Ez a baloldal, de ilyen volt, sőt rosszab, amikor kivágtuk.
Ilyen most, kivágva a rákfenéket.
Forum >> Alfasud-33
Hakuna04-09-2007 09:08:04 // 33671
pb_04-09-2007 08:50:47 // 33670
Aha. Bár már csak nagy vonalakban tudlak követni.))
pb_04-09-2007 08:50:05 // 33669
Zolit nem kérdezted? Bontasz 1et, 1.7 IE(LE3)-as, vagy 16v-ből való is jó bele. Vagy fogod, és szétszeded, és kicseréled a mikrokapcsolót, aztán beállítod a teljes terhelés jelet, és szépen összerakod.
Hakuna04-09-2007 08:36:09 // 33668
Most meg a kormányt. Szóval mégiscsak az elején :)
Hakuna04-09-2007 08:36:07 // 33667
Most meg a kormányt. Szóval mégiscsak az elején :)
Dekka04-09-2007 08:35:54 // 33666
pb bacsi :DDD, voltam itt kispesten annal az alfa szerelonel,ott a hunyadi ternel, megnezte a kocsit es azt mondta h az alapjarat kapcsolom mint olyan erosen halott. olyat hol tudok beszerezni?
Hakuna04-09-2007 08:35:10 // 33665
ŐŐŐŐ hátulján :) Most megláttama rugókat :)
Hakuna04-09-2007 08:34:16 // 33664
Hát a külső küszöb. Az első részen ki van vágva teljesen, hátrébb pedig csak az hajtott élig.
pb_04-09-2007 08:21:09 // 33663
A lyukacsos lemezt, helyettesíteni szinte bátmilyen lemez jó, csak 0,8-as legyen.
"És a képen is (hátul) a felső hajtásnál van elvágva. Gondolom az elején jobban ki volt rohadva."
Ezt nem nagyon értem.)
"És a képen is (hátul) a felső hajtásnál van elvágva. Gondolom az elején jobban ki volt rohadva."
Ezt nem nagyon értem.)
Hakuna04-09-2007 08:05:51 // 33662
Pontosan ez az. Csak nekem egy sor lyuk van, és nagyobbak :) De az gondolom mindegy. A Gyárin is 1 sor volt, de azok még nagyobbak, és elliptoidok. Ugyan ilyen pontheggesztésekkel volt megoldva gyárilag, köszörültük órákig, hogy majd heggeszteni lehessen. És a képen is (hátul) a felső hajtásnál van elvágva. Gondolom az elején jobban ki volt rohadva. Mára meg megjött az eső, nem örülök. Mondjuk van garázs, de az nem túl kényelmes. Meg ki kell vigyem a vizbe.
pb_03-09-2007 22:33:06 // 33659
Itt van szétszedve a gyertyakábel:
Jól látszik a hosszú pipa, az helyezkedik el a gyertya felőli oldalon, a másik a rövidebb pedig az elosztónál.
Így néz ki összerakva:
Elméletileg lehet a pipákat kapni külön-külön is legalábbis a az online Bosch katalógus hozza cikkszám alapján őket.
A rövidebb száma: 0 356 250 019.
A hosszabb pedig 1 354 489 110.
Jól látszik a hosszú pipa, az helyezkedik el a gyertya felőli oldalon, a másik a rövidebb pedig az elosztónál.
Így néz ki összerakva:
Elméletileg lehet a pipákat kapni külön-külön is legalábbis a az online Bosch katalógus hozza cikkszám alapján őket.
A rövidebb száma: 0 356 250 019.
A hosszabb pedig 1 354 489 110.
Hakuna03-09-2007 22:26:27 // 33658
Amúgy igazad volt az időt illetően. Ma még csak kivágtuk, lekezeltük. Holnap talán kész a jobb fele heggesztve. Aztán még alapozó festés, üregvédelem sem két perc.
Majd ugyanez a jobb állapotú bal oldalon. Hol van még az eredeti szín kikevertetése ...
Lehet, hogy sárvédőivet is kell cserélni előbb utóbb, vagy egy-két folt fog kelleni rá. Mondjuk biztosan abból is kapható javítóív, de talán ez még nem annyira halott, csak a küszöb környékén van kikezdve. Majd beszámolok.
Majd ugyanez a jobb állapotú bal oldalon. Hol van még az eredeti szín kikevertetése ...
Lehet, hogy sárvédőivet is kell cserélni előbb utóbb, vagy egy-két folt fog kelleni rá. Mondjuk biztosan abból is kapható javítóív, de talán ez még nem annyira halott, csak a küszöb környékén van kikezdve. Majd beszámolok.
Hakuna03-09-2007 22:14:09 // 33657
Utóbbi megoldás azért is jó lesz, mert az emelőbak tíz év múlva sem fog besűllyedni emeléskor.
Hakuna03-09-2007 22:12:06 // 33656
Az alap volt. Már a külső küszöb cseréje.
Úgy fogjuk csinálni, hogy a legfelső élnél lesz elvágva, és külső küszöb (közben 4288 HUFért beszereztem) plusz a perforált lemez lesz cserélve. A lemez felső fele még ép, ahhoz heggesztjük az újat (sajnos ez nem sajátja, mert nincs alfára való bárdiban, de ez csak egy takarásban lévő lyukacsos lemez. A küszöb belső része (szintén ép) és a perforált lemez közé kerül a zártszelvény :) A perforált lemezen kívül pedig "borításként" az eredeti utángyártott bárdis küszöbpótlék javítóelem.
Ha eszembe jut, megpróbálok fotózni, mert szép lesz, bár nem hézköznapi :)
Úgy fogjuk csinálni, hogy a legfelső élnél lesz elvágva, és külső küszöb (közben 4288 HUFért beszereztem) plusz a perforált lemez lesz cserélve. A lemez felső fele még ép, ahhoz heggesztjük az újat (sajnos ez nem sajátja, mert nincs alfára való bárdiban, de ez csak egy takarásban lévő lyukacsos lemez. A küszöb belső része (szintén ép) és a perforált lemez közé kerül a zártszelvény :) A perforált lemezen kívül pedig "borításként" az eredeti utángyártott bárdis küszöbpótlék javítóelem.
Ha eszembe jut, megpróbálok fotózni, mert szép lesz, bár nem hézköznapi :)
pb_03-09-2007 21:32:17 // 33655
Majd mindjárt illusztrálom néhány képpel.))
Beryq403-09-2007 21:27:45 // 33654
Én meg,ha gyors lennék sem fognám fel amit írsz.)))
pb_03-09-2007 21:26:16 // 33653
Ja még 1 fontos dolog, a gerrtya felőli pipa gyárilag 10 cm hosszú, és még így is elég nehéz a helyére tenni, az anyaga pedig duplaszigetelésű, sodrott rézkábel Az általános kábeleken ez a pipa 7,5-8 cm-es. A gyári kábel 6kohmos, ilyet viszont nem nagyon fogsz majd kapni. Esetleg ki lehet próbálni sima szilikonos kábellel, mit mutat a gép. Kicsit le vagyok már lassulva, így kicsit szaggatottan szedem össze a gondolataimat.)
pb_03-09-2007 21:13:43 // 33651
1-3 +1ezik 77-78 cm
2-4 +1ezik 73-74 cm
Központi kábel kb 60 cm, de az szinte bármilyen lehet.
2-4 +1ezik 73-74 cm
Központi kábel kb 60 cm, de az szinte bármilyen lehet.
Beryq403-09-2007 21:02:24 // 33650
A motor valóban 33-ból való. Itt a 4db különböző hosszúságú? Nincs raktáron sehol,de az ára egyébként is az aranyéval vetekszik. Köszi!
pb_03-09-2007 20:58:32 // 33649
16v-n 2féle van, ezért írtam, hogy figyelj, nehogy rosszat vegyél. Ha az a motor fog belekerülni, ami volt benne, akkor az 33-ból származik. Így az 5 db-os szett kell neked, a gyújtáselosztó felőli végén a régebbi fajta pipával.
Ha jót szeretnél, akkor a gyári Bosch kábelből gyártasz újakat.
Ha jót szeretnél, akkor a gyári Bosch kábelből gyártasz újakat.
Beryq403-09-2007 20:52:59 // 33648
A vas szerelőnél a motor Vittorioé volt. Én meg itt ülök a frásszal kéz a kézben,mert csak annyi lett velem közölve :vigyek kábelt. Ha jól tudom két féle van?
pb_03-09-2007 20:49:45 // 33647
Ok.))) Mi a motorkódja?
Beryq403-09-2007 20:45:36 // 33646
?????? Az enyémhez keresek)))))
pb_03-09-2007 20:43:06 // 33645
Figyelj arra, hogy nem mind1 melyik típusú motorhoz kell.
Beryq403-09-2007 20:39:10 // 33644
Csaó Urak! 1.7 16V-hez keresek gyertya kábeleket. S.O.S!!!!!
pb_03-09-2007 20:11:01 // 33643
pb_03-09-2007 15:05:46 // 33642
Ha cseréled, akkor a külső küszöböt is illene cserélni, kompletten.
Hakuna03-09-2007 14:57:28 // 33641
Szia!
Erre szánok pár délutánt. Lukacsos lemez beszerezve, valószínű cserélem ha kell ha nem. Meggyőztél (többedmagaddal) A lemez nem drága (1100) és nem is speciális. Javítóelemet meg találtam hamar.
Erre szánok pár délutánt. Lukacsos lemez beszerezve, valószínű cserélem ha kell ha nem. Meggyőztél (többedmagaddal) A lemez nem drága (1100) és nem is speciális. Javítóelemet meg találtam hamar.
pb_03-09-2007 14:45:25 // 33640
Elméletileg jó lehet, de mindenképp bele kell próbálni, nehogy apró dolgokon múljon az egész.
pb_03-09-2007 14:28:13 // 33639
A kuplung nem, a féltengelyek azok jók lehetnek. De, ha cseréled, akkor ne szart, ne 1 még szarabbra cseréld.)))
Dekka03-09-2007 14:19:40 // 33638
ja, pb_ te ugyis mindenre tudod a valaszt ami 33-as :D szoval, a TD kuplungja es feltengelyei jok az 1.7ie -be?
Dekka03-09-2007 13:27:35 // 33637
akkor ezexerint kovetkezo lehetosegig igyis megfelel :D kosz az infot
pb_03-09-2007 13:18:52 // 33636
Leginkább bontani kellene.
kando.03-09-2007 13:08:53 // 33635
Elfér ez itt még, enni nem kér :))
Nekem meg Salgó polcok kellenének most inkább, akkor el tudnám pakolni a mu"szereket, számítógépeket meg Alfa alkatrészeket :)
Nekem meg Salgó polcok kellenének most inkább, akkor el tudnám pakolni a mu"szereket, számítógépeket meg Alfa alkatrészeket :)
Dekka03-09-2007 13:01:23 // 33634
nah, akkor az a gumitomites hianyzik nekem :S olyat honnan varazsoljak?
pb_03-09-2007 13:00:36 // 33633
Az indexnek illeszkednie kell a sárvédő ívéhez, a sárvédő, és az index között van 1 gumitömítés is.
Dekka03-09-2007 12:52:49 // 33632
na gyerekek, tegnap beraktam az "uj" elso lampakat :D a jobboldali nagyon faszas, de a baloldalin tuningolni kell még mert az szinten elvan torve a kis ful az indexnel...
ja kerdes, az index es a sarvedo kozott van egy nyari szunetnyi hely ez realis? vagy van ott valami gumitomites? mert a kocsin se volt amelyikrol hoztam az indexet.. es kicsit huyen nez ki igy...
ja kerdes, az index es a sarvedo kozott van egy nyari szunetnyi hely ez realis? vagy van ott valami gumitomites? mert a kocsin se volt amelyikrol hoztam az indexet.. es kicsit huyen nez ki igy...
pb_03-09-2007 10:48:26 // 33631
Amiről kell, arról van.)
Sztem a szögvassal nem sokra fogsz menni. A lyukacsos lemez pedig tuti, hogy oda, ha nem az egész, akkor az alja biztos. Még 1 dolog, sztem 1/4 napos munkával nem lehet tisztességesen +csinálni ezt a dolgot.
Sztem a szögvassal nem sokra fogsz menni. A lyukacsos lemez pedig tuti, hogy oda, ha nem az egész, akkor az alja biztos. Még 1 dolog, sztem 1/4 napos munkával nem lehet tisztességesen +csinálni ezt a dolgot.
Hakuna03-09-2007 09:22:05 // 33630
Áhám! Neked mindenről van egy fotód?:)
Nos, reggel felkel, küszöbelem megrendel, szögvas beszerez, délután 5kor heggeszt, imádkozik, hogy a perforált lemez ne legyen sérült :)
A szögvas az kemény 370 Ftos méteráron volt, szerintem ennyit megér, ha befér. 40x20-as, csak jó lesz.
A perforált lemez elvileg még egyben kell legyen, bár az emelésektől már hajlott korábban, mikor még nem nálam volt. Csak az a bibi, hogy ha mégse lenne jó, akkor érdemesebb most cserélni, mint később lebontani a küszöböt. (ha mázlim van és nem cserés, ez újabb gyenge érv a szögvas mellett)
Nos, reggel felkel, küszöbelem megrendel, szögvas beszerez, délután 5kor heggeszt, imádkozik, hogy a perforált lemez ne legyen sérült :)
A szögvas az kemény 370 Ftos méteráron volt, szerintem ennyit megér, ha befér. 40x20-as, csak jó lesz.
A perforált lemez elvileg még egyben kell legyen, bár az emelésektől már hajlott korábban, mikor még nem nálam volt. Csak az a bibi, hogy ha mégse lenne jó, akkor érdemesebb most cserélni, mint később lebontani a küszöböt. (ha mázlim van és nem cserés, ez újabb gyenge érv a szögvas mellett)
Face02-09-2007 23:13:52 // 33628
Lassan csaküzemképes lesz a kispiros, majd leugrunk érte, nem most rögtön lesz ez aktuális :)), persze ha vmi kartarsnak égető szüksége lesz rá előbb akkor ne tartogasd Nekem ;)
Hakuna02-09-2007 22:57:48 // 33627
Aham. Ha van valamid róla, szívesen fogadom ... e-mailben, mert most kipihenem magam a holnapi nehéz heggesztős nap előtt :) Majd beszámolok.
Hakuna02-09-2007 22:43:47 // 33625
Ez nekem idegennyelv. Media V.
Leszámítva, hogy tudom, hogy karbis :) Dupla Dellorto van rajta, Szívtam vele sokat, amíg el nem jutottam vele Szamosi mesterig. Azóta jó. Páros évenként azért megfordulok nála zöldkártyára :) De más még nem tudta beállítani eddig. Alkatrészei amúgy "egynégy" ként vannak katalogizálva autósboltokban.
Leszámítva, hogy tudom, hogy karbis :) Dupla Dellorto van rajta, Szívtam vele sokat, amíg el nem jutottam vele Szamosi mesterig. Azóta jó. Páros évenként azért megfordulok nála zöldkártyára :) De más még nem tudta beállítani eddig. Alkatrészei amúgy "egynégy" ként vannak katalogizálva autósboltokban.
kando.02-09-2007 22:39:28 // 33623
Párezer Ft, a nagyobbik baj szerintem, hogy Sopronban van a cucc, valahogy le kéne vinni Pöstre.. :)))
Ráadásul kurva hosszú, vagy teto"csomagtartón viheto" jól, vagy autóban, de keresztbe téve :))
Ráadásul kurva hosszú, vagy teto"csomagtartón viheto" jól, vagy autóban, de keresztbe téve :))
kando.02-09-2007 22:38:12 // 33622
Mondom, hogy 33-hoz való!
Azt írtam Face-nek, hogy a nem 33-as autókhoz nem tudom jó-e a 33-as küszöbje!
Azt írtam Face-nek, hogy a nem 33-as autókhoz nem tudom jó-e a 33-as küszöbje!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?