meg tanulni ,) ), de okulni csak a megalapozott hszekből lehet, az érzelmi túlfütöttség sohva nem vezet.
uff :))
mert te ennyivel okosabb lehetsz :)
amugy meg:
Scott is látott már sok gépet szétszedve, legfőkébb a sajátját, amit karbisról át alakított injektorosra, nyilván a saját tapasztalataiból indult ki
te is csináltál már egy s mást :) a motoron, és te is a saját tapasztalataidból indultál ki :)
a gond inkább az, hogy meg sem hallgatjátok a másikat, fullra elmentek érzelmi oldalra, és csak a kötöszködésre alkalmas pontokat keresitek.
mennyivel jobb lenne ha szakmailag vitatnátok meg? úgy még érdekes is lehet, és tanulhattok is belőle ;)
mint ahogy Kizzo ír! csak full érdemi dolgokat, na az ő írásába bele lehet kötni, de csak és kizárólag szakmai oldalról.
vmi ilyesmi stílut kéne felvenni, és akkor érdemben meglehet vitatni, ki mit tud rossziul.
úgy rémlik mintha egyikőtök sem lenne főállású autószerelő, és nem a megélhetése, a vevőkör bizalma rengne meg, ha esetleg rosszul tudna vmit a vákum/ford szám, vagy bármi mással kapcsolatban
szóval peace, véleménycserére járunk ide (én meg tanulni ,) ), de okulni csak a megalapozott hszekből lehet, az érzelmi túlfütöttség sohva nem vezet.
uff :))
Robesz703-06-2007 17:36:05 // 31181
persze, hogy vitázom, mikor ekkora fa..ságot írsz, hogy jobb lett volna, ha nem 500e Ft-ért veszek fordultszámmérőt, hanem normálisan megcsinálom a motoromat.. :-)))
Robesz703-06-2007 17:31:13 // 31180
És miért nem bírod megkérdezni először tőlem, hogy valóben téves e az információ, vagy van is valami alapja talán.... Nekem a hülyegyerekezős stílusoddal van bajom, főleg így, hogy neten keresztül ez elég egyszerű.... talán nem így lenne, ha tisztában lennél egy-két dologgal és nem csak az lenne a jó és az igaz, ami gyári... van ilyen is és olyan is... nekem a kocsi inkább hobby célra van, bár közelekdem is vele és nem azért írkálok ilyen adatokat, hogy hazudjak valamit... amúgy is, tőled semmit nem kérdeztem, csak pb-vel volt egy kis eszmecserénk... most már látom, hogy ezt inkább privátban kellett volna megbeszélnünk, pont e miatt a hozzáállás miatt... most sem értem, miért ne lehetne valakinek másabb a kocsija, mint a gyári és miért hihetetlen annyira ez a 8000-s fordulat.... egyébként, nem csak az enyém ilyen x akta, hogy kibírja, másnak is van hasonló... pl. a miskolci Viktor (talán vittorio) mutatta nekem először, hogy neki már 8000-t forog és semmi baja, sőt, van egy kis 33-as, amivel NaTo közlekedett sokáig (egybként az Imié) és az is 8000-t forog probléma nélkül már évek óta... de biztosan ezek is csak téves információk és mindenki hülye, aki nem így látja... :-))) Ja és nem vagyok ideges egyáltalán, csak mivel Te sem hagyod szó nélkül, így én miért tenném....
BuBu.03-06-2007 17:05:56 // 31179
jovanna
Scott03-06-2007 16:23:30 // 31177
Ennyiért csak a forgalmik mozognak :)))
pb_03-06-2007 16:21:58 // 31176
Persze mozdítani sem kell hozzá az autót.)
BuBu.03-06-2007 16:20:16 // 31175
hjaa értem ööööö mekérdezek egy ismerösömet menyié csinálná meg ocsoé:)))
Scott03-06-2007 16:11:40 // 31174
Bubu a kis naív :)) Nem a hivatalos árakról beszéltek a kollegák, hanem amikor némi pénzzel való támogatás szükséges a biztos vizsgához. Ez kerülhet 60-ba, bár hozzátszem ennyi csak akkor, ha nagyon sok minden felett szemet kell hunyni : )
pb_03-06-2007 16:11:30 // 31173
Asszem a szerelőműhelyben már kitárgyaltuk a témát
pb_03-06-2007 16:10:39 // 31172
Sztem nem néztél el semmit.) A lényege a dolognak nem ez.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
594
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?