Forum >> Alfasud-33
pb_08-11-2007 00:23:19 // 35721
Htőke, injektor. Hidegen, melegen? Pontosan merről jön a hang?
pb_08-11-2007 00:21:49 // 35720
1ébként a téglalap alakú sokkal emberibb, a csatlakozók nem keverhetők össze, mint a másiknál, és sokkal könnyebben le lehet választani a kapcsolóról, mint a 4zet alakúról.
HátvédRomeo07-11-2007 21:36:34 // 35719
Idén már nem megyek talira. Max ha 50-60 kilóméterre lesz tölem, de ilyen már idén biztos nem lesz.
Jucuska07-11-2007 21:04:21 // 35718
sziasztok!!
HátvédRomeo az Orosházi talira jössz??
HátvédRomeo az Orosházi talira jössz??
HátvédRomeo07-11-2007 20:07:52 // 35717
Ja meg alapjáraton ciripel a váltó felöl is valami au utastérben.
Ezért utálom kölcsön adni a verdát még Apámnak is.
Ezért utálom kölcsön adni a verdát még Apámnak is.
HátvédRomeo07-11-2007 20:06:45 // 35716
Sziasztok!
Szerintetek alapjáratnál ball hengersornál mi ciripel??? Gázfröccsnél meg nem.
Leállítás után meg némi benzinszag a motortérben, járatás közben meg nincs benzin szag.
Szerintetek alapjáratnál ball hengersornál mi ciripel??? Gázfröccsnél meg nem.
Leállítás után meg némi benzinszag a motortérben, járatás közben meg nincs benzin szag.
pb_07-11-2007 17:03:36 // 35715
Először az izzókat nézd +, ahhoz nem kell szétborítani a műszerfalat, csak a kapcsolót kell szétszedni.
pb_07-11-2007 16:25:46 // 35713
Akkor a bal oldalon van a ködfényszóró, ködfényzáró, a jobbon pedig a hátsó ablakfűtés, és az elakadásjelző.
Bálint07-11-2007 16:22:14 // 35712
A jelenlegiben téglalap, a régiben volt a négyszőg....
pb_07-11-2007 16:09:57 // 35711
Azoknál a gomboknál elég gyakori az izzó kiégés. De az is elképzelhető, hogy +cibáltad valamelyik kábelt, és nincs érintkezés. A kormány baloladán lévő kapcsolók, vagyis a ködfényszóró, és a ködfényzáró, akkor világít, ha 1et fordítasz a bal oldali kormány kapcsolón, vagyis felkapcsolod a helyzetjelzőt. A jobb oldali kapcsolók, hátsó ablakfűtés, elakadásjelző, akkor világít, ha gyűjtásra teszed a rendszert. Milyen kapcsolóid vannak, 4zet- vagy téglalapalakű? De úgyis kérdezhetném, hogy 92 előtti, vagy utáni a gép?))
Bálint07-11-2007 15:59:51 // 35710
Bocsi, csak bénázik a net.....
Ja és köszi, akkor majd ha lesz új fordulatmérőm szétszedem megint...
Ja és köszi, akkor majd ha lesz új fordulatmérőm szétszedem megint...
kando.07-11-2007 15:55:52 // 35709
Jólvanmár, attól, hogy 3x kérdezed ugyanazt, még nem kapsz több választ :))
Bálint07-11-2007 15:55:01 // 35708
Sziasztok!
Miért van az ha szétszedem a műszerfalat, majd összerakom és nem világít az alsó gombsorom (ködlámpa, ablakfűtés stb). Ugye az emblémáknak világítani kellene mikor világít a lámpa! És jó is volt addig amíg szét nem szedtem a m.falat, de azokhoz a gombokhoz nem nyúltam.
Ugyan ez volt a régi 33-al is, világított-szétszedtem a km órát-aztán már nem is világítottak.
Miért van az ha szétszedem a műszerfalat, majd összerakom és nem világít az alsó gombsorom (ködlámpa, ablakfűtés stb). Ugye az emblémáknak világítani kellene mikor világít a lámpa! És jó is volt addig amíg szét nem szedtem a m.falat, de azokhoz a gombokhoz nem nyúltam.
Ugyan ez volt a régi 33-al is, világított-szétszedtem a km órát-aztán már nem is világítottak.
kando.07-11-2007 15:55:00 // 35707
Akkor valami nincs jól visszadugva, vagy nem kap testet pont, vagy kontakthibás a cucc és összeszerelésnél bejött valami hiba..
Ha előtte jó volt, utána is jónak kell elnnie, ha nem kötöttél el semmit, k az izzók is és a kapcsolók, fólianyák is.
;-)
Ha előtte jó volt, utána is jónak kell elnnie, ha nem kötöttél el semmit, k az izzók is és a kapcsolók, fólianyák is.
;-)
Bálint07-11-2007 15:52:14 // 35706
Sziasztok! Miért van az ha szétszedem a műszerfalat, majd összerakom és nem világít az alsó gombsorom (ködlámpa, ablakfűtés stb). Ugye az emblémáknak világítani kellene mikor világít a lámpa! És jó is volt addig amíg szét nem szedtem a m.falat, de azokhoz a gombokhoz nem nyúltam. Ugyan ez volt a régi 33-al is, világított-szétszedtem a km órát-aztán már nem is világítottak......
Bálint07-11-2007 15:52:02 // 35705
Sziasztok! Miért van az ha szétszedem a műszerfalat, majd összerakom és nem világít az alsó gombsorom (ködlámpa, ablakfűtés stb). Ugye az emblémáknak világítani kellene mikor világít a lámpa! És jó is volt addig amíg szét nem szedtem a m.falat, de azokhoz a gombokhoz nem nyúltam. Ugyan ez volt a régi 33-al is, világított-szétszedtem a km órát-aztán már nem is világítottak......
pb_06-11-2007 22:50:43 // 35704
Nézd át a generátor-önindító-akksi közötti kábeleket. Aztán, ha még mindig csinálja lehet tovább lépni.
Songokou06-11-2007 19:10:00 // 35703
Hallo hallo!
Egy kis velemenyre lenne szuksegem. Autocskam mostanaban elkezdte aztat csinalni, hogy nehezen indul (mindig csak 2x), majd mikor sikerul es elindulok, rakoncatlankodik egy kicsit. pontosan olyan mintha nem egyeletesen adna a nyomast, pontosaban docog, akadozik. Majd amikor eleri a 2000-es, 2500as folrdulatot a motor, megy minden rendben, huz is rendesen, stb...
Otlet?
En gondoltam uzemanyag szurore, de akkor az miert csak 2500ig? A masik elmeletem a kipufogo, de miert pont most kezdte volna el, hiszen mar rajta van 6 honapja legalabb...
Esetleg motor vezerlo elektronika? mondjatok okosat pls!
Egy kis velemenyre lenne szuksegem. Autocskam mostanaban elkezdte aztat csinalni, hogy nehezen indul (mindig csak 2x), majd mikor sikerul es elindulok, rakoncatlankodik egy kicsit. pontosan olyan mintha nem egyeletesen adna a nyomast, pontosaban docog, akadozik. Majd amikor eleri a 2000-es, 2500as folrdulatot a motor, megy minden rendben, huz is rendesen, stb...
Otlet?
En gondoltam uzemanyag szurore, de akkor az miert csak 2500ig? A masik elmeletem a kipufogo, de miert pont most kezdte volna el, hiszen mar rajta van 6 honapja legalabb...
Esetleg motor vezerlo elektronika? mondjatok okosat pls!
Face06-11-2007 15:25:05 // 35701
Kollégák keresek 65A-s Bosch gerátorra szíjtárcsát!
Kezdi megadni magát a 45A-s gyári generátorom, de van egy imént említettem, csak deformálódva van a szíjtárcsája...
Ha bárki kérdezné miért nem rakom át a régiét:
1, más a tengelyátmérő
2, a 45A-s tárcsarögzítő csavarját nemtudom kiniytni, mert még a régifajta tré megoldású ahol nem lehet ellentartani....
:))) (((
Kezdi megadni magát a 45A-s gyári generátorom, de van egy imént említettem, csak deformálódva van a szíjtárcsája...
Ha bárki kérdezné miért nem rakom át a régiét:
1, más a tengelyátmérő
2, a 45A-s tárcsarögzítő csavarját nemtudom kiniytni, mert még a régifajta tré megoldású ahol nem lehet ellentartani....
:))) (((
Scott06-11-2007 15:09:55 // 35700
Mi ez a rozdás vasdarab. Ez egy 33 ? :P
pb_06-11-2007 12:00:20 // 35699
Gróf06-11-2007 11:16:46 // 35698
Ciao mindenki!
Légyszi drukkoljon aki teheti, valószinűleg dél után műszaki átvizsgálás.. (bár már most rossz ómennel kezdődött technikai okok miatt x(( )
KÖszi!!!!!
Légyszi drukkoljon aki teheti, valószinűleg dél után műszaki átvizsgálás.. (bár már most rossz ómennel kezdődött technikai okok miatt x(( )
KÖszi!!!!!
Ferke06-11-2007 10:17:09 // 35697
Ok, köszi.:) Vélgülis délután megnézhetem élbően is, de nem hagy nyugodni a dolog.:)
pb_06-11-2007 10:13:01 // 35696
Valami van, majd utána nézek. Olvastam a Sprint topikban.
Ferke06-11-2007 09:59:32 // 35695
pb_! Nincs véletlenül egy fotód a 33-as 'A' oszlopáról a kerékjárati ív felől? Sprinyós topicban fejtegettem, hogy miért kéne.:)
pb_05-11-2007 23:13:08 // 35694
Whiteskull05-11-2007 22:59:47 // 35693
Itt volt vendégségben a szomszédom egy holland srác. Két 33-asa volt, az egyik egy fekete P4-es. Rögtön te jutottál eszembe. Itt csorgott a nyála a kocsidon. :))))
pb_05-11-2007 22:57:26 // 35692
Akkor az a ködfényszóró vezetéke lesz, más már nem nagyon van arrafelé. A gyertyakábel trükkös dolog, mert a gyári kábelek ellenállása 6 kohm, és a gyárilag ajánlott gyertya is zavarszűrős(PFR6B). A leömlőnél célszerű használni kipuff tömítőpasztát(mondjuk Bosalt, kb 700-800 HUF 1 tubus). Ezenkívül még érdemes 1enesre csiszolni a talpakat, mind a 4et, 1 léc, és 1 durva csiszolópapír segítségével, így biztos nem fog kifújni. Én spec, tömítéseket sem cseréltem, +jegyzem qrva drágának találom őket, ha 1általán lehet kapni, szépen +pucoltam, és összepasztáztam őket, tuttis lett.)
Dex05-11-2007 22:07:47 // 35691
A csati a lámpánál nem ilyen. Csak két vezeték és az megy be egy dupla csatiba. Valami még van, de az a lámpa alatt van és nem volt még időm kibányászni. Ha holnapi napot túlélem, akkor szerdán termosztát csere, gyertyakábel és generátor, szervó szíj csere. Ha ezzel meg leszek, akkor kipuff le és megpróbálom kint összerakni a leömlőt a középdobbal. A leömlőtömítéseket cserélem, de nem tudom hogy kell-e még valami anyag pl.tömítőpaszta stb.
AlfaZsolti05-11-2007 21:06:57 // 35689
Szeva mindenki. Nemtudom értesültetek rolla hogy szombat északa Makó közelébe 3 tizenéves életét vesztete egy piros Alfa 33ba
pb_04-11-2007 23:32:37 // 35688
A Lszonda jelvezetéke zöld színű, a fűtésé pedig fekete, és fehér. Én a tűzfalhoz tettem fel a csatlakozókat, hogy valamennyire védett helyen legyen. A gyújtáselosztó magasságában lép ki a Motronic felől jövő kábelkötegből.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154599t.jpg)
A hefejeknél is kiszokott fújni, ha kifúj, akkor szépen + is látszik a hfejen is. Pedig ott a 2 cső csatlakozás környékén kellene lennie.
A fényszóró magasságállításnak annyi az értelme, hogy, ha az autó hátuljának a magassága változik(mondjuk beleraksz néhány cementes zsákot))), akkor ne kelljen manuálisan utána állítani a fényszórónak, hanem kényelmesen bentről tudjál utána állítani.Itt vannak a csatijai:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154600t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154601t.jpg)
Ezen a képen pedig látszik a fényszórón lévő motor is:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154602t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154599t.jpg)
A hefejeknél is kiszokott fújni, ha kifúj, akkor szépen + is látszik a hfejen is. Pedig ott a 2 cső csatlakozás környékén kellene lennie.
A fényszóró magasságállításnak annyi az értelme, hogy, ha az autó hátuljának a magassága változik(mondjuk beleraksz néhány cementes zsákot))), akkor ne kelljen manuálisan utána állítani a fényszórónak, hanem kényelmesen bentről tudjál utána állítani.Itt vannak a csatijai:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154600t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154601t.jpg)
Ezen a képen pedig látszik a fényszórón lévő motor is:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00154/00154602t.jpg)
pb_04-11-2007 23:19:42 // 35687
Kibírja az.)
Dex04-11-2007 21:51:00 // 35686
Képet a leömlöről most sajna nem tudok feltenni, de holnap lefényképezem. Egyébként sima Y alakú. A csati színe az jó kérdés :) Ha jól emlékszem vagy fehér vagy zöld. Az ablakfűtés az egyik a másik meg a kérdéses. Az a gáz, hogy amikor néztem kipuffot " a leömlő és a középdobnál kifuj " nem láttam elektromos vezetéket a kipuffnál, vagy nem emlékszem :) Holnap azt is megnézem még egyszer.A fényszóró magasságállítás csatinak mi értelme ha nincs kapcsolója?
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-11-2007 21:29:56 // 35685
üdv a székesfővárosból!
na ,akármi is nyüzsög nekem ott elöl,
az út felét, Miskolctól Pestig már kibírta!:-)
remélem hazafelé sem tesz másképp... ;-)
na ,akármi is nyüzsög nekem ott elöl,
az út felét, Miskolctól Pestig már kibírta!:-)
remélem hazafelé sem tesz másképp... ;-)
pb_04-11-2007 20:43:02 // 35684
Hoppá, 137 lovas a géped.) Akkor viszont lehet, hogy mégsem 1forma a 30747, és a 746 leömlője. Lszondának mindenképp lennie kellene, valahol a leömlő utáni 10-15 cm-en. Ha nincs Lszonda, attól még a gép menni fog. 2 vezetéke van 1 jelvezeték, és a fútés, ami 2 kábelből áll.
Akkor itt 2 dologról lesz szó, a fényszóróknál tuti, hogy a magasságállító csatija van, viszont a műszerfalnál lehet, hogy a ködfényszóróké van. Milyen színű a műszerfalnál a csati? A motortérben van a Lszonda vezetéke, majd +nézem, hogy pontosan milyen színű.
A lemölőről nem tudnál képet feltenni?
Akkor itt 2 dologról lesz szó, a fényszóróknál tuti, hogy a magasságállító csatija van, viszont a műszerfalnál lehet, hogy a ködfényszóróké van. Milyen színű a műszerfalnál a csati? A motortérben van a Lszonda vezetéke, majd +nézem, hogy pontosan milyen színű.
A lemölőről nem tudnál képet feltenni?
Dex04-11-2007 20:02:48 // 35683
A motorkód 30746. A leömlőm nem ilyen hanem simán mindkétoldalt külön megy hátra. Lszondának a középdobnál kéne lennie, de nincs :) A csati a műszerfalnál ugyan olyan mint a h.ködlámpa vagy a szélvédőfűtésé, a lámpánál meg sima 2 csatis.
Ha nincs Lszonda de kéne lennie a vezetékét hol keressem?
Ha nincs Lszonda de kéne lennie a vezetékét hol keressem?
Fisher04-11-2007 20:00:44 // 35682
Azért mondtam, hogy ez csak egy észrevétel. Hiszek Nektek, de ez a cimbinél így történt. Amúgy, Nekem mindegy... :-)))
pb_04-11-2007 19:55:42 // 35681
Sőt a különböző szériák műszer1ségei is cserélhetők 1mással:
pb_04-11-2007 19:52:31 // 35680
Scott04-11-2007 19:48:28 // 35679
A 8V és 16V műszeregység tök ugyanaz teljesen független, hogy milyen motor van benne.
Dex04-11-2007 19:01:17 // 35678
Halihó,
Az lehetséges, hogy nakam nincs lambda szondám? A kipuffnál nincs semi. Gyárilag kellet volna lennie? A P4-nél a leönlőknek hogy kell kinéznie? Szétkaptam a ködlámpa, elakadásjelzö stb. kapcsolóegységet és találtam egy csatlakozót, amit nem tudom hogy mi. Ködlámpa nincs " relé is nuku " de a lámpánál van két csati ami nincs rádugva semmire. Mi lehet az?
Az lehetséges, hogy nakam nincs lambda szondám? A kipuffnál nincs semi. Gyárilag kellet volna lennie? A P4-nél a leönlőknek hogy kell kinéznie? Szétkaptam a ködlámpa, elakadásjelzö stb. kapcsolóegységet és találtam egy csatlakozót, amit nem tudom hogy mi. Ködlámpa nincs " relé is nuku " de a lámpánál van két csati ami nincs rádugva semmire. Mi lehet az?
pb_04-11-2007 18:23:53 // 35677
Nincs különbség 8v, és 16v műszer1ség között, ha 1.7-esről van szó. 1 különbség van csak, a fordszámmérőn lévő skálán, a 8v-nél, 6,2-től kezdődik a piros mező, a 16v-nél pedig 6,7-től. Aztán, amik különbségek lehetnek még, az ABS piktogram, 4x4 visszajelző.
Szinte biztos vagyok, abban is, hogy az 1.3/1.4, 1.5-ösök műszer1sége is ugyanaz, csak a skálában van különbség.
Szinte biztos vagyok, abban is, hogy az 1.3/1.4, 1.5-ösök műszer1sége is ugyanaz, csak a skálában van különbség.
Alfa Rosso 3304-11-2007 18:20:09 // 35676
hello fisher mennyiér adod az órát és tuti hogy jó?
pb_04-11-2007 18:12:59 // 35675
Köszi, van 3, igaz az 1ik az autóban.))
Fisher04-11-2007 18:10:49 // 35674
Én úgy tudom (félig meddig tapasztalat), hogy a 16V -seknek van gond ezzel. A 8V -seké nem szokott tönkremenni. Ismerek egy pár embert, akinek ugyan ez volt, tettek be 8V-s műszeregységet, és azóta nincs gond. Pedig nem először cserélte, de mindíg 16V-s órára. De ez csak egy találgatás, az biztos, hogy a 8V -ssel nincs gond.
Fisher04-11-2007 18:08:32 // 35673
Nekem van is egy komplett 1.7 csíklámpás műszeregység eladó... :-)))
Alfa Rosso 3304-11-2007 14:17:49 // 35672
ha külön az órára viszek áramot rendesen felmegy maxig meg a számlálo is mér de azért megnézem amit mondtál köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?