Forum >> Alfasud-33
Inner Circle04-08-2005 15:36:06 // 5321
Te is lefújod pirosra aztán lecsiszolsz mindent, csak a betűket nem? Hát az nagy meló lesz! :DDD
Azmo04-08-2005 15:34:55 // 5320
gyönyörű, én pont fordítva fogom használni a szineket! De így is dönörűű:)
Inner Circle04-08-2005 15:32:40 // 5319
Nagyon nagy! Congrats! :-)
granturismo04-08-2005 11:35:25 // 5318
Petike
A váltó már készen van. Be is van már építve. A szinrongyűrűm el volt repedve azért akadt a 2-es. Nem is kopás miatt, mint amire gondoltam..
pb_03-08-2005 23:53:45 // 5317
Jól lenne, ha + tudnád nézni, végülis 1 hét ide, vagy oda, már nem számít.
KisP03-08-2005 21:11:45 // 5316
GT:
Szép képek! A váltóra nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz,mikor lesz már kész?:)))))
Nálam a hébehóba de inkább télen a 2es szorul,meg néha nagy ritkán 3as + 4-es be-be akad:( Elsősorban ez a szinkrongyűrű hibájára utalhat vagy esetleg a váltóbowden is hibás lehet?
bb1803-08-2005 16:13:27 // 5315
minden szigetelésnek van értelme. akkor derül ki amikor elinditod és hangosabb. én még plusz le szoktam szigetelni minden automat.
bb1803-08-2005 16:10:02 // 5314
isten ments !! a remsa egy sima utcaiba max, de gyenge minöség. a juridban van utángyártott és gyári minöség. ég és föld. ezért ajánlok mindenkinek jurid gyári minöséget.
Azmo03-08-2005 09:37:51 // 5313
ez annyira nem volt alattomos, mert durván szét volt menve:) Majd nyomok képet róla én is, megtartottam, szép darab:)
András bácsi03-08-2005 09:37:09 // 5312
Hát nem lehet azt mondani, hogy nem vagy mexállott! :-)
granturismo03-08-2005 09:36:49 // 5311
A Robi védte. Sele-vel vitáztak ezen.
András bácsi03-08-2005 09:35:05 // 5310
Szerintem is, csak rémlik, hogy valaki nagyon védte a Remsát.
granturismo03-08-2005 09:31:33 // 5309
Nekem is volt 2 olyan cső is amit csak a Szentlélek tartott egyben. És milyen érdekes, mind a 2 olyan helyen volt repedt, hogy ránézésre hibátlan, mitöbb újszerű volt a cső, de alul, sehonnan sem látható helyen volt egy-egy alattomos, durva repedés. Ha nem jön ez a generál tuti lett volna 2 útszélén maradásom a közeljövőben.:-( Majd rakok képet a 2 rossz csőről.
Azmo03-08-2005 09:25:22 // 5308
szevasztok!
tegnap kicserélték Robiék a termosztátot, szal most már nem akar megfőni a mocim:) Pláne, hogy már víz is van a rendszerben....basszus az egyik cső szét volt málva....ez nemtom helyes-e nyelvtanilag.....na mind1, szal szétment a cső és a víz elrepült a légtérbe!
granturismo03-08-2005 09:12:01 // 5307
Pont erre gondoltam. Csinálnom kell rá valami védelmet amit csak akkor szedek le ha minden beépólt a motortérbe.
Bandi
Szerintem félreérted.
Megvan a szelepszárszimmering csere is.
CFW jelzésű szelepszárszimmeringek voltak benne. Milyen márka lehet ez? Talán Corteco? Mindenesetre nem sokáig bírja a gyári:-((
Most Elringet vettem bele.
A vezérműkerekeket is sikerült levenni, de hogy hogyan teszem vissza arram még nincsen kidolgozott technológiám:-(
Pár képet mutatok a felújítás eddig nem publikált részleteiről:
A váltóbowdeneket is cseréltem. A gumiharmónikája tönkre ment és szorulós lett az egész. Szétszedni javítani nem lehet a sima átolajozás nem hozta azt az eredményt ami számomra elfogadható.
Ezt bontottan vettem 8-ért a másik sajnos gyári újban volt csak 15-ért:((
Megmutatom azt a sokat emlegetett nyelestengely csapágyat és a szimmerigjét:
A híres-hírhedt 2-es szinkron:
Velük is egészen közeli kapcsolatba kerültem a generál kapcsán:-)
Hengerfejtömítésnek Glasert választottam. Sokan idegenkednek tőle, de a cuccaik ránézésre nagyon szimpatikusak. Sok tömítésük alapanyaga Victor Reinz gyártmányú. Gyárilag is Victor Reinz hengerfejtömítés volt egyébként. Ez a Glaser annyban több, hogy ilyen kis piros tömítőkarikák vannak a vízcsatornák körül. Egyébként lemezes grafitos tömítés.
Vezérműszíjam Dayco
A többi tömítés:
Ez is a váltó szereléskor készült. Az új 11/45ös differenciálművem:
Ők az új féltengely kihajtásaim. (Mindezek a Robesz7-től vásárolt váltóból lettek kinyerve.)
Ez itt a padlókárpitom nagytakarítás közben. (Mindez 2 napos utastér bontás után vált lehetővé:-))
Nagyon nagy (és tulképp értelmetlen) munka a homloklemezen a zajvédő burkolat cseréje. Én mégis megtettem:
Bandi
Szerintem félreérted.
Megvan a szelepszárszimmering csere is.
CFW jelzésű szelepszárszimmeringek voltak benne. Milyen márka lehet ez? Talán Corteco? Mindenesetre nem sokáig bírja a gyári:-((
Most Elringet vettem bele.
A vezérműkerekeket is sikerült levenni, de hogy hogyan teszem vissza arram még nincsen kidolgozott technológiám:-(
Pár képet mutatok a felújítás eddig nem publikált részleteiről:
A váltóbowdeneket is cseréltem. A gumiharmónikája tönkre ment és szorulós lett az egész. Szétszedni javítani nem lehet a sima átolajozás nem hozta azt az eredményt ami számomra elfogadható.
Ezt bontottan vettem 8-ért a másik sajnos gyári újban volt csak 15-ért:((
Megmutatom azt a sokat emlegetett nyelestengely csapágyat és a szimmerigjét:
A híres-hírhedt 2-es szinkron:
Velük is egészen közeli kapcsolatba kerültem a generál kapcsán:-)
Hengerfejtömítésnek Glasert választottam. Sokan idegenkednek tőle, de a cuccaik ránézésre nagyon szimpatikusak. Sok tömítésük alapanyaga Victor Reinz gyártmányú. Gyárilag is Victor Reinz hengerfejtömítés volt egyébként. Ez a Glaser annyban több, hogy ilyen kis piros tömítőkarikák vannak a vízcsatornák körül. Egyébként lemezes grafitos tömítés.
Vezérműszíjam Dayco
A többi tömítés:
Ez is a váltó szereléskor készült. Az új 11/45ös differenciálművem:
Ők az új féltengely kihajtásaim. (Mindezek a Robesz7-től vásárolt váltóból lettek kinyerve.)
Ez itt a padlókárpitom nagytakarítás közben. (Mindez 2 napos utastér bontás után vált lehetővé:-))
Nagyon nagy (és tulképp értelmetlen) munka a homloklemezen a zajvédő burkolat cseréje. Én mégis megtettem:
András bácsi03-08-2005 08:31:48 // 5306
Jól értem, azt mondod, hogy a Jurid ua., mint a Remsa?
bb1803-08-2005 08:11:59 // 5305
nagyon szép. csak vigyázz nehogy lekarmold a berakásnál.
bb1803-08-2005 08:11:04 // 5304
már beszéltünk rola egy párszor.
az én véleményem jurid gyári minöség, igaz drágább mint a remsa.
bb1803-08-2005 08:09:58 // 5303
max megnézem mert nekem van egy komplett fékhengerrel, de sajna egy hétig nem leszek.
granturismo03-08-2005 08:04:21 // 5302
Ez is teljesen ugyanígy van megcsinálva, simán visszacsiszolják a feliratot és kész.
granturismo02-08-2005 23:02:37 // 5301
Szépen lecsiszoltam a tetejét. Eddig nekem is a betűk vonalak voltak festve. De hidd el, ez életben sokkal dögösebb mint úgy. Egyébként nem saját ötlet, a Maserati Quattroporte szívócsöve is ugyanígy van festve. Én nem vagyok egyébként egy nagy tuningoló, inkább a gyári kivitelhez próbálok ragaszkodni, de itt most kivételt tettem.
KisP02-08-2005 22:51:22 // 5300
Szép lett!
Hogy festetted át ezüsttel a feliratot? körberagaszottad? vagy csak egyszerűen lecsiszoltad? én is ilyet szeretnék,csak fordítva!:))))
granturismo02-08-2005 22:11:14 // 5299
Dehogy. Ezt munka után csinálgatom. Inkább egy megértő pár kell hozzá:-))
Aki esetleg még segít is.
granturismo02-08-2005 22:09:38 // 5298
Du Pont hőálló festék. 260 fokon kell beégetni, műgyanta alapú. Kár hogy nem fér be a szívócső a sütőbe:-(
Scott02-08-2005 22:09:06 // 5297
gt ! Te munkanélküli vagy, hogy ennyi időd van mindenféle "pamacsolásra" ?? :)))))))))))
M-GEGE02-08-2005 21:52:11 // 5296
Kár, hogy a 145/146 boxerek szívócsöve nem olyan szép mint a 33ason, de a fényezés príma lett!
Gabi8602-08-2005 21:51:41 // 5295
Ez marha jól néz ki. Majd leírhatnád hogyan csináltad. Pl milyen festékkel, mennyiért lehet olyat beszerezni stb.
András bácsi02-08-2005 21:49:25 // 5294
Szép lett! Milyen festék?
András bácsi02-08-2005 21:48:12 // 5293
A Remsa felejtős, az ATE jó, Ferodo is.
granturismo02-08-2005 21:45:18 // 5292
Viktor8502-08-2005 20:07:14 // 5291
Van vkinek tapaszatalata a Remsa(?) fékbetétekkel? Ha nem jók akkor milyen márkákat tudtok ajánlani? Eddig ilyet láttam Sudhoz: ATE, talán van még Ferodo(?), de az ATE biztos.
Viktor8502-08-2005 19:57:26 // 5290
Paulovics-nál sincs lámpa, v. index:( Viszont találtam a garázsban két szinte tök új hátsó lengéscsillapítót Sudhoz:)
Holnap megyek szerelőhöz hátsó fékek cseréjére.
Nem tudja vki kb milyen árban lehet az elsőp lengéscsillapító a Sudhoz?
Esetleg vki vett mostanában 33-hoz?
pb_02-08-2005 12:16:19 // 5289
Ki tud infoval szolgálni, arra vonatkozólag, hogy vákuumdobban lévő rüd, ami belemegy a főfékhenger nyomórúdjába, hogy kell beállítani? Nem arra lennék kíváncsi, hogy fizikailag, hogyan kivitelezhető a dolog, hanem mondjuk 1 értékre(lehetőleg gyárira), pl. mm-ben. Egyébként 33-ról van szó.
Mondjuk 1 ütletem van, de jó lenne 1 pontos értéket is tudni.
krisz3302-08-2005 09:26:21 // 5288
Köszi srácok a segotséget a mocival kapcsolatban még elég jo a mostani pár focvág passatos pdtttiiuuzzzeehhd st még odaverek vele aztán jöhet a csere :)))))))))
krisz3302-08-2005 09:24:19 // 5287
Gratula pa-feri lassan meglessz a focicsapat :))))))))
bb1802-08-2005 08:44:53 // 5286
autodatám nekem is van, igaz kicsit hiányos nyomtatott verzio. ha jol tudom 98 ig.
bb1802-08-2005 08:43:44 // 5285
Csatlakozom !!! sok boldogságot a családnak !
pa_feri01-08-2005 22:36:08 // 5284
Danke bitte sőn Andorka!
Nem igazán akartam már egy negyedik szülést is, mostmár végképp lépni kell,
mert ez így nem lesz jó :-) Mind a hármat végigasszisztáltam, mehetek bábának is.
Elég bosszantó, hogy honnan lesz családi autó, amibe mindenki befér és pénzem is lenne rá. A 33-as meg tetszik a drága, bár egy 164-esben is tudnék "pöffeszkedni" :-))
Viktor8501-08-2005 21:29:07 // 5283
Találtam végre egy Autó-adatbázist, amiben a Sudhoz is van egy csomó adat:) 33-asokhoz is tartalmaz egy csomó beállítást, értéket. Régi Alfák is szerpelnek benne. Meg egy csomó OFF-os gép.
Autodata a program neve, ha érdekel vkit.
A futóművemmel meg komoly barkácsolás lesz:(
Kb mennyibe kerülhet egy új lengéscsillapító a Sudhoz?
Fogash01-08-2005 19:33:58 // 5282
Kicsit potyázva a boxer szekcióban a következőket teszem közzé:
Eladósorba került egy 33 1.7ie16V Permanent4 típusú sportszer, rosso színben.
A gazdájától a következőket sikerült megtudni:
1991es évjárat 94es forgalomba helyezéssel, jövő novemberig érvényes műszakival. A tanksapka környezete és a sárvédőív valamennyire korrodált, de a gyári javítóív megvan hozzá.
Kikiáltási ára 500eFt
a srác elérhetősége gtbgyar33@mailbox.hu vagy 30/399-0185
Vegye meg valaki, mert akkor ő elviszi a 155-ösömet! :)
(az is eladó, 97 májusi, magyarországi 2.0TS16V Super, csodás állapotban, + téli kerékgarnitúrával 1349eFt-ért)
KisP01-08-2005 18:54:45 // 5281
Várom a képeket!:)
" A vezérműtengelyeken semmi kopás, meg van a magasságuk. A tőkék tetején elhanyagolható fényesedés."
De jó neked!:) [irigykedik]
Andorka01-08-2005 18:04:46 // 5280
pa_feri: grat a gyarapodáshoz:)
a gyerekek hamar nőjjenek fel és legyen nekik saját Alfa;)
granturismo31-07-2005 23:28:35 // 5279
A képen látszó Velorex csak javításon van ott nem az enyém. egyébként már üzemképes. Az elektromos rendszeréhez nem nagyon ért senki (dinastarter hátrafelé indítés stb... ezért van nálam) egyébként eléggé átalakított 67-es darab. Az enyém mögötte van egy 1963-as eredeti állapotú buharálások nélküli váz. Minden alkatrészem megvan hozzá. Ha valakinek velorexet kell javítani vagy alkatrészre van szüksége, nagy nyugalommal keressen meg.:-)
granturismo31-07-2005 23:16:09 // 5278
Nem Pacokám rosszul látod, az 2 Velorex:-))))
Kész az első futómű a felújított (Lenkey) lengőkarokkal, stabilizátorral, új stabilizátor összekötőkkel és szilentekkel. Fennt vannak az új kormányösszekötő gömbfejek. Úgyhogy ma több mint 1 hónap után saját kerekén kigurult a garázsból a Boxi.
Kis takarítás aztán gurult vissza, leugrottak a hengerfejek. Nagyon szép a hengerfej és a dugattyúk, hüvelyek. Vez. tengely és szelepszár szimmeringeket kell cserélni. A vezérműtengelyeken semmi kopás, meg van a magasságuk. A tőkék tetején elhanyagolható fényesedés. (130ekm)
Képek holnap.
bb1831-07-2005 19:59:31 // 5277
nem érhetne bele. az enyém / ha megvan / 1.7 i 4x4 ha beleér legfennebb hajtasz rajt egy kicsit.
még nem jutottam hozzá a megnézéshez de a héten mindenképpen megejtem
HGyuri31-07-2005 19:46:20 // 5276
2 hete láttam egy ilyet, odamentem a fickóhoz, hogy jobban megnézzem az autót. Azt állította, hogy 3 éve hajtja, de még nem tűnt fel neki, hogy egy Alfa Romeo :-D (nem az övé, hanem a cégé)
Na mondom ez sem komplett, így ott is hagytam. De még előtte elmondta, hogy nagyon jó, megbízható darab, és húz mint az állat. Olyan árokásós segédmunkás művezető fazon volt :-)
Scott31-07-2005 19:20:53 // 5275
Szeva Zoli ! Mennyit mondtak végülis a Janóék a leömlőre ?
Zoli31-07-2005 19:00:10 // 5274
mert ami felmenne a 4x4-é meg az én volt régim(1.5) az csak 32-es és nincs rajta a lambda szundi helye, ami meg 40-es és szundis az meg nem az enyém, csak próbára volt itt :( de az valamiért beleér a váltóba de fogalmam sincs hogy miért...
bb1831-07-2005 18:28:14 // 5273
nem jo az eloszto mert ha a lökös lejjebb van mint a tartály akkor szépen kifolyik a lé. ugy kell csinálni hogy bele kell tenni egy szelepet és agy külön motort. ha kell leirom hogy szokták. szelepem is van hozzá egy pár.
bb1831-07-2005 18:26:39 // 5272
na szép én meg észre sem vettem. utoljára valamikor 75 körül ültem ilyenben. kiprobálhatom ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
405
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?