A valóság alapján.))
A könyvben.
Forum >> Alfasud-33
pb_05-06-2007 15:12:50 // 31421
kando.05-06-2007 14:58:09 // 31420
Ez mi alapján van írva ?
Mármint, hol vannak iylen adatok ?
Mármint, hol vannak iylen adatok ?
pb_05-06-2007 14:57:45 // 31419
Nagyon helyes, legyél is az!))))
Ferke05-06-2007 14:54:58 // 31418
Ez igazából sűrítési végnyomás, ha p(b_)recíz akarok lenni!:))))
pb_05-06-2007 14:53:14 // 31417
Imola 970 kg, 180 km/h
kando.05-06-2007 14:49:17 // 31416
Nekem az Imolára ez van felírva a táblázatomban:
Tiszta tömeg: 940 kg
Gyári végsebesség: 178 km/h
Tiszta tömeg: 940 kg
Gyári végsebesség: 178 km/h
pb_05-06-2007 14:48:42 // 31415
Igen, ha van gyertyakulcsod.)
pb_05-06-2007 14:47:57 // 31414
Az 970 kg, és 180 km/h.
305-06-2007 14:38:02 // 31413
Kompressziómérésre énis kiváncsi lennék hogy az én masinám vajon mit mutat?.Mert végsebbre nem rossz a ccm-hez mérve.Ti tudtok ilyet csinálni?
Fema05-06-2007 14:36:46 // 31412
Ja egész hétvégén járatni fogom :D
Fema05-06-2007 14:36:22 // 31411
Nem tudom, nekem felvette elsőre :-)
Azmo05-06-2007 14:35:59 // 31410
nem latszott a honolas, de ez most tok mind1....
Ne vedd magadra, de baromira boldogga tesz mindenki megmondja mi lett volna jo........nem erdekel mi LETT VOLNA JO, mert az a mult, most a jelen van es a helyzet ez. Minek beszelunk arrol ami mar megtortent??? De komolyan, barmi ertelme van?
A JELEN helyzetrol erdekelne a velemenyetek, hogy most akkor az a helyzet hogy gyariba nem gyartanak 0.6os tulmeretet mar, utangyartott van. Megkerdeztem Kacsot irjak le konkratan miert kell 0.6ra furni, miert kell egyaltalan szerintuk furni. Ez a helyzet MOST.
Ne vedd magadra, de baromira boldogga tesz mindenki megmondja mi lett volna jo........nem erdekel mi LETT VOLNA JO, mert az a mult, most a jelen van es a helyzet ez. Minek beszelunk arrol ami mar megtortent??? De komolyan, barmi ertelme van?
A JELEN helyzetrol erdekelne a velemenyetek, hogy most akkor az a helyzet hogy gyariba nem gyartanak 0.6os tulmeretet mar, utangyartott van. Megkerdeztem Kacsot irjak le konkratan miert kell 0.6ra furni, miert kell egyaltalan szerintuk furni. Ez a helyzet MOST.
Ferke05-06-2007 14:35:35 // 31409
Na, akkor most megnyugodhatsz!:)))
Ferke05-06-2007 14:34:47 // 31408
Nem mondta, hogy hívtam? Nem veszi fel a nyavajás telót egész nap!:)))
kando.05-06-2007 14:33:57 // 31407
907-es az igaz, de a súly és végseb, inkább 1.4ie
:)
:)
Fema05-06-2007 14:31:09 // 31406
Na üdv mindenkinek,
Scott most voltam Zolinál, és beszéltem vele/velük azt mondta hogy természetes a nagy fogyi mert még bejáratós, később majd szépen vissza fog esni, meg az ereje is megjön majd, szóval most visszazárom majd a "nyílásokat", visszaállítom a CO csavarokat, és hagyom hagy ketyegjen. :-)
Scott most voltam Zolinál, és beszéltem vele/velük azt mondta hogy természetes a nagy fogyi mert még bejáratós, később majd szépen vissza fog esni, meg az ereje is megjön majd, szóval most visszazárom majd a "nyílásokat", visszaállítom a CO csavarokat, és hagyom hagy ketyegjen. :-)
Ferke05-06-2007 14:29:18 // 31405
Nem akarok nagyon beledumálni, de ez most kicsit ellentmondásos:
boritekoltad hogy minden dugattyut cserelni kell, illetve azt mondjak majd, nem igy lett, 2-t mondtak cseresre.....errol ennyit....
2-t mondtak cserésre, igen. De fel akarják fúrni! Tehát akkor mind a 4-et cserélni kell, túlméretesre!
Figy! Az én mocimban melegen, olajat beinjekciózva ilyen eredmények voltak:
10,7-9,6-11-10,2
hidegen: 8,5-7-9-8
Ehhez képest, mikor szétborítottuk a mocit, látszott, hogy elég xar, de nem volt válla annyira a hengerfalnak.
Ha Neked 11-12-es értékek voltak, akkor a hengerfal nem lehet rossz, megkockáztatom, hogy simán jó, tán még a hónolás is láccik!!!
Sztem bőven elég volna egy gyűrűszett csere, esetleg bontott, jó állapotú dugókat bele!
És is ezt teszem U.gy-t semmiképp se vegyél bele, xarabb és pénzkidobás!
A felfúrás pedig 10 fölötti kompressziónál
boritekoltad hogy minden dugattyut cserelni kell, illetve azt mondjak majd, nem igy lett, 2-t mondtak cseresre.....errol ennyit....
2-t mondtak cserésre, igen. De fel akarják fúrni! Tehát akkor mind a 4-et cserélni kell, túlméretesre!
Figy! Az én mocimban melegen, olajat beinjekciózva ilyen eredmények voltak:
10,7-9,6-11-10,2
hidegen: 8,5-7-9-8
Ehhez képest, mikor szétborítottuk a mocit, látszott, hogy elég xar, de nem volt válla annyira a hengerfalnak.
Ha Neked 11-12-es értékek voltak, akkor a hengerfal nem lehet rossz, megkockáztatom, hogy simán jó, tán még a hónolás is láccik!!!
Sztem bőven elég volna egy gyűrűszett csere, esetleg bontott, jó állapotú dugókat bele!
És is ezt teszem U.gy-t semmiképp se vegyél bele, xarabb és pénzkidobás!
A felfúrás pedig 10 fölötti kompressziónál
Scott05-06-2007 14:10:03 // 31404
Utánygyártottat eszedbe ne jusson berakni.
pb_05-06-2007 14:03:32 // 31403
2 dugó csíkos, ezzel nem mondtak semmit. Túlméretre akarják fúrni = 4 dugó csere. Ha az utóbbi mondatot nézzük, akkor bejött, amit mondtam. Vagy valamit félre beszélnek, és akkor üti 1mást a 2 dolog, mert esetleg azt akarják mondani, hogy csak azt a 2 dugót kéne cserélni, és akkor nem kell fúrni.
Nem lövöldözöm vaktában, nagyjából tisztában vagyok a dolgokkal, hogy miből, mi következhet.
Nem lövöldözöm vaktában, nagyjából tisztában vagyok a dolgokkal, hogy miből, mi következhet.
Rumi05-06-2007 14:01:31 // 31402
elképzelhető hogy kettőt cserélni kell. akkor cseréljék ki
de én akkor sem fúrnám :)
de én akkor sem fúrnám :)
Rumi05-06-2007 14:00:38 // 31401
LOL
tényleg, ezt el is felejtettem :DD
tényleg, ezt el is felejtettem :DD
Scott05-06-2007 13:57:41 // 31400
Már hogyne kéne cserélni, ha 2 literre fúrják fel :))))
Azmo05-06-2007 13:53:48 // 31399
tenyleg? nem igy latom....
pl boritekoltad hogy minden dugattyut cserelni kell, illetve azt mondjak majd, nem igy lett, 2-t mondtak cseresre.....errol ennyit....
Lenyeg hogy nem erzem ugy hogy pontosan tisztaban vagy azzal, hogy miert akarjak ok felfurni a mocit 0,6al, mivel Te sem ertesz hozza, es nem is tudod hogy mi a pontos ok (en sem, de ra fogok kerdezni), kb csak vaktaba lovoldozol, hogy ahh ezek hulyek mert furni akarnak.
Irok GTnek levelet, megkerdezem a velemenyet a nem gyari dugokrol....
pl boritekoltad hogy minden dugattyut cserelni kell, illetve azt mondjak majd, nem igy lett, 2-t mondtak cseresre.....errol ennyit....
Lenyeg hogy nem erzem ugy hogy pontosan tisztaban vagy azzal, hogy miert akarjak ok felfurni a mocit 0,6al, mivel Te sem ertesz hozza, es nem is tudod hogy mi a pontos ok (en sem, de ra fogok kerdezni), kb csak vaktaba lovoldozol, hogy ahh ezek hulyek mert furni akarnak.
Irok GTnek levelet, megkerdezem a velemenyet a nem gyari dugokrol....
pb_05-06-2007 13:47:16 // 31398
Mondjuk 1.3 duplakarbi 907-es.
pb_05-06-2007 13:41:59 // 31397
Olyan, amilyen, ezt tény.)
De általában be szokott jönni, amit mondok.)
De általában be szokott jönni, amit mondok.)
pb_05-06-2007 13:39:15 // 31396
Sztem nem, a - lenne több ebben úgy valószínűleg biztos vagyok.)
pb_05-06-2007 13:37:30 // 31395
Ezt gt írta, hogy már csak ilyen van.
Azmo05-06-2007 13:37:26 // 31394
azt hogy Te milyen vagy neha, azt meg hagyjuk....
pb_05-06-2007 13:36:53 // 31393
Én nem akarom fúrogatni.))
Rumi05-06-2007 13:36:21 // 31392
szép hozzállás, én is ilyen vagyok, belőlünk élnek sokan :))
nade nem ez volt a kérdés.
gyári vs. utángyártottba szerintem gt tud hozzászólni érdemben.
ha kicsit csíkos, az nem ok a cserére! mérjék le, mennyivel kisebb a gyárinál.
úgyis új gyűrűk mennek bele...
(illetve neked kell tudnod mire, mennyire kell a gép. ha zsír újat akarsz, hogy elmenjen szépen szervízelve 200K km-et problémamnetesen, akkor lehet megéri az új, persze ilyenkor sincs garancia semmire)
szvsz, ha megvolt a kompresszió, ne fúrasd fel! és ne cserélj dugattyut, max azt amelyik tényleg érezhetően kopott!
egyébként a gyertyákat nem néztétek mielőtt elvitték? olajfogyás?
mert ha minden ok volt előtte, akkor pláne fölösleges.
nade nem ez volt a kérdés.
gyári vs. utángyártottba szerintem gt tud hozzászólni érdemben.
ha kicsit csíkos, az nem ok a cserére! mérjék le, mennyivel kisebb a gyárinál.
úgyis új gyűrűk mennek bele...
(illetve neked kell tudnod mire, mennyire kell a gép. ha zsír újat akarsz, hogy elmenjen szépen szervízelve 200K km-et problémamnetesen, akkor lehet megéri az új, persze ilyenkor sincs garancia semmire)
szvsz, ha megvolt a kompresszió, ne fúrasd fel! és ne cserélj dugattyut, max azt amelyik tényleg érezhetően kopott!
egyébként a gyertyákat nem néztétek mielőtt elvitték? olajfogyás?
mert ha minden ok volt előtte, akkor pláne fölösleges.
pb_05-06-2007 13:35:57 // 31391
Sztem eléggé naiv vagy. Most már nem nagyon lehet okoskodni, mutatnak 2 dugót, ami szar aztán csókolom. Ennyi.
Azmo05-06-2007 13:32:56 // 31390
legalabbis Neked valszeg megerositest adott hogy mindenki geci aki szerelo......mondjuk ha azokat is leirnak ide az emberek amik pozitiv tapasztalat, lehet hirtelen kevesebb lenne a negativ tapasztalat.
Azmo05-06-2007 13:29:53 // 31388
akkor fogj egy furot es furkald magad otthon......
Azmo05-06-2007 13:29:31 // 31387
...remek, a gyar mar csak 0,4et gyart es arul.....
pb_05-06-2007 13:29:09 // 31386
És még fúrni is? Áááh, na ezért nem bízok soha semmit senkire.
Azmo05-06-2007 13:23:22 // 31385
...es nem kivanok abbol kiindulni hogy mindig mindenki hazudik.....nem ilyen vagyok, es nem is leszek, naiv sem akarok lenni, de azert nem feltetelezem mindig mindenkirol hogy geci es at akar baszni.....nemi bizalom nem artana az emberek fele ugy erzem, legyen szo barmirol. Nem fogok okoskodni egy gepmuhellyel, amikor nem ertek hozza, ezert vittem oda, nincs olyan ember aki most hirtelen meg tudja nezni es meg tudja mondani tenyleg szar-e az a 2 dugattyu.....ennyi
Azmo05-06-2007 13:21:32 // 31384
Engem az erdekelne, hogy a gyari dugattyuk minosege tenyleg jobb azzal a 30ezer Ftal vagy az utangyartott, meretre gyartatott dugattyuk is tokeletesen megfelelnek nekem......ehhez nem tudok hozzaszolni, ezert kernelek Titeket hogy ha errol tudnatok mondani valamit, megkoszonnem.
A Kacso gepmuhelyrol eddig csak jot hallottam, nem fogott meg sehogy sem a tolluk, most kerek ajanlatot, felhivtam oket az elobb, korrekt modon elmondott mindent.
A Kacso gepmuhelyrol eddig csak jot hallottam, nem fogott meg sehogy sem a tolluk, most kerek ajanlatot, felhivtam oket az elobb, korrekt modon elmondott mindent.
HeTa05-06-2007 13:16:14 // 31383
Én épp hasonlóan jártam egy gépműhellyel Kecskeméten...
Az előző motorom becsapágyasodott, aztán mikor szétrobbantottuk kiderült, hogy meg is van repedve a blokk....ja meg a főtengely is nemkicsit sérült... nem volt jó az olajpumpa... stb...
A gépműhely aztmondta nem javítható garanciálisan...
-> beszereztem egy másik mocit, amit a biztonság kedvéért szintén szétbombáztunk, mivel a bontós se hallotta járni...
Hát tényleg jó állapotban van a motor, majdnem kár volt szétszedni:( az egyik vezérműtengely egy kicsit meg volt kopva... dehát volt összesen 4 hengerfejem... összerakattam belőle 2 jót :)
Viszont beméregették (!állítólag! ) és szerintük kb. 130.000 Ft-ot kellett volna rákölteni...
A szerelőm mondta az elején, hogy tényleg majdnem kár volt szétszedni!!!!
Úgyhogy beintettem a gépműhelynek és összeraktuk a mocit úgy ahogy volt...
Közben kiderült, hogy kb félig meg is csinálták.... új gyűrűgarnitúra már rajta volt... főtengely felpolírozva (hogy könnyebben megtaláljuk a csapágyak helyét...)
A vége így is több mint 200.000-ra rúgott... hátha még ráköltök 130.000-at...
Apjuk faxát!!!! meghalják hogy ALFA ROMEO + boxer és egy kissé vastagon fog a tolluk...
Úgyhogy most van némi eladó motoralkatrészem.... kivéve a blokk, főtengely...
Az előző motorom becsapágyasodott, aztán mikor szétrobbantottuk kiderült, hogy meg is van repedve a blokk....ja meg a főtengely is nemkicsit sérült... nem volt jó az olajpumpa... stb...
A gépműhely aztmondta nem javítható garanciálisan...
-> beszereztem egy másik mocit, amit a biztonság kedvéért szintén szétbombáztunk, mivel a bontós se hallotta járni...
Hát tényleg jó állapotban van a motor, majdnem kár volt szétszedni:( az egyik vezérműtengely egy kicsit meg volt kopva... dehát volt összesen 4 hengerfejem... összerakattam belőle 2 jót :)
Viszont beméregették (!állítólag! ) és szerintük kb. 130.000 Ft-ot kellett volna rákölteni...
A szerelőm mondta az elején, hogy tényleg majdnem kár volt szétszedni!!!!
Úgyhogy beintettem a gépműhelynek és összeraktuk a mocit úgy ahogy volt...
Közben kiderült, hogy kb félig meg is csinálták.... új gyűrűgarnitúra már rajta volt... főtengely felpolírozva (hogy könnyebben megtaláljuk a csapágyak helyét...)
A vége így is több mint 200.000-ra rúgott... hátha még ráköltök 130.000-at...
Apjuk faxát!!!! meghalják hogy ALFA ROMEO + boxer és egy kissé vastagon fog a tolluk...
Úgyhogy most van némi eladó motoralkatrészem.... kivéve a blokk, főtengely...
Azmo05-06-2007 13:13:48 // 31382
Ketto dugattyu csikos, azokat cserelni kellene. Masodik tulmeretre kellene furni, ami 0,6os. Az egyedi utangyartott dugattyuk darabja 11200 Ft, 3-4 het a gyartasi ideje.....
Kertem egy teljesen reszletes ajanlatot, amiben minden le van irva, most arra varok
Ez a helyzet jelenleg
Kertem egy teljesen reszletes ajanlatot, amiben minden le van irva, most arra varok
Ez a helyzet jelenleg
pb_05-06-2007 12:48:17 // 31381
A választ borítékolom.(1 értelmű igen)
pb_05-06-2007 12:47:30 // 31380
Ennél a lépésnél igen nagyot hibáztál, a szerelőddel 1ütt.)
Azmo05-06-2007 12:47:15 // 31379
en is meg akarom kerdezni hogy mindenkeppen mindet cserelni kene??
pb_05-06-2007 12:45:42 // 31378
Lehet dbként is cserélni.
Azmo05-06-2007 12:45:26 // 31377
kb 4 helyrol tudok arakat, szal nincs azzal gond....a kerdes hogy mennyi ez az egyedi utangyartott, jobb-e mint a gyari, vagyis szabad-e a gyari helyett azt valasztani, persze ar fuggvenyeben.....
epp ebedszunet van Kacsonal, 1tol hivhatoak, beszelek is veluk
epp ebedszunet van Kacsonal, 1tol hivhatoak, beszelek is veluk
pb_05-06-2007 12:44:18 // 31376
gt írta le, hogy mit mennyiért lehet kapni.
pb_05-06-2007 12:42:53 // 31375
A helyzetről mindent elárult nekem a mérésed eredménye. 1 olyan motorban ahol, 11 bar a sűrítési végnyomás értéke 3 hengerben, ill 10,5-et mutatott a 4. henger(sztem 1 kis bíztatással ott is + lehetett volna a 11), vagyis az eltérés bőven a gyári értéken belül van, mi a lófaxnak dugattyút cserélni?)
Amúgy minden használt boxer motoron + van kopva a dugószoknyája.
Szóval inkább lehúzás jellege van a dolognak.
Amúgy minden használt boxer motoron + van kopva a dugószoknyája.
Szóval inkább lehúzás jellege van a dolognak.
Azmo05-06-2007 12:36:43 // 31374
ja es a blokkot nem bontottuk meg, ment ugy ahogy volt a gepmuhelybe, szoval nem tudtuk volna megmerni....
Azmo05-06-2007 12:32:54 // 31373
Lehet csak nekik nincs kapcsolatuk boxer motorok ugyeben ami furcsa....
Ok az egyedi utangyartottat ajanljlak, aminek 3 het a gyartasi ideje....brrr......persze ertheto hogy azt ajanljak, mert hat gondolom Nekik az a biznisz, amivel nincs is gond, HA tenyleg cseresek az enyemek. Kerdes a gyari a jobb vagy ez az egyedi utangyartott, gondolom meret alapjan legyartatjak....
Letezhet hogy mind a 4 szar, vagy nem szokas csak egyben cserelni?
Ok az egyedi utangyartottat ajanljlak, aminek 3 het a gyartasi ideje....brrr......persze ertheto hogy azt ajanljak, mert hat gondolom Nekik az a biznisz, amivel nincs is gond, HA tenyleg cseresek az enyemek. Kerdes a gyari a jobb vagy ez az egyedi utangyartott, gondolom meret alapjan legyartatjak....
Letezhet hogy mind a 4 szar, vagy nem szokas csak egyben cserelni?
kando.05-06-2007 12:22:20 // 31372
De ez inkább feladvány akart lenni, nem megfejtés..
De látom, nem vagyok jó játékmester..
De látom, nem vagyok jó játékmester..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
642
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?